• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Vilnius plečia viešojo transporto paslaugas – planuojami devyni nauji maršrutai ekologiškais autobusais

Šiandien Vilniaus miesto Tarybos pradėjo svarstyti pasiūlymą organizuoti viešojo transporto vežėjo parinkimo konkursą keleivių vežimui periferinėse miesto teritorijose ekologiškais mažos talpos autobusais. Tarybai pritarus ir įgyvendinus šį konkursą, numatyti devyni nauji maršrutai ten, kur šiuo metu viešasis transportas nevažiuoja – taip bendras viešojo transporto pasiekiamumo rodiklis Vilniuje sieks 92 proc.

„Ekologiškų transporto priemonių pirkimas, viešojo transporto paslaugų plėtra nutolusiuose rajonuose Vilniuje yra svarbus ir reikalingas žingsnis. Atnaujiname sostinės viešojo transporto parką ir jau galima pasidžiaugti įspūdinga statistika – daugiau nei pusė viso viešojo transporto yra naujas. Tikiu, kad tai dar labiau paskatins vilniečius judėti po miestą ir rinktis viešąjį transportą, o tai tuo pačiu padės sumažinti spūstis gatvėse ir pakelti gyvenimo kokybę“, – kalbėjo Administracijos direktoriaus pavaduotoja Danuta Narbut.

Miesto viešojo transporto sistemoje būtų integruoti devyni nauji autobusų maršrutai, kurie pasiektų šias gyvenamąsias teritorijas – Kriaučiūnus, Platiniškes, Pilaitę, Rokantiškes, Kryžiokų sodus, Visorius, Didžiuosius Gulbinus, Mažuosius Gulbinus, Riovonis, Pavilnio sodus, Gurius, Naująją Vilnią, Ivaniškių sodus ir kitas. Vietovės parinktos, atsižvelgiant į gyventojų skaičių teritorijoje ir siekiant skatinti darnesnį jų judėjimą po miestą.

„Šiuo naujų maršrutų konkursu norime žengti į labiau nuo miesto nutolusius, tačiau aktualius gyvenamuosius rajonus, sodų bendrijas, iš kurių link centro kasdien juda daugybė žmonių. Esame paskaičiavę, kad autobusams pradėjus kursuoti naujuose maršrutams viešasis transportas taps prieinamas maždaug 52 tūkst. gyventojų, kurie šiuo metu važiuoti viešuoju transportu galimybės neturi. Taip pagerinsime jų gyvenimo, judėjimo kokybę, mažinsime žalingą transporto sektoriaus poveikį aplinkai“, – sako SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė.

Planuojama, kad naujuosius maršrutus aptarnautų M2 arba M3 klasės autobusai, kuriuose būtų po maždaug 22 vietas keleiviams. Jie atitiktų aukščiausius aplinkosauginius reikalavimus, būtų kuo mažiau taršus. Konkretus autobusų skaičius bus patikslintas konkurso eigoje, tačiau preliminariai skaičiuojama, jog viešojo transporto parką papildytų dar bent 22 nauji elektra ar dujomis varomi autobusai.

Be to, minėtose teritorijose pradėjus kursuoti viešajam transportui bus įrengtos ir stotelės saugiam ir patogiam laukimui, prieigos prie jų, pritaikytas eismo organizavimas, apšvietimas ir kita infrastruktūra.

Keleivių vežimo paslaugą naujiems maršrutams teiktų viešojo pirkimo konkurso sąlygomis parinktas vežėjas. Konkurse galėtų dalyvauti bet kuris jo sąlygas ir reikalavimus atitinkantis vežėjas.

Galutinis sprendimas dėl viešojo transporto vežėjo parinkimo konkurso bus priimtas artimiausio Tarybos posėdžio metu.

Vilniuje – naujų autobusų jau virš 70 proc.

Primenama, kad Vilniuje šiuo metu važiuoja virš 300 naujų autobusų ir troleibusų, tarp jų – ir pirmieji elektriniai autobusai, kursuojantys Vilniaus centrinėje dalyje. Šią vasarą pristatyta 50 ekonomiškų, šiuolaikiško dizaino ir komfortiškų naujų autobusų, o iš viso važiuoja  daugiau kaip 70 proc. naujų autobusų, kurių amžius siekia 1 – 3 metus.

Atnaujinus parką, auga ir keleivių pasitenkinimas viešuoju transportu. Dvejų pastarųjų metų apklausos rodo,  kad Vilniaus autobusus ir troleibusus bei visą viešojo transporto darbo organizavimą jie vertina beveik 8 balais iš 10. Tai yra aukščiausi įvertinimai per visą apklausų vykdymo istoriją.

Šiuo metu Vilnius atlieka miesto viešojo transporto atnaujinimo galimybių studiją. Jos tikslas yra išanalizuoti ir pateikti duomenimis pagrįstus sprendimus, įvertinti technologijas  ir gerąsias kitų šalių viešojo transporto parko atnaujinimo ir ekologizavimo praktikas. Taip pat įvertinti esamos infrastruktūros pertvarkymo ar naujos įrengimo poreikius, kad kelionių kokybė sostinėje ir toliau gerėtų, mažėtų transporto  poveikis aplinkai.

