• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

RALLY ŽEMAITIJA 2020 – sufleris lenktynių žiūrovams

Šiais metais Lietuvos automobilių ralio čempionato (arba MAXI įskaitos) ekipažų laukia 7 skirtingi greičio ruožai, kuriuos – išskyrus vieną – reikės įveikti po du kartus. Bendra visų greitų kilometrų suma – 108 km. Ralio sprinto čempionato dalyvių (MIDI įskaita) laukia perpus trumpesnis kelias – jie visus greičio ruožus įveiks po vieną kartą. Trečioji sportininkų grupė, dar tik pradedančių studijuoti ralio abėcėlę, susikaus keturiuose (du GR įveiks po 2 kartus), gerokai trumpesniuose rungtyse.

„Rally Žemaitija 2020“ organizatoriai drauge su bičiuliais iš „Rally Freaks“ bendruomenės parengė rekomendacijas, kada kurias vietas lenktynių stebėjimui rinktis labiausiai verta dėl matomų trasos atkarpų ilgio, įspūdingiausių posūkių konfigūracijų ar tramplinų, kur patogiausia privažiuoti uždarius dalį Kelmės apylinkėse vinguriuojančių kelių.

GR 1/3 – Tradicinis ankstesnių metų greičio ruožas. Jo ilgis 11,74 km. Pirmoji dalis driekiasi miškingomis vietomis, su gana ilgomis tiesiosiomis, kur pilotai akceleratorių laikys numynę iki dugno nuo vienos dirbtinės greičio gesinimo zonos iki kitos.  Starto vieta – asfaltas. Finišas beveik ten pat, kur ralio karavanas startuoja. Viena tradiciškai daug ralio fanų sutraukiančių vietų – posūkių kombinacija netoli Žibuoklių kaimo. Trasa uždaroma 7:50 val., o pirmas sportininkų ekipažas apsirodys lygiai po valandos. GR 3 startas 10:30 val.

GR 2/4 – Iki 9,4 km sutrumpintas praėjusių metų greičio ruožas reversine kryptimi. Pirmasis „kovinis“ automobilis čia pajudės 9:30 val., o įveikiant antrą kartą – 11:10 val. Po starto laukia keletas itin greitų atkarpų, paįvairintų aštriais posūkiais. Už maždaug 700-800 metrų nuo starto viena patraukliausių vietų veiksmui trasoje stebėti – nuo kalvos matosi smagi posūkių virtinė. Panaši kokybiška regykla šiame GR yra visai netoli finišo.

Po keturių pirmųjų rungčių prieš pat vidurdienį sportininkai pusvalandžiui keliaus į serviso zoną Kelmėje. Atgal į mūšio lauką ekipažai grįš po regrupingo.

Kelmėje, po to laukia dar du žvyriniai greičio ruožai, abu važiuojami po 2 kartus, ir viena vienąkart važiuojama trasa. Nuo šio momento prie ralio karavano prisijungs ir MINI įskaitos ekipažai.

GR 5/8 – Visiškai naujas greičio ruožas, kurio ilgis 5,71 km. Netoli nuo starto pirmoji žiūrovams patogi vieta – dešinys posūkis nuo asfalto, į nuokalnę, už 100m kairys. Daug vietos stebėjimui, patogus privažiavimas. Už maždaug poros kilometrų antroji „Rally Freaks“  rekomenduojama vieta po ilgos tiesiosios, leidžianti pajusti „žemės drebėjimą“, kai bolidai pralekia maksimaliu greičiu. Įvažiavimas į trasą uždaromas 12:35 val., pirmą kartą ralio lyderis čia pravažiuos 13:35 val., o antrą kartą – 15:05 val.

GR 6/9 – Klasikinis ir vizitine „Rally Žemaitija“ kortele laikomas ankstesnių metų greičio ruožas šįkart kiek sutrumpintas (iki 6,82 km). Viena geriausių pozicijų stebėti kovas – vadinamasis „fermos tramplinas“, prie kurio patogu patekti ir  nesunku rasti saugią vietą sulankstomai kėdei išskleisti. Žiūrovams įvažiuoti į greičio ruožo vidų bus leidžiama iki 13:00 val. Pirmasis „kovinis“ automobilis čia pralėks lygiai po valandos, o antrą kartą įveikiant  trasą – 15:30 val.

