• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Gera žinia autobusų ir troleibusų keleiviams: kelionės viešuoju transportu mieste nebrangs

viešasis transportas Kaune

Dėl energetinių išteklių kainų augimo, ilgai trukusios COVID-19 pandemijos ir Rusijos sukelto karo Ukrainoje pasekmes jaučiantis miesto viešasis transportas sulaukė svarbių pokyčių. Antradienį posėdžiavusi Kauno taryba nusprendė stiprinti miesto finansavimą ir pritarė didesnėms vieno kilometro sąlyginėms paslaugos kainoms. Šios korekcijos padės bendrovei „Kauno autobusai“ ženkliai sumažinti galimus finansinius nuostolius ir toliau išlaikyti nepakitusias bilietų kainas keleiviams.

Didina kokybę, bet ne kainas

„Karantino laikotarpiu keliones viešuoju transportu apribojo nuotolinis darbas, mokslai ir dėl to smarkiai pasikeitęs gyvenimo būdas. Tačiau pasibaigus pandemijos ribojimams keleiviai vis sparčiau grįžta į viešąjį transportą. Dabar susiduriame su ženkliai padidėjusiomis kuro kainomis ir darbo užmokesčio augimu.

Dėl visų šių priežasčių už bilietus gaunamos pajamos jau kuris laikas nepadengia visų paslaugos kaštų. Pavasarį pabrangintas automobilių parkavimas mieste dabar leidžia šiuos pinigus skirti trūkstamoms viešojo transporto subsidijoms padengti. Kaunas turbūt bus tas miestas, kuris ilgiausiai išlaiko nedidintas autobusų ir troleibusų bilietėlių kainas – nedarysime to ir dabar“, – sakė Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.

Praėjusių metų balandį bendrovės „Kauno autobusai“ visos išlaidos kurui siekė 355 tūkst. eurų. Šiemet tuo pačiu laikotarpiu dėl energetinių išteklių kainų augimo suma padvigubėjo – 747 tūkst. Eur.

Tuo metu viešojo transporto bilietas (mokant pilną kainą) jau penkerius metus kainuoja tiek pat – 0,70 Eur įsigyjant prekybos vietose ir 1 Eur perkant autobuse arba troleibuse pas vairuotoją.

„Vieno kilometro sąlyginės paslaugų kainos korekcijos padės savivaldybės įmonei išlaikyti finansinį stabilumą ir tuo pačiu užtikrins nepertraukiamas paslaugas. Jų kokybė kartu su viešojo transporto parko atnaujinimu per paskutinius kelerius metus Kaune ženkliai pagerėjo. Matome, kad kauniečiai noriai renkasi autobusus ir troleibusus kaip alternatyvą automobiliui, todėl sieksime viešąjį transportą ir toliau išlaikyti prieinamą visiems gyventojams“, – tikino Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.

„Kauno autobusai“ planuoja nuo liepos 1 d. didinti atlyginimus savo darbuotojams bent 10 procentų.

Sumoka tik tiek, kiek keliauja

Kaune viešojo transporto bilietų kainos nekinta nuo 2017 metų. Kai kuriais atvejais kelionės netgi atpigo. Esminis pokytis įvyko praėjusiais metais, mobiliosios programėlės „Žiogas“ principą pritaikius elektroninėms kortelėms. Šis sprendimas sumažino bilietų įvairovę, užtikrino keleiviams patogesnį jų įsigijimą bei žymėjimą ir netgi sudarė galimybę tam tikrais atvejais sutaupyti.

„Kad ir kiek keleivis važiuotų miesto autobusais ar troleibusais, per kalendorinį mėnesį jis neviršys maksimalios sumos – neišleis daugiau negu kainuoja mėnesinis terminuotas bilietas. Keleiviai sumoka tik tiek, kiek keliauja. Taigi nebereikia pergyventi, kad įsigytas mėnesinis bilietas liks nepanaudotas, jei susirgsite, dirbsite iš namų ar turėsite kitų asmeninių priežasčių, dėl kurių tuo metu negalėsite naudotis viešuoju transportu. Tai yra akivaizdi papildoma nauda mūsų keleiviams“, – teigė M. Matusevičius.

