• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Press Rally“ dalyviai užkurs arklio galių vakarėlį – 500 AG po kapotu čia jau nebestebina

press raly automobiliai

Tiek „Press Rally“, dar vadinamo žurnalistų raliu, dalyviai, tiek šias varžybas stebintys iš šalies žino, kad čia, prie starto linijos galima pamatyti ne tik žinomų žurnalistų, ne vieną pergalę pelniusių sportininkų, tačiau ir galingų, „karštų“ bei kvapą gniaužiančių automobilių. Šiemet birželio 3–4 dienomis vyksiančios varžybos – tikrai ne išimtis, o dalyviai jau strateguoja, kaip ne tik greitose tiesiose atkarpose, bet ir slalomo vingiuose reikės suvaldyti šimtus arklių.

Ketvirtą kartą žurnalistų ralyje dalyvaujantis žurnalistas ir fotografas Justas Lengvinas neslėpė, kad kasmet šios varžybos atneša daug gerų emocijų, tačiau lekiant kartodromuose ir lenktynių trasose norisi ne turistauti, o savo galimybes išbandyti. Ankstesniais metais J. Lengvinas su komandos draugu Domantu Puodžiuku „Press Rally“ lenktynių trasose lėkė su nedideliais, galinius varančiuosius ratus turinčiais automobiliais, tačiau prabilę, kad galios norėtųsi šiek tiek daugiau, kaip mat gavo ir viliojantį pasiūlymą – 2022 metų varžybose lėkti su 510 arklio galių turinčiu „Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“ automobiliu.

„Praėjusiais metais važiavome su „Subaru BRZ“, kuris yra asmeninis mūsų komandos pirmo vairuotojo Domanto automobilis. Taigi – namų sienos padeda, bet praėjusį ralį jautėme, kad kartais norėjosi daugiau galios. Įprasta praktika, kad kai kurie gamintojų atstovai noriai duoda savo automobilius dalyvavimui ralyje ir iš „Autobrava“ sulaukiau pasiūlymo važiuoti su „Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“, – pasakojo žurnalistas, prisipažinęs, kad iš karto „taip“ į pasiūlymą neatsakė.

Pasak jo, pirmiausia norėjosi drauge su ekipažo nariu automobilį išsibandyti ir „pasimatuoti“.

„Abu puikiai žinome, kad laimi ne arklio galios, o bendra visuma. Išbandę abu sutarėme, kad šis automobilis mums tinka ir, nors jis absoliučiai kitoks nei praėjusiais dvejais metais, mat abu kartus važiavome galu varomu mažu automobiliu, ryžomės šiam 510 arklio galių iššūkiui“, – pasakojo J. Lengvinas.

Paklaustas, ko šiemet tikisi iš „Press Ralio“ ir kas labiausiai intriguoja lekiant Lietuvos žurnalistų autoklubo paruoštomis trasomis, J. Lengvinas atviravo, kad ekipaže su D. Puodžiuku yra sutarę nekalbėti apie lūkesčius, tačiau visiems aišku, koks yra pagrindinis lenktynių tikslas.

„Šio ralio visų pirma laukiu dėl kompanijos ir sukuriamos atmosferos – apie ją įprastai niekam nepasakoju, nes tai nenupasakojama. Reikia pajausti. Žinoma, intriguoja rezultatai ir pačios lenktynės. Šiemet dalyvausime itin gausioje ir neapsakomai konkurencingoje klasėje, kurioje susirinko bene greičiausi vairuotojai ir čia 500 AG automobilis jau nieko nenustebins“, – šypsodamasis kalbėjo žurnalistas.

Liko ambicijų po pernykščio ralio

Jau praėjusiais metais didžiulę arklių kaimenę prie „Press Rally“ starto linijos suginė ir „Jaguar“ komanda, kuri galingų automobilių šioms varžyboms negaili ir šiemet. 2021 metais prie galingiausio „Jaguar F-Type SVR“ modelio, turinčio 575 arklio galias, vairo sėdęs naujienų portalo „15min“ rubrikos „Gazas“ redaktorius Žilvinas Pekarskas šiemet vėl prisijaukino galingą „katinėlį“ ir prie starto linijos stos su 550 arklio galių turinčiu „Jaguar F-Pace SVR“.

Ž. Pekarskas neslėpė, kad varžytis sėdint prie tokio automobilio vairo buvo išties įdomu, tačiau Kačerginės „Nemuno žiede“, kur turėjo būti smagiausia, viską sugadino lietus, todėl noras, legendinėje Lietuvos trasoje važiuoti galingu automobiliu, išliko.

