• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Geriausiems kadrams Dakare fiksuoti – kameros, filtrai, baterijos ir daug kitos įrangos

Projekto „iGo2Dakar“ dalyvių misija – pateikti kuo daugiau informacijos apie Dakaro ralį: iki sausio pabaigos gerbėjams žadama pateikti dešimtis tekstų, šimtus minučių vaizdo medžiagos ir tūkstančius nuotraukų apie Dakaro užkulisius. Įspūdingiems kadrams užfiksuoti komanda pasitelks šiuolaikines technologijas ir naujausią įrangą.

„Sportas šiandien neįsivaizduojamas be veiksmo kamerų. Ant kiekvieno lenktynėse dalyvaujančio automobilio jų galima užmontuoti bent dešimt, ant paties vairuotojo – dar kelias. Jos labai naudingos žurnalistams – dėl kompaktiškumo, aukštos vaizdo kokybės ir atsparumo aplinkai veiksmo kameras galima naudoti įvairiose situacijose nesibaiminant, kad jos suges ar dar kažkas nutiks. Mes į Dakarą vešimės bene geriausias rinkoje šiuo metu parduodamas „GoPro 7“ vaizdo kameras – tikimės užfiksuoti tokius vaizdus, kuriuos praleidžia komandų žiniasklaidos atstovai“, – teigia „iGo2Dakar“ projekto vadovas  Mindaugas Plukys.

Kiekvienam – po veiksmo kamerą

„iGo2Dakar“ komandos nariai su savimi turės po „GoPro HERO7 Black“ – naujausią ir technologiškai pažangiausią šiuo metu rinkoje esančią veiksmo kamerą. Pagrindiniai jos privalumai, lyginant su šeštosios kartos modeliu – vidinis „HyperSmooth“ stabilizatorius ir galimybė daryti „Live“ transliacijas „Facebook“ ar „Youtube“ platformose.

„Naujosios kameros stabilizavimas yra „kažkas tokio“. Kūrėjai teigia, kad išoriniai elektroniniai stabilizatoriai – jau praeitis, jų naujosioms kameroms nebereikia. Matydami „iGo2Dakar“ reportažus, galėsite tuo įsitikinti“, – teigia „GoPro“ atstovybės Lietuvoje „Promaksa“ vadovas Antanas Petrauskas.

Vien veiksmo kamerų tokiam renginiui nušviesti nepakanka – jas reikia prie kažko tvirtinti, tad „iGo2Dakar“ vešis ir daugybę papildomos įrangos. Tai siurbtukai ant automobilio išorės, vidaus, įvairios rankenėlės, teleskopinės lazdos, specialūs „Joby“ trikojai, leidžiantys pastatyti ar užkabinti kamerą įvairiausiose vietose, specialūs laikikliai ant kūno – krūtinės bei galvos diržai.

„Siurbtukus galima uždėti ant daugybės automobilio detalių: stiklo, kapoto, stogo, daug tvirtinimo būdų yra viduje. Filmuoti galima daug vaizdų: veiksmą salone, kelią, aplinką, ratą ar net važiuoklės darbą. Realiai, darbą su šiomis kameromis riboja tik fantazija, tad tikimės nufilmuoti kuo daugiau įspūdingų vaizdų ir jais sudominti ne tik Dakaro ralio, bet ir kelionių bei automobilių gerbėjus“, – pasakojo į Pietų Ameriką vyksiantis operatorius Mantas Vilimas.

Be papildomų baterijų – nei iš vietos

Turbūt kiekvienas fotografas ar operatorius gali papasakoti po istoriją, kai pačiu blogiausiu metu išsikrovė jo aparato baterija, o įkrautos pakaitinės neturėjo. „iGo2Dakar“ pernai tokių situacijų pavyko išvengti, tačiau šiais metais, išaugus kamerų kiekiui, dėmesys papildomoms baterijoms ir krovikliams padidėjo.

„Veiksmo kameros dėl kompaktiškų išmatavimų ir mažo svorio turi nedideles baterijas. Nors „GoPro“ baterija yra bene geriausia rinkoje ir pilnai įkrauta gali veikti kelias valandas, bent vieną pakaitinę turėti būtina. Mes turėsime kelias papildomas baterijas ir dalinsimės jomis pagal poreikį. Daug laiko praleisime automobilyje, kur jos visada bus įkraunamos. Dėl tos pačios priežasties reikalingos didelės bei greitos atminties kortelės. Viskas tam, kad būtų galima koncentruotis į kokybiško turinio kūrimą“, – pabrėžė „iGo2Dakar“ komandos narys M. Plukys.

Jis tikisi, kad nepaklysti tarp gausybės įrangos padės specialios „GoPro Seeker“ kuprinės – jose telpa daugybė įrangos, dronas ir net 15 colių įstrižainės ekraną turintis kompiuteris.

