• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Reklamos ateitis? Nauja „Lexus“ reklama reaguoja į žiūrovo jausmus

„Lexus“ gamintojai paskelbė išleidžiantys unikalią, emociškai išmanią reklamą, sukurtą taip, kad ši reaguotų į žiūrovo emocijas. „Feel Your Best“ pavadintoje naujo ES pristatymo kampanijos reklamoje naudojamos žiūrovų įrenginiuose esančios vaizdo kameros. Tuo siekiama, kad žiūrovas jaustųsi laimingesnis, o kartu sukuriamas unikalus, suasmenintas turinys.

Jei žiūrovas duoda tam sutikimą, dirbtinio intelekto algoritmas „Emotional AI“ gali nuskaityti veido išraiškas. Žmogui sąveikaujant su dirbtiniu intelektu, reklama atitinkamai reaguoja kintančiais muzikiniais leitmotyvais ir vaizdiniais, nulemtais žmogaus emocinės būklės. Reklamos vaizdai pagreitėja arba sulėtėja, muzika tampa labiau jaudinanti arba atvirkščiai, ramina, spalvos išryškėja arba nublanksta – taip pristatomas montažas su „emociniais segmentais“.

„Vartotojai iš prekių ženklų laukia daugiau suasmenintų žinučių, tad mes norėjome patikrinti dirbtinio intelekto galimybes kurdami reklamą, galinčią reaguoti į žiūrovą. Šis pirmas žingsnis parodo, kaip nedideli, realiuoju metu vykstantys pokyčiai gali turėti teigiamos įtakos jūsų jausenai“, – sakė Spiros Fotinos, „Lexus Europe“ vadovas.

Zlaten del Castillo, „Unit9“ atstovas ir technologijos kūrėjas, pasakojo, kad kurti algoritmą, skirtą unikaliai reklamai, naudojančiai modernią veido atpažinimo programinę įrangą, buvo iššūkis, kuriam jie negalėjo atsispirti.

„2021-aisiais vis dar esame kelionės į galimybes, kurių dirbtinis intelektas mums gali padėti pasiekti, pradžioje. Nekantraujame būti įtraukti į istorijos kūrimą drauge su „Lexus“ ženklu“, – sakė jis.

Žiūrėdamas reklamą, žiūrovas turi visišką laisvę eksperimentuoti su rezultatais, gaunamais po to, kai dirbtinis intelektas nuskaito jo veido išraiškas ir jas įvertina. Į kiekvieną pokytį dirbtinis intelektas reaguoja ir prie jo žaibiškai prisitaiko. Kiekviena nuskaityta emocija leidžia dirbtiniam intelektui pateikti skirtingą rezultatą, kampanijos medžiagą sujungiant su psichologų atrinktais ir patvirtintais filmuotais vaizdais. Rezultatas – net 3 125 galimos turinio kombinacijos, kurių tikslas – leisti žiūrovams nusiteikti džiugiau, nei jie buvo nusiteikę iš pradžių.

Naudodama „Lexus“ klimato kontrolės konsjeržo bei adaptyviosios kintamosios pakabos funkcijas ir skirtingų lygių audiovizualinę stimuliaciją, 30 sekundžių trunkanti reklama pamėgins pakeisti žiūrovo emocijas, o tai atspindės dalykų, leisiančių „jam pasijusti geriausiai“ (angl. „Feel Your Best“), visumą ES modelyje.

Išbandyti emociškai intelektualią reklamą galite čia: https://www.lexus.eu/car-models/es/#ai-experience

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Enefit krovimo stotelės
Skaityti

„Enefit“: elektromobilių įkrovimo stotelių skaičius Lietuvoje perkopė 300

Naujų automobilių pardavimai Lietuvoje
Skaityti

Lietuva – lyderė Europoje: sparčiausiai augo naujų automobilių registracijos, fiksuotas elektromobilių šuolis

Dulkės automobilyje
Skaityti

Dulkės ir pirštų antspaudai automobilyje: ar jų valymas tik kova su vėjo malūnais?

Kelių darbai
Skaityti

Kelininkai skelbia savaitgalio darbų statistiką: dėmesys skirtas prevenciniams darbams

Avarijos keliuose sniegas
Skaityti

Pirmos snaigės – pirmosios avarijos keliuose: kodėl kasmet kartojame tas pačias klaidas?

