• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Gera žinia autobusų ir troleibusų keleiviams: kelionės viešuoju transportu mieste nebrangs

viešasis transportas Kaune

Dėl energetinių išteklių kainų augimo, ilgai trukusios COVID-19 pandemijos ir Rusijos sukelto karo Ukrainoje pasekmes jaučiantis miesto viešasis transportas sulaukė svarbių pokyčių. Antradienį posėdžiavusi Kauno taryba nusprendė stiprinti miesto finansavimą ir pritarė didesnėms vieno kilometro sąlyginėms paslaugos kainoms. Šios korekcijos padės bendrovei „Kauno autobusai“ ženkliai sumažinti galimus finansinius nuostolius ir toliau išlaikyti nepakitusias bilietų kainas keleiviams.

Didina kokybę, bet ne kainas

„Karantino laikotarpiu keliones viešuoju transportu apribojo nuotolinis darbas, mokslai ir dėl to smarkiai pasikeitęs gyvenimo būdas. Tačiau pasibaigus pandemijos ribojimams keleiviai vis sparčiau grįžta į viešąjį transportą. Dabar susiduriame su ženkliai padidėjusiomis kuro kainomis ir darbo užmokesčio augimu.

Dėl visų šių priežasčių už bilietus gaunamos pajamos jau kuris laikas nepadengia visų paslaugos kaštų. Pavasarį pabrangintas automobilių parkavimas mieste dabar leidžia šiuos pinigus skirti trūkstamoms viešojo transporto subsidijoms padengti. Kaunas turbūt bus tas miestas, kuris ilgiausiai išlaiko nedidintas autobusų ir troleibusų bilietėlių kainas – nedarysime to ir dabar“, – sakė Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.

Praėjusių metų balandį bendrovės „Kauno autobusai“ visos išlaidos kurui siekė 355 tūkst. eurų. Šiemet tuo pačiu laikotarpiu dėl energetinių išteklių kainų augimo suma padvigubėjo – 747 tūkst. Eur.

Tuo metu viešojo transporto bilietas (mokant pilną kainą) jau penkerius metus kainuoja tiek pat – 0,70 Eur įsigyjant prekybos vietose ir 1 Eur perkant autobuse arba troleibuse pas vairuotoją.

„Vieno kilometro sąlyginės paslaugų kainos korekcijos padės savivaldybės įmonei išlaikyti finansinį stabilumą ir tuo pačiu užtikrins nepertraukiamas paslaugas. Jų kokybė kartu su viešojo transporto parko atnaujinimu per paskutinius kelerius metus Kaune ženkliai pagerėjo. Matome, kad kauniečiai noriai renkasi autobusus ir troleibusus kaip alternatyvą automobiliui, todėl sieksime viešąjį transportą ir toliau išlaikyti prieinamą visiems gyventojams“, – tikino Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.

„Kauno autobusai“ planuoja nuo liepos 1 d. didinti atlyginimus savo darbuotojams bent 10 procentų.

Sumoka tik tiek, kiek keliauja

Kaune viešojo transporto bilietų kainos nekinta nuo 2017 metų. Kai kuriais atvejais kelionės netgi atpigo. Esminis pokytis įvyko praėjusiais metais, mobiliosios programėlės „Žiogas“ principą pritaikius elektroninėms kortelėms. Šis sprendimas sumažino bilietų įvairovę, užtikrino keleiviams patogesnį jų įsigijimą bei žymėjimą ir netgi sudarė galimybę tam tikrais atvejais sutaupyti.

„Kad ir kiek keleivis važiuotų miesto autobusais ar troleibusais, per kalendorinį mėnesį jis neviršys maksimalios sumos – neišleis daugiau negu kainuoja mėnesinis terminuotas bilietas. Keleiviai sumoka tik tiek, kiek keliauja. Taigi nebereikia pergyventi, kad įsigytas mėnesinis bilietas liks nepanaudotas, jei susirgsite, dirbsite iš namų ar turėsite kitų asmeninių priežasčių, dėl kurių tuo metu negalėsite naudotis viešuoju transportu. Tai yra akivaizdi papildoma nauda mūsų keleiviams“, – teigė M. Matusevičius.

Pavyzdžiui, jei per dvi ar tris savaites keleivis, mokantis pilną bilieto kainą (0,70 Eur), pravažiavo 40 kartų ir sukaupė 28 eurų sumą, visos likusios kelionės iki pat kalendorinio mėnesio pabaigos jam daugiau nieko nekainuos. Jei keleiviui taikoma 50 ar 80 proc. lengvata, atitinkamai reikia pasiekti 14 ir 5,6 eurų sumas. Plačiau: kaunoautobusai.lt.

Tarp moderniausių Europoje

Geresnį susisiekimą Kauno mieste užtikrina solidžios pastarųjų kelerių metų investicijos į viešojo transporto parko atnaujinimą – už daugiau kaip 70 mln. eurų per įsigyta per pustrečio šimto naujutėlaičių autobusų ir troleibusų.

Kaune eksploatuojamo viešojo transporto amžius mažiausias Lietuvoje ir lenkia netgi Europos Sąjungos vidurkį – 6,16 metų.