GR7 – Ko gero pats techniškiausias ir trumpiausias šiųmetinėje ralio programoje (ilgis – 3,23 km), dalinai naujas greičio ruožas. Įdomus sportininkams, tačiau nepatogus privažiuoti. Išimtimi galima laikyti aštrų dešinį posūkį netoli finišo. Šį ruožą MINI įskaitos dalyviai važiuos du kartus, o visi kiti ralio ekipažai tik vienąkart. Trasa uždaroma 11:35 val., pirmasis MINI įskaitos automobilis čia pralėks 12:35 val., pirmasis LARČ – 14:40 val., o pirmasis „sprinteris“ iš MIDI įskaitos 15:50 val.

MINI įskaitoje dalyvaujantys ekipažai šioje ralio sekcijoje turės įveikti ir asfaltinę greituminio slalomo rungtį.

Po GR 9 numatyta paskutinioji pertraukėlė serviso zonoje ir regrupingas pagal pirmųjų devynių greičio ruožų rezultatus. Po to, lenktynių pradžioje technikos gedimų patyrę, bet juos sėkmingai pašalinę, ekipažai galės grįžti į trasą pagal vadinamą „Rally 2“ taisyklę. Paskutinėje ralio dalyje laukia dar du po 2 kartus važiuojami greičio ruožai.

GR10/12 – Dar vienas tradicinis, šiek tiek sutrumpintas ankstesnių metų 3,88 km ilgio greičio ruožas, išsiskiriantis savo sudėtingu charakteriu. Stebėjimui rekomenduojamas greitas kairysis posūkis su teigiamu posvyrio kampu netoli finišo. Trasa uždaroma 16:30 val. Pirmasis MINI įskaitos (jie važiuos vieną kartą) automobilis pasirodys 17:15 val., o galingoji LARČ artilerija 17:55 val. ir 19:15 val.

GR 11/13 – Itin populiarus tarp sportininkų ir žiūrovų greičio ruožas su startu ir finišu netoli Kražių, kurį itin mėgo Tomas Savickas. Tokios konfigūracijos paskutinį kartą vykęs prieš keletą metų. Ilgis 14,86 km su bent trimis rekomenduotinomis vietomis lenktynių stebėjimui. Pirmoji jų prieš praėjusiais metais buvo pakrikštyta „Firanto tramplynu“, nuo kurio greičiausi automobiliai nuskrieja po keliolika metrų. Čia daug erdvės ir patogu privažiuoti keliuku per Brukų kaimą. Kita rekomendacija  – greičio ruožo pusiaukelėje esanti „T“ formos sankryža, kurioje iš siauro keliuko, sukama kairėn į platų žvyrkelį. Problema, kad čia patekti galima arba prieš trasos uždarymą 17:20 val., arba darant gana didelę apylanką.

Trečioji organizatorių rekomenduojama stebėjimo vieta – kelių posūkių kombinacija sąlyginai netoli finišo. Čia iš plataus žvyrkelio automobiliai staiga ners dešinėn į siaurą keliuką. Po 100m staigus kairys. Tiesa, čia gana mažai vietos stebėjimui. Trasa uždaroma 17:20 val. Sportinė technika pirmą kartą čia pasirodys 18:20 val., o antrą kartą –19:40 val.

MINI įskaitos dalyvių finišo podiume tikimasi sulaukti 18:30 val. Maždaug po valandos čia išvysime ir visus kitus sėkmingai trasą įveikusius „Rally Žemaitija 2020“ ekipažus. Nuo 20:30 val. šalia Kelmės kultūros centro prasidės apdovanojimai ir šventinis koncertas.

Šiųmetinių trasų žemėlapiai pateikiami čia: https://bit.ly/3f6GWvj

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Keanu Jensen
Skaityti

Nepaprasta „Formulės-1“ „Brawn GP“ ekipos kelionė

driftas
Skaityti

Gera žinia auto sporto mėgėjams – prasideda ir drifto sezonas!

