• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Kodėl Dakaro žurnalistų visureigių aukštis – mažesnis už 200 cm?

Lapkričio 22-23 dienos Prancūzijos uostamiesčiui Havrui – neeilinės. Į keltą dvi dienas buvo talpinami artėjančių metų Dakaro ralio dalyvių visureigiai, motociklai, techniniai sunkvežimiai, žurnalistų automobiliai ir kitos transporto priemonės. Viso jų – keli šimtai, o tarp jų – ir keliolika lietuviškų.

Patikra – supaprastinta 

Lietuviškos komandos (Antano Juknevičiaus, Benedikto Vanago ir Vaidoto Žalos) Dakaro ralyje naudos po keturias transporto priemones: sportinį visureigį, techninės pagalbos sunkvežimį bei du komandos narių visureigius, o motociklininkų Balio Bardausko ir Arūno Gelažninko komandos kuklesnės. B. Bardauskas dalyvauja specialioje „Originals by Motul“ įskaitoje, kurioje techninė pagalba iš šalies negalima – remontuoti motociklus gali tik patys dalyviai, o jiems padėti gali kiti šios įskaitos dalyviai.

Į keltą, kuris jau artimiausiomis dienomis paliks Havrą ir gruodžio pabaigoje pasieks Peru uostą Kaljao, buvo pakrauti ir nepriklausomų žurnalistų automobiliai. Vienas jų – „iGo2Dakar“ projekto „Nissan Navara“ pikapas.

„Šiemet visi formalumai labai paprasti, viskas vyksta greitai. Mes automobilį į keltą pridavėme vos per 30 minučių. Keli antspaudai registracijos knygelėje, lipdukai ir automobilis – uždarame parke. Bene svarbiausia dalis čia – automobilio draudimas. Labai padėjo partneriai „If“, padėję sutvarkyti tiek mūsų pačių, tiek automobilio draudimo formalumus tolimoje Pietų Amerikos šalyje“, – pasakojo vienas projekto „iGo2Dakar“ dalyvių Mindaugas Plukys.

Papildomai yra tikrinami automobilio svoris bei aukštis – pavyzdžiui, „Nissan Navara“ aukštis yra 191 cm, o nuo 200 cm kelionė keltu kainuotų 1 500 Eur daugiau. Analogiškai ir su automobilio kėbulo ilgiu, svoriu bei kitais duomenimis. M. Plukys juokavo, kad jeigu pikapo aukštis būtų per didelis, jie būtų sumažinę padangų slėgį ir taip keliais centimetrais pažeminę.

Lenktynininkai atvyksta retai

Sportininkai tiksliai numatytu laiku turi pradėti registracijos procedūras. Todėl dvi lietuvių komandos savo techniką pridavė 22 dieną, o B. Vanago – 23.

Nors į Havrą atvyksta visi greičiausi europiečių automobiliai, pačių sportininkų – mažuma. Jiems dalyvavimas nėra būtinas – pagrindiniai formalumai turi būti atliekami prieš 2019-ųjų Dakaro ralio startą Peru, tad į Havrą atvyksta tik didžiausi entuziastai. V. Žala pats atvairavo autovežį, ant kurio buvo pakrautas jo sportinis visureigis ir du žurnalistų automobiliai, o A. Juknevičius atvyko pasidairyti bei pasisveikinti su seniai matytais pažįstamais.

Pasak M. Plukio, šiemet turėtų būti įdomu sekti „Originals by Motul“ klasę. Joje dalyvaus lietuvis B. Bardauskas, o pirmą kartą šios klasės istorijoje kartu su 30 vyrų varžysis ir dvi moterys. Jie važiuoja tradicinio ralio „Paryžius–Dakaras“ sąlygomis – be viešbučių, techninės pagalbos ir kitų komandos narių.

