• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Naujamiestyje – 2 kilometrai naujų dviračių takų, atnaujinami pėsčiųjų takai

Algirdo gatvė iki rudens taps dar vienu realiu gatvės humanizavimo ir pritaikymo darniam judumui pavyzdžiu Vilniuje. Čia pradedamas tiesti naujas beveik 2 km nepertraukiamas dviračių takas, atnaujinamas ir pėsčiųjų takas. Visi įrengimo darbai vyks etapais nuo gegužės iki gruodžio mėn. Darbų metu numatomi laikini eismo pakeitimai, po jų Algirdo gatvėje nebeliks dalies automobilių stovėjimo vietų.

Algirdo gatvėje, kur dauguma medžių – bent 40 metų amžiaus, didelės atidos reikės rangovams – medžių šaknys nukeliavusios toli po asfaltuotais ar trinkelėmis išklotais paviršiais. Vakar vienoje pėsčiųjų tako vietoje įvykus incidentui – darbininkams pažeidus dviejų medžių šaknis, – ateityje didžioji dalis darbų bus atliekama nenaudojant technikos. Technika į pagalbą bus pasitelkta tik tose vietose, kuriose bus galima užtikrinti, kad darbų metu nenukentės želdiniai. Vilnius nesitaikstys su neatsakingai atliekamu darbu, už želdiniams padarytą žalą rangovams bus skiriamos baudos.

Vilniaus miesto savivaldybė nuolat konsultuojasi su arboristais, ieškodama tinkamiausių priemonių darbams atlikti, nepažeidžiant tvirtai įsišaknijusių augalų ir išsaugant kuo daugiau gyvybingų medžių. Brandūs Algirdo gatvės medžiai artimiausiu metu bus apgenėti paformuojant lajas – taip medžiai geriau atlaikys darbus prie jų šaknų, nenukentės šalia judant technikai. Įrengiant pėstiesiems ir žmonėms su negalia reikalingus inžinerinius sprendimus – tiesiant dviračių taką ir tvarkant pėsčiųjų taką – gali tekti pašalinti iki septynių medžių, bet tikimasi, kad neliks tik trijų invazinės rūšies medžių – uosialapių klevų. Po visų rangos darbų pabaigos, kitą pavasarį, Algirdo gatvės želdynai bus praturtinti naujais sodinukais – ir medžiais, ir krūmais.

Parkavimo vietas keičia dviračių takas 

Darbai Algirdo g. pradedami paskutinę gegužės savaitę, o visas projektas apims:

  • 1,97 km dviračių tako įrengimo darbus Algirdo ir K. Kalinausko g.
  • 1,51 km Algirdo g. rekonstrukcijos darbus, kurie apims ir važiuojamosios dalies, pėsčiųjų šaligatvių, paviršinių nuotekų tinklų atnaujinimą.
  • 5-ių šviesoforais reguliuojamų sankryžų rekonstrukciją.

„Algirdo gatvė tampa dar viena zona Vilniuje, kuri pritaikoma dviratininkams, paspirtukams, pasivaikščiojimams pėsčiomis, taip skatinant miestiečius rinktis darnų judumą. Iki 2023 m. siekiame turėti vientisą pagrindinių dviračių takų tinklą, kad minti būtų patogu visame mieste. Būtent saugūs ir patogūs takai, kita infrastruktūra lemia tai, kad dviračiai tampa kasdiene transporto priemone, o ne laisvalaikio leidimo būdu, tai rodo ir gerieji kitų šalių pavyzdžiai“, – sako įmonės „Susisiekimo paslaugos“ Judumo transformacijos skyriaus vadovas Jonas Damidavičius.

