• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Varikliai su NOS

Variklio galingumui padidinti naudojamos NOS sistemos (nitrous oxide systems).

1. Kaip veikia azoto oksidas?

Yra trys momentai.

Azoto oksidą sudaro 64% azoto ir 36% deguonies (pagal masę). Suspaudimo takto metu iki 300°C įkaitęs azoto oksidas skyla, išlais­vin­damas deguonį. Pats deguonis iš esmės ne­su­ku­ria galios, bet leidžia sudeginti daugiau kuro. Į cilindrus patiekus daugiau kuro, sukuriamas pa­pil­domas slėgis, kuris savo ruožtu suteikia daugiau galios.

Kai suskystintas azoto oksidas įpur­škiamas į įsiurbimo kolektorių, jis virsta garais. Šis garavimo procesas sumažina azoto oksido tempera­tūrą iki –88°C. Toks aušinimo efektas sumažina tiekiamo kuro mišinio temperatūrą 15–25°C. Tai vėlgi padeda sukurti papildomą galią. Kiekvienas įsiurbimo mišinio temperatūros suma­žinimas 12°C leidžia galią padidinti 1%. Pvz.: 350 AG variklio įsiurbimo kolektoriuje temperatūra sumažėja 20°C. Tai leidžia padidinti variklio galią 25 AG.

Azotas, kuris taip pat išlaisvinamas, skylant azoto oksidui, vaidina svarbų vaidmenį. Jis slopina padidinto slėgio poveikį cilindrams ir leidžia degimo procesą valdyti.

2. Kodėl azoto oksidas?

Azoto oksido naudojimas yra labai populiarus tarp autosporto entuziastų dėl šių priežasčių:

Azoto oksido sistemos (NOS) yra pigus būdas padidinti variklio galią
NOS yra lengvai įdiegiamos
Naudojant NOS, yra galimybė išnaudoti papildomą galią tik tada, kai to reikia.
Įmanoma sukurti papildomą galią nuo 25 iki 500 AG
Įmanoma NOS suderinti su šiuolaikinėmis kompiuterizuotomis kuro uždegimo sistemomis
NOS gali būti lengvai išmontuotos ir perkeltos į kitą automobilį.
kokybės, įvairius naftos produktus.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Žymos
  • nitrous oxide systems
  • NOS
  • NOS sistemos
  • variklio galia
  • variklio galios didinimas
Kiti įrašai
Automobilio stebulė
Skaityti

Atostogos automobiliu: ar jūsų stebulė tam pasiruošusi?

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kodėl verta rinktis automobilių veiklos nuomą vietoje pirkimo?

Ilgalaikė automobilio nuoma
Skaityti

Ar automobilių nuoma tinka ilgalaikiam naudojimui?

Automobilio nuoma Ryga
Skaityti

Ar norite sutaupyti laiko ir pinigų? Užsisakykite automobilį Rygos oro uoste iš anksto!

Sunkvežimių dalys
Skaityti

Kaip išsirinkti kokybiškas sunkvežimių dalis ilgalaikiam naudojimui

Volvo dalys
Skaityti

Kiek kainuoja kokybiškos Volvo dalys ir kaip sutaupyti?

Automobilio nuoma mieste
Skaityti

Ar gali būti automobilių nuoma pigesnė nei automobilio turėjimas?

Nano danga automobiliui
Skaityti

Kas yra nano danga automobiliui ir kaip ji veikia?

Sunkvežimio skriemuliai
Skaityti

Kada reikėtų keisti sunkvežimio skriemulius? Naudingos įžvalgos

Kuro filtrai
Skaityti

Kuro filtrų ilgaamžiškumas: kiek laiko jie tarnauja?

Darbo pirštinės
Skaityti

Darbo pirštinės – nepakeičiamas pagalbininkas remontuojant automobilius

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kas yra automobilio veiklos nuoma?

Padangų svarbiausi parametrai
Skaityti

Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?

Žieminių padangų pasirinkimas
Skaityti

Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti

Valytuvai
Skaityti

Kodėl cypia valytuvai?

Tunelinė automobilių plovykla
Skaityti

Tunelinė automobilių plovykla – skubantiems

Hibridiniai automobiliai
Skaityti

Kodėl įkraunami hibridiniai automobiliai tokie brangūs?

Automobilio kėbulo dažymas
Skaityti

Automobilio kėbulo dažymas: verta tuo užsiimti patiems ar geriau vykti į autoservisą?

NAUJIENOS

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

PATARIMAI

Dėmės nuo poliravimo

Bendri patarimai žiemos metu

Automobilis lizingu

Kaip nusipirkti automobilį lizingu

Ekspertai pasidalino praktiniais patarimais, ką svarbu žinoti patekus į eismo įvykį: neskubėkite dėti parašo deklaracijoje

Parduodu auto! Rinktis supirkėjus ar fizinius asmenis?

Kas trečias automobilis – greitesnis nei nurodo gamintojas

PARTNERIO TURINYS

Skubus važiuoklės remontas Vilniuje

Starterio gedimo požymiai

Nevažiuojanti transporto priemonė kieme. Kokias problemas ji gali sukelti?

Tinkamiausių ratų montavimo staklių pasirinkimas: aspektai, kuriuos reikia įvertinti

Automobilis ir žiema – tai ne tik žieminės padangos

Nanotechnologijos danga automobilių stiklams – ne mitas, o realybė

STRAIPSNIAI

Naudota dujų įranga, ar verta?

Nuo „Hyundai“ konvejerio nuriedės pirmieji vandeniliu varomi automobiliai

Kuo minta jūsų automobilis?

Kokius automobilius renkasi lietuviai?

Mikromiegas: kodėl užmiegame prie vairo?

Dažymo klaidos: (nuovarvos)

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.