• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Gedimai trasoje ir Lietuvos vėliava tarp greičiausiųjų – antroji „Fenix Rally“ diena

Pirmadienį Tunise vykstančiame „Fenix Rally“ dalyviai turėjo įveikti net du greičio ruožus, kurių bendras ilgis siekė 189 kilometrus, o kartu su pervažiavimais teko susukti beveik ketvirtį tūkstančio kilometrų. Antrosios lenktynių dienos rezultatų lentelės viršų puošia lietuviškos vėliavos – pagal preliminarius rezultatus antri moto bagių (SSV) ir treti bendroje įskaitoje rikiuojasi „Specialist Racing Team“ moto bagio ekipažas.

Įpusėjus vakarykščiam greičio ruožui ekipažui teko atjungti priekinį moto bagio tiltą dėl užkaitusio reduktoriaus ir likusius beveik 70 kilometrų važiuoti vien tik galine ašimi varoma transporto priemone. Ekipažas džiaugėsi, kad pavyko pasiekti finišą ir vos grįžę kibo į darbus tiek ieškodami gedimo priežasties. Išardžius pavedusius techninius mazgus paaiškėjo, kad norint tęsti varžybas visais keturiais varančiaisiais ratais reikia naujo reduktoriaus ir komandai pasisekė, jog varžovai sutiko parduoti savo atsivežtą atsarginį.

SSV moto bagių klasė išsiskiria ne tik savo gausa, bet ir tuo, jog techniškai joje leidžiama labai mažai pakeitimų. Tai, teoriškai, turėtų užtikrinti didesnį technikos patikimumą, o nutikus gedimui, kaip tai jau teko patirti komandai, atsarginėmis dalimis galima pasidalinti ir tarp skirtingų komandų, važiuojančių to pačio gamintojo gaminiais.

Antra diena nepraėjo be gedimų

Antroji lenktynių diena komandai, bent jau pagal preliminarius rezultatus, praėjo gerokai sėkmingiau. Tiesa, gedimų čia išvengti taip pat nepavyko – pirmojo šiandienos greičio ruožo pabaigoje sportininkai pajuto, kad vėl kažkas negerai su priekiniu tiltu. Vėliau paaiškėjo, kad gedimas buvo labai panašus į vakarykštį – subyrėjo vidinė granata.

„Mums pasisekė, kad tarp greičio ruožų turėjome valandą laiko, skirtą technikos remontui. Mechanikai ten mūsų jau laukė, o reikalingą dalį taip pat turėjome, tad pavyko viską susitvarkyti ir važiuoti toliau“, – apie šiandienos nuotykius pasakojo vairuotojas Dalius Olechnavičius.

Važiuoti greitai moto bagio ekipažui neleido ir tai, kad važiuojant maksimaliu greičiu pradėdavo kaisti variatoriaus diržas, tad visada teko sekti temperatūrą ir kartkartėmis atleisti greičio pedalą. Trasoje buvo ir maždaug 15 kilometrų ilgio tiesioji, tad net keliais kilometrais per valandą mažesnis greitis turėjo įtaką galutiniam rezultatui. Maksimalus komandos moto bagio greitis yra apribotas ties 130 km/val, o šiandien tiesiojoje teko važiuoti 115-120 km/val greičiu. Beje, maksimalus SSV klasės dalyvių greitis ir Dakare siekia 130 km/val. Palyginimui – antroje bendros įskaitos vietoje atvažiavęs prancūzų ekipažo bagis tiesiosiose geba išvystyti ir apie 180 km/val greitį.

Greita ir „sportinė“ diena

„Navigacija nebuvo sudetingesnė nei vakar – klaidų nepadarėme, bent jau taip tikiuosi. Vakare paaiškės ar negavome baudų už nesurinktus taškus. Kai kur tie taškai išdėlioti plynuose laukuose, o norint „paimti“ tašką reikia kirsti 90 metrų skersmens apskritimą, esantį aplink jį. Kai į visas puses kelis kilometrus tęsiasi tyrai – pataikyti į tą 90 metrų tašką kartais gali būti sudėtinga. Vienu metu tokiame lauke varžėmės keturi ar penki bagiai, o kadangi visų jų maksimalūs greičiai vienodi, tai turėjo būti nebent gražus vaizdas, bet tokioje situacijoje per skubėjimą gali atsirasti ir klaidų. O visa kita buvo įveikiama ir pravažiavome užtikrintai“, – apie šiandienos navigacijos subtilybes pasakojo Aidas Bubinas.

Apie tai, kaip, nepaisant gedimų, sekėsi vairuoti, kalbėjo ir D. Olechnavičius: „Greičio ruožas, nors ir labai greitas – patiko. Trasoje buvo labai daug mažų, poros metrų aukščio, kopų. Tokia danga labai artima Pabradės poligono smėlynams, kuriuose dažnai vyksta įvairios varžybos ir teko važiuoti ne vieną kartą. Vienintelis ir pagrindinis skirtumas nuo poligono Lietuvoje buvo tai, kad aplink ne medžiai, o neaprėpiami smėlynai. Teko šiandien nemažai važiuoti ir žvyrkeliais, akmenuotomis atkarpomis, kuriose labiausiai kenčia padangos. Bet apibendrinant turiu pasakyti, kad esu patenkintas ir šios dienos trasa, ir rezultatu“.

