• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Kapitalinis variklio remontas per 30 min.

Automobilio remontas važiuojant

Šiandieną  rinkoje  matome daug produktų ir technologijų žadančių sutaupyti degalų suvartojimą  ar sumažinti   išmetamų teršalų kiekį , deja, dažnai tai nesertifikuoti produktai, kuriuos lydi tušti pažadai, nusivylimas  ir pinigų švaistymas….

Tad negi visi alyvos priedai pasmerkti ir negali duoti rezultatų bei realios naudos?

RVS Technology ® atstovai  teigia, kad šio produkto veikimas akivaizdus.  RVS Technology ® – nauda patvirtinta TÜV SÜD Automotive GmbH (Vokietija) bandymų rezultatais, kurie  patvirtino, kad panaudojus šią technologiją sumažėja automobilio kuro sąnaudos ir išmetamųjų teršalų kiekis.

Tai nėra vienas iš daugelio  priedų skirtų  pagerinti alyvos savybes.

RVS Technology ® – patentuotas, bandymais patvirtintas kitokio veikimo principo nanotechnologijos produktas sukurtas Suomijoje.

RVS Technology ® nuo tepalų priedų skiriasi tuo, kad nekeičia tepalo savybių, o padengia mechanizmą metalo keramika ,sudarydamas  naują itin atsparų ir  vientisą  ferosilikatinį  mechanizmo paviršių , kurio danga siekia iki 1,1 mm storio, ko pasekoje, trinties koeficientas be tepalo sumažėja nuo  0,12 – 0, 18 µ (neapdoroto paviršiaus trinties)  iki  0,003 – 0,007 µ (RVS Technology ® apdoroto paviršiaus trinties) t.y  fiksuojamas trinties sumažėjimas  nuo 26 iki 40 kartų !

Atlikus bandymus, po  mechanizmo apdirbimo RVS Technology ® – fiksuojamas kuro sąnaudų sumažėjimas –  5 %- 20%,  galios padidėjimas min 5 %,  kompresijos atstatymas, sumažėja išmetamų dujų (CO ir CH kiekis) iki 2-3 kartų , sumažėja variklio vibracija ir triukšmas.  Mechanizmai tampa atsparesni ir ilgaamžiškesni.

RVS Technology® skirta variklių, greičių dėžių, vairo stiprintuvų ir kitų mechanizmų atnaujinimui, bei jų darbinių ir techninių savybių pagerinimui.

Produktas taip pat puikiai tinka motociklų grandinėms, šaunamiesiems ginklams,vėjo jėgainėms, kuro pompoms kitiems mechanizmams, kuriuose naudojama alyva trinčiai tarp dviejų paviršių sumažinti. Tiesa, su vienintele sąlyga, kad bent vienas iš apdorojamų paviršių  sudėtyje turi plieno.

RVS Technology ®panaudojus  statybinei technikai , sunkiajam transportui jų tarnavimo amžius prasitęsia iki 5-6 metų  nenaudojant papildomų resursų  remontui.  Daugelis komercinio transporto parkų valdytojų nenaudoja priedų manydami, kad jie užteršia tepalų sistemą, sudarydami nuosėdas ir apnašas neduodami jokios naudos.  Iš esmės kitokio veikimo RVS Technology ® – neturi sudėtyje sunkiųjų dalelių turinčių molibdeno-nikelio priedų, kurie gali turėti šalutinių poveikių. RVS Technology® – visiškai saugus ir nesukeliantis šalutinių reiškinių naujos kartos gaminys. Šis produktas netirpsta jokiame skystyje , tame tarpe , nei degaluose ,nei tepaluose , bet dera  su visais jų tipais.

Kaip jis veikia?

