• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Regėjimo negalią turintiems viešojo transporto keleiviams – atnaujinta programėlė „Transporto balsas“

Neregiams ir silpnaregiams po miestą judėti viešuoju transportu bus patogiau ir paprasčiau – atnaujinta nemokama mobilioji programėlė „Transporto balsas“. Sostinėje veikianti programėlė papildyta naujais funkcionalumais, o tai reiškia, kad nuo šiol Vilniuje, Kaune, Šiauliuose veikia vieninga „Transporto balso“ versija, artimiausiu metu ją planuojama pristatyti ir Klaipėdoje. Pakeitimai atlikti glaudžiai bendradarbiaujant su pačiais regėjimo negalią turinčiais keleiviais, Lietuvos aklųjų ir silpnaregių sąjunga.

„Džiaugiamės, kad galime pristatyti patobulintą „Transporto balso“ programėlę regėjimo negalią turintiems sostinės keleiviams. Programėlę Vilniuje pristatėme jau pernai, tačiau tuo metu ji neturėjo dalies funkcionalumų, kurie veikia dabar – pavyzdžiui, balsu anonsuojamas realiai į stotelę atvykstantis viešasis transportas. Dėkojame regėjimo negalią turintiems keleiviams, kad aktyviai įsitraukė į atnaujintos programėlės testavimą, teikė komentarus.

Gerai ir tai, kad Vilniuje bei kituose miestuose nuo šiol veikia vienoda programėlės versija, taip ja naudotis dar paprasčiau ir judant tarp miestų. Norime, jog viešasis transportas būtų draugiškas visiems keleiviams, todėl siekiame užtikrinti kuo sklandesnį programėlės prieinamumą regėjimo negalią turintiems, taip pat pasirūpinti visa kelionės kokybe“, – teigia Modesta Gusarovienė, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorė.

Be to, Vilniuje viešojo transporto priemonėse papildomai sumontuotos su programėle integruotos aktyvios žymos – iki šiol jos buvo įrengtos tik stotelėse. Būtent viešajame transporte atsiradusios žymos užtikrina tikslų neregių informavimą apie fiziškai į stotelę atvykusį konkretų troleibusą ar autobusą.

Vilniuje šiuo metu yra 580 viešojo transporto stotelių, kuriose veikia „Transporto balsas“. Visų stotelių žemėlapį galima rasti čia: http://bit.ly/TransportoBalsas_Vilnius. Turint pastebėjimų ar kilus klausimų dėl programėlės veikimo jos naudotojai Vilniuje gali kreiptis: balsas-info@judu.lt

Atnaujinta versija Vilniuje – po testavimo su regėjimo negalią turinčiais keleiviais

„Transporto balsu“ besinaudojantys keleiviai savo išmaniajame telefone girdi balsu sakomą informaciją apie viešojo transporto judėjimą. Užfiksavusi konkrečią stotelę pagal galiojančius viešojo transporto tvarkaraščius programėlė skelbia transporto priemonių atvykimo laikus.

„Transporto balsas“ būtent Vilniuje, suvienodinant su kituose miestuose veikiančia versija, papildytas funkcionalumu, kurį labiausiai akcentavo ir patys sostinės regėjimo negalią turintys keleiviai. Nuo šiol balsu anonsuojamas realiai (fiziškai) į stotelę atvykstantis viešasis transportas. Autobusui ar troleibusui atvykus į stotelę pirmiausia pasakomas maršruto numeris ir jo kryptis – pavyzdžiui, „devynioliktas troleibusas į Pašilaičius“.

