Nuo pat 1963-iųjų, kai pasaulį išvydo pirmasis „Porsche 911 Carrera“, buvo sukurta keliasdešimt šio modelio modifikacijų – pradedant bestogiais kabrioletais, baigiant sportinėmis versijomis. Visaapimančių ir naujos kartos koncepciją apsprendžiančių naujovių šio modelio istorijoje būta gerokai mažiau. Kaip ten bebūtų, vasarį prekybos salonuose pasirodysiantis septintos kartos „Porsche 911“ automobilio net 90 proc. sudarys visiškai nauji ar atnaujinti komponentai. Rezultatas – mažesnės nei pirmtakų degalų sąnaudos, tačiau didesnis dinamiškumas ir greitis.
Naujajam „Porsche 911“ kėbulo dizaineriai nurėžė gerą pusšimtį kilogramų, mat dabar automobilio kėbulas gaminamas iš lengvo aliuminio ir plieno lydinio. Tačiau prarastą prispaudimo jėgą net dvigubai kompensuoja ir automobilio stabilumą kelyje užtikrina lankstus galinis aptakas.
Standartinis 3,4 litro darbinio tūrio 350 AG variklis yra 16 % efektyvesnis ir 5 AG galingesnis už pirmtakus. Brangesnė naujojo „Porsche“ versija – „911 S“ – bus gaminama su 3,8 litro darbinio tūrio 400 AG varikliais – nuo 0 iki 100 km/h toks automobilis įsibėgės per 3,9 sekundės. Pavaras vairuotojas galės perjunginėti septynių laipsnių mechaninės pavarų dėžės svirtimi.
Abejose versijose montuojama „stop-start“ sistema, išjungianti variklį automobiliui stovint ir laukiant žalio šviesoforo signalo ir užvedanti jį, kai vairuotojas paliečia akceleratoriaus pedalą. Važiuojant užmiestyje, automobilio kompiuteris automatiškai parinks degalus taupantį „kreiserinį“ režimą.
Maksimalus „Porsche 911“ greitis – 286 km/h, galingesniojo „Porsche 911 S“ – 301 km/h. Kaina – nuo 83 tūkst. JAV dolerių.