• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Italas Federico Baglini „Press ralyje“ išsikėlė tikslą: nelikti paskutiniu

Lietuvos žurnalistų autoklubo organizuojamas „Press ralis“ ne veltui turi tarptautinio renginio titulą: čia varžosi ne tik vietiniai automobilių temomis rašantys ir laidas kuriantys žurnalistai – renginys kasmet sutraukia didelį desantą užsienio svečių. Šiemet be lietuvių čia varžysis estai, italai, lenkai ir suomiai. Daugelis ekipažų jau eilę metų nepraleidžia „Press ralio“, mat tai – unikali patirtis, kurios nebūtų galima įgyvendinti svečiose šalyse. 

Toks renginys – tik Lietuvoje

Jau 23 metus iš eilės, pirmąjį birželio savaitgalį vyksiantis tarptautinis ralis žurnalistams „Press ralis 2018“ šiemet startuos Šiauliuose, o baigsis šalia Palangos esančiame „Atostogų parke“. Tai unikalus renginys, vykstantis pagal klasikinio ralio principus: dalyviai per dvi dienas nuvažiuos per 400 km atstumą Lietuvos ir Latvijos keliais ir įveiks keliolika greičio ruožų, besidriekiančių autodromuose, oro uostose ar miestų aikštėse. Trasos – greitos, tačiau saugios, tad jomis gali lenktyniauti ir mažiau patyrę vairuotojai standartiniais automobiliais be papildomų saugumo priemonių. 

„Visų pirma, mums tai itin unikalus renginys. Suomijoje suorganizuoti tokias lenktynes būtų beveik neįmanoma. Savo šalyje mes neturime jokių ralio varžybų mėgėjams. Jeigu nori važiuoti ralyje – tą gali daryti tik profesionaliai, specialiai tam paruoštu automobiliu ir tikro ralio metu pavojingose, po miškus išsiraizgiusiose žvyro trasose. 

Lietuvoje įgauta ralio patirtis mums nauja. Taip pat čia galime išbandyti savo galimybes prie vairo, turi dirbti su šturmanu, tas komandinis darbas – visiškai nauja patirtis. Ir labai žavi pats nuotykis, kelionė. Juk ralio metu nesuki ratų toje pačioje trasoje, o migruoji“, – patirtimi dalinosi jau ketvirtą kartą „Press ralyje“ startuosiantis svečias iš Suomijos Lauri Ahtiainenas, kuris šiemet važiuos didelį turbokompresorių turinčiu „Mazda MX-5“ automobiliu. 

Išskirtinė atmosfera

Žurnalistų raliui daugelį metų ištikimybę rodo ir automobilių temomis rašantis žurnalistas iš Lenkijos Jacekas Jureckis. Lenkas juokiasi, kad jau pats nebesuskaičiuoja, kiek kartų dalyvavo „Press ralyje“. Šis bus gal 15-as. O gal ir 16-as. 

„Man patinka lenktynės, man labai patinka šių lenktynių atmosfera. Ilgainiui susiradau čia draugų, varžovų trasose. Jau prabėgo tie metai, kai aklai ir karštakošiškai varžiausi dėl aukščiausių rezultatų, tad dabar nekeliu sau jokių tikslų. Noriu smagiai palenktyniauti ir puikiai praleisti laiką“, – sakė Jacekas.

Tiesa, šio kolegos iš Lenkijos lietuviai niekada „nenurašo“. J. Jureckis į „Press ralį“ neretai atvažiuoja mažais, tačiau labai piktais automobiliukais, o didžiulė patirtis prie vairo ir žinios, kaip reikia teisingai sukti vairą jį  dažniausiai atveža tarp lyderių. Šie metai – ne išimtis. Jacekas startuos itin sportišku, 275 AG variklį turinčiu „Hyundai i30 N“ automobiliu. 

Netrūks azarto

Vis tik vienu azartiškiausių vairuotojų iš užsienio šiemet galės vadintis italas Federico Baglini. Praėjusiais metais šiose lenktynėse jis dalyvavo pirmą kartą su įprastu „Volkswagen Golf“ automobiliu universalo kėbulu. Tačiau karštas itališkas kraujas atsispindėjo ir prie vairo: Federico kiekvienoje situacijoje dešinį pedalą laikė įmintą į grindis ir sugebėjo suplėšyti standartines padangas. 

„Patirtis, kurią gavau pirmojo starto metu praėjusiais metais mane sužavėjo. Žinoma, pirmą kartą važiuojant lenktynėse pasitaikė daug klaidų. Mano tikslas buvo vienintelis – nelikti paskutiniu. Pavyko atvažiuoti kažkur per vidurį. Tad kad jau turiu patirties, šiemet išsikėliau dar sunkesnį tikslą: nelikti paskutiniu važiuojant dvigubai silpnesniu automobiliu“, – juokavo itališku „Fiat 500“ modeliu lenktyniausiantis Federico Baglini. 