Dauguma besitrinančių paviršių nėra idealiai lygūs , turi savo formose aštrių kampų. Darbo metu mechanizmai dėvisi ir tepimo sistemoje atsiranda mikro dalelių, kurios nepasišalina filtrų pagalba. Paspartėja mechanizmų dėvėjimosi procesas. Nuskilusios metalo dalelytės (dėvėjimosi produktas) patenka į tepimo sistemą. Aukštose darbo temperatūrose dalelės sukelia kibirkštis. Sukeltos labai aukštos temperatūros taškuose degina alyvą.

RVS Technology ® – naujas būdas greičiau, pigiau ir patikimiau remontuoti susidėvėjusius automobilių, motociklų ir kitus mechanizmus jų neardant.

RVS Technology ® – sukurtas procesas ne tik atstato technines mechanizmų savybes, bet ir pagerina jas. Panaudojus šią technologiją galite greitai restauruoti susidėvėjusius variklius, greičių dėžes, vairo stiprintuvus, kuro siurblius, reduktorius ir kitus mechanizmus.

Vienas iš šios technologijos privalumų yra tai, kad atliekant atnaujinimą, nereikia ardyti ir iš naujo surinkti mechanizmo, taigi, išvengsite papildomų išlaidų remonto darbams, turint tik minimalias technines galimybes.

RVS Technology ® – produktų dalelės yra pakankamai didelės palyginus su tais mikro įtrūkimais ir nuskilimais, kurie atsiranda normaliu dėvėjimosi metu. Dėl to jos nepasišalina iš variklio. Mechanizmų darbo metu aukšta temperatūra ir trintis aktyvuoja RVS Technology ® daleles. Medžiagų kontakto vietose temperatūra padidėja iki 900 – 1400°C ir tai sukelia cheminę reakciją, kuri labai panaši į metalo lydimąsi. Šis naujai susiformavęs sluoksnis ir vadinamas ferosilikatu arba kitaip – metalo keramika. Prieš susiformuojant metalo keramikos paviršiui,

įvyksta taip vadinamas valymo procesas. Prilipęs prie detalių purvas RVS Technology ® dalelių

pagalba yra nuvalomas nuo paviršių ir pašalinamas per tepimo sistemos filtrą.

Jei valymosi procesas vyksta sklandžiai, apdorojamo mechanizmo darbas pagerėja jau po pirmos valandos, nes po valymosi proceso prasideda metalo keramikos formavimas nusidėvėjimo zonose. Tokiu būdu RVS Technology ® sustabdo dėvėjimosi procesą ir atkuria susidėvėjusias vietas. Trinties koeficientas tarp dviejų metalo keramikos sluoksnių yra kelis šimtus kartų mažesnis nei metalinių paviršių, tokiu būdu sumažėjus trinčiai, sumažėja temperatūra.

RVS Technology ® naudojimas automobilių varikliams:

Norint pasiekti maksimalių rezultatų naudojamas dviem etapais:

-panaudojus RVS pirmą kartą nuvažiuoti 300-400 km

-nuvažiavus minėtą atstumą, pakeisti alyvą, ir panaudoti RVS antrą kartą.

Mechanizmas pasidengia metalo keramika ir atsinaujina nuvažiavus vidutiniškai 1500 -2000km. Atnaujinto mechanizmo parametrai ir savybės išlieka 100 000km ir daugiau.

Produktas ištirtas ir patentuotas, atlikti tyrimai įrodė- nei karto RVS Technology ® naudojimas nebuvo gedimo priežastimi. RVS Technology ® naudojimas rezultatyvus ir visiškai saugus tai patvirtina ir TÜV SÜD Automotive GmbH (Vokietija) atlikti bandymai ir tyrimai.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Žymos
  • Kapitalinis variklio remontas
  • rvs
  • variklio remontas
Kiti įrašai
Automobilio stebulė
Skaityti

Atostogos automobiliu: ar jūsų stebulė tam pasiruošusi?

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kodėl verta rinktis automobilių veiklos nuomą vietoje pirkimo?

Ilgalaikė automobilio nuoma
Skaityti

Ar automobilių nuoma tinka ilgalaikiam naudojimui?