„Praėjusių metų „Press Rally“ metu, kaip tik prieš startą „Nemuno žieme“, ėmė stipriai lyti, trasoje susidarė balos, todėl teko važiuoti su įjungta antipraslydimo kontrole, kuriai veikiant jausmas buvo toks, lyg kas su beisbolo lazda per kojas daužytų. Važiuoti buvo tikrai sunku, padangų sukibimas su trasos danga buvo ypač prastas, todėl net šturmanas, su kuriuo kartu važiuojame ne vienerius metus, prisipažino, kad tąkart pirmą kartą jam buvo baisu.

Šiemet sulaukiau pasiūlymo važiuoti su kitu galingu „Jaguar“ modeliu, todėl iškart sutikau, nes važiuojant žurnalistų ralyje man svarbiausia yra emocija, norisi smegenis pravėdinti. Žinoma, „Jaguar F-Pace SVR“ yra ir galingas, ir didelis automobilis, bet jį jau esu išbandęs Lietuvos metų automobilio rinkimuose rengtose traukos lenktynėse, kur šis modelis pasirodė labai gerai, o tai tik patvirtino, kad nepaisant dydžio, jis yra labai konkurencingas“, – patirtimi dalijosi Ž. Pekarskas.

Vis dėlto žurnalistas pasakojo, kad praėjusiais metais važiuodamas su „F-Type SVR“ įgijo vertingų pamokų, ypač perprantant, kada skirtingose situacijose reikėtų spausti stabdžio pedalą, kad nesustoti per anksti, tačiau ir nepraslysti posūkio.

„Buvau išmokęs Kačerginėje važiuoti su „Toyota Yaris Cup“ automobiliu, o po to sėdau prie „Subaru WRX“ vairo ir kelias stabdymo zonas tiesiog praslydau. Stabdant atrodė, kad automobilis sustos laiku, tačiau jis nesustojo. Tad didesnę galią taip pat svarbu mokėti sustabdyti. Todėl nepaisant to, kad esu vyresnis vairuotojas, kasmet vis mokausi ir startuodamas vis kitame „Press Rally“ galvoju ne apie vietą, kurią užimsiu, o apie pamokas, kurias išmoksiu, o svarbiausia, apie klaidas, kad kiekvieną kartą jų būtų kuo mažiau“, – teigė žurnalistas pabrėždamas, kad galingą automobilį suvaldyti yra sunkiau, o jam tai – svarbus iššūkis.

Ž. Pekarskas taip pat pabrėžė, kad vairuojant galingą automobilį, o ypač, didelį galingą automobilį, akivaizdu, kad slalomai nėra ta vieta, kur jie turėtų didesnį pranašumą, todėl žurnalistas teigė, kad laukdamas ralio starto jau dabar strateguoja, kaip reikėtų išsukti aštresnius posūkius ar apsisukimus, mat automobilio „užmetimas“ nėra pati teisingiausia taktika. Būtent dėl to Lietuvos žaliasis pragaras yra ta vieta, kurioje starto Ž. Pekarskas laukia labiausiai.

Panoro patirtį pakartoti

Dar vienas vairuotojas, ir praėjusiais metais, ir šiemet pasirinkęs 450 AG turintį „Jaguar F-Type“ – lenktynininkas Karolis Raišys. Jis jau antrą kartą „Press Rally“ varžybose startuoja prie britų sukurto automobilio vairo ir tai nestebina, mat klasikiniu „Jaguar“ modeliu K. Raišys varžosi istoriniame Monte Karlo ralyje. Paklaustas, kodėl prie to paties „F-Type“ vairo nusprendė sėsti antrą kartą, K. Raišys teigė, kad pirmą kartą nežinojo, ko tikėtis iš „Press ralio“ su šiuo automobiliu, tačiau pabandžius taip patiko, kad panoro tą pačią patirtį atkartoti antrą kartą.

„Praėjusiais metais iš šio automobilio nieko nesitikėjau. Dažnai būna, kad gražūs automobiliai trasoje nebūtinai yra labai greiti, nes lenktynėms vis tiek reikia specifinių automobilio parametrų, tačiau šiuo atžvilgiu „F-Type“ mane nustebino. Automobilis tikrai greitas, puikiai subalansuotas, o tai motyvavo ir šiemet sėsti būtent prie šio automobilio vairo.

Žinoma, šiemet taip pat sau nekeliu jokių tikslų ir lūkesčių, kol kas net neperžiūrėjau konkurentų sąrašo, o kita vertus, tai, jog praėjusiais metais sekėsi gerai, nereiškia, kad taip bus ir šiemet. Tikiu, kad konkurencijos tikrai netrūks, todėl neabejoju, kad ir šiemet bus labai smagu. Ta įtampa, kai su konkurentais varžomės sekundžių tikslumu, man patinka, nes tikrai neįdomu važiuoti žinant, kad pranašumas yra pernelyg ryškus, arba suvokiant, kad atsilikimas toks, jog pasivyti jau nebepavyks“, – aiškino K. Raišys.

