• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Paaiškino, kaip išrenkami septyni „Lietuvos metų automobilio“ finalo dalyviai

Net du elektriniai, du hibridiniai, vienas dyzelinis ir du benzinu varomi automobiliai – štai taip atrodo „Lietuvos metų automobilio 2021“ rinkimų finalinis, pretendentų į garbingą Metų automobilio titulą, sąrašas. Ne vienas, išgirdęs, kokie automobiliai pateko į finalą, kilnojo antakius, mat įvairovė sąraše – ypač didelė.

Kaip skelbdamas finalininkus akcentavo Valdas Valiukevičius, Lietuvos žurnalistų autoklubo, organizuojančio „Metų automobilio“ rinkimus, prezidentas, sąrašas atspindi Lietuvos automobilių rinkos tendencijas, o šios pastaraisiais metais – ypač keičiasi.

Pavyzdžiui, pasak jo, šių metų finalininkų sąraše yra net du elektra varomi automobiliai, taip pat ir du hibridiniai, iš kurių vienas – įkraunamas iš tinklo. Toks pasirinkimas liudija, kad Lietuvoje galimybė riedėti elektra – vis aktualesnė. Sparčiai plečiasi įkrovos stotelių tinklas, sukurta subsidijų elektromobiliams sistema, o dar neatsisakantys vidaus degimo variklio, žvalgosi į įvairius hibridinius modelius.

Sąraše yra ir vienas dyzelinis automobilis. Kaip pastebėjo V. Valiukevičius, dar prieš kelerius metus tokia tendencija būtų labai neįprasta, mat tuomet daugumą į rinkimus deleguojamų modelių sudarydavo būtent varomi dyzelinu. Visgi aštrėjant aplinkosauginėms problemoms, automobilių gamintojai atsuko nugarą dyzeliniams modeliams, tą patį daro ir rinka. Statistika rodo, kad dauguma naujų nuperkamų automobilių Lietuvoje – varomi benzinu.

Galiausiai, akcentavo V. Valiukevičius, tarp pigiausio ir brangiausio finale esančio modelio, o taip pat – tarp galingiausio ir silpniausio skirtumas – kone šeši kartai, be to, vienas iš išrinktų modelių – dar lietuviams negirdėto gamintojo. Panašiai, sako „Lietuvos metų automobilio 2021“ rinkimų komisijos narys, atrodo ir šalies automobilių rinka: didžiąją daugumą parduodamų naujų automobilių sudaro pigesni modeliai, tačiau visuomet benzingalvių akis pradžiugina ir itin reti, brangūs ir prabangūs automobiliai.

Šiemet į „Lietuvos metų automobilio 2021“ rinkimų finalą papuolė šie modeliai:

  1. „CUPRA Formentor“
  2. „Peugeot 2008“
  3. „Porsche Taycan“
  4. „Renault Captur“
  5. „Škoda Octavia“
  6. „Toyota Yaris“
  7. „Volkswagen ID.3“

Sprendžia 10 komisijos narių

Kasmet tai, kurie modeliai pateks į rinkimų finalą, sprendžia dešimties automobilių rinkos žurnalistų ir profesionalų komisija, kurią kiekvienais metais iš naujo išrenka Lietuvos žurnalistų autoklubo nariai. Į komisiją įprastai išrenkami automobilių rinkos ekspertai ir profesionalai, didžiausių automobilinės žiniasklaidos kanalų atstovai.

Kiekvienas jų išbando visus rinkimuose dalyvaujančius automobilius, palygina juos su konkurentais, patikrina objektyviuose testuose ir tik tuomet sudaro savo septynių automobilių sąrašą. Tad į finalinį septynetą patenka daugiausiai komisijos balsų surinkę modeliai.

Nuomonės sutampa

Kas kartą paskelbus finalininkų sąrašus, komisijos nariai nevengia pasidalinti įspūdžiais, kiek kam pavyko „atspėti“ finale esančių modelių. Dažniausias rezultatas – 5-6 modeliai iš 7. Anot rinkimų organizatorių, tokį rezultatą lemia galybė objektyvių ir geriausiai automobilių savybes išryškinančių bandymų.

„Rinkdamas geriausių metų automobilių septynetą, pirmiausiai atsižvelgiu į modelio savybes, novatoriškumą, kainą segmento konkurentų atžvilgiu. Tikriausiai šiemet buvo aiškūs favoritai, todėl daugelio kolegų pasirinktų automobilių sąraše dominavo tie patys modeliai, o mano sąraše buvo 6 iš 7 daugiausiai balų pelniusių automobilių“, – pasakojo vienas iš komisijos narių, automobilių apžvalgininkas Jurgis Paplaitis.

Anot komisijos nario, balsuojant už „Metų automobilį“, balus padalyti jam sunku nebus. Be to, prisipažino žinovas, ypatingą silpnybę jis jaučia automobiliams su išskirtiniais bruožais.

„Pats modelis gali būti ir ne tiksliausiai valdomas klasėje ar turėti pažangiausią variklį, tačiau jei savo sprendimais ir naudojimo savybėmis siūlo kokybišką alternatyvą tiems, kurie ieško kitokio, „netradicinio“ automobilio, tai aš visada balsuosiu už tokį automobilį“, – akcentavo jis.

Transliuos tiesiogiai

Šiemet paskelbus karantiną dėl koronaviruso pandemijos, tradicinės „Lietuvos metų automobilio“ šventės nebus. Organizatoriai nutarė apsiriboti tiesiogine transliacija, kurios metus komisija išrinks „Metų automobilį 2021“.

