• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Pasaulinė premjera Ženevoje: „Porsche Panamera“ gamą papildys „Sport Turismo“ versija

Sportinių automobilių gamintojas „Porsche“ plečia „Panamera“ modelių šeimą. Ją papildys „Panamera Sport Turismo“ versija, turinti naujos formos kėbulą. Pirmą kartą naująjį modelį gamintojas gyvai pademonstruos kitą savaitę prasidedančioje Ženevos automobilių parodoje.

„Porsche“ praneša, kad naujų formų modelis, turintis iki 404 kW/550 AG variklį bus universalesnis nei bet kuris kitas šios klasės automobilis. Jo lankstumą, patogumą ir pritaikomumą kiekvienos dienos poreikiams užtikrins didesnis bagažinės dangtis, išplėsta jos talpa, žemas bagažinės grindų lygis ir pirmą kartą „Panamera“ modelyje – „4+1“ sėdimos vietos.

„Su „Panamera Sport Turismo“ modeliu mes žengiame į naują modelių segmentą, tačiau darome tai išsaugodami sportiniams „Porsche“ automobiliams būdingus bruožus ir vertybes”, – teigia Michael Mauer, „Porsche“ dizaino vadovas.

„Sport Turismo“ versijoje bus diegiamos visos technologinės ir dizaino inovacijos, kurias gavo pernai metais debiutavęs naujos, antrosios kartos „Panamera“ modelis. Tai – skaitmeninis informacijos ir valdymo skydelis „Porsche Advanced Cockpit“, naujoviška autopiloto sistema „Porsche InnoDrive“, važiuoklė su vairuojama galine ašimi, pakabos valdymo sistema „Porsche Dynamic Chassis Control“ (PDCC Sport) su elektroninėmis stabilizavimo sistemomis. Kiekviename „Panamera Sport Turismo“ automobilyje kaip standartinės įrangos dalis bus montuojama „Porsche Traction Management“ (PTM) – aktyvi visų varančiųjų ratų sistema su elektroniniu būdu pagal specialią programą valdoma daugiadiske sankaba. Kaip ir „Panamera“ S modelių versijose, standartinėje „Sport Turismo“ versijoje įtraukta ir trijų kamerų pneumatine pakaba su „Porsche Active Suspension Management“ (PASM) funkcija.

Sportinio automobilio dizainas ir koncepcija

Gamintojas teigia, kad „Sport Turismo“ atspindi „Porsche“ dizaino DNR, nes pasižymi tobulomis proporcijomis. Automobilis yra 5,049 mm ilgio, 1,428 mm aukščio ir 1,937 mm pločio, tuo tarpu atstumas tarp ačiū – 2,950 milimetrų. Naujojo modelio siluetui savitumo ir sportiškumo suteikia saikingai atsikišusios kėbulo detalės ir montuojami dideli, iki 21 colio skersmens ratlankiai.

Be abejonės, didžiausias „Sport Turismo“ išskirtinumas – visiškai naujas ir dizaino atžvilgiu unikalus modelio galas. Inžinieriai prailgino galinį langą ir atitinkamai – stogo kontūrą. Nors palyginus su kitomis „Panamera“ versijomis „Sport Turismo“ galas labiau primena D raidės formą, tačiau vis tiek savo išvaizda išsaugojo kupė modeliams būdingą stilių.

Pirmasis aktyvus stogo aptakas

Automobilio gale, stogo konstrukcijoje yra integruotas aktyvus aptakas (spoileris). Jis turi tris skirtingas pozicijas, kurios priklauso nuo situacijos kelyje ir automobilio nustatymų ir gali suteikti papildomą 50 kg prilygstančią spaudimo jėgą. Važiuojant įprastu režimu iki 170 km/val. greičiu šis aerodinaminę funkciją atliekantis aptakas – pagrindinis „Porsche Active Aerodynamics“ (PAA) sistemos komponentas – būna nustatytas -7o kampu, kad nesudarytų oro pasipriešinimo ir optimizuotų degalų sąnaudas.

