• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Į „Moterų ralį 2020“ šiemet pateko ne visos

Rugpjūčio 8 d. – jau šeštasis „Moterų ralis“. Organizatorių teigimu, dėl karantino šis ralis ypatingas: teko keisti renginio datą, pirmą kartą riboti dalyvių skaičių. Laikantis Vyriausybės nustatyto atvirose erdvėse vykstančių renginių dalyvių skaičiaus apribojimo, „Moterų ralyje“ važiuos apie 1000 moterų ir merginų, 268 ekipažai.

„Iki Lietuvoje paskelbiant karantiną, jau turėjome 300 užsiregistravusių ekipažų. Suprantama, dalyvių „nubyrėjo“, tačiau didžiausias iššūkis buvo suvaldyti po karantino į ralį besiregistruojančių moterų srautą. Deja, šiemet vietų yra tik tiek, kiek galima, tad kai kurioms norinčioms registruotis teko atsakyti“, – teigia „Moterų ralį“ organizuojančios VšĮ „Idėjų grupė“ direktorė Neringa Simson.

Anot organizatorių atstovės, iššūkiai, kaip valdyti renginio dalyvių srautus, paskatino šiemet į renginį integruoti daugiau naujovių – užduotims atlikti ir rezultatams skaičiuoti pasitelktos išmaniosios technologijos.

„Jau pernai ralio dalyvės galėjo iš karto, dar bevažiuodamos trasoje, matyti savo ekipažo vietą bendroje įskaitoje. Šiemet ši pasiteisinusi technologija ir toliau bus naudojama. Kad kuo mažiau ralio dalyvių ekipažai kontaktuotų vieni su kitais, užduotis atlikti moterys galės naudojantis mobiliąja programėle“, – sako N. Simson.

„Moterų ralyje“ dalyvių lauks nuotaikingos užduotys, kurios komandas privers pabėgioti, „pasukti galvą“, kažko išmokti. Slalomus mėgstančios vairuotojos taip pat nenuobodžiaus, jų lauks 4 slalomai ir vidutinio greičio rungtis. Pirmasis slalomas – Vilniuje, netoli Seimo.

Šių metų „Moterų ralio“ maršrutas driekiasi vaizdingomis Aukštaitijos apylinkėmis. Jo ilgis, kaip įprasta – apie 350 km, važiavimo trukmė – 8 valandos. Kryptis – Vilnius-Širvintos-Ukmergė-Vilnius. Poilsio miestu pasirinkta Ukmergė, čia ekipažai stabtels, atliks keletą užduočių, pailsės.

„Pernai valdydami srautus įvedėme dvi kryptis, kuriomis važiuoja ekipažai. Ta proga buvo sukurtos ir dvi „Moterų ralio“ kelio knygos. Nors ir mažiau dalyvių, šiemet dviejų krypčių neatsisakėme, nes tai dar vienas būdas kuo mažiau ekipažams susitikti trasoje“, – sako N. Simson.

Ralio dalyvės varžysis devyniose įskaitose: bendroje, pradedančio vairuotojo, pirmą kartą dalyvaujančių „Moterų ralyje“, istorinių automobilių, dviejų narių, daugiau negu dviejų narių, svečių, „Mazda taurės“ ir komandinėje.

„Šiemet ralyje pirmą kartą važiuos elektromobilių. Drąsioms komandoms bus iššūkis įveikti maršrutą. Tikrai bus įdomu, kaip seksis ekipažams. Manau, kad kitąmet mes galėsime ralį papildyti dar viena papildoma įskaita, skirta specialiai elektromobiliams“, – žada organizatorių atstovė.

Ralyje apie trečdalį dalyvių kasmet būna naujokės. Ne išimtis ir šiemet – naujokių įskaitoje važiuoja 97 ekipažai. Renginio metu bus renkamas „Moterų ralio“ saugiausias ekipažas, stilingiausia ir azartiškiausia komandos. „Stilingiausią „Moterų ralio“ ekipažą ir šiemet rinks stilistė Agnė Jagelavičiūtė. Ši nominacija dalyvių tarpe kelia ne mažiau azarto, negu noras laimėti ralį. Šiemet merginoms duota aprangos tema „Kelionė laiku per Lietuvą“, – teigia N. Simson.

„Moterų ralio“ komandos varžybas pradės šeštadienį, nuo 8.30 val., Vilniaus prekybos ir pramogų centre „Akropolis“. Čia tradiciškai vyks pirmosios ralio užduotys. Automobilių iškilmingas startas vyks Gedimino prospekte, šalia Lukiškių aikštės, nuo 9 val.  Pirmieji „Moterų ralio“ ekipažai finišuos starto vietoje nuo 17 valandos. Žiūrovai kviečiami dalyves išlydėti, o vakare ir sutikti.

