• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

„Ford“ pristato dar solidžiau atrodantį „Fiesta“ hečbeką bei sportiškąjį „Fiesta ST“

„Ford“ pristato solidesnį atnaujinto dizaino „Fiesta“ modelį. Automobilyje įdiegta dar daugiau pažangiausių technologijų ir modernios švelniojo hibrido jėgainės, o tai reiškia, kad šis kompaktiškas hečbekas tobulai paruoštas ateičiai.

Naujoji „Fiesta“ gaminama ant patikrintos gamintojo B modelių platformos, ant kurios taip pat sukonstruotas ir stilingasis „Ford Puma“ krosoveris. Klientams bus siūlomi trejų ir ketverių durų hečbekai, kurių įrangos lygį ir apdailą kiekvienas galės rinktis pagal savo stilių bei gyvenimo būdą.

Visi gamos modeliai išsiskirs nauju priekinės dalies dizainu, kuriame labiausiai pastebimas aukštesnis variklio dangtis ir didesnės radiatoriaus grotelės. Ovalo formos mėlynas „Ford“ logotipas nuo variklio skyriaus apdailos juostos perkeltas ant radiatoriaus grotelių. Taip formuojamas užtikrintas automobilio charakteris.

Dar didesnio solidumo „Fiesta“ suteikia ir standartinėje įrangoje siūlomi vientisą priekinės dalies profilį pabrėžiantys elegantiški LED žibintai. Standartiniai galiniai žibintai su juodu rėmeliu atrodo rafinuotai, o papildomai siūlomos LED šviesos įrėminamos analogiškos stiliaus aukščiausios kokybės juodos spalvos apdaila.

Naujos jėgainės, turinčios švelniojo hibrido technologiją

Naujoje „Fiesta“ gamoje efektyvumu išsiskiria „EcoBoost Hybrid“ versijos, sukurtos siekiant sumažinti eksploatacijos sąnaudas ir kartu užtikrinti šiam modeliui būdingą vairavimo malonumą. Sistemos pagrindas – įprastą generatorių pakeitęs integruotas, diržu varomas, pažangesnis jo analogas, kuris taip pat veikia ir kaip starteris. Drauge su oru aušinama 48 voltų ličio jonų baterija jis leidžia kaupti stabdymo metu įprastai prarandamą energiją.

Integruotas generatorius taip pat veikia kaip elektros variklis, išnaudojantis sukauptą energiją ir suteikiantis papildomą sukimo momentą įsibėgėjant. Regeneruojama elektros energija gali būti naudojama ir automobilio įrangai maitinti. Naujoji technologija taip pat leidžia itin greitai, vos per 350 milisekundžių, aktyvuoti variklį, todėl jis gali būti automatiškai išjungiamas riedant mažesniu nei 25 km/val. greičiu. Spaudžiant sankabą ši funkcija veikia net ir įjungus pavarą.

„Fiesta“ siūlomi naujieji 1 litro „EcoBoost Hybrid“ varikliai išvysto 125 ir 155 AG galią. Vidutinės silpnesnės versijos su mechanine 6 laipsnių pavarų dėže degalų sąnaudos pagal WLTP bandymų ciklą siekia 4,9 l/100 km, o CO2 emisija – 111 g/km. Palyginti su įprastu 125 AG galios 1 litro „EcoBoost“ varikliu, švelnusis hibridas yra 5 proc. ekonomiškesnis ir tiek pat mažiau taršus. Miesto sąlygomis šis skirtumas siekia iki 10 proc.

Papildomai siūloma dvigubos sankabos automatinė „Powershift“ pavarų dėžė palaiko optimalius variklio sūkius ir taip sumažina degalų sąnaudas. Esant mažesniam nei 12 km/val. greičiui, dėl veikiančios automatinio variklio išjungimo sistemos padidėja ekonomiškumas vairuojant mieste. Vairavimo malonumą sustiprina automatinės pavarų dėžės teikiama galimybė greitai atlikti trigubą perjungimą  į žemesnę pavarą. Tai itin praverčia ruošiantis lenkti.

Kukliausias gamoje 1 litro „EcoBoost“ variklis išvysto 100 AG. Vidutinės šio motoro degalų sąnaudos pagal WLTP ciklą siekia 5,2 l/100 km, o CO2 emisija – 118 g/km. Moderniame variklyje įrengta aukšto slėgio tiesioginio įpurškimo sistema, pritaikytas dvigubas kintamas paskirstymo velenų valdymas ir su alkūninio veleno sukimosi ašimi nesutampantis stūmoklio piršto tvirtinimas. Itin sklandžiai veikiantis variklis komplektuojamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže.

