• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Kaip laužomos tradicijos: vadovai iš sedanų lipa į visureigius

Jei skaičiuotume, kokia yra vidutinė „Lietuvos metų automobilio 2020“ rinkimuose dalyvaujančio automobilio kaina, gautume maždaug 51 tūkst. eurų. Ši suma yra didesnė nei Lietuvoje tyrimais nustatytas rinkos vidurkis, tačiau rinkimuose yra ne vienas modelis, kuris perlipa ir šią sumą. Dar įdomiau yra tai, kad bendra daugelį modelių vienijanti savybė – visureigio kėbulas.

Tiesa, ši tendencija bendra visai automobilių rinkai. 2018-aisiais rinkimuose visureigio kėbulą turėjo daugiau nei pusė visų modelių, ne kitokia situacija yra ir šiemet, mat visureigių ir krosoverių skaičius pranoksta kitokį kėbulą turinčių modelių skaičių. Visureigiai taip pat yra ir patys prabangiausi rinkimų automobiliai.

Vertinant automobilio kainą, vienbalsiai lyderiu būtų pripažintas „Mecedes-Benz GLS“. Dyzelinį trilitrį variklį, pneumatinę važiuoklę turintis prabangus visureigis stebina ne tik savo dinaminėmis savybėmis – iki 100 km/val. pagreitėja per 6,3 sek. Pigiausią GLS visureigį būtų galima įsigyti už 92 601 eurą, o rinkimuose pristatomo automobilio kaina siekia kone 129 tūkst. eurų.

Ne tiek daug nuo šio modelio atsilieka „Audi e-tron“ – elektra varomas įspūdingas visureigis. Nors pigiausias modelis kainuoja kiek daugiau nei 83 tūkst. eurų, rinkimuose esantis visureigis ženkliai pranoksta pigiausią galimą šio modelio versiją. Automobilis turi ne tik gausybę papildomos įrangos salone, gausų saugumo sistemų paketą, bet ir išorėje vietoje įprastų šoninių veidrodėlių įrengtas vaizdo kameras, transliuojančias vaizdą tiesiai į saloną. Toks modelis kainuoja daugiau nei 103 tūkst. eurų.

Tarp brangiausių be jokios abejonės atsiduria ir „Porsche Cayenne Coupe“ visureigis, turintis trilitrį benzininį V6 formos variklį, tačiau palyginti trumpą papildomos įrangos sąrašą. Jei pigiausias toks modelis kainuoja apie 85 tūkst. eurų, rinkimuose esančio kaina siekia kone 99 tūkst. eurų.

Tarp prabangiausių rinkimų automobilių patenka ir „Mercedes-Benz GLE“, turintis trilitrį dyzelinį variklį ir netrumpą papildomos įrangos sąrašą. Šis automobilio kainą išaugina reikšmingai – standartinę įrangą turinčio modelio kaina siekia beveik 68 tūkst. eurų, o esančio rinkimuose – 93 tūkst. eurų.

Nedaug nuo pastarojo modelio atsilieka japoniškas „Lexus RX450h“. Pradinė visureigio kaina siekia apie 68 tūkst. eurų, tačiau „Lietuvos metų automobilio 2020“ rinkimuose esančio modelio kainoraštyje įrašyta didesnė nei 84 tūkst. eurų suma.

Prigijo ne iš karto

Ne vienas rinkimų komisijos narys pastebėjo, kad jeigu dar prieš kelerius metus patys prabangiausi modeliai būdavo sedanai, šiandien šis segmentas traukias ir užleidžia vietą visureigiams. Jie įsibrovė ne tik į privačių šeimų garažus – ne taip retai į brangius visureigius sėda ir stambių bendrovių vadovai, nusprendę šiais pakeisti iki šiol naudotus brangius sedanus.

„Prieš kelerius metus kalbantis su įvairiausių Lietuvos bendrovių vadovais visi kaip vienas jie kalbėjo apie tai, kad verslo klasės automobilis gali būti tik sedanas. Visureigis tuomet laikytas išsišokimu ir netakto ženklu“, – sakė Dina Sergijenko, „DELFI Auto“ rubrikos redaktorė ir „Lietuvos metų automobilio 2020“ komisijos narė.

Pasak jos, toks požiūris į visureigius tais laikais nė kiek nestebino – dauguma prabangius automobilius gaminančių ženklų neturėjo, arba turėjo vos vieną kitą modelį, iš kurio verslininkai galėjo rinktis. Neretai pirmieji prabangūs visureigiai buvo lyg savotiškas kompromisas tarp prabangos ir praktiškumo, tad gautas rezultatas tenkino ne visus.

Situacija pasikeitė, kai visureigiai atsirado ir itin išskirtinių automobilių rinkos žaidėjų kainoraščiuose. Vienas po kito į juos ėmė lipti ir anksčiau raukęsi verslininkai, pagaliau pripažinę, kad visureigis taip pat gali būti verslo klasės automobilis.

„Žinoma, tokia mada seka ne visi, tačiau ne vienas įmonės vadovas, verslininkas akcentavo, kad visureigiai geriau nei sedanai tenkina pačius įvairiausius poreikius. Labai dažnai tokį, aukštesnę prošvaisą, keturis varančiuosius ratus, daug erdvės salone renkasi ir tie, kurie automobilį naudoja ne tik kelionėms į darbą, bet ir šeimos reikalams“, – vardijo D. Sergijenko.

Vis dar nori sedanų

Apie tai, kad renkantis automobilį, kuris atspindi verslą, nebelieka stereotipų, kalba ir Saulius Gražys, oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo Lietuvoje UAB „Silberauto“ marketingo vadovas. Tuo, pasak jo, prabangius vokiškus automobilius parduodančios įmonės darbuotojai patys įsitikina kasdien.

