• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Kada verta tekinti stabdžių diskus o kada keisti naujus?

Šis klausimas visuomet iškyla, ypač norint sutaupyti pinigų kas mūsų vairuotojams tikrai yra svarbu. Visų pirma – diskus tekinti galima tuomet, kai jie yra pakankamai stori ir jų storis nesiekia minimalaus stabdžių disko storio. Jei diskas yra jau dabar per plonas, tekindami priklausomai nuo jo stovio mes jį dar labiau suploninsime tad to daryti nepatartina.

Tekinti stabdžių diskus ar ne – reikia atsižvelgti į tai ar nėra jie pažeisti, kad paviršius nėra suskilinėjęs ar trūkęs.

Žinoma reikia visuomet spręsti protingai, jei stabdžių diskas yra visiškai surūdijęs, pažeistas korozijos ir paviršius baisiai nelygus, kad ir to storio tekinimui dar pakaktų – kartais yra pravartu pakeisti jį nauju, nes senas diskas taip prirūdija ir rūdis tarsi apgaubia stebulę taip kad jo net nuimti nesulaužius nepavyksta, tad tokie surūdiję stabdžių diskai nei aušinasi normaliai nes kanalai ventiliacijos visiškai užakę jau, nei tvarkingai stabdo – todėl tokių stabdžių diskų mes tekiname o keičiame naujais.

Tiesa reikėtų pabrėžti kad surūdijusio stabdžių disko paviršiaus, stabdžių kaladėlė niekada nenuvalys ir nepadarys jo blizgaus ir gerai standančio. Čia daugelio tų kurie stabdžius tvarkosi patys daroma klaida, stabdžių disko paviršių nutekins tik tekinimo staklės.

Žinoma derėtų paminėti, kad tvarkantis automobilį pas mus, Servise 007, stabdžių dalim kaip ir visoms dalims mes taikome nuolaidas, patys jas nuperkame, tad dažnai būna taip kad nauji stabdžių diskai yra labai panašios kainos verti kaip kad stabdžių diskų tekinimas, tad dažnai ypač jei diskas jau plonas ar pažeistas kitaip, net nesvarstome ar juos tekinti ar keisti naujais. Čia žinoma nėra auksinė taisyklė taikoma globaliai, nes nauji galingesnio automobilio ar naujesnio stabdžių diskai tikrai nepigiai kainuoja, o mes remiamės ta logika kad seni originalūs yra geriau nei pigiausi nauji, todėl jei tik yra galimybė, diskus tokiu atveju nutekiname. Geras to pavyzdys yra Audi A6 originalūs stabdžių diskai, automobilis 2007 metų, nauji originalūs diskai tikrai nėra pigūs, tad nutekinimas puiki išeitis norint lygaus stabdžių paviršiaus ir maksimalaus efektyvumo.

Stabdžių diskų tekinimas – ar verta ir ar tai saugu?

Kiekvienas senas tekintojas, ar vyresnis žmogus dirbantis su metalais ar tekinimu mums pritars, kad senas metalas, plienas, yra tvirtesnis, patvaresnis, labiau atsparus temperatūrų pokyčiams nei naujas – todėl tekinimas stabdžių diskų tikrai buvo ir bus puiki stabdžių diskų atnaujinimo galimybė. Neveltui pasak tekintojų patirties asmeninės naujas išlietas tekinimo stakles, jų korpusą, prieš surenkant pilnai ir paleidžiant stakles išlieję laikydavo metus ar net daugiau – tam kad metalas susėstų, sutvirtėtų. Tas pats ir su stabdžių diskais, senas tekintojas visuomet griežtai pasakys kad seni stabdžių diskai kitaip ir tekinasi, kitaip peilis rėžia metalą, jie tvirtesni ir geresni nei nauji stabdžių diskai. Vieningos ir teisingos sistemos čia nėra, kiekvienas atvejis yra kitoks todėl šio straipsnio dėka ir tikslas yra pasidalinti Serviso 007 sukaupta patirtimi apie stabdžių remontą, perteikti vyresnių, daugiau patirties turinčių žmonių dirbančių su metalais jau ne pirmą dešimtį, mintis ir pamastymus.

Nutekintų stabdžių diskų privalumai ir trūkumai

Turbūt vienintelis minusas nutekinant stabdžių diskus yra tas kad šiek tiek sumažėja jų storis – daugiau minusų tame nėra nes stabdžių disko paviršius nulyginamas, stabdžių kaladėlė priglus prie disko idealiai visu paviršiumi ir taip išgausime maksimalų stabdžių efektyvumą. Pliusas ir gerai yra tai kad stabdžių diskai, jei tai yra kokybiški, originalūs ir geri stabdžių diskai lieka nepakeisti ir kainuoja pigiau vairuotojui, nes jei diskai susikraipo dėka stabdžių sistemos problemų kažkokių, pakeisti juos tikrai nebūtinai yra pigus malonumas, o kartais yra tokių variantų – kad tokių stabdžių diskų tiesiog vietoje nėra, reikia užsakinėti, o tai ir laikas jau ir kiti pinigai – todėl stabdžių diskų tekinimas tikrai yra buvo ir bus populiarus sprendimas, kurį mes daugeliu atveju žinoma palaikome.