Rytoj – dar daugiau kilometrų

Rytoj dalyviams teks ne tik anksčiau keltis, bet ir įveikti dar daugiau kilometrų. Antradienį dalyvių laukia du greičio ruožai, kurių bendras ilgis sudarys 263 kilometrus, o bendra distancija, kurią teks įveikti per dieną – beveik 300 km. Pirmasis greičio ruožas, pavadinimu „Cross Country“, drieksis 108 km. Antrojo, 155 km ilgio, greičio ruožo pavadinimas sufleruoja, kad jame dalyvių turėtų laukti daugiau kalnų. „Bumpy“ (liet. nelygus, kalnuotas) pavadinimą gavęs greičio ruožas nuves dalyvius giliau į dykumą – į rytus nuo Douz miesto. Tarp greičio ruožų, 

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Keanu Jensen
Skaityti

Nepaprasta „Formulės-1“ „Brawn GP“ ekipos kelionė

driftas
Skaityti

Gera žinia auto sporto mėgėjams – prasideda ir drifto sezonas!

„Aurum 1006 km lenktynėse“ pergalę šventė „Circle K – Lesta Racing Team“
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ pergalę šventė „Circle K – Lesta Racing Team“

„Aurum 1006 km lenktynėse“ daugėja favoritų. Kas laimės šiemet?
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ daugėja favoritų. Kas laimės šiemet?

Aurum 1006 km lenktynės
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ – jauniausia per visą jų istoriją komanda

Porsche 911 GT3
Skaityti

Giedrius Notkus su komanda į „Gintarinį pragarą“ sugrįš prie „Porsche“ vairo

Aurum lenktynės
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynių“ pristatymas sostinės Gedimino prospekte

ralis
Skaityti

Priešpaskutinę ralio dieną dalyviams teko plaukti per balas

ralis
Skaityti

Ketvirtoji Albanijos ralio diena: teko važiuoti taupant degalus

ralis
Skaityti

Penktoji ralio diena: pasirodo, lengvų dienų Albanijoje būna

žurnalistu ralis
Skaityti

Žurnalistų ralio rezultatus analizuojant: greiti ir greičiausi SUV

press raly
Skaityti

Pajūryje finišavo 27-asis „Press ralis“: po dviejų azarto kupinų dienų paaiškėjo greičiausi ekipažai

press ralis
Skaityti

Duotas startas „Press raliui“: į dvi dienas truksiančias lenktynes po Lietuvą leidosi 90 ekipažų

Press ralis
Skaityti

Po dviejų metų į Press ralį grįžta elektromobiliai

Lietuvos ralis
Skaityti

D. Butvilo ir R. Vaitkevičiaus ekipažo ralio sezonas: 3 startai – 3 pergalės

Ralis
Skaityti

Į Rokiškio apylinkes ralis šiemet sugrįš nauju vardu

rally cup Visaginas
Skaityti

„Rally Cup Visaginas“ sugrąžins tai, ko Lietuvos ralio gerbėjai laukė beveik dešimtmetį

Skaityti

„CFMOTO RACING TEAM“ tapo čempionais „Fenix“ ralyje

NAUJIENOS

Vairavimo žinių atnaujinimas

Privalomą vairavimo žinių atnaujinimą lietuviai laiko nereikalinga našta, ekspertai ragina verčiau daugiau dėmesio skirti vairuotojų informavimui

Naudoti automobiliai

Naudotų automobilių pardavėjai: didesnė atsiskaitymų grynaisiais kartelė augins šešėlį

Įkrovimo stotelės magistralė

Automagistralėje Kaunas-Vilnius – 2 naujos itin greito elektromobilių įkrovimo stotelės

Kelio ženklai

„Via Lietuva“ vairuotojus ragina keliuose stebėti šiuos ženklus: kokią informaciją jie pateikia

Via Lietuva

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

PATARIMAI

Pirkti naują ar dėvėtą automobilį?

Važiavimas esant rūkui

Bendri patarimai žiemos metu

Paaiškino, ką reiškia „fyškė“, „stoikė“ ir kiti vairuotojų „burtažodžiai“

Ką reikėtų žinoti apie automobilių stiklų šviesos laidumą?

Kaip rinktis vasarines padangas?

PARTNERIO TURINYS

GPS meistras pataria

Sėdynių užvalkalai internetu. Kaip ir kur juos pirkti?

Kodėl naudotas dviratis – tarsi katė maiše?

„CityBee“: 2017-aisiais Lietuvoje įvyko automobilių dalijimosi paslaugos lūžis

Sunkvežimių padangų rinka: seni stereotipai „žudomi“ mažomis kainomis ir šiuolaikinėmis technologijomis

GREGAUTO – NAUJAS AUTOELEKTRIKONIKOS SERVISAS VILNIUJE!

STRAIPSNIAI

Aš matau tave, tu matai mane?

Dujų įrangos montavimo darbai

Ratų suvedimas, išvirtimas, geometrijos nustatymas

Atsargiai, daužtas!

Automobiliuose per trejus metus turės atsirasti įranga, automatiškai pranešanti apie avarijas

Automobilių saugos sistemos

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.