Arabų šeichai turėtų pasisaugoti, nes į jų naftos pinigus ir vėl kėsinasi „Mercedes-Benz“. Jei turbokompresorių poromis aprūpintus V8 ir V12 tipo variklius turinčios atnaujinto 2013 m. G klasės modelio pagrindu sukonstruotos versijos nepakankamai išskirtinės ar pajėgios susidoroti su bekele, tai trikampės žvaigždės prekės ženklo konstruktoriai parengė visiškai beprotišką savo klasikinio visureigio versiją, kurią sausai pavadino „G63 AMG 6×6“, tačiau ją būtų galima vadinti „dykumų monstru“.
Jei kažkokiu būdu to nepastebėjote patys, tai atkreipsime dėmesį, kad „6×6“ žymėjimas reiškia šešis varomus ratus. Tiesa sakant, „Mercedes-Benz“ konstruktoriai nepradėjo šio visureigio konstruoti nuo nulio. Kaip skelbia „Autoweek“, jis sukurtas Austrijos armijai skirtos specialios karinės versijos „G320 CDI“, naudojamos nuo 2011 m. pagrindu.
Civilinis modelis paveldėjo karinio „G-wagen“ giminaičio visų varomų ratų sistemą su penkiais blokuojamais diferencialais, suteikiančiais šimtaprocentinį visų šešių ratų sukabinimą, kuris valdomas naudojantis prietaisų skydelyje įrengtais mygtukais. 3,0 litrų darbo tūrio dyzelinį variklį ir penkių laipsnių automatinę pavarų dėžę „Mercedes-Benz“ pakeitė į dviejų turbokompresorių maitinamą 5,5 litro V8 tipo motorą, kurio maksimali galia siekia 536 AG, o didžiausias sukimo momentas – 760 Nm.
Keturias sėdimas vietas turintis modelis turi pikapo kėbulą, kurio bendras ilgis siekia 5867 mm, plotis apima 2111 mm, o bendras aukštis – 2209 mm. Lyginant su standartiniu „G63 AMG“ šis modelis yra 1105 mm ilgesnis, 226 mm platesnis ir 272 mm aukštesnis.
Greta kitų įdomių faktų galima paminėti didžiulę, net 460 mm siekiančią prošvaisą, užvažiavimo ir nuvažiavimo kampus, kurie atitinkamai siekia 52 ir 54 (16 ir 27 laipsniais daugiau nei įprastinio „G63 AMG“. Šešiaratis pikapas yra ganėtinai nelengvas automobilis, sveria visus 3775 kg, į kelią remiasi solidaus dydžio 37 colių skersmens ratais ir turi labai erdvų krovinių skyrių.
Dinamikos charakteristika ir vidutinių degalų sąnaudų skaičiai kol kas nepateikiami, tačiau G klasės plėtros vadovas Axelis Harriesas žurnalistams iš „Autoweek“ sakė, kad sprintą nuo 0 iki 100 km/h „G63 AMG 6×6“ įveikia greičiau nei per 6 sekundes, maksimalus pikapo greitis apribotas iki 160 km/h, o vidutinės degalų sąnaudos siekia 18 l/100 km.
Jis pridūrė, kad „Mercedes-Benz“ planuoja per metus pagaminti nuo 20 iki 30 visureigių, o pats „G63 AMG 6×6“ bus antras pagal kainą automobilis visoje koncerno gamoje, nusileisiantis tik 350 tūkst. eurų (1,2 mln. litų) kainuojančiam „SLS Electric Drive“.