Kelių barstytuvai
Skaityti

AB „Kelių priežiūra“ skelbia barstytuvų vardų konkurso nugalėtojus

Via Lietuva kelio remonto darbai
Skaityti

„Via Lietuva“: kelio tvarkymo darbai Zujūnų seniūnijoje – keisis eismo organizavimo tvarka

Atspindintys dažai
Skaityti

„Via Lietuva“ pristato naują kelių eismo saugumo sprendimą – atspindinčia danga pažymėti kelio atitvarai gali pagerinti matomumą sudėtingomis sąlygomis

Premijos
Skaityti

Premijos kaip rinkodaros priemonė: regionuose tai veikia puikiai

Automobilių entuziastai
Skaityti

Kazino žaidimai automobilių entuziastams

Probro
Skaityti

„PRO BRO Group“ vieša obligacijų emisija pritraukė 5,5 mln. eurų

Plikledis
Skaityti

Plikledis keliuose gali pasirodyti jau spalį: ką turi žinoti vairuotojai

Automobilio pirkimas
Skaityti

Ką privalo užtikrinti naudoto automobilio pardavėjas ir ką iš tiesų reiškia trumpalaikė „komercinė garantija“?

Kauno vakarinis aplinkelis
Skaityti

„Via Lietuva“ pristatė galimybių studiją, kaip keisis Kauno vakarinis aplinkkelis

Unipark
Skaityti

Sukčiai vėl atakuoja vairuotojus: UNIPARK įspėja apie įtartinas SMS žinutes

Kelio dangų bandymai
Skaityti

Lietuvoje pradedami klimatui neutralių kelio dangų bandymai

Druskininkų autobusų stoties statybos
Skaityti

Statomoje Druskininkų autobusų stotyje palikta žinia ateities kartoms

Naujo automobilio pirkimas
Skaityti

Įvardijo Lietuvos gyventojams svarbiausius kriterijus renkantis naują automobilį

NAUJIENOS

Psichologija

Siekis atsilošti: pralaimėjimų vaikymasis po blogos dienos psichologijos požiūriu

Ilgos kelionės

Ilgos kelionės už vairo: kaip jas suderinti su pramogomis?

Motociklo paruošimas žiemai

Ekspertas pataria, kaip tinkamai paruošti motociklą žiemai ir išsaugoti jo vertę

Kelionės į Švediją

Rudens nuobodulį lietuviai vaiko mini kelionėmis į Švediją: kodėl tai ypač populiaru tarp šeimų su vaikais

Aurelija Kazlauskienė

Tyrimas: kas penktas šalies vairuotojas pripažįsta – vaikams trūksta saugaus eismo žinių

Moller Auto

„Moller Auto“ klientų lojalumo programa pelnė prestižinį Europos apdovanojimą

PATARIMAI

Bandomasis važiavimas

Kaip neišleisti pinigų veltui: svarbiausi aspektai per bandomąjį važiavimą

Apibraižytas automobilis stovėjimo aikštelėje – ką daryti?

Automobilio pardavimas

Kaip greitai atsikratyti nereikalingo automobilio ir dar uždirbti

Elektromobilių vairuotojams netenkant privilegijų svarbus tampa ne tik nuvažiuojamas atstumas

Sandėliavimas

Kodėl verta rinktis ekologiškus logistikos sprendimus?

Užsidegė tepalo lemputė: ką daryti ir kada susirūpinti?

PARTNERIO TURINYS

Ekonomikos nuosmukis tapo „Cordiant Prefessional“ tramplinu

Ar verta į automobilį montuoti ksenonines lemputes?

Kodėl naudotas dviratis – tarsi katė maiše?

Žiema dar nesibaigė: kokių klaidų išvengti vairuojant?

Mikroautobusų nuoma

Mikroautobusų remontas Vilniuje

STRAIPSNIAI

Korozija

Turbina. Kas tai? Kaip tinkamai ją prižiūrėti?

Garsas automobilyje: nuo A iki Ž

Opel Zafira Tourer ecoFLEX“: „poilsis ant ratų”, o tarša tik 119 g/km CO2

Degalų taupymo patarimai

Kas gali tamsinti automobilių langus?

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.