• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Vitoldas Milius apvažiavo aplink Lietuvą – 1640 km žvyrkeliais su furgonu

Vitoldas Milius, prieš porą savaičių apvažiavęs Lietuvos perimetru asfaltuotais keliais su „Peugeot 2008“, ėmėsi naujo iššūkio – praėjusį savaitgalį šalį jis apvažiavo arčiausiai pasienio esančiais žvyrkeliais, tarp kurių pasitaikė ir keli itin prastos būklės miško keliukai. Tam buvo pasirinktas ir kitoks automobilis, kur kas tinkamesnis tokioms sąlygoms – keturiais ratais varomas „Peugeot Partner 4×4 Dangel“.

V.Milius startavo greta Šalčininkų esančiame Tartoko kaime kartu su Karoliu Mieliausku, važiavusiu motociklu „Royal Enfield Himalayan“. Pajudėjo skirtingomis kryptimis, nelenktyniavo, ir abu įveikė po daugiau nei 1 600 km. „Peugeot“ furgono odometras po kelionės rodė 1640 nuvažiuotų km.

Du maršrutai

„Dar prieš kelionę pasidarėme du maršrutus. Vieną kartu su Karoliu sudarėme – ten buvo arčiausiai valstybės teritorijos sienų esantys keliai asfalto ar žvyro. Kitą pasiskolinau iš „Perimetro“ organizatorių – jie jau daugiau nei dešimt metų rengia bekelės lenktynės šalies perimetru. Tačiau maršrutą daug kartų koregavau priklausomai nuo situacijos – pamatydavau įdomų objektą, nusukdavau į jį. Žinodamas įdomią vietą, ją taip pat aplankydavau, nors tai ir kainuodavo papildomų kilometrų“, – pasakojo V. Milius.

Taip kelionės nuotraukų albume atsidūrė akimirkos prie Stelmužės ąžuolo, šiauriausio Lietuvos taško, senovinės technikos ekspozicijos netoli Lazdijų, Palangos J. Basanavičiaus gatvėje ir kitose vietose.

Didžiąją dalį maršruto sudarė žvyrkeliai, tačiau netrūko ir bekelės. Keturių varančiųjų ratų pavarą turintis furgonas čia buvo pasirinktas ne be reikalo – jis važiavo per brastas, pažliugusius kelius ir nesunkiai įveikė visus išbandymus. Vis tik vairuotojas teigė, jog pernelyg nerizikavo ir juokdamasis pasakojo vadovavęsis patarle „kuo geresnis visureigis, tuo toliau eiti iki traktoriaus“.

„Karantino metu nebūtų gerai įklimpti kur nors pasienio miške ir eiti pėstute ieškoti telefono ryšio ar traktorių turinčio ūkininko, tad stengiausi vengti net ir tokių vietų, kur tikimybė nepravažiuoti būtų 1 procentas, arba kur tektų kirsti brūzgynus ir rizikuoti subraižyti kėbulą“, – prisiminė žurnalo „Auto Bild Lietuva“ redaktorius.

Daugiafunkcinis automobilis

V.Milius Lietuvos perimetru važiavo priešinga laikrodžio rodyklei kryptimi. Pirmąją dieną jis įveikė beveik pusę maršruto bei sustojo nakvynei Šiaurės Lietuvoje. Automobilyje jam pavyko sumontuoti neblogą erdvę, kur kas jaukesnę už miniatiūrinius tik pernakvojimui skirtus japoniškuosius viešbučio kambarius.

„Partner“ krovinių skyrius yra gana erdvus, o jį dar pailginti galima nulenkus keleivio sėdynės nugaros atramą – tuomet net ir trumpiausio, vos 4,4 m ilgio modelio viduje galima pasidėjus čiužinį patogiai išsitiesti. Automobilyje montuojamas ir autonominis šildytuvas, tad naktį variklis gali būti neužkurtas, o salone vis tiek išlaikoma šiluma.

„Tai yra automobilis, skirtas elektros tinklų ar telekomunikacijų darbuotojams, kuriems dažnai reikia pervežti didelius krovinius bei kartais išvažiuoti į bekelę. Jeigu aš būčiau tos srities darbuotojas ir gaučiau tokį automobilį, labai džiaugčiausi – vien sėdėdamas priekyje jautiesi tarsi paprastame asmeniniame hečbeke. „Peugeot“ vairuotojo aplinka su mažu vairu čia labai panaši į naudojamą 2008 bei kituose modeliuose – ji man labai patinka, visi valdymo prietaisai čia išdėlioti patogiai ir lengvai pasiekiami“, – sakė V. Milius.