Komfortą užtikrinančios išmaniosios technologijos

„Fiesta“ modeliuose nuo šiol montuojamas 12,3 colio skystųjų kristalų prietaisų skydelio ekranas suteiks vairuotojams galimybę pagal poreikius pasirinkti rodomą informaciją, įskaitant navigacijos nuorodas. Taip pat jos numatytos svarbiausioms parinktims, pavyzdžiui, vairavimo pagalbų informacijai skirta speciali sritis.

Tarp pagrindinių diegiamų naujovių bus prisitaikančioji pastovaus greičio palaikymo sistema, turinti „Stop & Go“ funkciją, ir kelio ženklų atpažinimo sistema. Kartu veikdamos jos palaikys pasirinktą greitį ir saugų atstumą nuo priekyje važiuojančios transporto priemonės. Spūstyje ši įranga taip pat automatiškai sustabdys automobilį, o transporto srautui pradėjus važiuoti – pajudins jį iš vietos.

Mieste vairuotojams taip pat padės aktyvioji parkavimo pagalba. Ši sistema užfiksuos laisvas tinkamo dydžio stovėjimo vietas ir automatiškai įvairuos automobilį vairuotojui tik valdant akceleratorių, stabdį ir įjungiant reikiamą pavarą.

Į bendrą technologijų, leidžiančių išvengti susidūrimų arba sušvelninančių jų pasekmes, komplektą įeina nematomų zonų stebėjimo sistema, veikianti važiuojant atbuline eiga, aktyviojo stabdymo ir eismo juostos palaikymo sistemos bei pagalba, padedanti išvengti susidūrimų su priekyje esančia transporto priemone ar pėsčiuoju.

Siūloma naujos kartos SYNC 3 multimedijos įranga leis vairuotojams valdyti garso sistemą, navigaciją ir susietus išmaniuosius telefonus naudojantis paprasčiausiomis balso komandomis. Su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ platformomis suderinama technologija per 8 colių centrinį jutiklinį ekraną gali būti valdoma tokiu pat būdu kaip ir išmanusis telefonas.

SYNC 3 įrangą turinčiuose naujuosiuose „Fiesta“ modeliuose nuo šiol taip pat veiks speciali įspėjimo funkcija, neleidžianti vairuotojams pamiršti ant galinės sėdynės palikto vaiko ar augintinio. Ši sistema automatiškai suveiks tuo atveju, jei kelionės pradžioje bus atidarytos galinės durys.

Norintiems papildomo komforto bus galimybė įsigyti belaidį išmaniųjų telefonų įkroviklį ir „Bang & Olufsen“ garso sistemą su 10 garsiakalbių, integruota žemųjų dažnių kolonėle ir 575 vatų galios skaitmeninį signalą apdorojančiu stiprintuvu.

Dar sportiškesnis karštas „Fiesta ST“ hečbekas

Drauge su standartinėmis modelio versijomis debiutavo ir „Ford Performance“ specialistų paruoštas sportiškas „Fiesta ST“ hečbekas.

Naujame išorės dizaine išsiskiria agresyvesnė priekinė galis su korio struktūros viršutinėmis ir apatinėmis radiatoriaus grotelėmis bei didelėmis šoninėmis oro įsiurbimo angomis. Pagrindinės „Fiesta ST“ radiatoriaus grotelės ir šoninės įsiurbimo angos dažomos išskirtine „Chrystaline Grey“ pilka, o aerodinamiškas priekinis aptakas, slenksčiai, galinis sparnas ir difuzorius – kėbulo spalva. Nuo šiol galima rinktis ir ryškiai „Mean Green“ žalios spalvos kėbulo apdailą.

Automobilyje įmontuotas 1,5 litro „EcoBoost“ variklis išvysto maksimalią 200 AG galią, esant 6 000 aps./min., o didžiausias sukimo momentas, gaunamas nuo 1 600 iki 4 000 aps./min. diapazone, padidėjo nuo 290 iki 320 Nm. Pagal jėgos veikimo kryptį susispaudžiančios spyruoklės ir dvigubos vamzdinės konstrukcijos priekiniai amortizatoriai leidžia važiuoti itin dinamiškai, o mėgstantys ypatingą tikslumą galės rinktis „Quaife“ mechaninį ribotos trinties diferencialą.

Naująjį „Ford Fiesta“ Lietuvoje bus galima įsigyti 2022 m.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Automobilių entuziastai
Skaityti

Kazino žaidimai automobilių entuziastams

Probro
Skaityti

„PRO BRO Group“ vieša obligacijų emisija pritraukė 5,5 mln. eurų

Plikledis
Skaityti

Plikledis keliuose gali pasirodyti jau spalį: ką turi žinoti vairuotojai

Automobilio pirkimas
Skaityti

Ką privalo užtikrinti naudoto automobilio pardavėjas ir ką iš tiesų reiškia trumpalaikė „komercinė garantija“?

