Paruoštas sudėtingoms žiemos sąlygoms ir platesniam automobilių asortimentui
Briuselis, 2023 m. gegužė – „Goodyear“ ketina pristatyti naujos kartos populiarių žieminių padangų „UltraGrip“ asortimentą – „UltraGrip Performance 3“. Naujoviškas gaminys žengia žingsnį į priekį pagal našumą ir rinkos poreikių tenkinimą.
Augant tendencijai irnktis didesnes ir galingesnes transporto priemones, pavyzdžiui, visureigius ir elektromobilius, vartotojų paklausa pakrypo link aukščiausios klasės padangų, kurios pasižymi geromis eksploatacinėmis savybėmis ir efektyvumu.
Naujoji „UltraGrip Performance 3“ sumažina žieminių padangų portfelio sudėtingumą. Ši padanga rinkoje pasirodo kaip „UltraGrip 9+“ ir „UltraGrip Performance+“ įpėdinė. Iki 2023 m. rugsėjo mėn. ją bus galima įsigyti išsamioje 94 dydžių nuo 14 iki 21 colio padangų linijoje, kad ji tiktų įvairesniems lengviesiems automobiliams, ji suderinama su vidaus degimo varikliais, elektra varomomis ir hibridinėmis transporto priemonėmis.
„Goodyear“ užsakymu „Buzzback“ atliktas vartotojų tyrimas parodė, kad svarbiausias žieminių padangų privalumas yra jų gebėjimas gerai važiuoti visomis žiemos sąlygomis – sniegu, šlapiais ir sausais keliais. Tai paskatino „Goodyear“ sukurti universalią padangą su dar labiau subalansuotomis žieminėmis savybėmis nei jau apdovanota pirmtakė.
Pažangiausios technologijos, užtikrinančios aukščiausią našumą
„Goodyear“ siūlo daugybę naujoviškų funkcijų, todėl nustato našumo standartus. Neseniai nepriklausomos Vokietijos bandymų institucijos „TUEV Sued“ atliktas bandymas patvirtino, kad, palyginti su keturiais aukščiausios klasės konkurentais, „UltraGrip Performance 3“ pirmauja važiavimo sniegu, stabdymo ant šlapios dangos ir stabdymo ant sausos dangos srityse.
Naujosios „Goodyear“ žieminės padangos sukurtos naudojant naujausias technologijas, dėl kurių jų eksploatacinės savybės pakilo į aukštesnį lygį. Dėl specialių savybių ji puikiai tinka įvairioms transporto priemonėms, įskaitant galingus elektromobilius.
„Snow Protect“ technologija užtikrina didesnį briaunų tankį ir daugybę sukibimo briaunų, kad būtų užtikrintas optimalus sukibimas. Be to, „sniego nagai“ – ilgesni grioveliai ties peties kraštu – pagerina efektyvumą važiuojant minkštu ir giliu sniegu.
„Wet Braking+“ technologija su optimizuota apvaliąja pėdsako dalimi užtikrina geresnę vandens sklaidą. Vanduo stumiamas į šoną, o ne į priekį, todėl sumažėja akvaplanavimo rizika ir užtikrinamos puikios eksploatacinės savybės važiuojant šlapiu keliu.
Naujoviškos 3D lamelės peties dalyje padidina padangos standumą ir pagerina eksploatacines savybes sausuose keliuose.
Dėl specialių padangų savybių, kurios pagerina efektyvumą ir sumažina triukšmą salone, „UltraGrip Performance 3“ žieminės padangos taip pat yra tinkamos naudoti elektra varomiems automobiliams.
Pasipriešinimas riedėjimui sumažintas iki 3%, o padangos svoris – iki 10% visoje gamoje. Be to, aerodinamiškesnė šoninės sienelės forma sumažina turbulenciją ir pagerina oro srautą.
Be to, nauja triukšmą slopinančio rašto konstrukcija sumažina vidaus triukšmą iki 36 % (iki 2 dBA) visoje padangų gamoje. Ateityje bus įdiegta „Goodyear SoundComfort“ technologija, kuri sumažins triukšmą iki 50% (iki 4 dBA).
Siekiant susidoroti su itin dideliu elektromobilių sukimo momentu, „UltraGrip Performance 3“ siūlomas naujoviškas dilimui atsparus protektoriaus mišinys, o 3D lamelės užtikrina didesnį stabilumą, kad atlaikytų didesnes jėgas.
„UltraGrip Performance 3“ tinka naujausioms ir populiariausioms transporto priemonėms rinkoje, pavyzdžiui, „Alfa Romeo Giulia“, „Audi A6/S6“, BMW i4 M50, BMW 4 serijos „Gran Coupé“, „Cupra Formentor“, „Tesla Model S Plaid“ arba „Smart #1“, „Toyota Aygo X“ arba „Volvo C40/XC40“.
Sonia Leneveu, „Goodyear“ Europos vartotojų rinkodaros direktorė teigia: „Džiaugiamės galėdami pristatyti puikų „UltraGrip Performance 3“ savo prekybos partneriams, suteikdami jiems puikų gaminį visiems klientams ir supaprastindami jų gaminių asortimentą“.