1. Jūs turite sužinoti buvo perdažytas automobilis ar ne, ar ne prarūdijęs kėbulas. Ir tas ir tas, sumažina automobilio gyvavimo laiką, ir žinoma KAINĄ. Lipdukai, juostelės, užrasai dažniausiai skirti tam, kad paslėpti kėbulo defektus. Peržiūrėkite visas gumines ir plastmasines dalis, ant jų neturi būti dažų. Atidarykit kapotą, ir palyginkite dažų spalvas po kapotu ir ant kėbulo. Bet atminkite, perdažytas automobilis nevisada būna daužtas. Automobilis dažomas ir dėl smulkiausių kosmetinių defektų.
2. Patikrinkite kaip užsidaro visos durys. Atminkite, pas automobilį su geru kėbulu tarpai tarp kėbulo ir durelių turi būti vienodi. Jeigu tarpai yra nevienodi, tai reiškia, kad automobilio geometrija nėra tiksli (gali būti daužtas, ir tinkamai neatstatyta geometrija). Taipogi gali būti keistos pačios detalės (durys, kapotas, sparnas). Jas pakeitus taipogi reikia atidžiai ir tiksliai jas pritaikyti.
3. Patikrinkite automobilio išmetamus dūmus. Dūmai niekada negali būti melsvi, – jei jie tokie, gero nelaukite. Dyzelinis automobilis užvedus ir pagazavus gali išmesti truputi juodo dūmo – tai normalu.
4. Taip pat reikia patikrinti ar visos pavaros jungiasi ir važiuoja gerai. Ypatingai automatinėms pavarų dėžėms, nes jos daugiausia turi problemų, o jų tvarkymas labai brangus.
5. Patikrinkite ar neišpjautas katalizatorius. Tai galima padaryti pagazavus automobilį ant laisvų apsukų. Jeigu jo nėra, girdėsis švilpimas (šio švilpimo nereiktų sumaišyti su turbinos garsu).
6. Šioks toks būdas sužinoti apie automobilio tikraja ridą: apžiūrėkite sėdynių šonus, vairą, pedalus, pavarų, rankinio svirtis. Jei šios detalės apsitrynusios, o rida tikrai nėra didelė – tai apgaulė.
7. Patikrinkite ar veikia kondicionierius. Paspaudus ijungimo mygtuką turi pradėti veikti kondicionieriaus ventiliatorius, tuo pačiu pasikeis ir variklio garsas. Jeigu viskas įsijungia, o šalto oro vis nepučia, tai reiškia, kad sistemoje trūksta freono.
8. Patikrinkite ABS sistemą. Įsibėgėgite ir staigai stabdykite, jei jausis “mušimas” per stabdžių pedalą – ABS veikia.
9. Įsitikinkite, kad priekinių farų šviesos spektras sklinda į dešinę aukštyn nuo centro, o ne į kairę aukštyn, kaip auto pritaikytų važinėti kaire kelio puse (UK variantas). Dažnai sukeičiamos lempos, angliškos kaip žinoma pigesnės. O su angliškom nepraeisite techninės apžiūros.
10. Žiūrėkite į padangas. Pati padanga turi būti vienodai nudilusi (o ne jos šonas!). Jei padanga nevienodai nudilusi, reiškia mašina turi problemų su važiuokle.
11. Geriausia perkant automobilį jį užsivaryti ant keltuko, ar blogiausiu atveju ant duobės. Jeigu automobilis daužtas ir virintas, dugne puikiai tai matosi (na žiūrint kas virinta). Taip pat reiktų atkelti bagažinės kilimą ir ten žiūrėti, ar nėra virinimo žymių.
12. Nepamirškite patikrinti el. langų, būna dažnai, kad jie neveikia. O jų tvarkymas gan sunkus (na žiūrint kas jiem nutikę).
13. Pažiūrėkite ar dega visos lempos (priešrūkiniai, galinių stopų lemputės). Atrodo bevertis dalykas, bet neveikianti lemputė gali prišaukti baudos iš teisėtvarkos sergėtojų, o ir jų pakeitimas laiko užima.
14. Reikia atkreipti dėmesį į priekines lempas – jos turi būti to paties gamintojo. Skirtumas gali reiškti buvusį priekio daužimą. Dažnai sudedamos taivaniškos lempos, kurios net blogiau šviečia.
15. Pasukiokite vairą, jokių pašalinių garsų negali būti.
16. Taip pat apžiūrėkite variklį, tvarkingas variklis negali būti tepaluotas. Aplink jo detales pažiūrėkit ar nėra hermetiko (tokia medžiaga kuri sandarina). Tai gali reikšti variklio defekto tvarkymą.
17. Taip pat tvarkingas automobilis turi turėti variklio viršutinę apsaugą.
18. Apžiūrėkite priekinį automobilio stiklą, jis negali būti sutrūkęs. Nors ir menkas įtrūkimas laikui bėgant gali plėstis per visą stiklą.