• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Kelyje Vilnius–Utena netrukus bus leidžiamas eismas naujai rekonstruotu ruožu

Kelyje A14 Vilnius–Utena baigtas naujas rekonstrukcijos etapas – 4 km ilgio ruože (nuo 16-to km) magistralė išplatinta nuo 2 iki 4 eismo juostų, įrengtos inžinerinės eismo saugos priemonės. Atliktus darbus šiandien apžiūrėjo susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.

„Magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcija itin svarbi dėl susidėvėjusios cementbetonio dangos, kuri kelia pavojų eismo saugai. Atliekami darbai iš esmės keičia šią situaciją – kelias tampa dvigubai platesnis, jame įdiegta daug eismo saugos priemonių, pasirūpinta pėsčiųjų ir dviratininkų saugumu“, – sako susisiekimo ministras J. Narkevičius.

Rekonstrukcijos darbai pratęsė jau anksčiau šioje magistralėje vykusius kelio platinimo darbus. Naujas išplatintas kelio ruožas yra nuo sankryžos su keliu Nr. 172 Raudondvaris–Giedraičiai–Molėtai iki sankryžos su keliu Nr. 108 Vievis–Maišiagala–Nemenčinė (nuo 16,00 km iki 16,80 km ir nuo 17,64 km iki 20,90 km).

Rekonstruojant šį ruožą, kelias sustiprintas ir praplatintas nuo 2 iki 4 eismo juostų, buvusią nekokybišką cementbetonio dangą pakeitė asfaltuota kelio danga. Eismo saugai gerinti kelyje panaikinti kairiniai posūkiai ir apsisukimai per skiriamąją juostą, nutiesti jungiamieji keliai. Pėsčiųjų ir dviratininkų saugumui pastatytas pėsčiųjų viadukas, įrengta požeminė pėsčiųjų perėja, šalia kelio nutiestas 4,4 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių takas. Be to, atnaujintame ruože įrengtas kelio apšvietimas, apsauginiai atitvarai, triukšmą slopinanti sienutė, tinklo tvoros nuo laukinių žvėrių.

Pėsčiųjų viadukas pastatytas ties keliu į Raudondvarį, prie nuovažos į šalia esančias kavines (16,49 km), ties juo abejose kelio pusėse numatoma įrengti autobusų sustojimo aikšteles. Požeminė pėsčiųjų perėja įrengta magistralės 18,56 km, kur ties keliais į Gegliškių ir Pašilių kaimus yra autobusų stotelės.

Šių metų rugsėjo mėn. pradėtas kitas kelio A14 Vilnius–Utena rekonstrukcijos etapas, kuris vyks ruožuose nuo 16,80 km iki 17,64 km ir nuo 20,84 km iki 21,50 km. Šiame etape ties keliais Nr. 172 Raudondvaris–Giedraičiai–Molėtai ir Nr. 108 Vievis–Maišiagala–Nemenčinė bus įrengtos žiedinės sankryžos, į jas įsijungs jungiamieji keliai bei greitėjimo ir lėtėjimo juostos iš kelio A14.

Tolimesni darbai šiame kelyje taip pat vyks etapais. Atsižvelgiant į esamą finansavimą, viso kelio rekonstrukcija galėtų būti baigta iki 2030 m. Darbai finansuojami iš Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų.

Susitikęs su kelią A14 Vilnius–Utena rekonstruojančių rangovų atstovais, susisiekimo ministras aptarė infrastruktūros projektų spartesnio įgyvendinimo galimybes ateityje ir pažymėjo, kad tam tikri parengiamieji darbai turi būti atlikti dar iki pradedant kelio rekonstravimo ar tiesimo darbus.

„Pagal Kelių direkcijos parengtą ilgalaikės valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros iki 2035 m. strategiją 2019–2030 metais numatyta įgyvendinti keturis kelio A14 Vilnius–Utena rekonstravimo projektus, kurių metu planuojama atlikti betono dangos rekonstravimo ir saugaus eismo gerinimo darbus. Bendras rekonstruojamo kelio ilgis sudarys  66,632 km”, – teigia Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos direktorius Vitalijus Andrejevas.

