• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Tarp rudenį pasirodysiančių BMW elektrinių modelių – pirmasis M serijos elektromobilis

Šį rudenį BMW elektromobilių gamą papildys du modeliai – visureigis „BMW iX“ ir keturių durų kupė „BMW i4“. Artėjant jų premjerai Vokietijos koncernas atskleidė daugiau detalių apie šių modelių parametrus. Paaiškėjo, kad „BMW iX“ viena įkrova galės įveikti net 630 km atstumą, o su „i4“ premjera bus pristatytas ir pirmasis M serijos elektromobilis, kuris išsiskirs įsibėgėjimo greičiu – 100 km/val. pasieks per 3,9 sekundės.   

„Daugelis nekantriai laukia šių modelių debiuto, jaučiame susidomėjimą iš klientų nuo pat šių modelių planų paskelbimo. Tiek „iX“, tiek ir „i4“ užtikrins didelį viena įkrova nuvažiuojamą atstumą. Tai itin dinamiški, greitai įsibėgėjantys ir tiksliai valdomi modeliai, kurie turės autonominio vairavimo technologijų, padidinančių kelionių komfortą ir saugumą. Šis ruduo tikrai bus gėrybių metas BMW elektromobilių gerbėjams“, – įsitikinęs BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

„BMW iX“ viena įkrova – iki 630 km

Iki šių metų pabaigos debiutuos du „iX“ modeliai – „BMW iX xDrive50“ ir „BMW iX xDrive40“. Pirmasis jų turės 105.2 kWh talpos bateriją ir, kaip patikslino koncernas, viena įkrova galės įveikti net 630 km nuotolio atstumą, matuojant pagal WLTP standartą. Greitojo įkrovimo vietose per 10 minučių bateriją bus galima įkrauti 150 km kelionei, o nuo 10 iki 80 proc. bateriją užpildyti energija truks 35 minutes.

„BMW iX xDrive50“ variklis išvysto 385 kW/523 AG galią, o nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgės 4,6 sekundės.

Antroji „iX“ visureigio debiutinė versija – „BMW iX xDrive40“ – viena įkrova įveiks 425 km atstumą (pagal WLTP), o per 10 minučių įsikraus energijos 95 km kelionei. 240 kW/326 AG galios variklis 100 km/val. greitį leis pasiekti per 6,1 sekundės.

Tausoti energiją kelyje naujuosiuose modeliuose naudojama adaptyvi energijos regeneracijos sistema. „Ši sistema gebės pati, autonomiškai, remdamasi navigacijos sistemos duomenimis, parinkti energijos regeneracijos lygį – pavyzdžiui, mieste naudoti aukštesnį regeneravimo lygį nei užmiestyje, kur atleidus akseleratoriaus pedalą automobilis turės švelnesnį stabdymo efektą ir labiau riedės. Žinoma, vairuotojas visuomet galės pats pasirinkti norimą regeneravimo lygį rankiniu būdu“, – aiškino M. Daujotas.

Pirmasis „BMW M“ elektromobilis

Lapkritį į BMW salonus atriedės ir du keturių durų elektrinių kupė „BMW i4“ modeliai –itin sportiški, dinamiški elegantiško dizaino elektromobiliai, kurie patogūs keliauti ir mieste, ir leistis į tolimas keliones.

Įdomu tai, kad su „i4“ debiutuos ir pirmasis BMW sportinio padalinio „BMW M GmbH“ elektromobilis ­– „BMW i4 M50“. Keturiais ratais varomas M elektromobilis turės du elektrinius variklius, išvystančius net 400 kW/544 AG bendrą galią, viena įkrova nuvažiuos 510 kilometrų, o iki 100 km/val. įsibėgės per įspūdingas 3,9 sekundės.

Tuo tarpu „BMW i4 eDrive40“, kaip klasikiniai BMW modeliai, bus varomas tik galine ašimi, turės 250 kW/340 AG variklį, kuris 100 km/val. greitį leis pasiekti per 5,7 sekundės. Viena įkrova ši versija įveiks didesnį – 590 km – nuotolį.

Greitojo įkrovimo stotelėse „i4“ bus galima įkrauti 200 kW galia. Tokioje stotelėje per 10 minučių „eDrive 40“ modelis pasipildys energijos 164 km atstumui, o „i4“ M versija – 140 km atstumui.

