• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Žurnalistų ralio rezultatus analizuojant: greiti ir greičiausi SUV

žurnalistu ralis

Pirmąjį birželio savaitgalį prie tarptautinio „Press rally“ starto linijos stojo beveik septyniasdešimt ekipažų, besivaržiusių „Sport“ ir „Press“ įskaitose. Dvi dienas trukęs ralis dalyviams pateikė įvairiausių iššūkių: nuo labai greito važiavimo vienintelėje Lietuvoje žiedinių lenktynių trasoje „Nemuno žiede“ ar gatvės lenktynių Kėdainiuose, iki itin tikslaus vairavimo reikalaujančių slalomų Birštone ar Klaipėdoje.

Dar didesnė nei trasų įvairovė buvo pažiūrėjus į startuojančių automobilių sąrašą: jeigu prieš dešimtmetį keturių šimtų arklio galių automobiliai šiame ralyje dar galėjo kažką nustebinti, dabar jau darosi įprasta matyti ir penkių šimtų „arklių“ ribą peržengusius modelius. Tiesa, taip pat nebestebina ir tai, kad tarp visų sportiškų kupė ar hečbekų lenktynėse pasirodo ir SUV tipo automobiliai, už savęs rezultatų lentelėje paliekantys didžiąją dalį dalyvių.

 Greitis, nenusakomas skaičiais

Jau antrus metus šiame ralyje sportiškiausiu Lietuvos automobiliu išrinktu „Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“ startuojantis Dominyko Butvilo ir Sauliaus Masono ekipažas bendroje įskaitoje šiemet užėmė trečiąją vietą ir aplenkė visus kitus SUV, startavusius šiose lenktynėse.

Po pasirodymo lenktynininkas neslėpė, kad ne visi SUV yra ir gali būti greiti ir negailėjo objektyvių pagyrų jo pasirinktam modeliui: „Dabartiniai SUV yra labai greiti, bet tikrai ne visi. Aš manau, kad „Quadrifoglio“ yra išskirtinis savo savybėmis, nes jis turi lenktynių dvasią. Jį kūrė žmonės, suprantantys apie greitus automobilius trasoje, o ne tik įsibėgėjant iki šimto. Tą sunku atspindėti skaičiais ir skaitant žurnale galbūt negali suprasti koks greitas tas automobilis, nes žinai tik kiek arklių ir kaip greitai įsibėgėja.“

D.Butvilas sako, kad norint suprasti šio automobilio greitį, reikia juo pavažinėti vingiuotais keliais, ypatingai, šypsosi lenktynininkas, legendiniame „Stelvio pass“ kalnų kelyje, kuris tinka ne tik prie šio automobilio pavadinimo, bet ir jo charakterio.

„Tą ir norėjome parodyti startuodami šiose lenktynėse, kurioms, atrodytų iš pirmo žvilgsnio, „Stelvio“ visiškai netinka, bet teisingose rankose jis gali tapti tiesiog ginklu“, ­– komentavo Lietuvos ralio čempionas ir sakė, kad negali įsivaizduoti situacijos gatvėje, ne lenktynių trasoje, kai šio automobilio galimybių kažkam būtų per mažai.

 Greičio recepte daug dedamųjų

 Jau ne vieną kartą italų kūriniu lenktyniavęs sportininkas pasakojo, kad šio automobilio greičio paslaptis susidaro net iš kelių dedamųjų, o bene labiausiai išskyrė jo valdomumą: „Quadrifoglio“ greičio recepto pagrindą sudaro tai, kad jis kelia pasitikėjimą ir gali jį prognozuoti. Kad ir koks šis automobilis būtų žvėris, jis negąsdina ir su juo galima lengvai susidraugauti. Jis taip gerai subalansuotas, kad neišbalansuoja tavęs pačio.“

Taip pat D. Butvilas pažymėjo, kad automobilyje sumontuoti išties labai geri stabdžiai, nuostabus variklis, kurtas kartu su „Ferrari“ bei labai gerai suderinta automobilio pakaba ir važiuoklė. Šis elementas užtikrina stabilumą tiek posūkiuose, tiek nelygiame kelyje. Sportininkas sakė, kad tai puikiai įrodė ir „Press ralio“ metu dar kartą įveikta „Nemuno žiedo“ trasa, kuri pasižymi ganėtinai nelygiu asfaltu, bet didelių gabaritų automobilis ne tik puikiai joje laikėsi, bet ir fiksavo konkurencingus laikus.

Apie tai, kad su automobiliu galima nesunkiai susidraugauti, pasak sportininko, byloja ir Domanto Puodžiuko bei Justo Lengvino galingiausioje „Press“ įskaitoje užimta trečia vieta: „Šis ekipažas pirmą kartą važiavo tuo automobiliu ir parodė, kad su juo susidraugauti visiškai nereikėjo laiko, nes jau nuo pirmų greičio ruožų savo klasėje veržėsi į pirmąsias vietas. Tai tik patvirtina tuos žodžius, kuo aš tikiu apie „Quadrifoglio“.