Pavyzdžiui, jei per dvi ar tris savaites keleivis, mokantis pilną bilieto kainą (0,70 Eur), pravažiavo 40 kartų ir sukaupė 28 eurų sumą, visos likusios kelionės iki pat kalendorinio mėnesio pabaigos jam daugiau nieko nekainuos. Jei keleiviui taikoma 50 ar 80 proc. lengvata, atitinkamai reikia pasiekti 14 ir 5,6 eurų sumas. Plačiau: kaunoautobusai.lt.

Tarp moderniausių Europoje

Geresnį susisiekimą Kauno mieste užtikrina solidžios pastarųjų kelerių metų investicijos į viešojo transporto parko atnaujinimą – už daugiau kaip 70 mln. eurų per įsigyta per pustrečio šimto naujutėlaičių autobusų ir troleibusų.

Kaune eksploatuojamo viešojo transporto amžius mažiausias Lietuvoje ir lenkia netgi Europos Sąjungos vidurkį – 6,16 metų.

Visos transporto priemonės – žemagrindės, pritaikytos žmonėms su negalia, raidos sutrikimo problemomis, kurtiesiems ir silpnaregiams. Vasarą siekiama užtikrinti paslaugų teikimą tik kondicionuojamomis transporto priemonėmis.

Pagal bilietų žymėjimo duomenis praėjusiais metais reguliariais autobusų ir troleibusų maršrutais pervežta 28,4 mln. keleivių.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Naudoto automobilio pirkimas
Skaityti

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas
Skaityti

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje
Skaityti

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas
Skaityti

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto
Skaityti

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

komercinis transportas
Skaityti

Naujos kartos „Volkswagen“ komercinės transporto priemonės – modernesnės, efektyvesnės ir universalesnės

Tiltai
Skaityti

10 įspūdingų Lietuvos tiltų, kuriuos „Via Lietuva“ keliautojams rekomenduoja pamatyti šią vasarą

Formulė 1
Skaityti

Ar Lietuva galėtų surengti „Formulės 1“ Didįjį Prizą?

Automobilis šeimai
Skaityti

Kokį automobilį rinktis šeimai?

Vairavimo žinių atnaujinimas
Skaityti

Privalomą vairavimo žinių atnaujinimą lietuviai laiko nereikalinga našta, ekspertai ragina verčiau daugiau dėmesio skirti vairuotojų informavimui

Naudoti automobiliai
Skaityti

Naudotų automobilių pardavėjai: didesnė atsiskaitymų grynaisiais kartelė augins šešėlį

Įkrovimo stotelės magistralė
Skaityti

Automagistralėje Kaunas-Vilnius – 2 naujos itin greito elektromobilių įkrovimo stotelės

Kelio ženklai
Skaityti

„Via Lietuva“ vairuotojus ragina keliuose stebėti šiuos ženklus: kokią informaciją jie pateikia

Via Lietuva
Skaityti

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas
Skaityti

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

Dviračių takai
Skaityti

Tai, ko Lietuvoje dar nebuvo: „Via Lietuva“ pėsčiųjų ir dviračių taką paženklino naktį švytinčiais dažais

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas krovininiam ir komerciniam transportui 

NAUJIENOS

Milikonių įkalnė

Dėl rekonstrukcijos uždaroma Milikonių įkalnė: keisis eismo tvarka ir viešojo transporto maršrutai

Internetiniai žaidimai

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

Formulė 1

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

PATARIMAI

Suportų restauravimas

Bendri patarimai žiemos metu

Padangų tipai bei parametrai

Patarimai, kaip pildyti eismo įvykio deklaraciją

Pavasaris – tinkamiausias metas pasirūpinti automobilio priežiūra po žiemos: į ką svarbu atkreipti dėmesį?

Mopedo vairuotojas. Kaip juo tapti?

PARTNERIO TURINYS

Lengvųjų automobilių padangų rinka

Į ką atsižvelgti renkantis žiemines padangas?

Sėdynių užvalkalai internetu. Kaip ir kur juos pirkti?

Automobilis ir žiema – tai ne tik žieminės padangos

Vaizdo registratorius

Kodėl naudotas dviratis – tarsi katė maiše?

STRAIPSNIAI

Suportų restauravimas

Vairavimo „įpročiai“ priklauso nuo pirštų ilgio

Trumpai apie kompiuterinę autodiagnostiką

Automobilių pasirinkimą lemia instinktai

Padangų keitimo sezonas: ką svarbu žinoti kiekvienam atsakingam vairuotojui

Stabdžių diskų tekinimas

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.