• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

„Citroën“ ir „Peugeot“ gamins vandenilio degalų elementais varomus komercinius automobilius

„PSA Group“ ir „Fiat Chrysler Automobiles“ (FCA) koncernus vienijanti grupė „Stellantis“ oficialiai paskelbė apie ruošiamą naują vandenilio degalų elementais varomų transporto priemonių platformą. Pirmieji gamintojai, kurie pritaikys tobulinamą platformą naujiems modeliams, bus „Citroën“, „Peugeot“ ir „Opel“.

„Citroën“ ir „Peugeot“ šiuo metu siūlo visą elektra varomų lengvųjų komercinių automobilių gamą. Be šių modelių, siekiama klientams taip pat pasiūlyti aplinkos neteršiančias transporto priemones, kurios įveiktų didelius atstumus, o degalų papildymas būtų itin greitas. Vandenilio degalų elementai garantuoja šiuos privalumus ir kartu leidžia išlaikyti krovumo rodiklius.

„Stellantis“ drauge su projekto partnerėmis, kompanijomis „Faurecia“ ir „Symbio“, pasirinko vidutinio pajėgumo jėgainę, kurią sudaro 45 kW galios vandenilio degalų elementų grupė, 4,4 kg talpos vandenilio bakas (700 barų slėgio, įrengtas po grindimis) ir 10,5 kWh talpos baterija.

Vandenilio degalų elementai pasižymi tolygiai išvystomu pajėgumu, o baterija bus montuojama, kad tenkintų didesnį energijos poreikį įsibėgėjant ir užtikrintų jos kaupimą stabdymo metu. Konstrukcijoje numatyta galimybė įkrauti bateriją iš elektros tinklo.

Pirmiausia bus gaminami vandenilio degalų elementais varomi lengvieji komerciniai automobiliai. „Citroën“ ir „Peugeot“ šiuo metu siūlo platų elektra varomų komercinių modelių pasirinkimą – nuo kompaktiško krovininio „e-Partner“, keleiviams gabenti skirto „e-Traveller“ iki didelio furgono „e-Boxer“.

Vandenilio degalų elementais varomi grupės „Stellantis“ automobiliai nuvažiuos daugiau nei 400 km pagal WLTP bandymų ciklą, o vandenilio bako pripildymas truks maždaug 3 minutes. Krovinių skyriaus talpa ir maksimaliu krovumu šie modeliai nesiskirs nuo vidaus degimo variklius turinčių versijų. Svarbiausia, kad šios transporto priemonės visiškai neterš aplinkos.

10,5 kWh baterija dar labiau didins šių modelių universalumą. Naudojantis 11 kW įkrovimo galia energijos atsargas galima visiškai pripildyti per naktį. Į automobilius bus montuojamas tas pats „Citroën“ ir „Peugeot“ elektromobilių elektros variklis. Jo pajėgumas siekia 100 kW, o didžiausias sukimo momentas – 260 Nm.

Serijinė vandenilio degalų elementais varomų lengvųjų komercinių automobilių gamyba prasidės 2021 metų pabaigoje.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Automobiliai
Skaityti

Automobilių kultūros ir pramogų sankirta: Automobilių parodos ir lenktynės Lietuvoje

Skaityti

Kodėl naudoti automobiliai lietuviams patinka BMW, o nauji Toyota?

Skaityti

„Regitra“ siunčia žinią Rusijos gerbėjams Lietuvoje: nebelieka vardinių numerių su dviem užrašais

Skaityti

Laivas su beveik 4000 automobilių atsidūrė 3,5 kilometro gylyje: nuostoliai siekia apie 140 mln. eurų

Skaityti

Ateitis su debesijos technologijomis: daugybės vartotojų gyvenimas gerokai pasikeis

Skaityti

Naudotų automobilių rinkos apžvalga: nuo ridos klastojimo ir vagysčių iki populiariausių 2021 m. modelių

Skaityti

Automobilio pripažinimas neatsiejamas nuo gero dizaino. Kaip jis kuriamas?

Skaityti

„Toyota“ pristatė ambicingą planą: greičiau nei per dešimtmetį elektromobilių gamą praplės iki 30 modelių

Skaityti

Vairuotojai įpročio viršyti greitį neatsikrato: pažeidimų skaičius šiemet – netoli milijono

Skaityti

Parodė „Metų automobilio“ rinkimų užkulisius: papasakojo, kaip kadaise buvo renkami geriausi automobiliai

Skaityti

Penki mitai apie elektromobilius: kas tiko prieš dešimtmetį – šiandien nebegalioja

Skaityti

Koncepcinis „Audi skysphere“ – ateitis yra atvira

Skaityti

Biržuose – senovinių automobilių magija

Skaityti

„Continental“ gamins kontaktinę elektros įrangą sunkvežimiams

Skaityti

Pavojai automobilio salone: ne tik karštis, bet ir oras

Skaityti

Lietuvos žemėlapyje nupiešė didžiulį „Kia“ logotipą: raidžių aukštis – net 160 km

Skaityti

Benzingalvių laukia ypatingas reginys: pirmasis sezono japoniškų automobilių gerbėjų susitikimas

Skaityti

Kaip gimsta unikalūs, patys greičiausi „Jaguar“ automobiliai?

NAUJIENOS

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

PATARIMAI

Ekspertai pasidalino praktiniais patarimais, ką svarbu žinoti patekus į eismo įvykį: neskubėkite dėti parašo deklaracijoje

5 automobilio skysčiai, kurių geriau nesumaišyti

Prieš perkant automobilį būtinai reikia atkreipti dėmesį į…

Vilniuje – mažiau rezervuotų parkavimo vietų

Pirksite automobilį lizingu: atsižvelkite ne tik į palūkanas, bet ir savo emocijas

Naujausi metodai tepalų atliekas verčia degalais

PARTNERIO TURINYS

Automobilio gedimo priežastys ir kaip jų išvengti

Lengvųjų automobilių padangų rinka

Nanotechnologijos danga automobilių stiklams – ne mitas, o realybė

Automobilis ir žiema – tai ne tik žieminės padangos

Kaip įsigyti tinkamą dviračio laikiklį?

Sėdynių užvalkalai internetu. Kaip ir kur juos pirkti?

STRAIPSNIAI

Žieminės padangos vasarą: važinėti pavojinga, o finansiškai – nenaudinga

Vandens telkinių pakrantės – ne automobilių stovėjimui

Padangos ir automobilių evoliucija

Koks automobilio greitis yra ekonomiškiausias?

Padangų svarbiausi parametrai

Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?

Ką daryti, jei perkaito variklis?

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.