Remiantis šia studija, miesto darnaus judumo planu ir nacionaliniais bei ES taršos mažinimo reikalavimais artimiausiu metu bus priimti sprendimai, kaip ir kokiais etapais Vilniuje toliau bus atnaujinamas viešasis transportas.

Rinkodaros ir komunikacijos skyrius, vrt@vilnius.lt

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Automobilis šeimai
Skaityti

Kokį automobilį rinktis šeimai?

Vairavimo žinių atnaujinimas
Skaityti

Privalomą vairavimo žinių atnaujinimą lietuviai laiko nereikalinga našta, ekspertai ragina verčiau daugiau dėmesio skirti vairuotojų informavimui

Naudoti automobiliai
Skaityti

Naudotų automobilių pardavėjai: didesnė atsiskaitymų grynaisiais kartelė augins šešėlį

Įkrovimo stotelės magistralė
Skaityti

Automagistralėje Kaunas-Vilnius – 2 naujos itin greito elektromobilių įkrovimo stotelės

Kelio ženklai
Skaityti

„Via Lietuva“ vairuotojus ragina keliuose stebėti šiuos ženklus: kokią informaciją jie pateikia

Via Lietuva
Skaityti

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas
Skaityti

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

Dviračių takai
Skaityti

Tai, ko Lietuvoje dar nebuvo: „Via Lietuva“ pėsčiųjų ir dviračių taką paženklino naktį švytinčiais dažais

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas krovininiam ir komerciniam transportui 

Milikonių įkalnė
Skaityti

Dėl rekonstrukcijos uždaroma Milikonių įkalnė: keisis eismo tvarka ir viešojo transporto maršrutai

Internetiniai žaidimai
Skaityti

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

Formulė 1
Skaityti

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai
Skaityti

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas
Skaityti

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti
Skaityti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

Adampolis group
Skaityti

Ambicinga „Adampolis Group“ plėtra: į naują kompleksą investuoja 33 mln. eurų

Vilkikų vairavimas virtuali realybė
Skaityti

Virtuali realybė vilkikų vairuotojams: KTU mokslininkų ir partnerių kuriamas VR įrankis padės įvaldyti stresines situacijas kely

Metų automobilis 2025
Skaityti

„Metų automobilis 2025“: pretendentų šokiai Bukiškių autodrome

NAUJIENOS

Novaturas

„Novaturas“ trečiąjį ketvirtį gavo 61,1 mln. eurų pajamų, rugsėjis – pelningas

Juodosios dėmės Via Lietuva

Šalies keliuose tapo saugiau: „Via Lietuva“ skelbia apie įgyvendintą šių metų „juodųjų dėmių“ sprendimų planą

vandeniliu varomi autobusai

Naujiems elektra ir vandeniliu varomiems keleiviniams autobusams įsigyti – dar 36 mln. Eur investicijų

Zbigniew Paszkowic

Paskirtas naujasis „ORLEN Lietuva“ generalinis direktorius Zbigniew Paszkowicz

Klaipėda gatvės

Prasidėjus žiemos sezonui – gatvių priežiūros žemėlapis miestiečiams

Vilniaus judumo žemėlapis

„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link

PATARIMAI

Nevažiuojanti transporto priemonė kieme. Kokias problemas ji gali sukelti?

Pavasaris – tinkamiausias metas pasirūpinti automobilio priežiūra po žiemos: į ką svarbu atkreipti dėmesį?

vairavimas saulės spiginimas

Pavasario saulės apakinti: kas vairuotojus apsaugos nuo eismo nelaimių

Vairas sukasi sunkiai? Laikas tikrinti vairo stiprintuvo skystį

Oro pagalvės, teisinga pozicija ir saugos diržai

Kaip paruošti automobilį žiemai

PARTNERIO TURINYS

GPS meistras pataria

Motokroso aprangos pasirinkimas: skirtumai tarp paprastos ir specializuotos aprangos

Nevažiuojanti transporto priemonė kieme. Kokias problemas ji gali sukelti?

Kaip žinoti, kad metas naujam akumuliatoriui ir kaip išsirinkti patikimą?

Kėbulo virinimo darbai Vilniuje

Profesionalūs vairavimo mokymai. Nuo motociklo iki traktoriaus

STRAIPSNIAI

Ar galima moterį per pusvalandį išmokyti sportinio vairavimo?

Techninė pagalba– būdas kaip apsidrausti nuo nemalonių situacijų kelyje

Žieminės vasarą – ar galima ?

Kas penktas kelyje paslidinėja tyčia?

automobilio kėbulo rūdžių remontas

Surudijęs kėbulas – ką daryti ir kur kreiptis

Vairuotojo pažymėjimų galiojimas

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.