Kauno vakarinis aplinkelis
Skaityti

„Via Lietuva“ pristatė galimybių studiją, kaip keisis Kauno vakarinis aplinkkelis

Unipark
Skaityti

Sukčiai vėl atakuoja vairuotojus: UNIPARK įspėja apie įtartinas SMS žinutes

Kelio dangų bandymai
Skaityti

Lietuvoje pradedami klimatui neutralių kelio dangų bandymai

Druskininkų autobusų stoties statybos
Skaityti

Statomoje Druskininkų autobusų stotyje palikta žinia ateities kartoms

Naujo automobilio pirkimas
Skaityti

Įvardijo Lietuvos gyventojams svarbiausius kriterijus renkantis naują automobilį

Psichologija
Skaityti

Siekis atsilošti: pralaimėjimų vaikymasis po blogos dienos psichologijos požiūriu

Ilgos kelionės
Skaityti

Ilgos kelionės už vairo: kaip jas suderinti su pramogomis?

Motociklo paruošimas žiemai
Skaityti

Ekspertas pataria, kaip tinkamai paruošti motociklą žiemai ir išsaugoti jo vertę

Kelionės į Švediją
Skaityti

Rudens nuobodulį lietuviai vaiko mini kelionėmis į Švediją: kodėl tai ypač populiaru tarp šeimų su vaikais

Aurelija Kazlauskienė
Skaityti

Tyrimas: kas penktas šalies vairuotojas pripažįsta – vaikams trūksta saugaus eismo žinių

Moller Auto
Skaityti

„Moller Auto“ klientų lojalumo programa pelnė prestižinį Europos apdovanojimą

Saugaus eismo egzaminas
Skaityti

„Via Lietuva“ kviečia išbandyti jėgas visuotiniame saugaus eismo egzamine

Radzinausko tiltas
Skaityti

Nuo šiandien tęsiami darbai ant Č. Radzinausko tilto

Naujų automobilių kainos
Skaityti

Naujų automobilių kainų šuolis keičia įpročius: vis daugiau vairuotojų renkasi naudotus automobilius

NAUJIENOS

tararoleris

Lietuvoje – retenybė, užsienyje – įprastybė: kokią istoriją gali papasakoti tararoleris?

Kolekciniai automobiliai

Kolekcinių automobilių rinka: didžiausi kainų šuoliai ir nuvertėjimai

Skaitmeniniai sprendimai

Skaitmeniniai sprendimai sportui ir žaidimams – ar jau mūsų realybė?

Diena be automobilio

Diena be automobilio: kokios alternatyvos ir kaip jos keičia mūsų aplinką?

Automobilio vairavimas

Kada pagyvenusiems žmonėms metas persėsti į keleivio vietą?

Dviračių takai

„Via Lietuva“: dar viena darnaus judumo jungtis – pėsčiųjų ir dviračių takas sujungs Kėdainius su Josvainiais

PATARIMAI

Greitas ir paprastas automobilio valymas: 5 gudrybės, kurios padės švarą palaikyti be vargo

Greitas ir paprastas automobilio valymas: 5 gudrybės, kurios padės švarą palaikyti be vargo

Naudoti automobiliai: iš kurios šalies geriausia įsigyti

Top 10: dažniausios automobilio pirkimo klaidos

KET baudos 2025

Naujos baudos sumos 2025: ar žinai, kiek kainuoja paspausti pedalą per stipriai?

Ilga kelionė automobiliu

Ilga kelionė automobiliu: kaip pasiruošti, kad ji būtų patogi ir nebrangi?

Kokie nauji automobiliai dažniausiai parduodami su nuolaida?

PARTNERIO TURINYS

Nevažiuojanti transporto priemonė kieme. Kokias problemas ji gali sukelti?

Tinkamiausių ratų montavimo staklių pasirinkimas: aspektai, kuriuos reikia įvertinti

Amortizatorių keitimas Vilniuje

Testuojame produktą NANO DIAMOND SHIELD

Žiema dar nesibaigė: kokių klaidų išvengti vairuojant?

Starterio gedimo požymiai

STRAIPSNIAI

Paviršiaus dažymo medžiagos ir dažymas

Kompiuteriai automobiliuose

Sportinių automobilių ikona „Viper“ atgimė

Taupyti degalus: ultragarsas varikliuose

Amortizatorių tikrinimas ir jų būklės diagnozavimas

Draudimas negalioja nepakeitus vasarinių padangų

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.