Automobilio remontas važiuojant
Šiandieną rinkoje matome daug produktų ir technologijų žadančių sutaupyti degalų suvartojimą ar sumažinti išmetamų teršalų kiekį , deja, dažnai tai nesertifikuoti produktai, kuriuos lydi tušti pažadai, nusivylimas ir pinigų švaistymas….
Tad negi visi alyvos priedai pasmerkti ir negali duoti rezultatų bei realios naudos?
RVS Technology ® atstovai teigia, kad šio produkto veikimas akivaizdus. RVS Technology ® – nauda patvirtinta TÜV SÜD Automotive GmbH (Vokietija) bandymų rezultatais, kurie patvirtino, kad panaudojus šią technologiją sumažėja automobilio kuro sąnaudos ir išmetamųjų teršalų kiekis.
Tai nėra vienas iš daugelio priedų skirtų pagerinti alyvos savybes.
RVS Technology ® – patentuotas, bandymais patvirtintas kitokio veikimo principo nanotechnologijos produktas sukurtas Suomijoje.
RVS Technology ® nuo tepalų priedų skiriasi tuo, kad nekeičia tepalo savybių, o padengia mechanizmą metalo keramika ,sudarydamas naują itin atsparų ir vientisą ferosilikatinį mechanizmo paviršių , kurio danga siekia iki 1,1 mm storio, ko pasekoje, trinties koeficientas be tepalo sumažėja nuo 0,12 – 0, 18 µ (neapdoroto paviršiaus trinties) iki 0,003 – 0,007 µ (RVS Technology ® apdoroto paviršiaus trinties) t.y fiksuojamas trinties sumažėjimas nuo 26 iki 40 kartų !
Atlikus bandymus, po mechanizmo apdirbimo RVS Technology ® – fiksuojamas kuro sąnaudų sumažėjimas – 5 %- 20%, galios padidėjimas min 5 %, kompresijos atstatymas, sumažėja išmetamų dujų (CO ir CH kiekis) iki 2-3 kartų , sumažėja variklio vibracija ir triukšmas. Mechanizmai tampa atsparesni ir ilgaamžiškesni.
RVS Technology® skirta variklių, greičių dėžių, vairo stiprintuvų ir kitų mechanizmų atnaujinimui, bei jų darbinių ir techninių savybių pagerinimui.
Produktas taip pat puikiai tinka motociklų grandinėms, šaunamiesiems ginklams,vėjo jėgainėms, kuro pompoms kitiems mechanizmams, kuriuose naudojama alyva trinčiai tarp dviejų paviršių sumažinti. Tiesa, su vienintele sąlyga, kad bent vienas iš apdorojamų paviršių sudėtyje turi plieno.
RVS Technology ®panaudojus statybinei technikai , sunkiajam transportui jų tarnavimo amžius prasitęsia iki 5-6 metų nenaudojant papildomų resursų remontui. Daugelis komercinio transporto parkų valdytojų nenaudoja priedų manydami, kad jie užteršia tepalų sistemą, sudarydami nuosėdas ir apnašas neduodami jokios naudos. Iš esmės kitokio veikimo RVS Technology ® – neturi sudėtyje sunkiųjų dalelių turinčių molibdeno-nikelio priedų, kurie gali turėti šalutinių poveikių. RVS Technology® – visiškai saugus ir nesukeliantis šalutinių reiškinių naujos kartos gaminys. Šis produktas netirpsta jokiame skystyje , tame tarpe , nei degaluose ,nei tepaluose , bet dera su visais jų tipais.
Kaip jis veikia?
Dauguma besitrinančių paviršių nėra idealiai lygūs , turi savo formose aštrių kampų. Darbo metu mechanizmai dėvisi ir tepimo sistemoje atsiranda mikro dalelių, kurios nepasišalina filtrų pagalba. Paspartėja mechanizmų dėvėjimosi procesas. Nuskilusios metalo dalelytės (dėvėjimosi produktas) patenka į tepimo sistemą. Aukštose darbo temperatūrose dalelės sukelia kibirkštis. Sukeltos labai aukštos temperatūros taškuose degina alyvą.
RVS Technology ® – naujas būdas greičiau, pigiau ir patikimiau remontuoti susidėvėjusius automobilių, motociklų ir kitus mechanizmus jų neardant.
RVS Technology ® – sukurtas procesas ne tik atstato technines mechanizmų savybes, bet ir pagerina jas. Panaudojus šią technologiją galite greitai restauruoti susidėvėjusius variklius, greičių dėžes, vairo stiprintuvus, kuro siurblius, reduktorius ir kitus mechanizmus.
Vienas iš šios technologijos privalumų yra tai, kad atliekant atnaujinimą, nereikia ardyti ir iš naujo surinkti mechanizmo, taigi, išvengsite papildomų išlaidų remonto darbams, turint tik minimalias technines galimybes.
RVS Technology ® – produktų dalelės yra pakankamai didelės palyginus su tais mikro įtrūkimais ir nuskilimais, kurie atsiranda normaliu dėvėjimosi metu. Dėl to jos nepasišalina iš variklio. Mechanizmų darbo metu aukšta temperatūra ir trintis aktyvuoja RVS Technology ® daleles. Medžiagų kontakto vietose temperatūra padidėja iki 900 – 1400°C ir tai sukelia cheminę reakciją, kuri labai panaši į metalo lydimąsi. Šis naujai susiformavęs sluoksnis ir vadinamas ferosilikatu arba kitaip – metalo keramika. Prieš susiformuojant metalo keramikos paviršiui,
įvyksta taip vadinamas valymo procesas. Prilipęs prie detalių purvas RVS Technology ® dalelių
pagalba yra nuvalomas nuo paviršių ir pašalinamas per tepimo sistemos filtrą.
Jei valymosi procesas vyksta sklandžiai, apdorojamo mechanizmo darbas pagerėja jau po pirmos valandos, nes po valymosi proceso prasideda metalo keramikos formavimas nusidėvėjimo zonose. Tokiu būdu RVS Technology ® sustabdo dėvėjimosi procesą ir atkuria susidėvėjusias vietas. Trinties koeficientas tarp dviejų metalo keramikos sluoksnių yra kelis šimtus kartų mažesnis nei metalinių paviršių, tokiu būdu sumažėjus trinčiai, sumažėja temperatūra.
RVS Technology ® naudojimas automobilių varikliams:
Norint pasiekti maksimalių rezultatų naudojamas dviem etapais:
-panaudojus RVS pirmą kartą nuvažiuoti 300-400 km
-nuvažiavus minėtą atstumą, pakeisti alyvą, ir panaudoti RVS antrą kartą.
Mechanizmas pasidengia metalo keramika ir atsinaujina nuvažiavus vidutiniškai 1500 -2000km. Atnaujinto mechanizmo parametrai ir savybės išlieka 100 000km ir daugiau.
Produktas ištirtas ir patentuotas, atlikti tyrimai įrodė- nei karto RVS Technology ® naudojimas nebuvo gedimo priežastimi. RVS Technology ® naudojimas rezultatyvus ir visiškai saugus tai patvirtina ir TÜV SÜD Automotive GmbH (Vokietija) atlikti bandymai ir tyrimai.