Lenktynininkas pripažino, kad nepaisant to, jog praėjusiais metais savo klasėje laimėjo pirmąją vietą, šiais metais žurnalistų ralio laukia tikrai ne dėl užmojo išplėšti dar vieną pergalę, o dėl gerų emocijų, kurios dalyvaujant šiose varžybose – garantuotos.

Tarptautinis „Press ralis“ startuoja birželio 3 d. Vilniuje. Jo dalyviai varžysis įvairiose lenktynių trasose, kartodromuose, užsuks į „Nemuno žiedo“ trasą, taip pat – Kėdainius, kur miesto gatvėse lauks pašėlusios lenktynės. Maršrute laukia ir Šiaulių bei Klaipėdos darbo rinkos mokymo centrų autodromai, o lenktynių finišas numatytas pajūryje, birželio 4 dieną.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Via Lietuva
Skaityti

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas
Skaityti

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

Dviračių takai
Skaityti

Tai, ko Lietuvoje dar nebuvo: „Via Lietuva“ pėsčiųjų ir dviračių taką paženklino naktį švytinčiais dažais

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas krovininiam ir komerciniam transportui 

Milikonių įkalnė
Skaityti

Dėl rekonstrukcijos uždaroma Milikonių įkalnė: keisis eismo tvarka ir viešojo transporto maršrutai

Internetiniai žaidimai
Skaityti

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

Formulė 1
Skaityti

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai
Skaityti

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas
Skaityti

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti
Skaityti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

Adampolis group
Skaityti

Ambicinga „Adampolis Group“ plėtra: į naują kompleksą investuoja 33 mln. eurų

Vilkikų vairavimas virtuali realybė
Skaityti

Virtuali realybė vilkikų vairuotojams: KTU mokslininkų ir partnerių kuriamas VR įrankis padės įvaldyti stresines situacijas kely

Metų automobilis 2025
Skaityti

„Metų automobilis 2025“: pretendentų šokiai Bukiškių autodrome

Novaturas
Skaityti

„Novaturas“ trečiąjį ketvirtį gavo 61,1 mln. eurų pajamų, rugsėjis – pelningas

Juodosios dėmės Via Lietuva
Skaityti

Šalies keliuose tapo saugiau: „Via Lietuva“ skelbia apie įgyvendintą šių metų „juodųjų dėmių“ sprendimų planą

vandeniliu varomi autobusai
Skaityti

Naujiems elektra ir vandeniliu varomiems keleiviniams autobusams įsigyti – dar 36 mln. Eur investicijų

Zbigniew Paszkowic
Skaityti

Paskirtas naujasis „ORLEN Lietuva“ generalinis direktorius Zbigniew Paszkowicz

Klaipėda gatvės
Skaityti

Prasidėjus žiemos sezonui – gatvių priežiūros žemėlapis miestiečiams

NAUJIENOS

Vilniaus judumo žemėlapis

„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link

Rimvydas Pocius

Kad pirmasis plikledis neužkluptų netikėtai: trys patarimai iš draudimo ekspertų

„Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“

Naujas „Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“ susitelks į ateities akumuliatorių technologijas

Automobilių vairavimo taisyklės

10 keisčiausių kelių eismo taisyklių, kurias reikėtų žinoti keliaujant į užsienį

Dviratininkai ir eismo įvykiai

Vasarai artėjant į pabaigą, dviratininkų gatvėse nemažėja: eismo įvykiuose sužalojami kasdien

Elektromobiliai

Elektromobilių vairuotojų privilegijos: nuo viešojo transporto juostų Vilniuje iki didesnio greičio limito Austrijos greitkeliuose

PATARIMAI

Vokietijoje pavežėjų naudojami „Toyota Mirai“ jau įveikė 5 mln. kilometrų

Kaip prižiūrėti valytuvus

Automobilio priežiūra

vairuotojo pažymėjimas privalumai

Kodėl vairuotojo pažymėjimas būtinas: penki teisės vairuoti privalumai?

Sėkmės istorijos tęsinys: pristatyta naujoji „Mercedes-Benz“ E klasė

Oro pagalvės, teisinga pozicija ir saugos diržai

PARTNERIO TURINYS

Testuojame produktą NANO DIAMOND SHIELD

GREGAUTO – NAUJAS AUTOELEKTRIKONIKOS SERVISAS VILNIUJE!

Nanotechnologijos danga automobilių stiklams – ne mitas, o realybė

Navigacijos (1 dalis)

Stogo skersiniai

ĮVARDIJO GUDRYBES, KAIP IŠLAIKYTI VAIRAVIMO EGZAMINĄ

STRAIPSNIAI

Padangų svarbiausi parametrai

Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?

Saulės jėgainių turime, bet saule varomų automobilių dar teks palaukti

Kada laikas keisti mašiną?

Oro filtrai

Dažymo klaidos: (nuovarvos)

Korozija

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.