Jau 23-ią kartą vyksiančio tarptautinio „Press ralio“ trasos šiemet drieksis šiaurės vakarų Lietuvos ir pietvakarių Latvijos teritorijoje. Prie starto stos daugiau nei 70 ekipažų. Daugiausia „Press ralio“ dalyvių rinkosi „Nissan“ markės automobilius: varžybose bus keturi LEAF elektromobiliai, vienas „Pulsar“ bei keturi įvairių kartų „Datsun“ modeliai.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Formulė 1
Skaityti

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai
Skaityti

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas
Skaityti

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti
Skaityti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

Adampolis group
Skaityti

Ambicinga „Adampolis Group“ plėtra: į naują kompleksą investuoja 33 mln. eurų

Vilkikų vairavimas virtuali realybė
Skaityti

Virtuali realybė vilkikų vairuotojams: KTU mokslininkų ir partnerių kuriamas VR įrankis padės įvaldyti stresines situacijas kely

Metų automobilis 2025
Skaityti

„Metų automobilis 2025“: pretendentų šokiai Bukiškių autodrome

Novaturas
Skaityti

„Novaturas“ trečiąjį ketvirtį gavo 61,1 mln. eurų pajamų, rugsėjis – pelningas

Juodosios dėmės Via Lietuva
Skaityti

Šalies keliuose tapo saugiau: „Via Lietuva“ skelbia apie įgyvendintą šių metų „juodųjų dėmių“ sprendimų planą

vandeniliu varomi autobusai
Skaityti

Naujiems elektra ir vandeniliu varomiems keleiviniams autobusams įsigyti – dar 36 mln. Eur investicijų

Zbigniew Paszkowic
Skaityti

Paskirtas naujasis „ORLEN Lietuva“ generalinis direktorius Zbigniew Paszkowicz

Klaipėda gatvės
Skaityti

Prasidėjus žiemos sezonui – gatvių priežiūros žemėlapis miestiečiams

Vilniaus judumo žemėlapis
Skaityti

„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link

Rimvydas Pocius
Skaityti

Kad pirmasis plikledis neužkluptų netikėtai: trys patarimai iš draudimo ekspertų

„Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“
Skaityti

Naujas „Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“ susitelks į ateities akumuliatorių technologijas

Automobilių vairavimo taisyklės
Skaityti

10 keisčiausių kelių eismo taisyklių, kurias reikėtų žinoti keliaujant į užsienį

Dviratininkai ir eismo įvykiai
Skaityti

Vasarai artėjant į pabaigą, dviratininkų gatvėse nemažėja: eismo įvykiuose sužalojami kasdien

Elektromobiliai
Skaityti

Elektromobilių vairuotojų privilegijos: nuo viešojo transporto juostų Vilniuje iki didesnio greičio limito Austrijos greitkeliuose

NAUJIENOS

„Viada“ vadovas Linas Vytautas Karlavičius

Ekspertai: teiginiai, kad degalinės nustato degalų kainas – mitas

Elektromobiliai taupymas

Vasara – ilgesnių kelionių automobilių metas: kaip maksimaliai sumažinti elektromobilio energijos sąnaudas?

Paspirtukininkai problemos

Policija įvardijo dažniausias paspirtukininkų „nuodėmes“: be šalmų ir apsvaigę

Stiklo įdauža

Į automobilio stiklą atskriejęs akmenukas gali padaryti ir 8 tūkst. eurų žalą

Žemės ūkio valdymo platforma

Lietuvos laukus jau pjauna autonominiai kombainai: kodėl žemės ūkis nebegali išsiversti be skaitmeninių technologijų?

Baltijos šalių vairuotojai saugumas

Ar Baltijos šalių vairuotojai pasirūpina keleivių saugumu? Statistika dar nedžiugina

PATARIMAI

Greitas ir paprastas automobilio valymas: 5 gudrybės, kurios padės švarą palaikyti be vargo

Greitas ir paprastas automobilio valymas: 5 gudrybės, kurios padės švarą palaikyti be vargo

Ratų suvedimas

Kodėl ratų suvedimas yra toks svarbus?

Starterio tipas

Koks starterio tipas geriausias mano automobiliui?

Automobilio remontas gali atsieiti pigiau

Viskas ką reikia žinoti apie automobilines žvakes ir laidus

Miesto visureigių praktiškumą lemia ne tik varančių ratų skaičius

PARTNERIO TURINYS

Starterio gedimo požymiai

Auto keltuvų tipai: vertiname ir renkamės

Mikroautobusų remontas Vilniuje

Stogo skersiniai

Industrinės padangos

Vaizdo registratorius

STRAIPSNIAI

Patarimai, kaip keisti ir prižiūrėti akumuliatorių patiems

Dėmių sudarymas

Amortizatoriai – viena svarbiausių saugų automobilio eksploatavimą užtikrinanti priemonė

Išoriniai variklio požymiai gali išduoti problemas ir sprendimus

„Continental“ padangos stambiausiems elektromobilių gamintojams

Specialus Caymann modelis

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.