• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Šalies keliuose tapo saugiau: „Via Lietuva“ skelbia apie įgyvendintą šių metų „juodųjų dėmių“ sprendimų planą

Juodosios dėmės Via Lietuva

Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ šiais metais nuosekliai vykdo eismo saugos priemonių šalies keliuose diegimo darbus. Pavasarį bendrovė užsibrėžė tikslą iki metų pabaigos įgyvendinti 32 eismo saugumą didinančius sprendimus šalyje užfiksuotuose „juodųjų dėmių“ kelių ruožuose bei sankryžose. Šį tikslą įgyvendinti pavyko anksčiau numatyto laiko – šiuo metu 26-iuose „juodųjų dėmių“ kelių ruožuose ir sankryžose jau yra įgyvendinti 40 eismo saugumą didinantys sprendimai. 

Planuojama, kad iki metų pabaigos bendrovė iš viso įgyvendins 45 eismo saugumą didinančius sprendimus 33-iuose „juodųjų dėmių“ kelių ruožuose bei sankryžose, t. y. įgyvendintos eismo saugumo infrastruktūros priemonės beveik pusantro karto viršys metų pradžioje planuotą skaičių.

Užfiksuotuose „juodųjų dėmių“ kelių ruožuose bei sankryžose buvo atnaujinamos pėsčiųjų perėjos, įrengiami greičio mažinimo kalneliai bei kelių ženklinimas, pertvarkytos avaringos sankryžos, įrengtos atskiros kairiojo posūkio juostos ir pan. priemonės. Siekiant efektyvaus investicijų panaudojimo, sprendimas, kokias kelių infrastruktūros priemones pritaikyti skirtingoms „juodųjų dėmių“ problemoms spręsti, priimtas atsižvelgiant į analizėmis paremtas atsakingų įmonių rekomendacijas. 

„Šiais metais išsikėlėme ne vieną ambicingą tikslą, susijusį su pagrindine mūsų misija – saugumo šalies keliuose didinimu. Suprasdami šios misijos svarbą, dėjome dideles pastangas, jog numatytos saugumo priemonės „juodųjų dėmių“ vietose būtų įrengtos greičiau, siekdami padaryti kuo didesnį pokytį, numatytų priemonių skaičių padidinome“, – pabrėžia „Via Lietuva“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.

Šiuo metu valstybinės reikšmės keliuose yra nustatytos 33-ios „juodosios dėmės“, jų skaičius kasmet nuosekliai mažėja: 2023 m. valstybinės reikšmės keliuose buvo užfiksuotos 38 „juodosios dėmės“, 2022 m. – 42. 

Kelio, gatvės ruožas ar sankryža (įskaitant kelius ir gatves su skiriamąja juosta) laikomi „juodosiomis dėmėmis“, jeigu juose per pastaruosius 4 kalendorinius metus yra įvykę 4 arba daugiau įskaitiniai eismo įvykiai, kurių metu buvo sužeisti arba žuvo žmonės.

„Juodosios dėmės“ dažniausiai atsiranda pėsčiųjų perėjose, vieno lygio sankryžose su nesaugiais kairiaisiais posūkiais ir šviesoforu reguliuojamose sankryžose. Dažniausi eismo įvykiai sankryžose – susidūrimai sukant į kairę (apsisukant), o ruožuose – užvažiavimai ant pėsčiojo arba dviratininko.

„Via Lietuva“ taip pat šiais metais yra suplanavusi ir rekordinės apimties pėsčiųjų perėjų šalies keliuose atnaujinimo darbus. Iki metų pabaigos visoje Lietuvoje bus įrengta bei atnaujinta 360 pėsčiųjų perėjų, praėjusiais metais šis skaičius siekė 176. 

2024 m. didžiausia dalis pėsčiųjų perėjų bus įrengta ar atnaujinta Tauragės, Šiaulių, Marijampolės, Utenos, Alytaus, Kauno, Telšių apskrityse. Taip pat – Panevėžio, Klaipėdos bei Vilniaus prieigose. 