Spustelėjus virš 170 km/val., stogo aptakas automatiškai persislenka į kitą poziciją – suformuoja +1okampą, taip padidindamas vairavimo stabilumą ir dinamiškumą. Važiuojant „Sport“ ar „Sport Plus“ režimu, į tokią aktyvaus veikimo poziciją aptakas persislenka anksčiau – jau pasiekus 90 km/val. greitį. PAA taip pat turi ir trečiąją poziciją – kai važiuojama atvertu panoraminiu stogu didesniu nei 90 km/val. greičiu aptakas pasikreipia +26o kampu. Tokioje pozicijoje sumažėja vėjo keliamas triukšmas.

Atnaujintame automobilio salone – 3 sėdimos vietos gale

Naujasis „Sport Turismo“ yra pirmasis „Panamera“ modelis, turintis tris sėdimas vietas automobilio salono gale. Tiesa, automobilio gamintojas jas pristato kai „2+1 sėdynių konfigūraciją“, pabrėždamas, kad gale esančios šoninės sėdynės išlaikė savo individualių sėdynių formą – taip tęsiamas modelio gamintojo pažadas suderinti sportiškumą su maksimaliu komfortu keleiviams. Be to, pirkėjai galės rinktis ir „Panamera Sport Turismo“ versiją tik su dviem sėdimomis vietomis gale, šios sėdynės bus reguliuojamos elektroniniu būdu.

Paaukštinę stogo liniją „Sport Turismo“ modelio inžinieriai tuo pačiu padidino ir įlipimo pro galines dureles angą. Patogiau bus ne tik įlipti ir išlipti iš „Panamera Sport Turismo“, bet ir susidėti daiktus į bagažinę – jos aukštis nuo žemės siekia vos 628 mm, tad kraunant daiktus nereikės jų kelti aukštai nuo žemės. Be to bagažinės dangtis ne tik platesnis, bet ir jau standartinėje įrangoje turi elektroninę atidarymo/uždarymo funkciją. Palyginus su kitomis versijomis „Panamera Sport Turismo“ turi ir didesnę bagažinę. Jos talpa sulig galinių sėdynių viršutine dalimi siekia 520 l (arba 425 l „Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo“ modelyje). Tai – 20 l daugiau nei sedane. Nulenkus galines sėdynes bagažo plotas padidėja iki 1,390 l („Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo“ modelyje – iki 1,295 l) – 50 litrų daugiau nei įprastoje „Panamera“ versijoje.

Debiutuos su penkiais varikliais

Naująjį „Panamera Sport Turismo“ modelį salonuose galima užsisakyti jau dabar, taip pat ir Lietuvoje. Numatoma, kad pirmiausia šis modelis į gatves išriedės Europoje, 2017 m. spalio 7 d., o vėliau, lapkričio pradžioje – ir kitose rinkose. „Sport Turismo“, kaip ir sportiniai sedanai, bus komplektuojami su 5 skirtingais varikliais. Planuojama, kad Lietuvoje „Panamera 4 Sport Turismo“ (243 kW/330 AG) modelis, įskaičiuojant PVM, kainuos 99196,61 Eur, „Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo“ (340 kW/462 AG sistemine galia) – 113958 Eur, „Panamera 4S Sport Turismo“ (324 kW/440 AG) – 122065,61 Eur, „Panamera 4S Diesel Sport Turismo“ (310 kW/422 AG) –  126058,61 Eur, o „Panamera Turbo Sport Turismo“ (404 kW/550 AG) 161269 Eur.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Automobilis šeimai
Skaityti

Kokį automobilį rinktis šeimai?