„Dalyvavau programėlės testavime ir galiu pasakyti, kad atnaujinta versija yra gerokai informatyvesnė. Padeda tai, jog realiai į stotelę atvykęs viešasis transportas dabar „pasisako“ savo numerį ir kryptį, kur link jie važiuoja. Pasitaiko, kad vienas kitas autobusas, troleibusas ar stotelė dar tyli, bet, tikėkimės, kuo toliau tuo bus geriau. Esu neregė, todėl aplinką matau tiek, kiek ji skleidžia garsų. Dabar mieste matau gerokai daugiau, nes einant su įjungta programėle gatve man „prisistato“ pravažiuojantys autobusai, troleibusai, „kalba“ sutiktos stotelės“, – pastebi programėlę po atnaujinimų Vilniuje išbandžiusi Eglė Jarmolavičiūtė.

Dar vienas programėlės atnaujinimas – automatinis miestų pasirinkimas. Jis naudingas visiems keliaujantiems tuose miestuose, kuriuose veikia programėlė. Atvykus į miestą, kuriame veikia „Transporto balsas“, programėlė aptiks pirmąją žymą ir automatiškai parinks veikimą būtent tame mieste.

Į atnaujintos programėlės testavimą aktyviai įsitraukė patys regėjimo negalią turintys keleiviai. Vilniuje suorganizuota uždara Lietuvos aklųjų ir silpnaregių sąjungos atstovų, programėlės diegėjų, įmonės „Susisiekimo paslaugos“ atstovų grupė, kuri visą spalio mėnesį bandė programėlę ir teikė komentarus.

„Viešuoju transportu keliaujantys aklieji ir silpnaregiai programėlę „Transporto balsas“ išbandė ir aktyviai teikė savo pastebėjimus, pasiūlymus. Džiugu, kad į nemažą dalį mūsų siūlymų jau atsižvelgta atliekant pataisymus ir patobulinimus. „Transporto balsas“ yra labai reikalinga pagalba savarankiškai transportu besinaudojantiems regos negalią turintiems keleiviams. Programėlė, manau, pravers ir gerai matantiems: prie telefono prisijungus ausinę. Taip galima, pavyzdžiui, akims „duoti“ knygą, naujienas, o atvykusį troleibusą ar autobusą „pamatys“ ausys“, – sako Vytautas Gendvilas, Informacinės aplinkos specialistas iš Lietuvos aklųjų ir silpnaregių sąjungos.

Švieslentė telefone – naudotis gali ir kiti keleiviai

Šią programėlę taip pat galima vadinti vaizdine ir garsine viešojo transporto švieslente, kurią savo telefone gali turėti kiekvienas keleivis. Įsijungus programėlę garsu įvardijama artimiausia stotelė, esanti maždaug 50 metrų atstumu, taip pat atvažiuojančių maršrutų numeriai, stotelių kryptys ir trukmė minutėmis iki transporto priemonės atvykimo.

Programėlė yra pritaikyta telefonams su „Android“ operacine sistema, ją atsisiųsti galima čia: https://ply.gl/com.kvt.voice.app. Veikimui reikalingas interneto ryšys, prieš naudojimąsi savo telefone keleiviai turi aktyvuoti „Bluetooth“ funkciją. Taip pat būtina aktyvuoti geografinės vietos (vietovės bendrinimo) nustatymo funkciją telefone arba tiesiog leisti tai padaryti telefono „Android“ programinei įrangai.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Automobilių entuziastai
Skaityti

Kazino žaidimai automobilių entuziastams

Probro
Skaityti

„PRO BRO Group“ vieša obligacijų emisija pritraukė 5,5 mln. eurų

Plikledis
Skaityti

Plikledis keliuose gali pasirodyti jau spalį: ką turi žinoti vairuotojai

Automobilio pirkimas
Skaityti

Ką privalo užtikrinti naudoto automobilio pardavėjas ir ką iš tiesų reiškia trumpalaikė „komercinė garantija“?