Humanizuojant gatves taikomi kompleksiniai sprendimai. Pavyzdžiui, siaurinamos automobilių eismo juostos, pertvarkomas jų stovėjimas dalį vietų šalinant ir jų erdvę skiriant dviračių takų įrengimui. Vilnius siekia artimiausiu metu pertvarkyti ir kitas Naujamiesčio branduolio gatves – Vytenio, T. Ševčenkos, Mindaugo ir kt., numatydamas jose lėtesnį eismą, žalesnius gatvės pakraščius ir pėstiesiems patrauklesnes viešąsias erdves. Tokie pokyčiai numatyti ir Algirdo gatvėje.

Be to, šiais ir papildomais būdais Vilniuje bus pertvarkyta dauguma atkarpų, kurios yra ne pagrindinės miesto eismo arterijos, o labiau skirtos privažiavimui.

Dviračių tako įrengimo darbai vyks 3 etapais, šiose zonose:

1 etapas ir zona: Algirdo g. nuo Geležinkelio g. iki Naugarduko g. (nuo gegužės 27 d. iki liepos 30 d.)

2 etapas ir zona: Algirdo g. nuo Naugarduko g. iki J. Basanavičiaus g. (nuo liepos 15 d. iki rugsėjo 30 d.)

3 etapas ir zona: Algirdo g. nuo J. Basanavičiaus g. iki K. Kalinausko g. ir V. Mykolaičio-Putino g. (nuo rugsėjo 15 d. iki lapkričio 30 d.)

Nuo gegužės 27 d. Algirdo g. atkarpoje tarp Naugarduko ir Geležinkelio g. numatyti laikini eismo pakeitimai – įvedamas vienpusis eismas, darbų zona apims dalį stovėjimo vietų.

Gyventojams – laikinai praplėstos parkavimo zonos

Algirdo g. įrengti informaciniai stendai, taip pat numatytos schemos prie laiptinių ir įvažiavimų į gyvenamąsias teritorijas. Leidimus automobilių statymui turinčius gyventojus, rezervuotų vietų savininkus apie darbų etapus, keičiamą automobilių stovėjimo tvarką „Susisiekimo paslaugos“  informuos ir tiesiogiai.

Vykdomų darbų metu gyventojai automobilius galės statyti aplinkinėse gatvėse esančiose stovėjimo vietose. 

1 etape Algirdo g. gyventojai (gyventojų leidimų teritorijos Nr. 12 savininkai) automobilius gali statyti ir gretimose gyventojų leidimų teritorijose Nr. 11. bei Nr. 34.

2 etape Algirdo g. gyventojai (gyventojų leidimų teritorijos Nr. 11 savininkai) automobilius gali statyti ir gretimose gyventojų leidimų teritorijose Nr. 14 ir Nr. 15.

3 etape gyventojų leidimų teritorijos Nr. 15 savininkai automobilius gali statyti ir gretimose leidimų teritorijose Nr. 14 ir Nr. 17.

Pasibaigus darbams Algirdo gatvėje Naujamiestis turės patogią ir saugią jungtį su Dariaus ir Girėno bei Geležinkelio gatvėmis, kuriose darbai taip pat prasidės netrukus. Kiek vėliau šiais metais prie Naujamiesčio darnaus judumo tinklo prisijungs ir Vytenio gatvė. Atlikus visus suplanuotus darbus Naujamiesčio vaizdas keisis iš esmės – pėstieji ir dviratininkai turės ne tik patogius takus, bet ir galės jaustis saugiau, nes šiose gatvėse lėtės automobilių eismas.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Formulė 1
Skaityti

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai
Skaityti

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas
Skaityti

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti
Skaityti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

Adampolis group
Skaityti

Ambicinga „Adampolis Group“ plėtra: į naują kompleksą investuoja 33 mln. eurų

Vilkikų vairavimas virtuali realybė
Skaityti

Virtuali realybė vilkikų vairuotojams: KTU mokslininkų ir partnerių kuriamas VR įrankis padės įvaldyti stresines situacijas kely