Suderinti greičio, dinamiškumo ir įveikiamo atstumo parametrus „BMW i4“ inžinieriams padėjo naudojama itin efektyvi važiuoklė, ištobulintas modelio aerodinamiškumas, konstrukcijoje panaudotos lengvasvorės medžiagos, kurios leido atsisakyti neproporcingai didelių ir sunkių baterijų naudojimo. Į „BMW i4“ montuojama specialiai šiam modeliui sukurta itin plona, vos 11 centimetrų storio baterija, kurios elementai išdėstyti automobilio dugne. Dėl to automobilio centras yra 5,3 cm žemesnis nei BMW 3-ios serijos sedane.

Automobilio priekis išsiskiria naujo tipo BMW grotelėmis, kuriose įmontuota kamera, ultragarso ir radariniai jutikliai. Už papildomą mokestį galima užsisakyti priekinius lazerinius žibintus.

Jau standartinėje įrangoje „i4“ turės sportines sėdynes ir sportinį vairą, išankstinio pašildymo ir vėdinimo sistemą, elektra valdomu bagažinės dangtį, parkavimo jutiklius su galinio vaizdo kamera, priekinio susidūrimo prevencijos, juostos palaikymo ir greičio ribojimų informacijos sistemas.

„BMW i4“ turės 470 litrų dydžio bagažinę, kurią, nuvertus galines sėdynes, bus galima išplėsti iki 1290 litrų. Papildomai elektromobilio gale galima sumontuoti elektra valdomą kablį ir prie jo prikabinus vilkti priekabą su iki 1600 kg svorio kroviniu.

Viduje automobilio pirkėjai ras 12,3 colio skersmens vairuotojo informacijos ekraną 14,9 colio skersmens lietimui jautrų valdymo ekraną. Ir „iX, ir „i4“ naudojama nauja programinė įranga įgalins nuotolinius atnaujinimus, o 5G ryšys leis valdyti dalį automobilio parametrų per programėlę. Automobilyje bus galima įdiegti ir eSIM kortelę bei taip susikurti savo mobiliąją aplinką. Temperatūrą salone vairuotojas ar keleivis galės reguliuoti lietimui jautriame ekrane, o oro kokybę užtikrins integruotas nanopluoštų filtras.

Tiek „i4“, tiek ir „iX“ modeliai bus draugiški aplinkai ne tik dėl to, jog važiuojant nėra jokių emisijų, bet ir dėl švaresnės gamybos – baterijos gaminamos naudojant atsinaujinančią energiją, elektros varikliuose išvengta retųjų žemės metalų, automobilyje panaudota daug perdirbtų medžiagų.

Naujos vairuotojo asistavimo sistemos

Naujieji BMW elektormobiliai turės dar pažangesnes autonominio vairavimo ir parkavimo technologijas. Elektromobiliuose diegiami naujos kartos jutikliai, programinė įranga ir galingi kompiuteriai. Automobilio aplinką nuolat stebės 5 kameros, 5 radariniai jutikliai ir 12 ultragarso jutikliai.

Vairuotojo asistavimo sistema gebės. Pavyzdžiui, priekinio susidūrimo apsaugos sistema gebės aptikti priešpriešiniu eismu atvažiuojančius automobiliui sukant į kairę, taip pat perspės apie dviratininkus ar pėsčiuosius sukant į dešinę. Sustojus, automobilio sistemos perspės vairuotoją ir keleivius jeigu jie norės atidaryti dureles, nors šalia automobilio važiuoja dviratis ar eina pėsčiasis.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Skaitmeninis sportas
Skaityti

Skaitmeninis sportas: kaip virtualios varžybos keičia mūsų supratimą apie atletiką

Rungtynių sekimas keliaujant
Skaityti

Kaip sekti rungtynes keliaujant

Elektromobilio krovimas
Skaityti

Beveik kas antras lietuvis norėtų persėsti į elektromobilį, tačiau sprendimą atitolina kelios priežastys

Linkuvos gatvės įkalnė
Skaityti

Permainingi orai iššūkių nepagailėjo: padarinius likvidavę rangovai atidaryti eismą Milikonių įkalnėje tikisi iki spalio pabaigos

Triukšmas oro uostas
Skaityti

Atnaujinti triukšmo žemėlapiai – galimybė mažinti poveikį gyvenantiems šalia oro uostų

Kelių remontas
Skaityti

Kelininkai primena grįžtantiems iš pajūrio keliones planuoti atsakingai

Saugus eismas
Skaityti

Svarstomi siūlymai tobulinti Saugaus eismo automobilių keliais įstatymą, laukiama gyventojų nuomonės

