• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Naujasis „Kia Sportage“ kurtas europiečiams: padrąsins ir norinčius nulipti nuo asfalto

Pagal griežtus inžinerinius parametrus sukonstruotas naujos kartos „Kia Sportage“ miesto
visureigis pasižymi ypatybe, svarbia ir Lietuvos vairuotojams. Komforto ir valdymo savybes
šio modelio kūrėjai vystė atsižvelgdami būtent į europiečių poreikius.

Pirmą kartą per visą 28 metų „Sportage“ istoriją Europai skirta miesto visureigio versija
išsiskirs unikalia ratų baze. Ji leido sukurti ypač didelę salono erdvę, atitinkančią absoliučios
daugumos kasdien automobilį vairuojančių žmonių praktiškumo poreikius. Visureigio išorės
gabaritai taip pat preciziškai pritaikyti Europos keliams, o pavaros technologijos padrąsins ir
norinčius nulipti nuo asfalto.

Derino Senojo žemyno keliuose

Naujoji platforma suteikė „Kia“ inžinieriams galimybę itin kruopščiai išdėstyti svarbiausius
mechaninius mazgus ir elektronikos įrangą. Taip buvo sukurtas rafinuotas SUV, kuris
pasižymi stabilumu kelyje, dinamišku ir tiksliu valdymu bei komfortu.
Derindami naujos kartos „Sportage“ pakabą ir vairo sistemą bei kalibruodami elektroninių
vairuotojo pagalbininkų darbą „Kia“ inžinieriai atliko įvairius testus Europos keliuose. Dėl
automobilyje pirmą kartą įdiegtų technologinių sprendimų jis valdomas optimaliai tiksliai,
nepriklausomai nuo kelio dangos tipo ir oro sąlygų.

„Sportage“ montuojamas elektrinės pavaros vairo stiprintuvas (MDPS) užtikrina gerą
grįžtamąjį ryšį, todėl vairuotojas labiau įsitraukia į automobilio valdymą. Priekyje įrengta
nepriklausoma „MacPherson“ tipo pakaba, o gale pritaikyta daugiasvirtė konstrukcija suteikė
galimybę tiek ir mėgautis tolygiu bei komfortišku važiavimu, tiek ir išnaudoti dinamišką
automobilio charakterį.

Papildomai montuojama aktyvioji elektronikos valdoma pakaba (ECS) nenutrūkstamai
kontroliuoja amortizatorių darbą. Ši technologija itin greitai reaguoja į „Sportage“ kėbulo
padėties pasikeitimus ir vairo pasukimus. Įveikiant posūkius akimirksniu koreguojamas
amortizatorių veikimas leidžia neutralizuoti staigius kėbulo pakilimus, nusileidimus ar
pasvyrimus, taip užtikrinant ne tik didesnį važiavimo komfortą, bet ir saugumą.
Svyravimų slopinimo jėgos intensyvumas keičiamas pagal kelio sąlygas. Dėl to galima
komfortiškai įveikti įvairaus tipo nelygumus ir išvengti smūgių perdavimo nuo ratų į saloną.

Sudėtingoms sąlygoms – „Terrain Mode“ technologija

Pirmą kartą „Sportage“ įdiegta „Terrain Mode“ technologija, kurią bus galima rinktis
komplektuojant modelius su hibridinėmis pavaromis ir visų varančiųjų ratų sistemomis.
Iškylas gamtoje ir aktyvų laisvalaikį mėgstantiems „Sportage“ savininkams skirta pažangi

įranga automatiškai parenka didžiausią sukibimą užtikrinančias automobilio parinktis. Ši
technologija skirta vairuoti sudėtingomis sąlygomis, kuomet tenka važiuoti per sniegą, purvą
arba smėlį.

Pradedant važiuoti, visuose modeliuose aktyvuojamas pagrindinės pavaros „Drive“ režimas.
Tuomet pagal savo poreikius vairuotojai taip pat gali rinktis maksimaliam komfortui skirtą
„Comfort“, mažiausių degalų sąnaudų ir emisijos „Eco“ arba įtraukiančio valdymo „Sport“
režimą.

Pasirinkus pastarąjį, gaunama greitesnė reakcija į vairo pasukimą ir akceleratoriaus
paspaudimą suteikia dinamiško vairavimo pojūtį. Siekiant užtikrinti patogumą ir vairavimo
saugumą, informacija apie visus važiavimo režimus rodoma didelės raiškos prietaisų
skydelio ekrane. Priklausomai nuo pasirinkto režimo, pateikiamos ir tematiką atitinkančios
vizualizacijos.

Pritaikytas ir itin sudėtingoms sąlygoms

Naudojant elektronikos valdomą „Sportage“ visų varančiųjų ratų sistemą, galia optimaliai
paskirstoma tarp priekinės ir galinės ašių. Priklausomai nuo kelio sąlygų ir eismo situacijos,
traukos perdavimas gali žymiai skirtis – taip užtikrinamas dinamiškas valdymas, taip pat
padidėja saugumas ir sumažėja degalų sąnaudos.
Modeliuose tik su vidaus degimo varikliais ar su švelniojo hibrido sistema veikia visų
varančiųjų ratų sistemos blokavimo funkcija. Naudojantis ja, aktyvuojama nuolatinė keturių
varančiųjų ratų pavara pagerina sukibimą važiuojant per sniegą arba įveikiant bekelę.

