• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Ko reikia norint tapti geriausiu Lietuvos vairuotoju?

Lietuvos vairuotojams pasitikėjimo savimi netrūksta. Visiems atrodo, kad yra geriausi, todėl „Geriausio Lietuvos vairuotojo“ konkurso organizatorius užplūsta šimtai norinčių įrodyti savo pranašumą prieš kitus. Deja, nemaža dalis neįveikia net atrankos etapų, kur tereikia atsakyti į kelis klausimus.

„Geriausias Lietuvos vairuotojas“ konkurso nugalėtojas keičiasi kasmet, o kai kurie dalyviai jame dalyvauja ne pirmus metus.

Laimėti pirmąkart dalyvaujant galima tik teoriškai

„Geriausio Lietuvos vairuotojo“ konkurso sudėtingumą įrodo faktas, kad per 16 metų istoriją nugalėtoju pirmą kartą dalyvaudamas žmogus tapo tik du kartus. Vienas tų kartų – pirmojo konkurso metu 2001-aisiais.

Geras vairuotojas, puikiai išmanantis kelių eismo taisykles ir turintis gerus praktinius įgūdžius, gali įveikti atrankos etapą, kuris susidaro iš teorinės ir praktinės vairavimo dalių. Tačiau finale išryškėja visos gero eismo dalyvio spragos: ten reikia pademonstruoti ne tik puikius vairavimo įgūdžius su įvairaus dydžio automobiliais ir priekabomis, ne tik teorines kelių eismo taisyklių žinias, bet ir automobilių pramonės bei sporto išmanymą. Be to, konkurso finale praktiškai patikrinama, kaip vairuotojas išmano automobilio sandarą, jo veikimo principus, kaip jis sugeba elgtis ekstremaliose situacijose suteikiant pirmąją pagalbą ar malšinant gaisrą.

Geru vairuotoju reikia būti visą laiką

„Norint gerai pasirodyti konkurse pasiskaityti naujausias kelių eismo taisykles būtina, bet to nepakanka. Reikia nuolatos domėtis automobiliais, automobilių pasauliu, sekti naujienas, dalyvauti slalomuose ir tą daryti visą laiką,“ – sakė 2014 metų „Geriausias Lietuvos vairuotojas“ Dominykas Danys, kuris šiemet konkurse dalyvaus jau 8 kartą.

Jis – tikras benzingalvis, turintis milžinišką žinių bagažą apie automobilius ir pats dalyvaujantis mėgėjų sporto varžybose.

„Norint įveikti atrankinius etapus reikia turėti teorinių žinių ir geresnius nei bendros vairuotojų masės vairavimo įgūdžius. Norint gerai pasirodyti finale reikia pastoviai domėtis automobiliais, automobilių pasaulio naujovėmis ir kelių eismo taisyklių pakeitimais, kažkur pastoviai važiuoti, dalyvauti,“ – sako VĮ „Regitra“ egzaminuotojas Andrius Sinkevičius, laisvalaikį leidžiantis slalomo trasose ir mini ralio varžybose. Jis geriausiu vairuotoju tapo 2013 metais.

Konkurso veteranas Kęstutis Taškūnas, jame dalyvausiantis jau 14-tą kartą, „Geriausiu Lietuvos vairuotoju“ tapo 2 kartus – 2016 ir 2010 metais. Ant prizininkų pakylos lipo 7 kartus. Jis sako, kad geras vairuotojas, pastoviai besidomintis automobilių naujovėmis, turi teorinių šansų nugalėti dalyvaudamas pirmąkart, tačiau dėl didelės konkurencijos tai padaryti būtų labai sudėtinga. Finalo vietas kiekvienais metais užima geriausiai pasiruošę konkurso dalyviai.

Skatina tobulėti

Nedalyvavusiam konkurse vairuotojui iš karto gali kilti klausimas, kodėl jis turėtų čia dalyvauti, jei šansų laimėti – mažai. Paprasta: konkursas augina geresnius vairuotojus.

„Konkursas skirtas ne tik geriausiems išrinkti – daugelis dalyvių čia atvyksta vien tam, kad patobulintų savo žinias ir įgytų naujų įgūdžių. Juk ne kasdien dalyviams tenka išbandyti įvairius automobilius, nuo „Toyota Hilux“ pikapo iki „Toyota C-HR“ krosoverio, bei manevruoti jais aikštelėse. Po tokių užduočių daliai save labai gerais vairuotojais laikiusių dalyvių tenka nuleisti galvą, atleisti akceleratorių ir suvokti, kad jų įgūdžiai nėra tokie geri, kaip atrodo jiems patiems. Žodžiu, tai yra smagus žaidimas, gera treniruotė, už kurią nereikia mokėti starto mokesčio“, – teigia konkurso organizatoriaus, Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas Valdas Valiukevičius.