Šių metų „Moterų ralis“ yra didesnės laisvalaikio ir sporto šventės „Active Fest Vilnius“ dalis. Kol moterys keliaus po Lietuvą, Lukiškių aikštėje susirinkusiems žiūrovams bus siūloma išbandyti įvairių nemokamų sportinių pramogų, stebėti motoakrobato Aro Gibiežos šou, triatlono varžybas ir baidarių plaukimą Nerimi. Be to, bus galima pasimankštinti, patiems sudalyvauti slalomo varžybose arba orientaciniame lobių žemėlapio iššūkyje „Kelionė laiku per Vilnių“.

Apie „Moterų ralį“

Nuotaikingas automobilių sporto renginys „Moterų ralis“ Lietuvoje organizuojamas nuo 2015 metų. Tai analogo Lietuvoje neturintis masiškiausias renginys „ant ratų“, skirtas tik moterims. Vos gimęs „Moterų ralis“ sulaukė gausaus dalyvių skaičiaus ir tapo vienu laukiamiausių aktyvių moterų laisvalaikio renginiu.

„Moterų ralio“ vienas tikslų – vairavimo kultūros ir saugumo kelyje didinimas. Ralio varžybos vyksta pagal Kelių eismo taisykles, čia svarbiausia – skubėti lėtai. Kelių šimtų kilometrų trasoje ralio dalyvių laukia lankytini objektai, nuotaikingos užduotys bei specialios vairavimo rungtys. Dalyvaudamos varžybose moterys įgauna daugiau vairavimo, orientavimosi kelyje patirties.

2018 metais užfiksuotas Lietuvos rekordas – „Masiškiausias moterų automobilių sporto renginys“ (320 ekipažų, kuriuos sudarė 1 250 moterų). „Moterų ralyje“ 2019 m. važiavo 1 444 moterys, 364 ekipažai.

Daugiau informacijos apie renginį ir registraciją galima rasti svetainėje www.moteruralis.lt bei socialinio tinklo Facebook paskyroje „Moterų ralis“.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Naudoto automobilio pirkimas
Skaityti

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas
Skaityti

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje
Skaityti

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas
Skaityti

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto
Skaityti

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

komercinis transportas
Skaityti

Naujos kartos „Volkswagen“ komercinės transporto priemonės – modernesnės, efektyvesnės ir universalesnės

Tiltai
Skaityti

10 įspūdingų Lietuvos tiltų, kuriuos „Via Lietuva“ keliautojams rekomenduoja pamatyti šią vasarą

Formulė 1
Skaityti

Ar Lietuva galėtų surengti „Formulės 1“ Didįjį Prizą?

Automobilis šeimai
Skaityti

Kokį automobilį rinktis šeimai?

Vairavimo žinių atnaujinimas
Skaityti

Privalomą vairavimo žinių atnaujinimą lietuviai laiko nereikalinga našta, ekspertai ragina verčiau daugiau dėmesio skirti vairuotojų informavimui

Naudoti automobiliai
Skaityti

Naudotų automobilių pardavėjai: didesnė atsiskaitymų grynaisiais kartelė augins šešėlį

Įkrovimo stotelės magistralė
Skaityti

Automagistralėje Kaunas-Vilnius – 2 naujos itin greito elektromobilių įkrovimo stotelės

Kelio ženklai
Skaityti

„Via Lietuva“ vairuotojus ragina keliuose stebėti šiuos ženklus: kokią informaciją jie pateikia

Via Lietuva
Skaityti

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas
Skaityti

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

Dviračių takai
Skaityti

Tai, ko Lietuvoje dar nebuvo: „Via Lietuva“ pėsčiųjų ir dviračių taką paženklino naktį švytinčiais dažais

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas krovininiam ir komerciniam transportui 

NAUJIENOS

Milikonių įkalnė

Dėl rekonstrukcijos uždaroma Milikonių įkalnė: keisis eismo tvarka ir viešojo transporto maršrutai

Internetiniai žaidimai

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

Formulė 1

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

PATARIMAI

Ar gera investicija – klasikinis rusiškas automobilis?

Dėmės nuo poliravimo

Kodėl verta pirkti originalias vokiškų automobilių dalis

Patarimai automobilių savininkams, kaip išvengti vagystės iš automobilio

Kad padangos tarnautų ilgiau

Automobilio žibintai, ką reikia žinoti perkant?

PARTNERIO TURINYS

Industrinės padangos

Testuojame produktą NANO DIAMOND SHIELD

Automobilių supirkimas šiauliuose

Priežastys, kodėl verta rinktis automobilių supirkimą Šiauliuose

Navigacijos (1 dalis)

„CityBee“ turimų „Mini One“ automobilių skaičių didina beveik dvigubai

Taxi Vilniuje: mobiliųjų programėlių privalumai

STRAIPSNIAI

Variklio alyva: naujausios formulės skirtos sutaupyti

Mikromiegas: kodėl užmiegame prie vairo?

VIN kodas – automobilio gimimo liudijimas

Ferrari pristato 950 AG superautomobilį pavadintą LaFerrari vardu

Pildamiesi kurą būkite atidūs

Ar visada žinome už ką mokame pirkdami padangas?

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.