Dujinė įranga automobiliuose montuojama jau labai senai, daugelis automobilių atkeliaujančių į Lietuvą iš Olandijos, Belgijos, Italijos turi jau taip vadinamą gamykliškai sumontuotą dujų įrangą. Tokia dujų įranga montuojama konkrečiai kiekvienam automobiliui, turi specialius laikiklius reduktoriams, purkštukams, perėjimus ir kompiuterio laikiklius sukurtus būtent kiekvienam modeliui ko pasakoje visa elektronika, dujų kompiuteriai yra gražiai sumontuoti specialiai atrodo tam numatytose vietose. Originaliai įmontuota dujų įranga paprastai būna olandiška ir veikia jau nuo kokių 1992-1996 metų.
Derėtų paminėti kad automobiliai kurių dujų įrangą teko modernizuoti dėl įvairių priežasčių į modernesnę ir naujesnę, dujomis važinėjo kai kurie nuo 1992 ar 1996 metų, kas tik dar kartą įrodo kad teisingai sumontuota dujų įranga ne tik kad negadina automobilio variklio bet tam tikra prasme dar labiau jį tausoja nei važinėjant benzinu.
Olandiškos dujų įrangos modernizavimas, kodėl?
Nepaisant to kad dujų įranga yra sumontuota labai tvarkinga, daugeliui jai būna jau daugiau nei 10 metų. Atsarginių detalių gauti labai sunku, o jas užsakinėjant kaina paprastai būną jau „neprotinga“. Taip pat dujų įranga po tiek metų pradeda gesti dėl tuo metu technologinių niuansų, dujų mechaninio įpurškimo ir kitų komponentų kurie nori nenori dėvisi laiko paveikti. Seną, olandišką dujų įrangą yra sunku reguliuoti ar kalibruoti, paprastai niekas neturi tam nei įrangos nei interfeisų ir programinės įrangos todėl tikslingiausiai tokią įrangą keisti nauja.
Olandiškos dujų įrangos išmontavimas
Išmontuoti dujų įrangą kuri originaliai sumontuota nėra valandą trunkantis darbas. Paprastai visas laidyn as yra originaliai pravestas kartu su benzino valdymais, dujų kompiuteris tvirtinamas salone po panele specialiai tam numatytose vietose, kai kada yra pajungiamas ir kuro bakas ir plūdė tam kad benzino rodyklė rodytų benzino lygį važiuojant benzinu ir dujų lygi važiuojant dujomis todėl tenka susirasti pajungtus laidus net ir prie benzino bako plūdės. Dujų padavimas paprastai taip pat būna tiesiai į kolektorių, senesnėse dujų sistemose padavimas dujų yra per gan didelę skylę tad reikia užtaisyti tas skyles kad nesiurbtų oro ir variklis puikiai dirbtų benzinu.