Metų automobilis 2025
Skaityti

„Metų automobilis 2025“: pretendentų šokiai Bukiškių autodrome

Novaturas
Skaityti

„Novaturas“ trečiąjį ketvirtį gavo 61,1 mln. eurų pajamų, rugsėjis – pelningas

Juodosios dėmės Via Lietuva
Skaityti

Šalies keliuose tapo saugiau: „Via Lietuva“ skelbia apie įgyvendintą šių metų „juodųjų dėmių“ sprendimų planą

vandeniliu varomi autobusai
Skaityti

Naujiems elektra ir vandeniliu varomiems keleiviniams autobusams įsigyti – dar 36 mln. Eur investicijų

Zbigniew Paszkowic
Skaityti

Paskirtas naujasis „ORLEN Lietuva“ generalinis direktorius Zbigniew Paszkowicz

Klaipėda gatvės
Skaityti

Prasidėjus žiemos sezonui – gatvių priežiūros žemėlapis miestiečiams

Vilniaus judumo žemėlapis
Skaityti

„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link

Rimvydas Pocius
Skaityti

Kad pirmasis plikledis neužkluptų netikėtai: trys patarimai iš draudimo ekspertų

„Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“
Skaityti

Naujas „Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“ susitelks į ateities akumuliatorių technologijas

Automobilių vairavimo taisyklės
Skaityti

10 keisčiausių kelių eismo taisyklių, kurias reikėtų žinoti keliaujant į užsienį

Dviratininkai ir eismo įvykiai
Skaityti

Vasarai artėjant į pabaigą, dviratininkų gatvėse nemažėja: eismo įvykiuose sužalojami kasdien

Elektromobiliai
Skaityti

Elektromobilių vairuotojų privilegijos: nuo viešojo transporto juostų Vilniuje iki didesnio greičio limito Austrijos greitkeliuose

NAUJIENOS

„Viada“ vadovas Linas Vytautas Karlavičius

Ekspertai: teiginiai, kad degalinės nustato degalų kainas – mitas

Elektromobiliai taupymas

Vasara – ilgesnių kelionių automobilių metas: kaip maksimaliai sumažinti elektromobilio energijos sąnaudas?

Paspirtukininkai problemos

Policija įvardijo dažniausias paspirtukininkų „nuodėmes“: be šalmų ir apsvaigę

Stiklo įdauža

Į automobilio stiklą atskriejęs akmenukas gali padaryti ir 8 tūkst. eurų žalą

Žemės ūkio valdymo platforma

Lietuvos laukus jau pjauna autonominiai kombainai: kodėl žemės ūkis nebegali išsiversti be skaitmeninių technologijų?

Baltijos šalių vairuotojai saugumas

Ar Baltijos šalių vairuotojai pasirūpina keleivių saugumu? Statistika dar nedžiugina

PATARIMAI

Požymiai, kad automobilis ar jo dokumentai gali būti suklastoti

Automobilis ruošiamas pavasariui

vairavimo mokykla

Kaip atskirti gerą vairavimo mokyklą, nuo prastos vairavimo mokyklos?

Patarimai vairuotojui. Kaip teisingai stabdyti?

Daužto automobilio pardavimas

Kaip greitai ir efektyviai parduoti daužtą automobilį?

Kokį akumuliatorių pirkti dyzeliui?

PARTNERIO TURINYS

Automobilio gedimo priežastys ir kaip jų išvengti

GREGAUTO – NAUJAS AUTOELEKTRIKONIKOS SERVISAS VILNIUJE!

Į Lietuvą atkeliauja Gladiator®!

Automobilio nuoma už mažą kainą!

Automobilių kabliai

Navigacijos (1 dalis)

STRAIPSNIAI

Padangų dydžiai

Žemi dažniai automobilyje

Europos sutartis dėl pavojingų krovinių tarptautinių vežimų keliais (ADR) ir jos pasirašymo protokolas

Prižiūrimas akumuliatorius tarnaus ilgiau

Blogą vairavimą lemia genetika?

Ar „degantis ledas“ – ateities kuras?

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.