• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Projektuotojai kviečiami teikti pasiūlymus Utenos plento remontui nuo Molėtų iki Utenos

Kelių remontas

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – Kelių direkcija) paskelbė viešąjį pirkimą magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo Molėtų iki Utenos kapitalinio remonto techninių darbo projektų parengimui ir projektų vykdymo priežiūrai.

Pasiūlymai bus vertinami pagal ekonominį naudingumą, kai atrenkamas geriausias pasiūlymas, atsižvelgiant į kainos ir kokybės kriterijų santykį.

Po įvykusių viešųjų pirkimų procedūrų, suprojektavus ruožą nuo Molėtų iki Utenos (nuo 64,332 iki 93,726 km), numatyta, kad rangos darbai galėtų prasidėti 2023 m. II pusėje. Planuojama tvarkyti kelio dangą, pagal poreikį įrengti eismo saugos priemones, peržiūrėti sankryžas ir pan. Detalūs sprendiniai paaiškės atlikus techninį darbo projektą.

„Pagal Susisiekimo ministerijos ir VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos pristatytą Utenos plento rekonstrukcijos grafiką šiemet pradedamas visų ruožų projektavimas. Šio kelio remontas yra vienas iš Vyriausybės prioritetinių darbų ir dedame pastangas, kad jau kitąmet prasidėtų realūs atskirų etapų rekonstrukcijos darbai“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Pasak Kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, siekiame, kad projektas būtų vykdomas pagal suderintą grafiką ir laiku įgyvendintume duotus pažadus, tačiau tam reikia visų dalyvaujančių šiame procese susitelkimo: tiek mūsų, tiek ir projektuotojų, tiek ir rangovų. Labai tikiuosi, kad šis projektas bus sėkmingas visų bendradarbiavimo pavyzdys.

Šiuo metu yra baigiami rengti projektiniai pasiūlymai kitam ruožui (21,50 iki 39,20 km) – Nemenčinėlė-Mileikiai-Gruodžiai. Parengus pasiūlymus bus skelbiamas pirkimas techninio darbo projekto parengimui visame ruože nuo 21,50 km iki Molėtų. Rangos darbai užbaigus techninį projektą šiame ruože galėtų būti pradėti 2023 m. pabaigoje.

Taip pat šiuo metu rengiamas techninis projektas ruožui Utenos mieste (nuo 93,65 iki 95,60 km). Po to, kai projektuotojai pateiks techninį projektą, bus skelbiamas konkursas rangos darbams šiame ruože.

Magistralinis kelias Vilnius–Utena yra viena pagrindinių šalies transporto arterijų, vedančių iš sostinės į aplinkines savivaldybes. Kelias A14 Vilnius–Utena – vienas problemiškiausių Lietuvoje. Tai bene vienintelis kelias su cementbetonio danga, kuri yra susidėvėjusi, deformuota ir kelia pavojų eismo saugai.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Formulė 1
Skaityti

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai
Skaityti

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas
Skaityti

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti
Skaityti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

Adampolis group
Skaityti

Ambicinga „Adampolis Group“ plėtra: į naują kompleksą investuoja 33 mln. eurų

Vilkikų vairavimas virtuali realybė
Skaityti

Virtuali realybė vilkikų vairuotojams: KTU mokslininkų ir partnerių kuriamas VR įrankis padės įvaldyti stresines situacijas kely

Metų automobilis 2025
Skaityti

„Metų automobilis 2025“: pretendentų šokiai Bukiškių autodrome

Novaturas
Skaityti

„Novaturas“ trečiąjį ketvirtį gavo 61,1 mln. eurų pajamų, rugsėjis – pelningas

Juodosios dėmės Via Lietuva
Skaityti

Šalies keliuose tapo saugiau: „Via Lietuva“ skelbia apie įgyvendintą šių metų „juodųjų dėmių“ sprendimų planą

vandeniliu varomi autobusai
Skaityti

Naujiems elektra ir vandeniliu varomiems keleiviniams autobusams įsigyti – dar 36 mln. Eur investicijų

Zbigniew Paszkowic
Skaityti

Paskirtas naujasis „ORLEN Lietuva“ generalinis direktorius Zbigniew Paszkowicz

Klaipėda gatvės
Skaityti

Prasidėjus žiemos sezonui – gatvių priežiūros žemėlapis miestiečiams

Vilniaus judumo žemėlapis
Skaityti

„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link

Rimvydas Pocius
Skaityti

Kad pirmasis plikledis neužkluptų netikėtai: trys patarimai iš draudimo ekspertų

„Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“
Skaityti

Naujas „Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“ susitelks į ateities akumuliatorių technologijas

Automobilių vairavimo taisyklės
Skaityti

10 keisčiausių kelių eismo taisyklių, kurias reikėtų žinoti keliaujant į užsienį

Dviratininkai ir eismo įvykiai
Skaityti

Vasarai artėjant į pabaigą, dviratininkų gatvėse nemažėja: eismo įvykiuose sužalojami kasdien

Elektromobiliai
Skaityti

Elektromobilių vairuotojų privilegijos: nuo viešojo transporto juostų Vilniuje iki didesnio greičio limito Austrijos greitkeliuose

NAUJIENOS

„Viada“ vadovas Linas Vytautas Karlavičius

Ekspertai: teiginiai, kad degalinės nustato degalų kainas – mitas

Elektromobiliai taupymas

Vasara – ilgesnių kelionių automobilių metas: kaip maksimaliai sumažinti elektromobilio energijos sąnaudas?

Paspirtukininkai problemos

Policija įvardijo dažniausias paspirtukininkų „nuodėmes“: be šalmų ir apsvaigę

Stiklo įdauža

Į automobilio stiklą atskriejęs akmenukas gali padaryti ir 8 tūkst. eurų žalą

Žemės ūkio valdymo platforma

Lietuvos laukus jau pjauna autonominiai kombainai: kodėl žemės ūkis nebegali išsiversti be skaitmeninių technologijų?

Baltijos šalių vairuotojai saugumas

Ar Baltijos šalių vairuotojai pasirūpina keleivių saugumu? Statistika dar nedžiugina

PATARIMAI

Variklio alyvos klampumas: rizikas privalo žinoti kiekvienas

Kaip taupyti degalus?

Automobilio langų priežiūra žiemą: dažniausios vairuotojų klaidos

Vairavimas per balas: ką daryti, kad automobilis netaptų skenduoliu

Eismo įvykio deklaracijos pildymas

Ekspertai pasakė, kur klysta vairuotojai, pildydami eismo įvykio deklaracijas

Patarimai atsakingam vairuotojui: kada reikia susirūpinti padangų amžiumi?

PARTNERIO TURINYS

Tekinimo staklės: gamintojai ir savybės

Auto keltuvų tipai: vertiname ir renkamės

Kaip įsigyti tinkamą dviračio laikiklį?

Sėdynių užvalkalai internetu. Kaip ir kur juos pirkti?

Automobilių kabliai

Patarimai planuojantiems išsinuomoti automobilį

STRAIPSNIAI

10 būdų kaip išvengti problemų

Padangų dydžiai

Vairuotojai turi saugotis stipraus vėjo

Automobiliai, kurių remontas brangiausias

Priekabos elektros lizdo 13 kontaktų jungimo schema

Sunkvežimių dalys

Kaip išsirinkti kokybiškas sunkvežimių dalis ilgalaikiam naudojimui

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.