Mercedes Benz CLA 250
Skaityti

Naujasis „Mercedes-Benz CLA“ – tvirtas charakteris kompaktiškų automobilių klasėje

Mercedes-AMG S klasė
Skaityti

Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė

Toyota Highlander
Skaityti

Atnaujintas „Toyota Highlander“ – nauja išvaizda ir išmaniosios technologijos

ford E-Transit Custom
Skaityti

„Ford“ pristato visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį

naujų automobilių rinka
Skaityti

Naujų automobilių rinka: konkurencijai augant nyksta stereotipai

Jaguar Land Rover
Skaityti

„Jaguar Land Rover“ paruošė dar vieną naujieną – iki unikalaus iššūkio liko tik dvi savaitės

bmw i7
Skaityti

BMW atnaujino 7 seriją – debiutuoja ir prabangus elektromobilis „i7“

Lexus-RZ450e
Skaityti

„Lexus“ pristatė viso pasaulio rinkoms skirtą naujos kartos elektromobilį – RZ 450e

Kia EV6
Skaityti

„Kia EV6“ pateko tarp trijų geriausiųjų „World Car of the Year 2022“ apdovanojimuose

Skaityti

„Mazda“ gama elektrifikuojama – atvyksta nauja hibridinė versija „Mazda2 Hybrid“

Skaityti

Kainų pokyčiai naujų automobilių rinkoje: dalis priežasčių laikina, dalis – pamatinė

Skaityti

„Lexus NX“ pelnė aukščiausią įvertinimą per „Euro NCAP“ saugumo bandymus

Skaityti

Legendinis naujos kartos universalas – koncepcinis „Audi A6 Avant e-tron“

Skaityti

„Mazda“ pristatė atnaujintą CX-5 visureigį – pastebimi pokyčiai apima visą automobilį

Skaityti

„Mazda“ Europoje pristatė pirmąjį savo iš tinklo įkraunamą hibridą – CX-60 modelį

Skaityti

Pandemijos pasekmė: naujų automobilių rinka per metus sumažėjo beveik penktadaliu

Skaityti

Į Baltijos šalis atkeliauja naujasis „Toyota RAV4 Adventure“

NAUJIENOS

Enefit krovimo stotelės

„Enefit“: elektromobilių įkrovimo stotelių skaičius Lietuvoje perkopė 300

Naujų automobilių pardavimai Lietuvoje

Lietuva – lyderė Europoje: sparčiausiai augo naujų automobilių registracijos, fiksuotas elektromobilių šuolis

Dulkės automobilyje

Dulkės ir pirštų antspaudai automobilyje: ar jų valymas tik kova su vėjo malūnais?

Kelių darbai

Kelininkai skelbia savaitgalio darbų statistiką: dėmesys skirtas prevenciniams darbams

Avarijos keliuose sniegas

Pirmos snaigės – pirmosios avarijos keliuose: kodėl kasmet kartojame tas pačias klaidas?

Kelių barstytuvai

AB „Kelių priežiūra“ skelbia barstytuvų vardų konkurso nugalėtojus

PATARIMAI

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

Dar šis tas apie valytuvus

Kaip išsirinkti automobilio lemputes kelionėms rudenį?

Atmintinė automobilio remontininkui

Suportų restauravimas

TA atmintinė

PARTNERIO TURINYS

Kaip žinoti, kad metas naujam akumuliatoriui ir kaip išsirinkti patikimą?

Kaip įsigyti tinkamą dviračio laikiklį?

Reklama ant automobilių – puikus būdas reklamuotis

Į ką atsižvelgti renkantis žiemines padangas?

Tinkamiausių ratų montavimo staklių pasirinkimas: aspektai, kuriuos reikia įvertinti

Automobilio gedimo priežastys ir kaip jų išvengti

STRAIPSNIAI

Septintos kartos „Porsche 911“: lengvesnis, taupesnis, greitesnis

“Toyota Avensis” diagnozė: skirtas vyresniems

Vandens telkinių pakrantės – ne automobilių stovėjimui

Automobilio vaškavimas – kaip jis atliekamas?

Atsakingai vairuojant galima sutaupyti net 20 procentų degalų

Tvarka garaže

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.