 Svarbiausia aplenkti save

 Kalbėdamas apie „Press rally“ D. Butvilas sakė, kad pagrindinis skirtumas nuo tikrų lenktynių čia yra tai, kad prie starto stoja labai daug skirtingų automobilių, tad nėra galimybės tiesiogiai išsiaiškinti kuris vairuotojas yra geriausias: „Lenktynėse įdomiausias faktorius yra važiuoti kuo vienodesniais automobiliais, kad būtų galima išsiaiškinti kuris lenktynininkas yra greičiausias. Žurnalistų ralis visada bus geros mėgėjiškos lenktynės, kur kiekvienas lenktyniauja visų pirma su savimi, o tai taip pat labai svarbi užduotis. Svarbu yra nepadaryti klaidų, svarbu gerai išmokti trasas.“

Vis dėl to sportininkas neslėpė, kad pergalę šiame ralyje lemia gan paprastas receptas, kurį sudaro geriausias automobilis ir geriausias vairuotojas ir pridūrė, kad su komandos draugu yra patenkinti savo rezultatu.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Keanu Jensen
Skaityti

Nepaprasta „Formulės-1“ „Brawn GP“ ekipos kelionė

driftas
Skaityti

Gera žinia auto sporto mėgėjams – prasideda ir drifto sezonas!

„Aurum 1006 km lenktynėse“ pergalę šventė „Circle K – Lesta Racing Team“
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ pergalę šventė „Circle K – Lesta Racing Team“

„Aurum 1006 km lenktynėse“ daugėja favoritų. Kas laimės šiemet?
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ daugėja favoritų. Kas laimės šiemet?

Aurum 1006 km lenktynės
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ – jauniausia per visą jų istoriją komanda

Porsche 911 GT3
Skaityti

Giedrius Notkus su komanda į „Gintarinį pragarą“ sugrįš prie „Porsche“ vairo

Aurum lenktynės
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynių“ pristatymas sostinės Gedimino prospekte

ralis
Skaityti

Priešpaskutinę ralio dieną dalyviams teko plaukti per balas

ralis
Skaityti

Ketvirtoji Albanijos ralio diena: teko važiuoti taupant degalus

ralis
Skaityti

Penktoji ralio diena: pasirodo, lengvų dienų Albanijoje būna

press raly
Skaityti

Pajūryje finišavo 27-asis „Press ralis“: po dviejų azarto kupinų dienų paaiškėjo greičiausi ekipažai

press ralis
Skaityti

Duotas startas „Press raliui“: į dvi dienas truksiančias lenktynes po Lietuvą leidosi 90 ekipažų

Press ralis
Skaityti

Po dviejų metų į Press ralį grįžta elektromobiliai

Lietuvos ralis
Skaityti

D. Butvilo ir R. Vaitkevičiaus ekipažo ralio sezonas: 3 startai – 3 pergalės

Ralis
Skaityti

Į Rokiškio apylinkes ralis šiemet sugrįš nauju vardu

rally cup Visaginas
Skaityti

„Rally Cup Visaginas“ sugrąžins tai, ko Lietuvos ralio gerbėjai laukė beveik dešimtmetį

Skaityti

„CFMOTO RACING TEAM“ tapo čempionais „Fenix“ ralyje

Skaityti

Įtemptas „Formulės-1“ sezono startas: Leclerco triumfas, „Ferrari“ dublis ir Verstappeno pasitraukimas

NAUJIENOS

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

PATARIMAI

Suportų restauravimas

Vokietijoje pavežėjų naudojami „Toyota Mirai“ jau įveikė 5 mln. kilometrų

Patarimai, kada reikia įjungti posūkio signalą

Kaip prižiūrėti automobilį karštą vasarą?

Ką daryti, kad rankinis stabdis neprišaltų?

Vairavimas slidžiame kelyje

Vairavimas slidžiame kelyje: koks scenarijus rizikingiausias ir kaip jo išvengti

PARTNERIO TURINYS

Tinkamiausių ratų montavimo staklių pasirinkimas: aspektai, kuriuos reikia įvertinti

Kodėl naudotas dviratis – tarsi katė maiše?

„CityBee“ pradeda veiklą Alytuje

Automobilių stiklų keitimas, įdaužų remontas, poliravimas

„CityBee“: 2017-aisiais Lietuvoje įvyko automobilių dalijimosi paslaugos lūžis

Nevažiuojanti transporto priemonė kieme. Kokias problemas ji gali sukelti?

STRAIPSNIAI

Automobilių kėbulų paruošimas perdažymui

„Sušalusį” automobilį vis dėlto galima užvesti

Žinomiausios pasaulio padangų gamintojos

Kaip elgtis per pūgą

Kuro filtrai

„Apelsinų žievelės“ efektas

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.