„Intensyvus gyvenimo tempas atsispindi ne tik mūsų darbuose, bet ir vairavimo kultūroje. Automobilių skaičius gatvėse auga, todėl itin svarbu skirti dėmesį į saugumą keliuose, saugų vairavimą. „Geriausio Lietuvos vairuotojo“ konkursas – tai gera vieta ne tik pasitikrinti žinias, jas atnaujinti, bet ir patobulinti vairavimo įgūdžius. „Neste“ skiria didelį dėmesį saugai ir saugumui, lygiai kaip ir degalų kokybei, kuri yra ne tik itin svarbi sklandžiam ir ilgalaikiam variklio darbui, bet taip pat saugioms ir malonioms kelionėms.“ – teigia vienas konkurso rėmėjų UAB „Neste Lietuva“ generalinis direktorius Ringaudas Steikūnas.

Šiais metais konkurso „Geriausias Lietuvos vairuotojas“ registracija vykdoma internetu: www.bit.ly/GLV2017, o atrankos etapai vyks Panevėžyje (rugsėjo 9), Klaipėdoje (rugsėjo 16) ir Šiauliuose (rugsėjo 23). Finalas vyks taip pat Šiauliuose, rugsėjo 24 d.

Tiek atrankos etapai, tiek finalas pirmą kartą konkurso istorijoje vyks prie paminėtų miestų esančiuose Darbo rinkos mokymo centrų saugaus vairavimo aikštelėse su slidžiomis dangomis. Tai leis patikrinti ne tik vairavimo įgūdžius manevruojant, tačiau ir reakciją bei elgesį automobiliui netikėtai paslydus – tai itin aktuali praktika prieš artėjantį slidųjį sezoną.

Artėjančio renginio atrankos etapo Panevėžyje video: https://youtu.be/SAvfQ3Zmiio

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Naudoto automobilio pirkimas
Skaityti

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas
Skaityti

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje
Skaityti

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas
Skaityti

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto
Skaityti

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

komercinis transportas
Skaityti

Naujos kartos „Volkswagen“ komercinės transporto priemonės – modernesnės, efektyvesnės ir universalesnės

Tiltai
Skaityti

10 įspūdingų Lietuvos tiltų, kuriuos „Via Lietuva“ keliautojams rekomenduoja pamatyti šią vasarą

Formulė 1
Skaityti

Ar Lietuva galėtų surengti „Formulės 1“ Didįjį Prizą?

Automobilis šeimai
Skaityti

Kokį automobilį rinktis šeimai?

Vairavimo žinių atnaujinimas
Skaityti

Privalomą vairavimo žinių atnaujinimą lietuviai laiko nereikalinga našta, ekspertai ragina verčiau daugiau dėmesio skirti vairuotojų informavimui

Naudoti automobiliai
Skaityti

Naudotų automobilių pardavėjai: didesnė atsiskaitymų grynaisiais kartelė augins šešėlį

Įkrovimo stotelės magistralė
Skaityti

Automagistralėje Kaunas-Vilnius – 2 naujos itin greito elektromobilių įkrovimo stotelės

Kelio ženklai
Skaityti

„Via Lietuva“ vairuotojus ragina keliuose stebėti šiuos ženklus: kokią informaciją jie pateikia

Via Lietuva
Skaityti

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas
Skaityti

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

Dviračių takai
Skaityti

Tai, ko Lietuvoje dar nebuvo: „Via Lietuva“ pėsčiųjų ir dviračių taką paženklino naktį švytinčiais dažais

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas krovininiam ir komerciniam transportui 

NAUJIENOS

Milikonių įkalnė

Dėl rekonstrukcijos uždaroma Milikonių įkalnė: keisis eismo tvarka ir viešojo transporto maršrutai

Internetiniai žaidimai

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

Formulė 1

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

PATARIMAI

Ar verta atidėti automobilių techninę apžiūrą?

Vairavimas be nugaros skausmo

Stereotipų galia: ar vokiški automobiliai tikrai patikimesni už prancūziškus?

Automobilio žibintai, ką reikia žinoti perkant?

Automobilis ruošiamas pavasariui

Vairavimas per balas: ką daryti, kad automobilis netaptų skenduoliu

PARTNERIO TURINYS

Tinkamiausių ratų montavimo staklių pasirinkimas: aspektai, kuriuos reikia įvertinti

Ekonomikos nuosmukis tapo „Cordiant Prefessional“ tramplinu

Patarimai planuojantiems išsinuomoti automobilį

Skubus važiuoklės remontas Vilniuje

Nebrangi automobilių nuoma Vilniuje

SUNKVEŽIMIŲ NAVIGATORIUS Galaxy TAB Primo TRUCK 2013

STRAIPSNIAI

Važiuoti dviračiu dėvint šalmą – 6 kartus saugiau

Ką daryti, jei perkaito variklis?

Be važiuoklės – nevažiuosi !

Dujų įrangos montavimo darbai

Ką daryti papuolus į autoįvykį

Ar saugu pirkti nenaudotas, tačiau prieš kelerius metus pagamintas padangas?

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.