• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Netikėkite reklama arba ką nutyli automobilių pardavėjai

Naujų automobilių gamintojai nevengia pasigirti itin mažomis kuro sąnaudomis, tačiau tokia reklama dažniausiai neatspindi tiesos. Kodėl taip yra, bandė aiškintis BBC tarnyba.

Visi automobilių gamintojai yra įpareigoti pateikti naujų modelių degalų vartojimo
efektyvumo duomenis. Šie tyrimai tapo tikromis lenktynėmis tarp atskirų gamintojų, kurie siekdami kuo geresnių rezultatų nevengia griebtis triukų, rašo BBC.

Daugybė mažų gudrybių gali užmaskuoti tikrąjį kuro suvartojimą ir anglies dioksido bei azoto oksido emisijas testavimo metu.

Automobilių pardavėjai, prekiaujantys ES šalyse, yra įpareigoti atlikti minėtus tyrimus. Vėliau gauti rezultatai yra panaudojami nuolat griežtinant emisijos normatyvus, apmokestinant taršą bei siekiant privilioti pirkėjus, ieškančius ekonomiškų sprendimų.

Deja, pasitikėti gamintojų pateiktais skaičiais nederėtų, nes verslininkų sugebėjimai manipuliuoti statistika
auga sulyg kiekvienais metais. Tikrame kelyje automobilio kuro suvartojimas būna didesnis nei nurodytas reklamoje.

Oficiali statistika teigia, kad 2001 metais ES parduodamų automobilių anglies dioksido emisija vienam kilometrui vidutiniškai siekė 180 gramų. 2011 metais šis skaičius sumažėjo iki 150 gramų. Anot Vokietijos automobilininkų asociacijos, tikrovėje šis skaičius sumažėjo nuo 190 iki 180 gramų.

Atotrūkis tarp oficialių ir realių skaičių vis auga. 2001 metais šis skirtumas siekė 7 proc., o 2011 metais – net 23 proc.

Gamintojų sukčiavimas pateikiant idealiomis sąlygomis gautus duomenis vis auga, tačiau automobilių pramonės ir priežiūros institucijų atstovai sako, kad nepaisant atotrūkio tarp reklamos ir praktikos pirkėjai gali priimti racionalius sprendimus ir įsigyti pageidaujamą produktą, nes panašias gudrybes naudoja visi gamintojai.

Siekiant pagerinti rezultatus dažnai yra atjungiamas generatorius, todėl sutaupoma energija, kuri yra būtina įkrauti akumuliatorių. Taip pat naudojama speciali alyva ir kiti lubrikantai, kurie itin sumažina trintį. Žinoma, testavimo metu radijas, oro kondicionierius bei kiti elektros prietaisai yra išjungiami, o tai leidžia dar labiau sumažinti kuro sąnaudas.

Testavimo metu automobilių padangų slėgis būna idealiai pritaikytas būtent tai kelio dangai. Gamintojai specialiai sureguliuoja arba iš viso pašalina stabdžius. Siekiant kuo mažesnio oro pasipriešinimo tarpai automobilio išorėje būna apklijuojami lipnia juosta. Kartais gamintojai pašalina net ir šoninius vaizdo veidrodėlius.

Tai tik keletas manipuliavimo kuro ekonomija pavyzdžių.

Formaliai gamintojai tokių tyrimų metu nepažeidžia jokių teisės aktų. Šiuo atveju teisėkūra yra atlaidi ir leidžia testavimo metu gautus rezultatus reklamos tikslais sumažinti dar 4 proc.

Organizacija „Transport & Enviroment“ siekia panaikinti esamas spragas ir uždrausti gamintojams skelbti iš piršto laužtus kuro ekonomijos rezultatus. Anot jų, gamintojų atžvilgiu neetiška teigti, kad šiuolaikiniai automobiliai yra žymiai taupesni ir ekologiškesni nei tie, kurie buvo gaminami prieš dešimt metų.

Organizacijos atstovo Grego Archerio teigimu kai kurių modelių anglies dioksido emisija tikrovėje yra 50 proc. didesnė nei nurodyta tyrimų rezultatuose. Kiti oficialius rezultatus viršija tik 15 procentų. Žinoma, didesnė anglies dioksido emsisija reiškia, kad automobilis suvartoja daugiau degalų nei nurodyta.