Dinamiškai automobiliu važiuoti padeda pažangi, stabilumą posūkiuose pagerinanti „E-
Handling“ sistema. Hibridiniuose modeliuose ir įkraunamuosiuose hibriduose su
standartiniais amortizatoriais diegiama technologija pagerina priekiniais ratais varomų
visureigių sukibimą, išnaudodama elektros variklio sukimo momentą. Įrangos privalumai
atsiskleidžia pavojingose situacijose, kuomet būtina ypač greita reakcija į vairo pasukimą.
Prekyba Europoje gaminamu naujos kartos „Kia Sportage“ prasidės 2021 m. gruodžio
antroje dalyje.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Automobilių entuziastai
Skaityti

Kazino žaidimai automobilių entuziastams

Probro
Skaityti

„PRO BRO Group“ vieša obligacijų emisija pritraukė 5,5 mln. eurų

Plikledis
Skaityti

Plikledis keliuose gali pasirodyti jau spalį: ką turi žinoti vairuotojai

Automobilio pirkimas
Skaityti

Ką privalo užtikrinti naudoto automobilio pardavėjas ir ką iš tiesų reiškia trumpalaikė „komercinė garantija“?

Kauno vakarinis aplinkelis
Skaityti

„Via Lietuva“ pristatė galimybių studiją, kaip keisis Kauno vakarinis aplinkkelis

Unipark
Skaityti

Sukčiai vėl atakuoja vairuotojus: UNIPARK įspėja apie įtartinas SMS žinutes

Kelio dangų bandymai
Skaityti

Lietuvoje pradedami klimatui neutralių kelio dangų bandymai

Druskininkų autobusų stoties statybos
Skaityti

Statomoje Druskininkų autobusų stotyje palikta žinia ateities kartoms

Naujo automobilio pirkimas
Skaityti

Įvardijo Lietuvos gyventojams svarbiausius kriterijus renkantis naują automobilį

Psichologija
Skaityti

Siekis atsilošti: pralaimėjimų vaikymasis po blogos dienos psichologijos požiūriu

Ilgos kelionės
Skaityti

Ilgos kelionės už vairo: kaip jas suderinti su pramogomis?

Motociklo paruošimas žiemai
Skaityti

Ekspertas pataria, kaip tinkamai paruošti motociklą žiemai ir išsaugoti jo vertę

Kelionės į Švediją
Skaityti

Rudens nuobodulį lietuviai vaiko mini kelionėmis į Švediją: kodėl tai ypač populiaru tarp šeimų su vaikais

Aurelija Kazlauskienė
Skaityti

Tyrimas: kas penktas šalies vairuotojas pripažįsta – vaikams trūksta saugaus eismo žinių

Moller Auto
Skaityti

„Moller Auto“ klientų lojalumo programa pelnė prestižinį Europos apdovanojimą

Saugaus eismo egzaminas
Skaityti

„Via Lietuva“ kviečia išbandyti jėgas visuotiniame saugaus eismo egzamine

Radzinausko tiltas
Skaityti

Nuo šiandien tęsiami darbai ant Č. Radzinausko tilto

Naujų automobilių kainos
Skaityti

Naujų automobilių kainų šuolis keičia įpročius: vis daugiau vairuotojų renkasi naudotus automobilius

NAUJIENOS

tararoleris

Lietuvoje – retenybė, užsienyje – įprastybė: kokią istoriją gali papasakoti tararoleris?

Kolekciniai automobiliai

Kolekcinių automobilių rinka: didžiausi kainų šuoliai ir nuvertėjimai

Skaitmeniniai sprendimai

Skaitmeniniai sprendimai sportui ir žaidimams – ar jau mūsų realybė?

Diena be automobilio

Diena be automobilio: kokios alternatyvos ir kaip jos keičia mūsų aplinką?

Automobilio vairavimas

Kada pagyvenusiems žmonėms metas persėsti į keleivio vietą?

Dviračių takai

„Via Lietuva“: dar viena darnaus judumo jungtis – pėsčiųjų ir dviračių takas sujungs Kėdainius su Josvainiais

PATARIMAI

Verta žinoti: kiek kainuoja susidūrimas su gyvūnu kelyje?

Kai nuo sekundžių ir jūsų elgesio priklauso kito gyvybė: ką daryti pastebėjus nuo kelio nuvažiavusį automobilį?

Nevažiuojanti transporto priemonė kieme. Kokias problemas ji gali sukelti?

Vilniuje – mažiau rezervuotų parkavimo vietų

Kokį akumuliatorių pirkti dyzeliui?

Ratų suvedimas

Kodėl ratų suvedimas yra toks svarbus?

PARTNERIO TURINYS

Tinkamiausių ratų montavimo staklių pasirinkimas: aspektai, kuriuos reikia įvertinti

Kemperių remontas Vilniuje

Industrinės padangos

Navigacijos (1 dalis)

Šviežia kava automobilyje? Dabar tai įmanoma

„CityBee“ turimų „Mini One“ automobilių skaičių didina beveik dvigubai

STRAIPSNIAI

Faktai apie Formulė 1 bolidus

Dujų įrangos remontas, reguliavimas

Plauti ar neplauti automobilį žiemą?

Patikima signalizacija – puikus sargas

Kas penktas kelyje paslidinėja tyčia?

Žieminių padangų pasirinkimas

Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.