• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Paskirstymo diržo keitimas

Paskirstymo diržas – jo funkcija ir paskirtis automobilyje?

Šį kartą pasidalinsime informacija apie paskirstymo diržą arba dar vadinamą pagrindinį variklio diržą.

Visų pirma – kokią funkciją atlieka paskirstymo diržas ir kas kiek laiko jį reikia keisti?

Kiekvienas automobilių gamintojas nurodo paprastai skirtingą paskirstymo diržo keitimo intervalą, dažnu atveju tai yra intervalas nuo 50 tūkstančių iki 100 tūkstančių kilometrų. Keičiant pagrindinį diržą yra rekomenduojama keisti kartu ir diržą įtempiančius guolius – pagrindinio diržo įtempėjus. Skirtingi varikliai turi skirtingą kiekį įtempėjų.

Paskirstymo diržas, paprastai kalbant sujungia variklio apačią ir viršų, t.y. apačia variklio suka ratus, o variklio viršus atitinkamu momentu uždega kurą kurio dėka išskiriama galia suka stumuoklius o pastarieji automobilio ratus, tiek viršus tiek apačia turi būti suderinta kad reikiamu momentu būtų uždegamas kuras, jis išmetamas ir taip būtų užtikrinamas sklandus variklio darbas.

Kada reikia keisti paskirstymo ar pagrindinį diržą?

Atsakymas paprastas, jei jūsų automobilis pirktas ne naujas – paskirstymo diržą pasikeisti privalu ir primygtinai rekomenduojama! Automobilių pardavėjai dažnai rašo ar teigia kad ką tik pakeisti visi dirželiai ir filtrai, bet mes patariame būtinai pasitikrinti ar tai tiesa, niekada neaišku ar keistas tik pagrindinis diržas, ar keistas kartu ir įtempimo guolis, koks diržas uždėtas, koks guolis, koks diržo įtempimas. Paskirstymo diržo keitimo intervalas kiekvienam automobiliui yra skirtingas, tad keičiant diržą patariama po variklio dangčiu palikti žymą su data ir kilometražu kada tai padaryta. Vis tik nepamirškime kad kilometražas nebūtinai atspindi variklio darbo laiko, jei važinėjate mieste, rekomenduojama paskirstymo diržą keisti kiek ankščiau, juk stovint kamščiuose variklis taip pat dirba ir pagrindinis diržas sukasi.

Keičiant paskirstymo diržą visuomet rekomenduojame keisti ir paskirstymo diržo įtempimo guolius bei vandens pompą. Jei vistik nuspręsite pataupyti, patikrinkite guolių būklę ir keiskite tik tuos kuriuos reikia.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Žymos
  • paskirstymo diržas
  • Paskirstymo diržo keitimas
Kiti įrašai
Sunkvežimio skriemuliai
Skaityti

Kada reikėtų keisti sunkvežimio skriemulius? Naudingos įžvalgos

Darbo pirštinės
Skaityti

Darbo pirštinės – nepakeičiamas pagalbininkas remontuojant automobilius

Automobilio kėbulo dažymas
Skaityti

Automobilio kėbulo dažymas: verta tuo užsiimti patiems ar geriau vykti į autoservisą?

Automobilio gedimai
Skaityti

Dažniausi automobilių gedimai: kaip rasti ir sutvarkyti?

automobilio kėbulo rūdžių remontas
Skaityti

Surudijęs kėbulas – ką daryti ir kur kreiptis

automobilio oro filtro keitimas
Skaityti

Kaip žinoti, kad laikas keisti oro filtą?

Autoelektrikas
Skaityti

Kokiems automobilio gedimams reikia autoelektriko paslaugų?

Skaityti

Rūdimis „pasidabinęs” automobilio korpusas – rimtų problemų ledkalnio viršūnė

Skaityti

Kodėl svarbu atlikti antikorozinį padengimą?

Skaityti

Tas saldus žodis „garantija”

Skaityti

Automobiliai, kurių remontas brangiausias

Skaityti

Išoriniai variklio požymiai gali išduoti problemas ir sprendimus

Skaityti

Trumpai apie kompiuterinę autodiagnostiką

Skaityti

Kodėl genda stabdžiai?

Skaityti

Be važiuoklės – nevažiuosi !

Skaityti

Dėl važiavimo į kairę ne visada kaltas tik vairuotojas!

Skaityti

Ratų suvedimas, išvirtimas, geometrijos nustatymas

Skaityti

Geometrija po remonto

NAUJIENOS

Enefit krovimo stotelės

„Enefit“: elektromobilių įkrovimo stotelių skaičius Lietuvoje perkopė 300

Naujų automobilių pardavimai Lietuvoje

Lietuva – lyderė Europoje: sparčiausiai augo naujų automobilių registracijos, fiksuotas elektromobilių šuolis

Dulkės automobilyje

Dulkės ir pirštų antspaudai automobilyje: ar jų valymas tik kova su vėjo malūnais?

Kelių darbai

Kelininkai skelbia savaitgalio darbų statistiką: dėmesys skirtas prevenciniams darbams

Avarijos keliuose sniegas

Pirmos snaigės – pirmosios avarijos keliuose: kodėl kasmet kartojame tas pačias klaidas?

Kelių barstytuvai

AB „Kelių priežiūra“ skelbia barstytuvų vardų konkurso nugalėtojus

PATARIMAI

Kas trečias automobilis – greitesnis nei nurodo gamintojas

Vairavimas be nugaros skausmo

Šylant orams-metas keisti variklio alyvą

Atmintinė automobilio remontininkui

PVM išlaidos užsienyje

Turite su transportu susijusių išlaidų užsienyje, viskas ką reikia žinoti apie PVM susigrąžinimą

Svarstant apie naują automobilį kartais verta kelis mėnesius palaukti

PARTNERIO TURINYS

GPS meistras pataria

Patarimai planuojantiems išsinuomoti automobilį

Transporto paslaugos: ką renkasi klientai?

Nebeveikia automobilio žibintai? Išvenkite šių pasirinkimo klaidų

Kaip žinoti, kad metas naujam akumuliatoriui ir kaip išsirinkti patikimą?

Vaizdo registratorius

STRAIPSNIAI

Automobilio pakabos būklė padangų dilimo spartai įtakos beveik neturi

Tunelinė automobilių plovykla

Tunelinė automobilių plovykla – skubantiems

Pildamiesi kurą būkite atidūs

Padangų oro slėgio kontrolė

Automobilių padangos irgi sensta

Dažų iškėlimas / „Karakulio” efektas

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.