Kauno vakarinis aplinkelis
Skaityti

„Via Lietuva“ pristatė galimybių studiją, kaip keisis Kauno vakarinis aplinkkelis

Unipark
Skaityti

Sukčiai vėl atakuoja vairuotojus: UNIPARK įspėja apie įtartinas SMS žinutes

Kelio dangų bandymai
Skaityti

Lietuvoje pradedami klimatui neutralių kelio dangų bandymai

Druskininkų autobusų stoties statybos
Skaityti

Statomoje Druskininkų autobusų stotyje palikta žinia ateities kartoms

Naujo automobilio pirkimas
Skaityti

Įvardijo Lietuvos gyventojams svarbiausius kriterijus renkantis naują automobilį

Psichologija
Skaityti

Siekis atsilošti: pralaimėjimų vaikymasis po blogos dienos psichologijos požiūriu

Ilgos kelionės
Skaityti

Ilgos kelionės už vairo: kaip jas suderinti su pramogomis?

Motociklo paruošimas žiemai
Skaityti

Ekspertas pataria, kaip tinkamai paruošti motociklą žiemai ir išsaugoti jo vertę

Kelionės į Švediją
Skaityti

Rudens nuobodulį lietuviai vaiko mini kelionėmis į Švediją: kodėl tai ypač populiaru tarp šeimų su vaikais

Aurelija Kazlauskienė
Skaityti

Tyrimas: kas penktas šalies vairuotojas pripažįsta – vaikams trūksta saugaus eismo žinių

Moller Auto
Skaityti

„Moller Auto“ klientų lojalumo programa pelnė prestižinį Europos apdovanojimą

Saugaus eismo egzaminas
Skaityti

„Via Lietuva“ kviečia išbandyti jėgas visuotiniame saugaus eismo egzamine

Radzinausko tiltas
Skaityti

Nuo šiandien tęsiami darbai ant Č. Radzinausko tilto

Naujų automobilių kainos
Skaityti

Naujų automobilių kainų šuolis keičia įpročius: vis daugiau vairuotojų renkasi naudotus automobilius

NAUJIENOS

tararoleris

Lietuvoje – retenybė, užsienyje – įprastybė: kokią istoriją gali papasakoti tararoleris?

Kolekciniai automobiliai

Kolekcinių automobilių rinka: didžiausi kainų šuoliai ir nuvertėjimai

Skaitmeniniai sprendimai

Skaitmeniniai sprendimai sportui ir žaidimams – ar jau mūsų realybė?

Diena be automobilio

Diena be automobilio: kokios alternatyvos ir kaip jos keičia mūsų aplinką?

Automobilio vairavimas

Kada pagyvenusiems žmonėms metas persėsti į keleivio vietą?

Dviračių takai

„Via Lietuva“: dar viena darnaus judumo jungtis – pėsčiųjų ir dviračių takas sujungs Kėdainius su Josvainiais

PATARIMAI

120 metų besitęsianti pažangių „Renault“ automobilių istorija: vis dar geriausi sprendimai patogesniam gyvenimui

Automobilio pardavimas

Kaip greitai atsikratyti nereikalingo automobilio ir dar uždirbti

Kia naudoti automobiliai

KIA naudoti automobiliai: ar tikrai juos geriausia pirkti iš įmonių?

Ką daryti, kad automobilis žiemą „nepasigautų gripo“?

Plaukime automobilį

Artimųjų ir tolimųjų žibintų naudojimas

PARTNERIO TURINYS

Starterio gedimo požymiai

Reklama ant automobilių – puikus būdas reklamuotis

GREGAUTO – NAUJAS AUTOELEKTRIKONIKOS SERVISAS VILNIUJE!

Automobilinis šaldytuvas

Kėbulo virinimo darbai Vilniuje

Mikroautobusų nuoma

STRAIPSNIAI

Stabdžių skystis ir stabdžių skysčio keitimas

Poliesterinių medžiagų suaižėjimas

Patarimai, kaip keisti ir prižiūrėti akumuliatorių patiems

Toyota automobiliai

Populiariausios naudotų automobilių markės

Žalų administravimas – kodėl man to reikia?

Gerokai taupesni vilkikai: nauja vilkikų era – ne už kalnų

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.