„Vis dažnesnis atvejis, kai yra derinami ir asmeniniai poreikiai bei lūkesčiai, ir verslo interesai“, – sutiko S. Gražys, pridūręs, kad šiuolaikinis verslininkas nesibodi sėsti nei į sportišką A 45 AMG hečbeką, nei į išskirtinį G klasės visureigį.

Nepaisant to, ilgamečių tradicijų visureigiai, net ir patys prabangiausi, pakeisti negali. Anot S. Gražio, nepaisant gausaus pasirinkimo rinkoje, sedanai tebeišlieka verslo klasės etalonu ir juos vis dar renkasi labai didelė dalis verslo.

„Ypatingai dažnai sedanas perkamas tada, kai automobilis naudojamas pasitinkant svečius, ar juo vykstama į tolimas, ilgas keliones“, – aiškino S. Gražys.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Automobilių entuziastai
Skaityti

Kazino žaidimai automobilių entuziastams

Probro
Skaityti

„PRO BRO Group“ vieša obligacijų emisija pritraukė 5,5 mln. eurų

Plikledis
Skaityti

Plikledis keliuose gali pasirodyti jau spalį: ką turi žinoti vairuotojai

Automobilio pirkimas
Skaityti

Ką privalo užtikrinti naudoto automobilio pardavėjas ir ką iš tiesų reiškia trumpalaikė „komercinė garantija“?

Kauno vakarinis aplinkelis
Skaityti

„Via Lietuva“ pristatė galimybių studiją, kaip keisis Kauno vakarinis aplinkkelis

Unipark
Skaityti

Sukčiai vėl atakuoja vairuotojus: UNIPARK įspėja apie įtartinas SMS žinutes

Kelio dangų bandymai
Skaityti

Lietuvoje pradedami klimatui neutralių kelio dangų bandymai

Druskininkų autobusų stoties statybos
Skaityti

Statomoje Druskininkų autobusų stotyje palikta žinia ateities kartoms

Naujo automobilio pirkimas
Skaityti

Įvardijo Lietuvos gyventojams svarbiausius kriterijus renkantis naują automobilį

Psichologija
Skaityti

Siekis atsilošti: pralaimėjimų vaikymasis po blogos dienos psichologijos požiūriu

Ilgos kelionės
Skaityti

Ilgos kelionės už vairo: kaip jas suderinti su pramogomis?

Motociklo paruošimas žiemai
Skaityti

Ekspertas pataria, kaip tinkamai paruošti motociklą žiemai ir išsaugoti jo vertę

Kelionės į Švediją
Skaityti

Rudens nuobodulį lietuviai vaiko mini kelionėmis į Švediją: kodėl tai ypač populiaru tarp šeimų su vaikais

Aurelija Kazlauskienė
Skaityti

Tyrimas: kas penktas šalies vairuotojas pripažįsta – vaikams trūksta saugaus eismo žinių

Moller Auto
Skaityti

„Moller Auto“ klientų lojalumo programa pelnė prestižinį Europos apdovanojimą

Saugaus eismo egzaminas
Skaityti

„Via Lietuva“ kviečia išbandyti jėgas visuotiniame saugaus eismo egzamine

Radzinausko tiltas
Skaityti

Nuo šiandien tęsiami darbai ant Č. Radzinausko tilto

Naujų automobilių kainos
Skaityti

Naujų automobilių kainų šuolis keičia įpročius: vis daugiau vairuotojų renkasi naudotus automobilius

NAUJIENOS

tararoleris

Lietuvoje – retenybė, užsienyje – įprastybė: kokią istoriją gali papasakoti tararoleris?

Kolekciniai automobiliai

Kolekcinių automobilių rinka: didžiausi kainų šuoliai ir nuvertėjimai

Skaitmeniniai sprendimai

Skaitmeniniai sprendimai sportui ir žaidimams – ar jau mūsų realybė?

Diena be automobilio

Diena be automobilio: kokios alternatyvos ir kaip jos keičia mūsų aplinką?

Automobilio vairavimas

Kada pagyvenusiems žmonėms metas persėsti į keleivio vietą?

Dviračių takai

„Via Lietuva“: dar viena darnaus judumo jungtis – pėsčiųjų ir dviračių takas sujungs Kėdainius su Josvainiais

PATARIMAI

Šylant orams-metas keisti variklio alyvą

Suportų restauravimas

Kaip rasti geriausią vairavimo instruktorių Vilniuje? 

automobilio variklio apsauga

Ką daryti nuplėšus variklio dugno apsaugą?

vairavimo mokyklos

Ar galima atgauti sumokėtus pinigus už vairavimo pamokas, jei netenkina kokybė?

Priekabos vilklimo taisyklės

PARTNERIO TURINYS

„CityBee“ turimų „Mini One“ automobilių skaičių didina beveik dvigubai

Automobilių stiklų keitimas, įdaužų remontas, poliravimas

Naujo automobilio nuoma Vilniuje

Automobilių nuoma Vilniuje ir kitur

Automobilių kabliai

Nebeveikia automobilio žibintai? Išvenkite šių pasirinkimo klaidų

STRAIPSNIAI

Aistra sugrįžo: „Toyota GT 86“ debiutuoja Tokijo parodoje

Karščiausi patarimai: 31 klausimas apie šaltį ir automobilį

Rūdimis „pasidabinęs” automobilio korpusas – rimtų problemų ledkalnio viršūnė

Ką privalu žinoti artėjant vasarinių padangų sezonui?

Ar „degantis ledas“ – ateities kuras?

Lietuviai – patiklūs automobilių pirkėjai

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.