• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Lietuvos automobilių kelių direkcija pertvarkoma į valstybės įmonę

Siekiant racionaliau naudoti valstybės biudžeto lėšas, užtikrinti efektyvesnį valdymą bei pritraukti investicijų šalies transporto infrastruktūrai tobulinti ir plėtoti, biudžetinę įstaigą Lietuvos automobilių kelių direkciją prie Susisiekimo ministerijos numatoma pertvarkyti į valstybės įmonę. Tokiam Susisiekimo ministerijos siūlymui šiandien pritarė Vyriausybė.

„Nauja teisinė forma gerokai išplės Kelių direkcijos veiklos galimybes, leis jai efektyviau planuoti savo veiklą. Pavyzdžiui, pritraukus kompetentingus specialistus, valstybės įmonė galės pati atlikti automobilių srautų modeliavimą, kurį dabar perka iš išorės; ne išorinių konsultantų, o savo jėgomis galės vertinti kelių būklę, kas leis racionaliau skirstyti lėšas. Šie pokyčiai leis Kelių direkcijai greičiau atlikti suplanuotus darbus, kelių infrastruktūroje pritaikyti modernias technologijas, taip pat mažesnėmis lėšomis pasiekti normatyvinius kokybės reikalavimus. Planuojama, kad ateityje šie pokyčiai leis be papildomo finansavimo atlikti iki 10 proc. daugiau darbų“, – sako susisiekimo ministras Rokas Masiulis.

Ministro R. Masiulio teigimu, valstybės įmonės statusas taip pat užtikrins galimybę Kelių direkcijai greitai ir efektyviai įgyvendinti Europos Sąjungos direktyvas dėl perėjimo nuo vinječių prie kelių rinkliavos (angl. e-tolling) sistemos.

Po pertvarkos Kelių direkcijos misija išliks ta pati – kurti ir užtikrinti visuomenei saugų, patogų, nekenksmingą aplinkai, išmanų susisiekimą Lietuvos keliais. Vienintele įmonės savininke ir toliau bus valstybė.

Tapusi valstybės įmone, Kelių direkcija toliau vykdys specialiuosius valstybės įpareigojimus, nesikeis pagrindiniai jos veiklos tikslai: organizuoti ir vykdyti valstybinės reikšmės kelių tiesimą ir atkūrimą, priežiūrą ir plėtrą, užtikrinti saugias eismo sąlygas valstybinės reikšmės keliuose bei Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų naudojimą.

Nauja teisinė forma Kelių direkcijai suteiks galimybę kelių plėtrai ir priežiūrai naudoti ne tik valstybės biudžeto lėšas, bet ir papildomus finansavimo išteklius – palankiausiomis sąlygomis naudoti tarptautinių finansų institucijų paskolas, obligacijas bei kitas tarptautinės finansų rinkos priemones.

Be to, Kelių direkciją pertvarkius į valstybės įmonę tikimasi į ją pritraukti ir išlaikyti joje aukštos kompetencijos inžinierius ir ekspertus, kurių samdos ir išsaugojimo galimybes šiuo metu riboja darbo apmokėjimo biudžetinėse įstaigose nustatymo tvarką reglamentuojantys teisės aktai.

Įregistravus valstybės įmonę, jos veikla bus plėtojama pagal Susisiekimo ministerijos ir įmonės valdymo organų patvirtintą strateginį veiklos planą bei metinius planus. Naujas įmonės statusas leis Kelių direkcijai tapti Lietuvos kelių infrastruktūros planavimo ir plėtros kompetencijų centru, kurio paslaugomis galės naudotis partneriai – savivaldybės ir kaimyninių šalių institucijos. Šiai veiklai bus panaudota įstaigos komandos sukaupta kompetencija kelių plėtros planavimo, dangos būklės vertinimo,  transporto srautų modeliavimo, kelių plėtros projektų rengimo ir valdymo, darnaus judumo planavimo ir organizavimo bei saugaus eismo priemonių įgyvendinimo srityje.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Vairavimo žinių atnaujinimas
Skaityti

Privalomą vairavimo žinių atnaujinimą lietuviai laiko nereikalinga našta, ekspertai ragina verčiau daugiau dėmesio skirti vairuotojų informavimui

