• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Kelių direkcijos sprendimas atleisti D. Zabulionį iš direktoriaus pavaduotojo pareigų – teisėtas ir pagrįstas

Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos (LAKD)  sprendimas atleisti buvusį įstaigos direktoriaus pavaduotoją Daivį Zabulionį yra teisėtas. Šis Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo sprendimas yra galutinis ir neskundžiamas.

Galimą tarnybinį nusižengimą LAKD tyrusi komisija pripažino, kad D. Zabulionis šiurkščiai nusižengė valstybės tarnautojo pareigoms ir etikos principams, diskreditavo valstybės tarnybą, pažeidė Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymą, todėl negali būti laikomas turinčiu nepriekaištingą reputaciją.

„Ilgus dešimtmečius kelių sektoriuje vyko šešėliniai susitarimai,  o politinių ir verslo grupių užsakymo vykdymas buvo tapęs priimtina norma. Sulaužėme šią ydingą, valstybę luošinančią praktiką. Teismo sprendimas dėl valstybės tarnybą diskreditavusio asmens yra geriausias įrodymas, kad einame teisingu keliu“, – sakė susiekimo ministras Rokas Masiulis.

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas atmetė pareiškėjo prašymą gražinti jį į valstybės tarnybą – LAKD direktoriaus pavaduotojo pareigas, priteisti pareiškėjui vidutinį darbo užmokestį už priverstinės pravaikštos laiką už kiekvieną darbo dieną nuo atleidimo iš darbo dienos iki teismo sprendimo įvykdymo dienos (per 15 tūkst. eurų), taip pat neturtinei žalai atlyginti pareiškėjo naudai iš atsakovo 15 tūkst. eurų.

2019 m. liepos 5 d. sprendimu Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas panaikino 2018 m. rugpjūčio 20 d. Vilniaus apygardos administracinio teismo sprendimo dalį, kuria pareiškėjo atleidimas iš darbo pripažintas neteisėtu.

Pasak LAKD vadovo Vitalijaus Andrejevo, teismo sprendimas parodė, kad LAKD priimtas sprendimas buvo teisėtas. Savalaikiai sprendimai kovojant su korupcija  turi įtakos ne tik institucijos reputacijai, bet ir skaidrina visą sektorių, užkirsdami kelią tolesniam neteisėtų veiksmų plitimui visoje sistemoje.

Teismo procesas tęsėsi nuo  2017 m., kai tuometinio LAKD vadovo  pavaduotoju dirbęs Daivis Zabulionis buvo atleistas iš pareigų vadovaujantis Specialiųjų tyrimų tarnybos pateikta informacija dėl galimos korupcinės veiklos, pavienių verslo grupių protegavimo, naudojimosi tarnybine padėtimi verslo atstovams teikiant neviešintiną informaciją.

Po to, kai 2018 m. Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas pripažino, kad D. Zabulionis buvo atleistas neteisėtai ir turi būti grąžintas į pareigas, jis iš pareigų atleistas antrą kartą.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Formulė 1
Skaityti

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai
Skaityti

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas
Skaityti

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti
Skaityti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

Adampolis group
Skaityti

Ambicinga „Adampolis Group“ plėtra: į naują kompleksą investuoja 33 mln. eurų

Vilkikų vairavimas virtuali realybė
Skaityti

Virtuali realybė vilkikų vairuotojams: KTU mokslininkų ir partnerių kuriamas VR įrankis padės įvaldyti stresines situacijas kely

Metų automobilis 2025
Skaityti

„Metų automobilis 2025“: pretendentų šokiai Bukiškių autodrome

Novaturas
Skaityti

„Novaturas“ trečiąjį ketvirtį gavo 61,1 mln. eurų pajamų, rugsėjis – pelningas

Juodosios dėmės Via Lietuva
Skaityti

Šalies keliuose tapo saugiau: „Via Lietuva“ skelbia apie įgyvendintą šių metų „juodųjų dėmių“ sprendimų planą

vandeniliu varomi autobusai
Skaityti

Naujiems elektra ir vandeniliu varomiems keleiviniams autobusams įsigyti – dar 36 mln. Eur investicijų

Zbigniew Paszkowic
Skaityti

Paskirtas naujasis „ORLEN Lietuva“ generalinis direktorius Zbigniew Paszkowicz

Klaipėda gatvės
Skaityti

Prasidėjus žiemos sezonui – gatvių priežiūros žemėlapis miestiečiams

Vilniaus judumo žemėlapis
Skaityti

„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link

Rimvydas Pocius
Skaityti

Kad pirmasis plikledis neužkluptų netikėtai: trys patarimai iš draudimo ekspertų

„Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“
Skaityti

Naujas „Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“ susitelks į ateities akumuliatorių technologijas

Automobilių vairavimo taisyklės
Skaityti

10 keisčiausių kelių eismo taisyklių, kurias reikėtų žinoti keliaujant į užsienį

Dviratininkai ir eismo įvykiai
Skaityti

Vasarai artėjant į pabaigą, dviratininkų gatvėse nemažėja: eismo įvykiuose sužalojami kasdien

Elektromobiliai
Skaityti

Elektromobilių vairuotojų privilegijos: nuo viešojo transporto juostų Vilniuje iki didesnio greičio limito Austrijos greitkeliuose

NAUJIENOS

„Viada“ vadovas Linas Vytautas Karlavičius

Ekspertai: teiginiai, kad degalinės nustato degalų kainas – mitas

Elektromobiliai taupymas

Vasara – ilgesnių kelionių automobilių metas: kaip maksimaliai sumažinti elektromobilio energijos sąnaudas?

Paspirtukininkai problemos

Policija įvardijo dažniausias paspirtukininkų „nuodėmes“: be šalmų ir apsvaigę

Stiklo įdauža

Į automobilio stiklą atskriejęs akmenukas gali padaryti ir 8 tūkst. eurų žalą

Žemės ūkio valdymo platforma

Lietuvos laukus jau pjauna autonominiai kombainai: kodėl žemės ūkis nebegali išsiversti be skaitmeninių technologijų?

Baltijos šalių vairuotojai saugumas

Ar Baltijos šalių vairuotojai pasirūpina keleivių saugumu? Statistika dar nedžiugina

PATARIMAI

Automobilio funkcijų valdymas: ar fizinių mygtukų atsisakymas yra teisingas žingsnis?

Kur vežti taisyti savo automobilį?

Vairavimo slidžiame kelyje ypatumai

Kodėl verta pirkti originalias vokiškų automobilių dalis

Katalizatorius

Ką daryti norint atsikratyti savo automobilio katalizatoriaus?

Ar verta atidėti automobilių techninę apžiūrą?

PARTNERIO TURINYS

Nanotechnologijos danga automobilių stiklams – ne mitas, o realybė

Lengvųjų automobilių padangų rinka

Transporto paslaugos: ką renkasi klientai?

Pažintinė kelionė autobusu – dar daugiau įspūdžių

Geras autoservisas Vilniuje

Šviežia kava automobilyje? Dabar tai įmanoma

STRAIPSNIAI

Ką daryti, jei perkaito variklis?

„Lamborghini Gallardo“ šėlsmas miško kelyje

Ar „degantis ledas“ – ateities kuras?

Stabdžių sistema

Automobiliai, kurių remontas brangiausias

Automobilio degalų sąnaudų rodiklių skaičiavimas

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.