Auto įvykio metu pažeidus kėbulą ar laikui bėgant eksploatuojant automobilį neišvengiamai atsiranda kėbulo dažų dangos pažeidimų, kurie paspartina korozijos židinių atsiradimą. Nereikėtų labai džiaugtis automobilių gamintojų ir pardavėjų reklama, jog kėbulas yra cinkuotas. Kėbulo cinkavimas reiškia, kad prieš kėbulą dažant jis yra dengiamas gruntu kuriame yra cinko mikrodalelės. Šis gruntas apsaugo kėbulą nuo rūdijimo, tačiau ne visiškai – jei auto įvykio metu kėbulas pažeidžiamas ir vėliau nesuremontuojamas, toje kėbulo vietoje cinko danga korozijos nesustabdys. Netvarkomi kėbulo pažeidimai gilėja, patekus drėgmei ir druskoms ant pažeistų, dažais nepadengtų vietų, korozija neišvengiamai ima gadinti brangiausią automobilio dalį – kėbulą.
Specialistų teigimu, automobilių industrijoje naudojami įvairūs cinko mišiniai, tačiau kiekvieno jų storis skiriasi, o nuo to priklauso ir atsparumas korozijai. Natūralu, kad kuo storesnė danga, tuo automobilis tampa sunkesnis.Atsižvelgus į dabar gaminamų automobilių tendenciją, kai pagrindinis siekis – mažos kuro sąnaudos, gaminami kuo lengvesni automobiliai, todėl neverta stebėtis, kad automobiliui nesulaukus nė dešimtmečio išlenda kėbulo korozijos problemos.
Korozijos pažeistas kėbulas ne tik estetinė problema. Specialistų teigimu, esant drėgnam klimatui, dideliam oro temperatūros svyravimui ir druskoms gatvėse,neremontuojama ir nestabdoma korozija per metus sugraužia beveik milimetrą metalo. Lietuvoje jūrinis klimatas, ypač užterštas oras miestuose, gausiai naudojami druskos mišiniai kelių priežiūrai, sudaro ypatingai palankias sąlygas korozijai vystytis žiemos periodu.
Rūpestingas automobilio savininkas prieš prasidedant šaltajam periodui, turėtų pasirūpinti automobilio apsauga nuo korozijos.
Antikorozinis padengimas paprastai atliekamas taip: automobilis nuplaunamas aukštu spaudimu, džiovinamas ir valomas panaikinant senąjį kėbulo padengimą ir matomas rūdis. Po to, naudojant aukšto spaudimo režimą, antikorozine medžiaga padengiama iš pradžių vidines, vėliau – išorines kėbulo dalis.
Kokybiškai atlikti antikoroziniai darbai iš tiesų ilgam apsaugo automobilį nuo rūdžių susidarymo ir plitimo. Tačiau antikorozinis padengimas skirtas tam, kad automobilis nerūdytų, o ne surūdijusį automobilį sutaisyti.
Pasirūpinus automobilio ilgaamžiškumu ir apsauga nuo rūdžių svarbu pasirūpinti ir gera jo estetine išvaizda. Visuomet maloniau važiuoti tvarkingu automobiliu.
Dažymo kokybę, veiksmingą kėbulo paviršiaus apsaugą ir gerą galutinį estetinį automobilio vaizdą lemia specialistų darbo patirtis, profesionali įranga ir kokybiškų medžiagų panaudojimas.
Kebulų antikorozinis padengimas
Automobilių dažymas