Bendrovė „Via Lietuva“ rūpinasi daugiau nei 21 000 km valstybinės reikšmės kelių, daugiau nei 1 500 tiltų, viadukų, tunelių ir daugiau nei 2 000 km pėsčiųjų ir dviračių takų. Įmonė siekia, jog šalies kelių infrastruktūra būtų nuolat plėtojama, atnaujinama bei modernizuojama, kurtų pridėtinę vertę valstybei, jos gyventojams ir taptų teigiamų pokyčiu vizitine kortele šalies svečiams.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Formulė 1
Skaityti

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai
Skaityti

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas
Skaityti

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti
Skaityti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

Adampolis group
Skaityti

Ambicinga „Adampolis Group“ plėtra: į naują kompleksą investuoja 33 mln. eurų

Vilkikų vairavimas virtuali realybė
Skaityti

Virtuali realybė vilkikų vairuotojams: KTU mokslininkų ir partnerių kuriamas VR įrankis padės įvaldyti stresines situacijas kely

Metų automobilis 2025
Skaityti

„Metų automobilis 2025“: pretendentų šokiai Bukiškių autodrome

Novaturas
Skaityti

„Novaturas“ trečiąjį ketvirtį gavo 61,1 mln. eurų pajamų, rugsėjis – pelningas

vandeniliu varomi autobusai
Skaityti

Naujiems elektra ir vandeniliu varomiems keleiviniams autobusams įsigyti – dar 36 mln. Eur investicijų

Zbigniew Paszkowic
Skaityti

Paskirtas naujasis „ORLEN Lietuva“ generalinis direktorius Zbigniew Paszkowicz

Klaipėda gatvės
Skaityti

Prasidėjus žiemos sezonui – gatvių priežiūros žemėlapis miestiečiams

Vilniaus judumo žemėlapis
Skaityti

„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link

Rimvydas Pocius
Skaityti

Kad pirmasis plikledis neužkluptų netikėtai: trys patarimai iš draudimo ekspertų

„Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“
Skaityti

Naujas „Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“ susitelks į ateities akumuliatorių technologijas

Automobilių vairavimo taisyklės
Skaityti

10 keisčiausių kelių eismo taisyklių, kurias reikėtų žinoti keliaujant į užsienį

Dviratininkai ir eismo įvykiai
Skaityti

Vasarai artėjant į pabaigą, dviratininkų gatvėse nemažėja: eismo įvykiuose sužalojami kasdien

Elektromobiliai
Skaityti

Elektromobilių vairuotojų privilegijos: nuo viešojo transporto juostų Vilniuje iki didesnio greičio limito Austrijos greitkeliuose

„Viada“ vadovas Linas Vytautas Karlavičius
Skaityti

Ekspertai: teiginiai, kad degalinės nustato degalų kainas – mitas

NAUJIENOS

Elektromobiliai taupymas

Vasara – ilgesnių kelionių automobilių metas: kaip maksimaliai sumažinti elektromobilio energijos sąnaudas?

Paspirtukininkai problemos

Policija įvardijo dažniausias paspirtukininkų „nuodėmes“: be šalmų ir apsvaigę

Stiklo įdauža

Į automobilio stiklą atskriejęs akmenukas gali padaryti ir 8 tūkst. eurų žalą

Žemės ūkio valdymo platforma

Lietuvos laukus jau pjauna autonominiai kombainai: kodėl žemės ūkis nebegali išsiversti be skaitmeninių technologijų?

Baltijos šalių vairuotojai saugumas

Ar Baltijos šalių vairuotojai pasirūpina keleivių saugumu? Statistika dar nedžiugina

šonaslydžio Pro lygos etapas

Kalnuoti posūkiai, apvirtę automobiliai ir įtemptos šonaslydžio varžybos Estijoje

PATARIMAI

Dėl augančios naujų automobilių kainos galima „kaltinti“ technologijas ir ekologiją

10 tipinių serviso apgaulių

Vairavimo mokykla Vilniuje

Vairavimo mokykla Vilniuje. Kaip pradėti vairuoti?

Miesto visureigių praktiškumą lemia ne tik varančių ratų skaičius

Galvojate pirkti naudotą automobilį? Svarbiausi patarimai

Naudoti Volvo

Naudoti Volvo ar geriau investuoti į naują?

PARTNERIO TURINYS

Nebrangi automobilių nuoma Vilniuje

GREGAUTO – NAUJAS AUTOELEKTRIKONIKOS SERVISAS VILNIUJE!

Automobilinis šaldytuvas

Kodėl naudotas dviratis – tarsi katė maiše?

Taxi Vilniuje: mobiliųjų programėlių privalumai

Žiema dar nesibaigė: kokių klaidų išvengti vairuojant?

STRAIPSNIAI

Automobiliuose per trejus metus turės atsirasti įranga, automatiškai pranešanti apie avarijas

Ką galima vairuoti su C kategorija?

Automobilio vaškavimas – kaip jis atliekamas?

Kaip atsiranda poros užpilde

Sportinis oro filtras

Gerokai taupesni vilkikai: nauja vilkikų era – ne už kalnų

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.