Automobilio nuoma Ryga
Skaityti

Ar norite sutaupyti laiko ir pinigų? Užsisakykite automobilį Rygos oro uoste iš anksto!

Sunkvežimių dalys
Skaityti

Kaip išsirinkti kokybiškas sunkvežimių dalis ilgalaikiam naudojimui

Volvo dalys
Skaityti

Kiek kainuoja kokybiškos Volvo dalys ir kaip sutaupyti?

Automobilio nuoma mieste
Skaityti

Ar gali būti automobilių nuoma pigesnė nei automobilio turėjimas?

Nano danga automobiliui
Skaityti

Kas yra nano danga automobiliui ir kaip ji veikia?

Sunkvežimio skriemuliai
Skaityti

Kada reikėtų keisti sunkvežimio skriemulius? Naudingos įžvalgos

Kuro filtrai
Skaityti

Kuro filtrų ilgaamžiškumas: kiek laiko jie tarnauja?

Darbo pirštinės
Skaityti

Darbo pirštinės – nepakeičiamas pagalbininkas remontuojant automobilius

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kas yra automobilio veiklos nuoma?

Padangų svarbiausi parametrai
Skaityti

Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?

Žieminių padangų pasirinkimas
Skaityti

Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti

Valytuvai
Skaityti

Kodėl cypia valytuvai?

Tunelinė automobilių plovykla
Skaityti

Tunelinė automobilių plovykla – skubantiems

Hibridiniai automobiliai
Skaityti

Kodėl įkraunami hibridiniai automobiliai tokie brangūs?

Automobilio kėbulo dažymas
Skaityti

Automobilio kėbulo dažymas: verta tuo užsiimti patiems ar geriau vykti į autoservisą?

NAUJIENOS

Automobilis šeimai

Kokį automobilį rinktis šeimai?

Vairavimo žinių atnaujinimas

Privalomą vairavimo žinių atnaujinimą lietuviai laiko nereikalinga našta, ekspertai ragina verčiau daugiau dėmesio skirti vairuotojų informavimui

Naudoti automobiliai

Naudotų automobilių pardavėjai: didesnė atsiskaitymų grynaisiais kartelė augins šešėlį

Įkrovimo stotelės magistralė

Automagistralėje Kaunas-Vilnius – 2 naujos itin greito elektromobilių įkrovimo stotelės

Kelio ženklai

„Via Lietuva“ vairuotojus ragina keliuose stebėti šiuos ženklus: kokią informaciją jie pateikia

Via Lietuva

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

PATARIMAI

Ką turėti automobilyje žiemą

Per šventes – kelyje: ką būtina turėti automobilyje žiemą?

Specialisto patarimai parduodantiems automobilį: kaip jį sutvarkyti, kad atrodytų lyg ką tik iš salono?

Naudoti automobiliai: iš kurios šalies geriausia įsigyti

Patarimai, kada reikia įjungti posūkio signalą

Oro pagalvės, teisinga pozicija ir saugos diržai

Paaiškino, ką reiškia „fyškė“, „stoikė“ ir kiti vairuotojų „burtažodžiai“

PARTNERIO TURINYS

GPS meistras pataria

Automobilių stiklų keitimas, įdaužų remontas, poliravimas

Citroen remontas: patikėkite tik profesionalams

Skubus važiuoklės remontas Vilniuje

Mikroautobusų nuoma Vilniuje: kodėl verta nuomotis?

Tekinimo staklės: gamintojai ir savybės

STRAIPSNIAI

Kelionės nudėvėtomis padangomis palydovė – rizika

Sunkvežimio skriemuliai

Kada reikėtų keisti sunkvežimio skriemulius? Naudingos įžvalgos

Drąsus „Taip!“ logistikos firmoms!

Cetaninio ir oktaninio skaičiaus nustatymas

Automobilio pakabos būklė padangų dilimo spartai įtakos beveik neturi

Vairuotojo pažymėjimų galiojimas

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.