„Aurum 1006 km lenktynėse“ pergalę šventė „Circle K – Lesta Racing Team“
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ pergalę šventė „Circle K – Lesta Racing Team“

„Aurum 1006 km lenktynėse“ daugėja favoritų. Kas laimės šiemet?
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ daugėja favoritų. Kas laimės šiemet?

Aurum 1006 km lenktynės
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ – jauniausia per visą jų istoriją komanda

Porsche 911 GT3
Skaityti

Giedrius Notkus su komanda į „Gintarinį pragarą“ sugrįš prie „Porsche“ vairo

Aurum lenktynės
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynių“ pristatymas sostinės Gedimino prospekte

ralis
Skaityti

Priešpaskutinę ralio dieną dalyviams teko plaukti per balas

ralis
Skaityti

Ketvirtoji Albanijos ralio diena: teko važiuoti taupant degalus

ralis
Skaityti

Penktoji ralio diena: pasirodo, lengvų dienų Albanijoje būna

žurnalistu ralis
Skaityti

Žurnalistų ralio rezultatus analizuojant: greiti ir greičiausi SUV

press raly
Skaityti

Pajūryje finišavo 27-asis „Press ralis“: po dviejų azarto kupinų dienų paaiškėjo greičiausi ekipažai

press ralis
Skaityti

Duotas startas „Press raliui“: į dvi dienas truksiančias lenktynes po Lietuvą leidosi 90 ekipažų

Press ralis
Skaityti

Po dviejų metų į Press ralį grįžta elektromobiliai

Lietuvos ralis
Skaityti

D. Butvilo ir R. Vaitkevičiaus ekipažo ralio sezonas: 3 startai – 3 pergalės

Ralis
Skaityti

Į Rokiškio apylinkes ralis šiemet sugrįš nauju vardu

rally cup Visaginas
Skaityti

„Rally Cup Visaginas“ sugrąžins tai, ko Lietuvos ralio gerbėjai laukė beveik dešimtmetį

Skaityti

„CFMOTO RACING TEAM“ tapo čempionais „Fenix“ ralyje

NAUJIENOS

Enefit krovimo stotelės

„Enefit“: elektromobilių įkrovimo stotelių skaičius Lietuvoje perkopė 300

Naujų automobilių pardavimai Lietuvoje

Lietuva – lyderė Europoje: sparčiausiai augo naujų automobilių registracijos, fiksuotas elektromobilių šuolis

Dulkės automobilyje

Dulkės ir pirštų antspaudai automobilyje: ar jų valymas tik kova su vėjo malūnais?

Kelių darbai

Kelininkai skelbia savaitgalio darbų statistiką: dėmesys skirtas prevenciniams darbams

Avarijos keliuose sniegas

Pirmos snaigės – pirmosios avarijos keliuose: kodėl kasmet kartojame tas pačias klaidas?

Kelių barstytuvai

AB „Kelių priežiūra“ skelbia barstytuvų vardų konkurso nugalėtojus

PATARIMAI

Kodėl verta pirkti originalias vokiškų automobilių dalis

Stereotipų galia: ar vokiški automobiliai tikrai patikimesni už prancūziškus?

Automobilio pirkėjo dilema: rinktis naują ar naudotą?

Kas trečias automobilis – greitesnis nei nurodo gamintojas

Suportų restauravimas

Motociklo vairavimo kursai. Patarimai ir praktika. Video

PARTNERIO TURINYS

Automobilių stiklų keitimas, įdaužų remontas, poliravimas

Taxi Vilniuje: mobiliųjų programėlių privalumai

Amortizatorių keitimas Vilniuje

Profesionalus automobilių stiklų remontas

Ekonomikos nuosmukis tapo „Cordiant Prefessional“ tramplinu

„CityBee“ turimų „Mini One“ automobilių skaičių didina beveik dvigubai

STRAIPSNIAI

Patarimai, kaip keisti ir prižiūrėti akumuliatorių patiems

Nuo „Hyundai“ konvejerio nuriedės pirmieji vandeniliu varomi automobiliai

Poliesterinių medžiagų suaižėjimas

Tunelinė automobilių plovykla

Tunelinė automobilių plovykla – skubantiems

Sureguliuoti ratai tausoja padangas

Alfa Romeo rengia išskirtinį dvivietį automobilį už santykinai prieinamą kainą

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.