Tiltas per Dubysos upę remontas
Skaityti

„Via Lietuva“: Raseinių rajone prasideda tilto per Dubysą remonto darbai

Greičio matuokliai
Skaityti

Keliuose – papildomi ženklai prie greičio matuoklių: „Via Lietuva“ paaiškina, ką svarbu žinoti vairuotojams

Apgadintas kombainas draudimas
Skaityti

Ūkininko košmaras: akmuo sugadino kombainą, draudikai skaičiuoja milžiniškus nuostolius

Ekovairavimas
Skaityti

Susisiekimo ministerija atveria ekonomiško vairavimo e.mokymosi platformą: sužinosite, kaip sumažinti degalų sąnaudas ir sutaupyti

Automobiliu per baltijos šalis
Skaityti

Su automobiliu po Baltijos šalis: ką verta žinoti prieš sėdant prie vairo?

Greičio matuokliai
Skaityti

Ministras E. Sabutis įveda aiškesnę tvarką – greičio matuokliai keliaus į pavojingiausius ruožus

Elektromobilio greitas įkrovimas
Skaityti

Elektromobilio įkrovimas per 5 minutes: fantazija ar netolima ateitis?

Kelionės automobiliu
Skaityti

Ilgos kelionės automobiliu: pasiruoškite tinkamai ir pasirūpinkite veiklomis

Bekontaktis atsiskaitymas viešasis transportas Kaune
Skaityti

Bekontaktis atsiskaitymas Kauno viešajame transporte – patogumas vienu prisilietimu

Populiariausios elektromobilių krovimo stotelės
Skaityti

Įvardijo populiariausias elektromobilių įkrovos stoteles: renkasi tas, kurios laiką leidžia išnaudoti prasmingai

TOKS viešasis transportas
Skaityti

„Citadele“ suteikia 7,7 mln. eurų finansavimą TOKS: atnaujins viešąjį transportą Klaipėdos regione

NAUJIENOS

Via Lietuva kelių remontas

„Via Lietuva“: iki rugsėjo vidurio bus atnaujinta beveik 30 km blogiausios būklės krašto kelių

telematikos konferencija

Vilniuje vyksianti tarptautinė telematikos konferencija atskleis, kaip DI keičia transporto sektorių

Keliai liūčių padariniai

Kelininkai fiksuoja liūčių padarinius

Neste degalinė

Prie Panevėžio, „Via Baltica“ kelyje, atidaroma nauja „Neste“ automatinė degalinė

Susisiekimo ministerija viešasis transportas

Susisiekimo ministerija atveria duomenis apie viešąjį transportą: kas perveža daugiausiai keleivių, kiek stotelių ir kur seniausi autobusai?

Formula 1

Kaip analizuoti Formulės 1 Lažybų koeficientus

PATARIMAI

Patarimai keliaujantiems: kad kelionės būtų sėkmingos

vairavimo mokykla

Kaip atskirti gerą vairavimo mokyklą, nuo prastos vairavimo mokyklos?

Elektromobilių vairuotojams netenkant privilegijų svarbus tampa ne tik nuvažiuojamas atstumas

Ekspertai pasidalino praktiniais patarimais, ką svarbu žinoti patekus į eismo įvykį: neskubėkite dėti parašo deklaracijoje

Automobilio remontas gali atsieiti pigiau

Kaip prižiūrėti automobilį karštą vasarą?

PARTNERIO TURINYS

ĮVARDIJO GUDRYBES, KAIP IŠLAIKYTI VAIRAVIMO EGZAMINĄ

Automobilių supirkimas šiauliuose

Priežastys, kodėl verta rinktis automobilių supirkimą Šiauliuose

Testuojame produktą NANO DIAMOND SHIELD

Pažintinė kelionė autobusu – dar daugiau įspūdžių

„CityBee“: 2017-aisiais Lietuvoje įvyko automobilių dalijimosi paslaugos lūžis

Tekinimo staklės: gamintojai ir savybės

STRAIPSNIAI

Drąsus „Taip!“ logistikos firmoms!

Teisingai prisekite vaiką saugos diržais

Pavarų dėžių konstrukcijos, tipai

Padangų naudojimo įpatumai

Kas dešimtą eismo įvykio deklaraciją vairuotojai pildo iš naujo

Sportinis oro filtras

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.