Visos transporto priemonės – žemagrindės, pritaikytos žmonėms su negalia, raidos sutrikimo problemomis, kurtiesiems ir silpnaregiams. Vasarą siekiama užtikrinti paslaugų teikimą tik kondicionuojamomis transporto priemonėmis.

Pagal bilietų žymėjimo duomenis praėjusiais metais reguliariais autobusų ir troleibusų maršrutais pervežta 28,4 mln. keleivių.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Enefit krovimo stotelės
Skaityti

„Enefit“: elektromobilių įkrovimo stotelių skaičius Lietuvoje perkopė 300

Naujų automobilių pardavimai Lietuvoje
Skaityti

Lietuva – lyderė Europoje: sparčiausiai augo naujų automobilių registracijos, fiksuotas elektromobilių šuolis

Dulkės automobilyje
Skaityti

Dulkės ir pirštų antspaudai automobilyje: ar jų valymas tik kova su vėjo malūnais?

Kelių darbai
Skaityti

Kelininkai skelbia savaitgalio darbų statistiką: dėmesys skirtas prevenciniams darbams

Avarijos keliuose sniegas
Skaityti

Pirmos snaigės – pirmosios avarijos keliuose: kodėl kasmet kartojame tas pačias klaidas?

Kelių barstytuvai
Skaityti

AB „Kelių priežiūra“ skelbia barstytuvų vardų konkurso nugalėtojus

Via Lietuva kelio remonto darbai
Skaityti

„Via Lietuva“: kelio tvarkymo darbai Zujūnų seniūnijoje – keisis eismo organizavimo tvarka

Atspindintys dažai
Skaityti

„Via Lietuva“ pristato naują kelių eismo saugumo sprendimą – atspindinčia danga pažymėti kelio atitvarai gali pagerinti matomumą sudėtingomis sąlygomis

Premijos
Skaityti

Premijos kaip rinkodaros priemonė: regionuose tai veikia puikiai

Automobilių entuziastai
Skaityti

Kazino žaidimai automobilių entuziastams

Probro
Skaityti

„PRO BRO Group“ vieša obligacijų emisija pritraukė 5,5 mln. eurų

Plikledis
Skaityti

Plikledis keliuose gali pasirodyti jau spalį: ką turi žinoti vairuotojai

Automobilio pirkimas
Skaityti

Ką privalo užtikrinti naudoto automobilio pardavėjas ir ką iš tiesų reiškia trumpalaikė „komercinė garantija“?

Kauno vakarinis aplinkelis
Skaityti

„Via Lietuva“ pristatė galimybių studiją, kaip keisis Kauno vakarinis aplinkkelis

Unipark
Skaityti

Sukčiai vėl atakuoja vairuotojus: UNIPARK įspėja apie įtartinas SMS žinutes

Kelio dangų bandymai
Skaityti

Lietuvoje pradedami klimatui neutralių kelio dangų bandymai

Druskininkų autobusų stoties statybos
Skaityti

Statomoje Druskininkų autobusų stotyje palikta žinia ateities kartoms

Naujo automobilio pirkimas
Skaityti

Įvardijo Lietuvos gyventojams svarbiausius kriterijus renkantis naują automobilį

NAUJIENOS

Psichologija

Siekis atsilošti: pralaimėjimų vaikymasis po blogos dienos psichologijos požiūriu

Ilgos kelionės

Ilgos kelionės už vairo: kaip jas suderinti su pramogomis?

Motociklo paruošimas žiemai

Ekspertas pataria, kaip tinkamai paruošti motociklą žiemai ir išsaugoti jo vertę

Kelionės į Švediją

Rudens nuobodulį lietuviai vaiko mini kelionėmis į Švediją: kodėl tai ypač populiaru tarp šeimų su vaikais

Aurelija Kazlauskienė

Tyrimas: kas penktas šalies vairuotojas pripažįsta – vaikams trūksta saugaus eismo žinių

Moller Auto

„Moller Auto“ klientų lojalumo programa pelnė prestižinį Europos apdovanojimą

PATARIMAI

Rudens pavojai kelyje: kaip kovoti su vairuotojais, kurie apakina?

Kaip greitai parduoti automobilį

Kaip Kaune greitai parduoti automobilį, kurio niekas nenori?

Šylant orams-metas keisti variklio alyvą

Motociklo vairavimo kursai. Patarimai ir praktika. Video

Kondicionieriaus priežiūra

Automobilių remonto atliekos

Kur dingsta remonto atliekos iš neautorizuotų automobilių servisų?

PARTNERIO TURINYS

Citroen remontas: patikėkite tik profesionalams

Profesionalus automobilių stiklų remontas

Kemperių remontas Vilniuje

ĮVARDIJO GUDRYBES, KAIP IŠLAIKYTI VAIRAVIMO EGZAMINĄ

Nebeveikia automobilio žibintai? Išvenkite šių pasirinkimo klaidų

Stogo skersiniai

STRAIPSNIAI

Naujoji „Audi“ koncepcija – su lazeriniais žibintais

Stabilizatoriaus paskirtis ir funkcija

eCall gelbės gyvybes

Automobilio paruošimas dažymui

Kas dešimtą eismo įvykio deklaraciją vairuotojai pildo iš naujo

Savaime užsidegančios medžiagos

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.