Jis pridūrė, kad iki „pilnos laimės“ betrūksta gerų bekelei skirtų padangų – tuomet šis automobilis galėtų važiuoti išties labai toli, mat visi kiti parametrai tą daryti leidžia. Tačiau šiuo metu sumontuotos žieminės padangos.

Keturiais ratais varomas „Partner“ turi dyzelinį 96 kW (131 AG) pasiekiantį variklį su mechanine 6 laipsnių pavarų dėže. V. Milius teigė aplink Lietuvą važiavęs be minčių apie ekonomiškumą, tad ir degalų sąnaudas borto kompiuteris rodė aukštesnes nei galima tikėtis – 7,5 l/100 km. Kita vertus, tą diktuoja 37 valandų kelionės važiavimo režimas, keliai, žema oro temperatūra, padangos – porą dienų po grįžimo nusprendęs nukeliauti iš Vilniaus į Panevėžį, V. Milius nesunkiai pasiekė 4,5 l/100 km sąnaudas, o tai – geras rezultatas tokio dydžio keturiais ratais varomam modeliui.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Naudoto automobilio pirkimas
Skaityti

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas
Skaityti

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje
Skaityti

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas
Skaityti

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto
Skaityti

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

komercinis transportas
Skaityti

Naujos kartos „Volkswagen“ komercinės transporto priemonės – modernesnės, efektyvesnės ir universalesnės

Tiltai
Skaityti

10 įspūdingų Lietuvos tiltų, kuriuos „Via Lietuva“ keliautojams rekomenduoja pamatyti šią vasarą

Formulė 1
Skaityti

Ar Lietuva galėtų surengti „Formulės 1“ Didįjį Prizą?

Automobilis šeimai
Skaityti

Kokį automobilį rinktis šeimai?

Vairavimo žinių atnaujinimas
Skaityti

Privalomą vairavimo žinių atnaujinimą lietuviai laiko nereikalinga našta, ekspertai ragina verčiau daugiau dėmesio skirti vairuotojų informavimui

Naudoti automobiliai
Skaityti

Naudotų automobilių pardavėjai: didesnė atsiskaitymų grynaisiais kartelė augins šešėlį

Įkrovimo stotelės magistralė
Skaityti

Automagistralėje Kaunas-Vilnius – 2 naujos itin greito elektromobilių įkrovimo stotelės

Kelio ženklai
Skaityti

„Via Lietuva“ vairuotojus ragina keliuose stebėti šiuos ženklus: kokią informaciją jie pateikia

Via Lietuva
Skaityti

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas
Skaityti

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

Dviračių takai
Skaityti

Tai, ko Lietuvoje dar nebuvo: „Via Lietuva“ pėsčiųjų ir dviračių taką paženklino naktį švytinčiais dažais

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas krovininiam ir komerciniam transportui 

NAUJIENOS

Milikonių įkalnė

Dėl rekonstrukcijos uždaroma Milikonių įkalnė: keisis eismo tvarka ir viešojo transporto maršrutai

Internetiniai žaidimai

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

Formulė 1

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

PATARIMAI

Žieminės padangos vasarą – ar galima ?

Greitas ir paprastas automobilio valymas: 5 gudrybės, kurios padės švarą palaikyti be vargo

Greitas ir paprastas automobilio valymas: 5 gudrybės, kurios padės švarą palaikyti be vargo

Vairavimo mokymai kitaip: teorijos mokymasis namuose, praktinio vairavimo pamokos – autodrome

Dyzelinio kuro siurblio remontas

Kada reikalingas dyzelinio kuro siurblio remontas?

Netikėkite reklama arba ką nutyli automobilių pardavėjai

Blogas kvapas

PARTNERIO TURINYS

Reklama ant automobilių – puikus būdas reklamuotis

Kaip įsigyti tinkamą dviračio laikiklį?

SUNKVEŽIMIŲ NAVIGATORIUS Galaxy TAB Primo TRUCK 2013

Testuojame produktą NANO DIAMOND SHIELD

Kada keičiamos padangos?

Kėbulo virinimo darbai Vilniuje

STRAIPSNIAI

Alfa Romeo rengia išskirtinį dvivietį automobilį už santykinai prieinamą kainą

Koks automobilio greitis yra ekonomiškiausias?

Vairavimo per lietų ypatumai

“Toyota Avensis” diagnozė: skirtas vyresniems

Pagalbos kelyje vairuotojai dažniau prašo dėl gedimų nei dėl autoįvykių

Gelbstinti ir žudanti pagalvė

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.