Kelias A14 Vilnius–Utena – vienas problemiškiausių Lietuvoje. Tai bene vienintelis kelias su cementbetonio danga, kuri yra susidėvėjusi, deformuota ir kelia pavojų eismo saugai. Šio kelio platinimo darbai vyko jau 2008–2009 m., kai nuo 2 iki 4 eismo juostų buvo praplatinta magistralės dalis nuo 10,0 iki 16,0 km.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Via Lietuva
Skaityti

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas
Skaityti

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

Dviračių takai
Skaityti

Tai, ko Lietuvoje dar nebuvo: „Via Lietuva“ pėsčiųjų ir dviračių taką paženklino naktį švytinčiais dažais

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas krovininiam ir komerciniam transportui 

Milikonių įkalnė
Skaityti

Dėl rekonstrukcijos uždaroma Milikonių įkalnė: keisis eismo tvarka ir viešojo transporto maršrutai

Internetiniai žaidimai
Skaityti

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

Formulė 1
Skaityti

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai
Skaityti

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas
Skaityti

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti
Skaityti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

Adampolis group
Skaityti

Ambicinga „Adampolis Group“ plėtra: į naują kompleksą investuoja 33 mln. eurų

Vilkikų vairavimas virtuali realybė
Skaityti

Virtuali realybė vilkikų vairuotojams: KTU mokslininkų ir partnerių kuriamas VR įrankis padės įvaldyti stresines situacijas kely

Metų automobilis 2025
Skaityti

„Metų automobilis 2025“: pretendentų šokiai Bukiškių autodrome

Novaturas
Skaityti

„Novaturas“ trečiąjį ketvirtį gavo 61,1 mln. eurų pajamų, rugsėjis – pelningas

Juodosios dėmės Via Lietuva
Skaityti

Šalies keliuose tapo saugiau: „Via Lietuva“ skelbia apie įgyvendintą šių metų „juodųjų dėmių“ sprendimų planą

vandeniliu varomi autobusai
Skaityti

Naujiems elektra ir vandeniliu varomiems keleiviniams autobusams įsigyti – dar 36 mln. Eur investicijų

Zbigniew Paszkowic
Skaityti

Paskirtas naujasis „ORLEN Lietuva“ generalinis direktorius Zbigniew Paszkowicz

Klaipėda gatvės
Skaityti

Prasidėjus žiemos sezonui – gatvių priežiūros žemėlapis miestiečiams

NAUJIENOS

Vilniaus judumo žemėlapis

„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link

Rimvydas Pocius

Kad pirmasis plikledis neužkluptų netikėtai: trys patarimai iš draudimo ekspertų

„Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“

Naujas „Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“ susitelks į ateities akumuliatorių technologijas

Automobilių vairavimo taisyklės

10 keisčiausių kelių eismo taisyklių, kurias reikėtų žinoti keliaujant į užsienį

Dviratininkai ir eismo įvykiai

Vasarai artėjant į pabaigą, dviratininkų gatvėse nemažėja: eismo įvykiuose sužalojami kasdien

Elektromobiliai

Elektromobilių vairuotojų privilegijos: nuo viešojo transporto juostų Vilniuje iki didesnio greičio limito Austrijos greitkeliuose

PATARIMAI

Ar verta atidėti automobilių techninę apžiūrą?

Komforto sąvokos evoliucija: kas jį užtikrina dabarties automobiliuose?

Paaiškino, ką reiškia „fyškė“, „stoikė“ ir kiti vairuotojų „burtažodžiai“

Dar šis tas apie valytuvus

Užsidegė tepalo lemputė: ką daryti ir kada susirūpinti?

Paskolos

Iššūkiai ir galimybės gaudant verslo paskolą Lietuvoje po COVID-19

PARTNERIO TURINYS

Automobilinis šaldytuvas

Sunkvežimių padangų rinka: seni stereotipai „žudomi“ mažomis kainomis ir šiuolaikinėmis technologijomis

Žiema dar nesibaigė: kokių klaidų išvengti vairuojant?

Automobilio gedimo priežastys ir kaip jų išvengti

„CityBee“ pradeda veiklą Alytuje

Ekonomikos nuosmukis tapo „Cordiant Prefessional“ tramplinu

STRAIPSNIAI

Paskirstymo diržo keitimas

Aš matau tave, tu matai mane?

Dažymo brokas: Dėmės (metalikas)

Automobilių dažymas

Greičių dėžių „mados“

Atsargiai, daužtas!

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.