Kuprinėse numatyta vieta ir papildomiems filtrams – „iGo2Dakar“ pasirinko „PolarPro Cinema Vivid“ kolekciją. Jų, pasak komandos fotografo, trečią kartą į Dakaro ralį keliausiančio Andrius Lauciaus, reikia dėl kokybiško vaizdo. Peru yra arti pusiaujo ir saulė ten itin ryški, tad atspindžius nuo įvairių paviršių (vandens, stiklų, pastatų ir t. t.) pašalinantys filtrai yra būtini. Poliarizacijos efektą sukeliantys filtrai taip pat padaro dangų „gilesnį“, kiek pasodrina spalvas, tokius vaizdo siužetus stebėti maloniau.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Via Lietuva
Skaityti

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas
Skaityti

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

Dviračių takai
Skaityti

Tai, ko Lietuvoje dar nebuvo: „Via Lietuva“ pėsčiųjų ir dviračių taką paženklino naktį švytinčiais dažais

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas krovininiam ir komerciniam transportui 

Milikonių įkalnė
Skaityti

Dėl rekonstrukcijos uždaroma Milikonių įkalnė: keisis eismo tvarka ir viešojo transporto maršrutai

Internetiniai žaidimai
Skaityti

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

Formulė 1
Skaityti

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai
Skaityti

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas
Skaityti

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti
Skaityti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

Adampolis group
Skaityti

Ambicinga „Adampolis Group“ plėtra: į naują kompleksą investuoja 33 mln. eurų

Vilkikų vairavimas virtuali realybė
Skaityti

Virtuali realybė vilkikų vairuotojams: KTU mokslininkų ir partnerių kuriamas VR įrankis padės įvaldyti stresines situacijas kely

Metų automobilis 2025
Skaityti

„Metų automobilis 2025“: pretendentų šokiai Bukiškių autodrome

Novaturas
Skaityti

„Novaturas“ trečiąjį ketvirtį gavo 61,1 mln. eurų pajamų, rugsėjis – pelningas

Juodosios dėmės Via Lietuva
Skaityti

Šalies keliuose tapo saugiau: „Via Lietuva“ skelbia apie įgyvendintą šių metų „juodųjų dėmių“ sprendimų planą

vandeniliu varomi autobusai
Skaityti

Naujiems elektra ir vandeniliu varomiems keleiviniams autobusams įsigyti – dar 36 mln. Eur investicijų

Zbigniew Paszkowic
Skaityti

Paskirtas naujasis „ORLEN Lietuva“ generalinis direktorius Zbigniew Paszkowicz

Klaipėda gatvės
Skaityti

Prasidėjus žiemos sezonui – gatvių priežiūros žemėlapis miestiečiams

NAUJIENOS

Vilniaus judumo žemėlapis

„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link

Rimvydas Pocius

Kad pirmasis plikledis neužkluptų netikėtai: trys patarimai iš draudimo ekspertų

„Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“

Naujas „Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“ susitelks į ateities akumuliatorių technologijas

Automobilių vairavimo taisyklės

10 keisčiausių kelių eismo taisyklių, kurias reikėtų žinoti keliaujant į užsienį

Dviratininkai ir eismo įvykiai

Vasarai artėjant į pabaigą, dviratininkų gatvėse nemažėja: eismo įvykiuose sužalojami kasdien

Elektromobiliai

Elektromobilių vairuotojų privilegijos: nuo viešojo transporto juostų Vilniuje iki didesnio greičio limito Austrijos greitkeliuose

PATARIMAI

unsplash.com nuotrauka

Patogus „BMW“ automobilių vairavimas rudens metu: kaip užtikrinti komfortą esant šalčiui ir drėgmei?

Oro pagalvės, teisinga pozicija ir saugos diržai

7 sėdimos vietos automobilyje: patogu, praktiška ar nereikalinga?

Vairavimo slidžiame kelyje ypatumai

Hibridiniai automobiliai

Ką reikia žinoti apie hibridinius automobilius?

Kur vežti taisyti savo automobilį?

PARTNERIO TURINYS

Kaip žinoti, kad metas naujam akumuliatoriui ir kaip išsirinkti patikimą?

Citroen remontas: patikėkite tik profesionalams

Lengvųjų automobilių padangų rinka

Šviežia kava automobilyje? Dabar tai įmanoma

Kada keičiamos padangos?

Mikroautobusų nuoma Vilniuje: kodėl verta nuomotis?

STRAIPSNIAI

Sureguliuoti ratai tausoja padangas

Apsauginei mašinos priežiūrai – vos penkios minutės!

Kodėl dažomi automobiliai ir kokia dažymo paskirtis?

Policija pataria: ką daryti, kad žiema neatneštų staigmenų kelyje

„Google Glass“ vairavimo metu: leisti ar drausti?

Telefonas automobilyje

Kokią įrangą reikia turėti norint naudotis telefonu automobilyje?

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.