• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Surudijęs kėbulas – ką daryti ir kur kreiptis

automobilio kėbulo rūdžių remontas

Grėsminga ruda dėmė ant sparno ar bt kurios mašinos kėbulo dalies. Dažų burbulas durų apačioje. Permirkusios grindys atsitrenkus į slenksčius. Tai ženklai, kad jūsų automobilio rėmas pradėjo rūdyti. Iškyla klausimas, ką su jomis reikia daryti? Priešingu atveju puikūs automobiliai reguliariai siunčiami į ankstyvuosius kapus, nes jie tampa surūdiję, nors tai yra iš esmės išvengiama problema. Naudojant geležies pagrindu pagamintus metalus, kova su oksidacija gali atrodyti kaip Sizifo užduotis. Nepaisant pažangių dangų ir lydinių, kuriuos sukūrė chemikai ir inžinieriai, nestabili geležies cheminė sudėtis reiškia, kad natūralioje aplinkoje ji visada pasiduos rūdims. Tiesą sakant, geležis ir dauguma plieno per pakankamai ilgą laiką visiškai redukuojasi iki geležies oksido ir kitų sudedamųjų dalių. Tai nereiškia, kad jūsų automobilis pasmerktas! Suprasdami, kaip surūdija automobiliai, jūsų automobilio problemines vietas ir kaip automobilio rūdis gali būti pašalintas nuo tos rudos, pleiskanojančios bėdos, reiškia, kad jūsų pasididžiavimas ir džiaugsmas gali likti kelyje tol, kol tai darote.

Kodėl automobiliai surūdiję? Rūdys susidaro dėl elektrocheminio geležies turinčių metalų skilimo. Šis skilimas yra oksidacijos, ty proceso, kai geležies paviršiaus molekulės reaguoja su aplinkoje esančiu deguonimi, rezultatas ir susidaro nauja molekulė Fe2O3, kitaip dar vadinama geležies oksidu. Tas geležies oksidas yra rūdys. Gryna geležis oksiduojasi ne taip agresyviai. Išnagrinėkite seną geležinį variklio bloką ir pamatysite ploną paviršinį rūdžių sluoksnį, bet mažai prasiskverbusio į metalą. Deja, vien tik geležis nėra itin gera medžiaga automobiliams statyti, todėl šiandieniniuose automobiliuose dažniausiai naudojami plieno lydiniai. Į geležį įpylus šlakelį anglies, gaunamas plienas, kuris žymiai pagerina lankstumą, atsparumą tempimui ir formuojamumą. Tačiau šis papildomas stiprumas kainuoja, nes prideda priemaišų, kurios pagreitina rūdžių susidarymą. Atviras plienas rūdija skirtingu greičiu, priklausomai nuo kelių veiksnių: lydinio komponentų, storio, aplinkos, kurioje plienas gyvena, ir plieno terminio apdorojimo tipo. Aštuntajame dešimtmetyje labai prastai pagaminti automobiliai pradėjo rodyti paviršiaus rūdis. Visiškai neapdorotas lakštinis plienas gali surūdyti vos per kelerius metus.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Sunkvežimio skriemuliai
Skaityti

Kada reikėtų keisti sunkvežimio skriemulius? Naudingos įžvalgos

Darbo pirštinės
Skaityti

Darbo pirštinės – nepakeičiamas pagalbininkas remontuojant automobilius

Automobilio kėbulo dažymas
Skaityti

Automobilio kėbulo dažymas: verta tuo užsiimti patiems ar geriau vykti į autoservisą?

Automobilio gedimai
Skaityti

Dažniausi automobilių gedimai: kaip rasti ir sutvarkyti?

automobilio oro filtro keitimas
Skaityti

Kaip žinoti, kad laikas keisti oro filtą?

Autoelektrikas
Skaityti

Kokiems automobilio gedimams reikia autoelektriko paslaugų?

Skaityti

Rūdimis „pasidabinęs” automobilio korpusas – rimtų problemų ledkalnio viršūnė

Skaityti

Kodėl svarbu atlikti antikorozinį padengimą?

Skaityti

Tas saldus žodis „garantija”

Skaityti

Automobiliai, kurių remontas brangiausias

Skaityti

Išoriniai variklio požymiai gali išduoti problemas ir sprendimus

Skaityti

Trumpai apie kompiuterinę autodiagnostiką

Skaityti

Kodėl genda stabdžiai?

Skaityti

Be važiuoklės – nevažiuosi !

Skaityti

Dėl važiavimo į kairę ne visada kaltas tik vairuotojas!

Skaityti

Ratų suvedimas, išvirtimas, geometrijos nustatymas

Skaityti

Geometrija po remonto

Skaityti

Automobiliu susirūpinama, kai šis sugenda arba prieš techninę apžiūrą

NAUJIENOS

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

PATARIMAI

PVM išlaidos užsienyje

Turite su transportu susijusių išlaidų užsienyje, viskas ką reikia žinoti apie PVM susigrąžinimą

Vėlyvas ruduo – išbandymų metas vairuotojams

Bendri patarimai žiemos metu

Top 10: dažniausios automobilio pirkimo klaidos

Patarimai, kaip pildyti eismo įvykio deklaraciją

Kokios padangos tinkamiausios lietuviškai žiemai?

PARTNERIO TURINYS

Reklama ant automobilių – puikus būdas reklamuotis

SUNKVEŽIMIŲ NAVIGATORIUS Galaxy TAB Primo TRUCK 2013

Geras autoservisas Vilniuje

Automobilių supirkimas šiauliuose

Priežastys, kodėl verta rinktis automobilių supirkimą Šiauliuose

Automobilių nuoma Vilniuje ir kitur

Amortizatorių keitimas Vilniuje

STRAIPSNIAI

Suskubę montuoti vasarines padangas vairuotojai klysta

Darbo pirštinės

Darbo pirštinės – nepakeičiamas pagalbininkas remontuojant automobilius

EReg akiratyje – duomenų standartizavimo, transporto priemonių vagysčių prevencijos ir eismo saugumo klausimai

Prancūzai sieks pagerinti jiems patiems priklausantį greičio rekordą, važiuodami 3000 AG elektromobiliu VBB-3. Naujasis elektromobilis-rekordininkas pagamintas bendradarbiaujant su Ohajo valstijos (JAV) universiteto specialistais.

Policija pataria: ką daryti, kad žiema neatneštų staigmenų kelyje

Automobilio paruošimas dažymui

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.