Stabdžių diskų paviršiaus nutekinimas, kiek tai kainuoja?

Stabdžių diskų nutekinimas yra daromas poromis, tekinti vieną stabdžių diską nėra patartina o ir kainuoja sąlyginai brangiai. Sakykime dažniausiai stabdžių diskų porą nutekinti kainuoja 60 litų, tai vieno stabdžių disko nutekinimas kainuos apie 40lt nes staklių paruošimas bus tas pats, o ir keisti vienoje pusėje tos pačios ašies stabdžių kaladėles nepažiūrint ar nekeičiant kitoje – tikrai ne variantas. Taip kad kaip ir minėjome šiame pavyzdyje, dažniausiai stabdžių diskų tekinimas kainuoja apie 60-80lt už stabdžių diskų porą, žinoma priklausomai nuo to kas ir kur tuos diskus tekina.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Žymos
  • Kada verta tekinti stabdžių diskus o kada keisti naujus
  • stabdžių diskai
  • stabdžių diskų tekinimas
Kiti įrašai
Sunkvežimio skriemuliai
Skaityti

Kada reikėtų keisti sunkvežimio skriemulius? Naudingos įžvalgos

Darbo pirštinės
Skaityti

Darbo pirštinės – nepakeičiamas pagalbininkas remontuojant automobilius

Automobilio kėbulo dažymas
Skaityti

Automobilio kėbulo dažymas: verta tuo užsiimti patiems ar geriau vykti į autoservisą?

Automobilio gedimai
Skaityti

Dažniausi automobilių gedimai: kaip rasti ir sutvarkyti?

automobilio kėbulo rūdžių remontas
Skaityti

Surudijęs kėbulas – ką daryti ir kur kreiptis

automobilio oro filtro keitimas
Skaityti

Kaip žinoti, kad laikas keisti oro filtą?

Autoelektrikas
Skaityti

Kokiems automobilio gedimams reikia autoelektriko paslaugų?

Skaityti

Rūdimis „pasidabinęs” automobilio korpusas – rimtų problemų ledkalnio viršūnė

Skaityti

Kodėl svarbu atlikti antikorozinį padengimą?

Skaityti

Tas saldus žodis „garantija”

Skaityti

Automobiliai, kurių remontas brangiausias

Skaityti

Išoriniai variklio požymiai gali išduoti problemas ir sprendimus

Skaityti

Trumpai apie kompiuterinę autodiagnostiką

Skaityti

Kodėl genda stabdžiai?

Skaityti

Be važiuoklės – nevažiuosi !

Skaityti

Dėl važiavimo į kairę ne visada kaltas tik vairuotojas!

Skaityti

Ratų suvedimas, išvirtimas, geometrijos nustatymas

Skaityti

Geometrija po remonto

NAUJIENOS

Via Lietuva

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

Dviračių takai

Tai, ko Lietuvoje dar nebuvo: „Via Lietuva“ pėsčiųjų ir dviračių taką paženklino naktį švytinčiais dažais

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas krovininiam ir komerciniam transportui 

Milikonių įkalnė

Dėl rekonstrukcijos uždaroma Milikonių įkalnė: keisis eismo tvarka ir viešojo transporto maršrutai

Internetiniai žaidimai

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

PATARIMAI

Krovinių gabenimas – ką verta žinoti?

Parduodu auto! Rinktis supirkėjus ar fizinius asmenis?

Profesionalus vairavimo instruktorius Vilniuje

Vairavimo mokymai kitaip: teorijos mokymasis namuose, praktinio vairavimo pamokos – autodrome

Ar keisti alyvą?

Kuo turi kvepėti automobilis?

PARTNERIO TURINYS

Sunkvežimių padangų rinka: seni stereotipai „žudomi“ mažomis kainomis ir šiuolaikinėmis technologijomis

„CityBee“ turimų „Mini One“ automobilių skaičių didina beveik dvigubai

Sėdynių užvalkalai internetu. Kaip ir kur juos pirkti?

Šviežia kava automobilyje? Dabar tai įmanoma

Kodėl naudotas dviratis – tarsi katė maiše?

Ekonomikos nuosmukis tapo „Cordiant Prefessional“ tramplinu

STRAIPSNIAI

Naujasis Peugeot 208

Degalus taupančios padangos

Chevrolet pristato Corvette Stingray kabrioletą

Ar veikia klimato kontrolė?

Kokios automobilių dalys gaminamos Lietuvoje?

Kapitalinis variklio remontas per 30 min.

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.