2016 metais turėtų būti pristatytas naujas kuro ekonomijos ir taršos emisijos testas „World Light Duty Test Cycle“ (WLTC), kuris atspindės realius skaičius. Tačiau automobilių pramonę atstovaujantys lobistai siekia, kad ši testavimo sistema įsigaliotų tik 2021 metais.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Žymos
  • Automobilio pardavėjas
  • naujas automobilis
  • perku automobilį
Kiti įrašai
Lenktynių meistrai
Skaityti

Sėkmės formulė: ką gali išmokti iš lenktynių meistrų

Automobilio pardavimas
Skaityti

Kaip greitai atsikratyti nereikalingo automobilio ir dar uždirbti

Automobilių supirkimas Klaipėdoje
Skaityti

Kaip veikia automobilių supirkimas Klaipėdoje ir kokią naudą tai teikia jums?

Automobilių akumuliatoriai
Skaityti

Ar seną automobilio akumuliatorių dar galima prikelti?

Daužto automobilio pardavimas
Skaityti

Kaip greitai ir efektyviai parduoti daužtą automobilį?

unsplash.com nuotrauka
Skaityti

Patogus „BMW“ automobilių vairavimas rudens metu: kaip užtikrinti komfortą esant šalčiui ir drėgmei?

Akcizo mokesčio susigrąžinimas
Skaityti

Koks yra akcizo mokesčio susigrąžinimo iš užsienio procesas?

Naudoto automobilio finansavimas
Skaityti

Naudoto automobilio finansavimo galimybės

Mini ekskavatorius
Skaityti

Kokius darbus gali atlikti mini ekskavatorius?

PVM išlaidos užsienyje
Skaityti

Turite su transportu susijusių išlaidų užsienyje, viskas ką reikia žinoti apie PVM susigrąžinimą

Vairavimo mokykla Vilniuje
Skaityti

Vairavimo mokykla Vilniuje. Kaip pradėti vairuoti?

Katalizatorius
Skaityti

Ką daryti norint atsikratyti savo automobilio katalizatoriaus?

Starterio tipas
Skaityti

Koks starterio tipas geriausias mano automobiliui?

Automobilių valytuvai
Skaityti

Kokiomis savybėmis pasižymi kokybiški automobilio valytuvai?

Paskolos
Skaityti

Iššūkiai ir galimybės gaudant verslo paskolą Lietuvoje po COVID-19

Sandėliavimas
Skaityti

Kodėl verta rinktis ekologiškus logistikos sprendimus?

Ką turėti automobilyje žiemą
Skaityti

Per šventes – kelyje: ką būtina turėti automobilyje žiemą?

Automobilių gedimai
Skaityti

Autoserviso vadovas: ne visi gedimai gali būti aprašyti remonto instrukcijose

NAUJIENOS

Via Lietuva

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

Dviračių takai

Tai, ko Lietuvoje dar nebuvo: „Via Lietuva“ pėsčiųjų ir dviračių taką paženklino naktį švytinčiais dažais

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas krovininiam ir komerciniam transportui 

Milikonių įkalnė

Dėl rekonstrukcijos uždaroma Milikonių įkalnė: keisis eismo tvarka ir viešojo transporto maršrutai

Internetiniai žaidimai

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

PATARIMAI

Važiavimas esant rūkui

Suportų restauravimas

Kaip rasti geriausią vairavimo instruktorių Vilniuje? 

gyvūnai kelyje

Nemažėjant autoįvykių su laukiniais gyvūnais, aplinkosaugininkai primena važiuoti lėčiau

Praktiniai patarimai perkant automobilį

Specialisto patarimai parduodantiems automobilį: kaip jį sutvarkyti, kad atrodytų lyg ką tik iš salono?

PARTNERIO TURINYS

Kodėl naudotas dviratis – tarsi katė maiše?

Ar verta į automobilį montuoti ksenonines lemputes?

Sėdynių užvalkalai internetu. Kaip ir kur juos pirkti?

Kaip žinoti, kad metas naujam akumuliatoriui ir kaip išsirinkti patikimą?

Naujo automobilio nuoma Vilniuje

Profesionalūs vairavimo mokymai. Nuo motociklo iki traktoriaus

STRAIPSNIAI

Nauja vagių taktika – automobilius vogti dalimis

Automobilių pakabų niuansai: kuo „Opel“ panašus į BMW?

Sunkvežimio skriemuliai

Kada reikėtų keisti sunkvežimio skriemulius? Naudingos įžvalgos

Specialus Caymann modelis

Sniego grandinių pasirinkimas

Dėmių sudarymas

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.