• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

„Audi Sport Driving Academy by Autojuta“ pradeda trečiąjį sezoną

450 arklio galių, 600 Nm maksimalus sukimo momentas ir  3,9 sekundės nuo 0 iki 100 km/val. Paprastai tokių kvapą gniaužančių techninių charakteristikų automobiliai šmėžuoja filmuose apie superherojus arba kaunasi dėl pergalių Pasaulio ralio čempionato lenktynėse. Galimybė pačiam sėsti prie tokios „bombos su ratukais“ vairo visai neseniai buvo svajonė. Tokia greičiausiai ir būtų likusi jei ne pasiutusiai drąsus Kauno bendrovės „Autojuta“ eksperimentas. 2018-aisiais tapusi „Audi Sport“ padalinio ambasadore Lietuvoje ji pakvietė į „Audi Sport Driving Academy by Autojuta“ vairavimo mokyklą ir jau spėjo daugiau nei 1000 žmonių apdovanoti iš tiesų nekasdieniais potyriais.

Šią savaitę trečiąjį sezoną pradėjusi „Audi Sport Driving Academy by Autojuta“ dėl karantino vėluoja beveik dviem mėnesiais, tačiau projekto sumanytojas Vytautas Švedas tikina, kad papildomas laikas suteikė galimybę dar kartą inventorizuoti visas mokymų smulkmenas ir geriau pasiruošti pratyboms.

„Visavertį gyvenimą kuriam laikui paralyžavęs virusas ir mums privertė padaryti kai kurias korekcijas, tačiau akivaizdu, kad „Audi Sport Driving Academy by Autojuta“ studentai dėl to tik išloš. Jei pirmaisiais metais dirbome grupėmis po 16, tai dabar paisydami rekomendacijų visas užduotis vienu metu atliks 12 žmonių. Tai reiškia daugiau individualaus dėmesio kiekvienam, daugiau erdvės ir veiksmo trasoje, o tuo pat metu mažiau rizikos“, – akcentuoja V. Švedas.

Kita aštri naujiena – iš esmės atnaujintas akademijos transporto parkas. Iš tuzino pirmuosius sezonus trasoje dirbusių „Audi Sport“ bolidų liko tik vienas „Audi RS3“ ir trys „Audi RS4“. Kitų automobilių vietą akademijos garaže ėmė vos prieš keletą mėnesių oficialiai debiutavę „Audi RS5“ bei „Audi RS6“. Nors abu šie „Audi Sport“ šeimos atstovai su įprastais kupė ir universalais turi identiškas kėbulo formas, tačiau nekaltai atrodanti išvaizda slepia uraganinę galią: RS5 komplektuojamas su dviejų turbinų V6 „2.9 TFSI“ varikliu generuoja net 450 AG jėgą ir 600 Nm sukimo momentą, leidžiantį iki 100 km/h įsibėgėti per 3,9 sekundės. RS6 su 4.0 TFSI jėgos agregatu pasiekia net 600 AG ir 800 Nm sukimo momentą, o iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,6 sekundės. Tokiais parametrais gali pasigirti toli gražu ne visos „superautomobiliais“ tituluojamos transporto priemonės.

„Tai iš tiesų labai daug, nes spustelėjus akseleratorių pavojingoje greičio zonoje atsiduriama per keletą akimirkų ir viskas vyksta tokiu tempu, kad teisingų sprendimų paieškoms laiko nelieka. Tie sprendimai tiesiog privalo būti priimami automatiškai. Ir nors teoriškai daugelis vairuotojo pažymėjimą turinčiųjų lyg ir žino ką, kaip derėtų daryti, visgi realiai priartėjus prie automobilio slydimo ribos atpažinti riziką ir ją suvaldyti sekasi tikrai ne visiems ir ne iškarto. Kaip tik čia labai svarbi kvalifikuota instruktorių pagalba. Kadangi mūsų komandoje yra žmonės po aštuonios kartus laimėję „1000 km lenktynes“ ir Lietuvos ralio čempionatus, tapę Tarptautinės automobilių sporto federacijos (FIA) saugaus vairavimo ambasadoriais, judėti teisinga linkme ir tobulėti pavyksta gerokai sparčiau nei savarankiškai kartojantis fizikos kursą“, – šypsosi V. Švedas.