Vaizdas bus bus transliuojamas tiesiogiai net keliose skirtingose platformose. Kas bus išrinktas „Metų automobiliu“ transliuos interneto portalai 15min.lt, Automanas.lt, 98.lt. Taip pat tiesioginė transliacija ir komisijos balsavimas bus rodomi „Facebook“ platformoje, „Lietuvos metų automobilio“ paskyroje.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Enefit krovimo stotelės
Skaityti

„Enefit“: elektromobilių įkrovimo stotelių skaičius Lietuvoje perkopė 300

Naujų automobilių pardavimai Lietuvoje
Skaityti

Lietuva – lyderė Europoje: sparčiausiai augo naujų automobilių registracijos, fiksuotas elektromobilių šuolis

Dulkės automobilyje
Skaityti

Dulkės ir pirštų antspaudai automobilyje: ar jų valymas tik kova su vėjo malūnais?

Kelių darbai
Skaityti

Kelininkai skelbia savaitgalio darbų statistiką: dėmesys skirtas prevenciniams darbams

Avarijos keliuose sniegas
Skaityti

Pirmos snaigės – pirmosios avarijos keliuose: kodėl kasmet kartojame tas pačias klaidas?

Kelių barstytuvai
Skaityti

AB „Kelių priežiūra“ skelbia barstytuvų vardų konkurso nugalėtojus

Via Lietuva kelio remonto darbai
Skaityti

„Via Lietuva“: kelio tvarkymo darbai Zujūnų seniūnijoje – keisis eismo organizavimo tvarka

Atspindintys dažai
Skaityti

„Via Lietuva“ pristato naują kelių eismo saugumo sprendimą – atspindinčia danga pažymėti kelio atitvarai gali pagerinti matomumą sudėtingomis sąlygomis

Premijos
Skaityti

Premijos kaip rinkodaros priemonė: regionuose tai veikia puikiai

Automobilių entuziastai
Skaityti

Kazino žaidimai automobilių entuziastams

Probro
Skaityti

„PRO BRO Group“ vieša obligacijų emisija pritraukė 5,5 mln. eurų

Plikledis
Skaityti

Plikledis keliuose gali pasirodyti jau spalį: ką turi žinoti vairuotojai

Automobilio pirkimas
Skaityti

Ką privalo užtikrinti naudoto automobilio pardavėjas ir ką iš tiesų reiškia trumpalaikė „komercinė garantija“?

Kauno vakarinis aplinkelis
Skaityti

„Via Lietuva“ pristatė galimybių studiją, kaip keisis Kauno vakarinis aplinkkelis

Unipark
Skaityti

Sukčiai vėl atakuoja vairuotojus: UNIPARK įspėja apie įtartinas SMS žinutes

Kelio dangų bandymai
Skaityti

Lietuvoje pradedami klimatui neutralių kelio dangų bandymai

Druskininkų autobusų stoties statybos
Skaityti

Statomoje Druskininkų autobusų stotyje palikta žinia ateities kartoms

Naujo automobilio pirkimas
Skaityti

Įvardijo Lietuvos gyventojams svarbiausius kriterijus renkantis naują automobilį

NAUJIENOS

Psichologija

Siekis atsilošti: pralaimėjimų vaikymasis po blogos dienos psichologijos požiūriu

Ilgos kelionės

Ilgos kelionės už vairo: kaip jas suderinti su pramogomis?

Motociklo paruošimas žiemai

Ekspertas pataria, kaip tinkamai paruošti motociklą žiemai ir išsaugoti jo vertę

Kelionės į Švediją

Rudens nuobodulį lietuviai vaiko mini kelionėmis į Švediją: kodėl tai ypač populiaru tarp šeimų su vaikais

Aurelija Kazlauskienė

Tyrimas: kas penktas šalies vairuotojas pripažįsta – vaikams trūksta saugaus eismo žinių

Moller Auto

„Moller Auto“ klientų lojalumo programa pelnė prestižinį Europos apdovanojimą

PATARIMAI

7 sėdimos vietos automobilyje: patogu, praktiška ar nereikalinga?

Pustuštis kuro bakas kenkia

Baigėsi automobilio kuras

Važiuojate iki paskutinio lašo? Ekspertai atskleidžia galimas pasekmes

Miesto visureigių praktiškumą lemia ne tik varančių ratų skaičius

Paaiškino, ką reiškia „fyškė“, „stoikė“ ir kiti vairuotojų „burtažodžiai“

Starterio tipas

Koks starterio tipas geriausias mano automobiliui?

PARTNERIO TURINYS

SUNKVEŽIMIŲ NAVIGATORIUS Galaxy TAB Primo TRUCK 2013

Vaizdo registratorius

Kėbulo remonto darbai. Ką reikia žinoti

Nebrangi automobilių nuoma Vilniuje

Nebeveikia automobilio žibintai? Išvenkite šių pasirinkimo klaidų

Taxi Vilniuje: mobiliųjų programėlių privalumai

STRAIPSNIAI

Pavasarinio vairavimo ypatumai

Vienašės ir dviašės priekabos

Stabilizatoriaus paskirtis ir funkcija

Ar saugu pirkti nenaudotas, tačiau prieš kelerius metus pagamintas padangas?

Automobilių stabdžiai ir ką reikia žinoti

Suportų restauravimas

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.