Naudoti automobiliai
Skaityti

Naudotų automobilių pardavėjai: didesnė atsiskaitymų grynaisiais kartelė augins šešėlį

Įkrovimo stotelės magistralė
Skaityti

Automagistralėje Kaunas-Vilnius – 2 naujos itin greito elektromobilių įkrovimo stotelės

Kelio ženklai
Skaityti

„Via Lietuva“ vairuotojus ragina keliuose stebėti šiuos ženklus: kokią informaciją jie pateikia

Via Lietuva
Skaityti

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas
Skaityti

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

Dviračių takai
Skaityti

Tai, ko Lietuvoje dar nebuvo: „Via Lietuva“ pėsčiųjų ir dviračių taką paženklino naktį švytinčiais dažais

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas krovininiam ir komerciniam transportui 

Milikonių įkalnė
Skaityti

Dėl rekonstrukcijos uždaroma Milikonių įkalnė: keisis eismo tvarka ir viešojo transporto maršrutai

Internetiniai žaidimai
Skaityti

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

Formulė 1
Skaityti

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai
Skaityti

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas
Skaityti

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti
Skaityti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

Adampolis group
Skaityti

Ambicinga „Adampolis Group“ plėtra: į naują kompleksą investuoja 33 mln. eurų

Vilkikų vairavimas virtuali realybė
Skaityti

Virtuali realybė vilkikų vairuotojams: KTU mokslininkų ir partnerių kuriamas VR įrankis padės įvaldyti stresines situacijas kely

Metų automobilis 2025
Skaityti

„Metų automobilis 2025“: pretendentų šokiai Bukiškių autodrome

Novaturas
Skaityti

„Novaturas“ trečiąjį ketvirtį gavo 61,1 mln. eurų pajamų, rugsėjis – pelningas

NAUJIENOS

Juodosios dėmės Via Lietuva

Šalies keliuose tapo saugiau: „Via Lietuva“ skelbia apie įgyvendintą šių metų „juodųjų dėmių“ sprendimų planą

vandeniliu varomi autobusai

Naujiems elektra ir vandeniliu varomiems keleiviniams autobusams įsigyti – dar 36 mln. Eur investicijų

Zbigniew Paszkowic

Paskirtas naujasis „ORLEN Lietuva“ generalinis direktorius Zbigniew Paszkowicz

Klaipėda gatvės

Prasidėjus žiemos sezonui – gatvių priežiūros žemėlapis miestiečiams

Vilniaus judumo žemėlapis

„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link

Rimvydas Pocius

Kad pirmasis plikledis neužkluptų netikėtai: trys patarimai iš draudimo ekspertų

PATARIMAI

Verta žinoti: kiek kainuoja susidūrimas su gyvūnu kelyje?

Bendri patarimai žiemos metu

automobilių dalys akcijos

Automobilių prekes verta pirkti tada, kai taikomos akcijos

Motociklo vairavimo kursai. Patarimai ir praktika. Video

Namų įpročiai automobilyje gali ir pražudyti

10 būdų išvengti streso už vairo

PARTNERIO TURINYS

Ar verta į automobilį montuoti ksenonines lemputes?

Kemperių remontas Vilniuje

SUNKVEŽIMIŲ NAVIGATORIUS Galaxy TAB Primo TRUCK 2013

Lengvųjų automobilių padangų rinka

Industrinės padangos

GREGAUTO – NAUJAS AUTOELEKTRIKONIKOS SERVISAS VILNIUJE!

STRAIPSNIAI

Automobilių remontas: oficialios automobilių atstovybės prieš privačias dirbtuves

Apie oktaninį skaičių

Apsauginei mašinos priežiūrai – vos penkios minutės!

Audi A4

Audi A4 bei Audi A4 S-Line (2019): ryškūs komplektacijų skirtumai, padedantys atsiskleisti tiek sedanams, tiek ir universalams

Alpina B3 Bi-Turbo pasieks 304 km/h ir „pasisotins” 7,59l/100 km

Koks automobilio greitis yra ekonomiškiausias?

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.