Beje, į šiais metais vyksiančius „Audi Sport Driving Academy by Autojuta“ renginius yra užsiregistravusių trečią kartą. Ir tai tikrai nėra tapatu pradinės mokyklos kurso kartojimui – tiesiog vairavimo mokykloje kaskart sprendžiami nauji uždaviniai ir naudojama kitokia technika leidžia įgyti vis naujų patirčių. Tarkim „Audi RS6“ visose trijose Baltijos šalyse tėra du egzemplioriai, todėl netgi susitarti dėl įprastų bandomųjų važiavimų yra gana keblu.

Per šiuos metus „Audi Sport“ vairavimo akademija planuoja surengti maždaug 30 sesijų visose Baltijos šalyse. Lietuvoje visi renginiai vyks „Nemuno žiede“, Latvijoje – Bikerniekų trasoje, o Estijoje mokymams naudojamas modernioji „Audru ring“ lenktynių arena greta Parnu. „Audi Sport Driving Academy by Autojuta“ buvo kviečiama surengti mokymus ir Lenkijoje Poznanės automobilių sporto komplekse, tačiau dėl pandemijos įvestų ribojimų šiuo planus teko kuriam laikui atidėti.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Naudoto automobilio pirkimas
Skaityti

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas
Skaityti

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje
Skaityti

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas
Skaityti

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto
Skaityti

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

komercinis transportas
Skaityti

Naujos kartos „Volkswagen“ komercinės transporto priemonės – modernesnės, efektyvesnės ir universalesnės

Tiltai
Skaityti

10 įspūdingų Lietuvos tiltų, kuriuos „Via Lietuva“ keliautojams rekomenduoja pamatyti šią vasarą

Formulė 1
Skaityti

Ar Lietuva galėtų surengti „Formulės 1“ Didįjį Prizą?

Automobilis šeimai
Skaityti

Kokį automobilį rinktis šeimai?

Vairavimo žinių atnaujinimas
Skaityti

Privalomą vairavimo žinių atnaujinimą lietuviai laiko nereikalinga našta, ekspertai ragina verčiau daugiau dėmesio skirti vairuotojų informavimui

Naudoti automobiliai
Skaityti

Naudotų automobilių pardavėjai: didesnė atsiskaitymų grynaisiais kartelė augins šešėlį

Įkrovimo stotelės magistralė
Skaityti

Automagistralėje Kaunas-Vilnius – 2 naujos itin greito elektromobilių įkrovimo stotelės

Kelio ženklai
Skaityti

„Via Lietuva“ vairuotojus ragina keliuose stebėti šiuos ženklus: kokią informaciją jie pateikia

Via Lietuva
Skaityti

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas
Skaityti

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

Dviračių takai
Skaityti

Tai, ko Lietuvoje dar nebuvo: „Via Lietuva“ pėsčiųjų ir dviračių taką paženklino naktį švytinčiais dažais

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas krovininiam ir komerciniam transportui 

NAUJIENOS

Milikonių įkalnė

Dėl rekonstrukcijos uždaroma Milikonių įkalnė: keisis eismo tvarka ir viešojo transporto maršrutai

Internetiniai žaidimai

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

Formulė 1

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

PATARIMAI

Kaip panaikinti blogą automobilio kvapą?

Dėmės nuo poliravimo

Sandėliavimas

Kodėl verta rinktis ekologiškus logistikos sprendimus?

5 automobilio skysčiai, kurių geriau nesumaišyti

karštis automobilyje

Vairuotojams – išbandymas karščiu: gydytojo patarimai, kaip pagerinti važiavimo sąlygas

Hibridiniai automobiliai

Ką reikia žinoti apie hibridinius automobilius?

PARTNERIO TURINYS

Mikroautobusų nuoma Vilniuje: kodėl verta nuomotis?

Ekonomikos nuosmukis tapo „Cordiant Prefessional“ tramplinu

Auto keltuvų tipai: vertiname ir renkamės

GREGAUTO – NAUJAS AUTOELEKTRIKONIKOS SERVISAS VILNIUJE!

Automobilių kabliai

SUNKVEŽIMIŲ NAVIGATORIUS Galaxy TAB Primo TRUCK 2013

STRAIPSNIAI

automobilio posūkio signalo remontas / keitimas

Sugedusio automobilio posūkio remontas

Tamsa trukdo vairuoti

Akumuliatorių darbas

Europos sutarties dėl pavojingų krovinių tarptautinių vežimų keliais (ADR) pasirašymo protokolas

Stabilizatoriaus paskirtis ir funkcija

„Lotus“: padangų naudojimo pranašumą nebūtinai turėsime visur

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.