Motociklininkas visus savo daiktus turi sutalpinti į vieną dėžę, kurios didžiausias svoris – 25 kg. Papildomai galima turėti du atsarginius ratus ir dvi padangas. Šias dėžes iš vieno bivuako į kitą perveža organizatoriai, o viskuo kitu rūpinasi pats sportininkas – motociklo remontu, palapinės statymu stovykloje ir kitomis procedūromis. Panašiomis sąlygomis važiuodavo dalis prieš 20-30 metų vykusio Dakaro ralio dalyvių, mat Afrikoje viešbutį, internetą ir kitus civilizacijos požymius rasti kur kas sunkiau nei Pietų Amerikoje.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Naudoto automobilio pirkimas
Skaityti

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas
Skaityti

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje
Skaityti

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas
Skaityti

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto
Skaityti

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

komercinis transportas
Skaityti

Naujos kartos „Volkswagen“ komercinės transporto priemonės – modernesnės, efektyvesnės ir universalesnės

Tiltai
Skaityti

10 įspūdingų Lietuvos tiltų, kuriuos „Via Lietuva“ keliautojams rekomenduoja pamatyti šią vasarą

Formulė 1
Skaityti

Ar Lietuva galėtų surengti „Formulės 1“ Didįjį Prizą?

Automobilis šeimai
Skaityti

Kokį automobilį rinktis šeimai?

Vairavimo žinių atnaujinimas
Skaityti

Privalomą vairavimo žinių atnaujinimą lietuviai laiko nereikalinga našta, ekspertai ragina verčiau daugiau dėmesio skirti vairuotojų informavimui

Naudoti automobiliai
Skaityti

Naudotų automobilių pardavėjai: didesnė atsiskaitymų grynaisiais kartelė augins šešėlį

Įkrovimo stotelės magistralė
Skaityti

Automagistralėje Kaunas-Vilnius – 2 naujos itin greito elektromobilių įkrovimo stotelės

Kelio ženklai
Skaityti

„Via Lietuva“ vairuotojus ragina keliuose stebėti šiuos ženklus: kokią informaciją jie pateikia

Via Lietuva
Skaityti

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas
Skaityti

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

Dviračių takai
Skaityti

Tai, ko Lietuvoje dar nebuvo: „Via Lietuva“ pėsčiųjų ir dviračių taką paženklino naktį švytinčiais dažais

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas krovininiam ir komerciniam transportui 

NAUJIENOS

Milikonių įkalnė

Dėl rekonstrukcijos uždaroma Milikonių įkalnė: keisis eismo tvarka ir viešojo transporto maršrutai

Internetiniai žaidimai

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

Formulė 1

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

PATARIMAI

Automobilių gedimai

Autoserviso vadovas: ne visi gedimai gali būti aprašyti remonto instrukcijose

Paaiškino, ką reiškia „fyškė“, „stoikė“ ir kiti vairuotojų „burtažodžiai“

Kada laikas keisti padangas?

Bio-DME degalais varomas sunkvežimis įveikė 100 tūkst. kilometrų ridą

Atmintinė automobilio remontininkui

Naudoto automobilio finansavimas

Naudoto automobilio finansavimo galimybės

PARTNERIO TURINYS

Kėbulo remonto darbai. Ką reikia žinoti

Starterio gedimo požymiai

Žiema dar nesibaigė: kokių klaidų išvengti vairuojant?

GPS meistras pataria

Tinkamiausių ratų montavimo staklių pasirinkimas: aspektai, kuriuos reikia įvertinti

GREGAUTO – NAUJAS AUTOELEKTRIKONIKOS SERVISAS VILNIUJE!

STRAIPSNIAI

Automobilių nuoma užsienyje

Patikimumo lyderis – „Toyota“

Kokius automobilius renkasi lietuviai?

Svarbiausia automobilio dalis vasarą – kondicionierius

Debesuotumas / juostų susidarymas

“Toyota Avensis” diagnozė: skirtas vyresniems

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.