• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Specialistus nustebinęs „Peugeot Partner 4 x 4 Dangel“ paskelbtas geriausiu furgonu Lietuvoje

Solidžios galimybės bekelėje, patogi vairuotojo vieta ir šiuolaikinės saugumo sistemos – įprastai tai galima rasti tik keliuose skirtinguose modeliuose. „Peugeot“ nusprendė pakeisti šią nuostatą ir visus privalumus sujungti į vieną verslininkams patrauklų pasiūlymą. Tokiu universaliu automobiliu tapo naujasis „Partner 4 x 4 Dangel“, sulaukęs ypatingo Lietuvos komercinio transporto specialistų įvertinimo. Savaitgalį vykusioje konkurso „Komercinis automobilis 2020“ apdovanojimų ceremonijoje šis modelis paskelbtas geriausiu krovininiu vienatūriu.

Komisijos nariai pabrėžė, kad tai – puikus modelis specializuotoms (ryšių, elektros ar dujų tinklų priežiūros) įmonėms, taip pat valstybės tarnyboms – policijai ar kariuomenei. Uždarame kėbule galima vežti itin didelius nestandartinius krovinius, įveikti prastus kelius ar netgi bekelę ir tuo pat metu mėgautis visais lengvojo automobilio patogumais.

Versijai su keturių ratų pavara siūloma išmanioji „Peugeot“ įranga, todėl šis modelis turi svarbiausias pažangiam lengvajam automobiliui būdingas sistemas, tarp jų – avarinį stabdymą, prisitaikantį greičio palaikymą, automatiškai perjungiamas šviesas, vairuotojo nuovargio stebėjimą ir kt.

Aukštas, bet stabilus

Geriausio komercinio automobilio konkurso komisijos narys, žurnalistas Jurgis Paplaitis atkreipė dėmesį, kad „Dangel“ paruoštas „Peugeot Partner“ krovininis vienatūris tapo išskirtiniu furgonu. Modelis aprūpintas keturių varančiųjų ratų pavara, kuri veikia su klampiąja mova.

„Prasisukus priekinės ašies ratams užsiblokuoja hidraulinė mova ir sukimo momentas perduodamas galiniams ratams. Tai – klasikinė sistema“, – kalbėjo pašnekovas.

Vairuotojas gali rinktis vieną iš trijų režimų: dviejų varančiųjų ratų; automatinio, kai sukimo momentas galinei ašiai perduodamas tik esant poreikiui; ir nuolatinės keturių ratų pavaros.

Komercinio transporto modifikavimo įmonės pardavimo vadovui ir „Komercinio automobilio 2020“ komisijos nariui Karoliui Šimkui „Peugeot Partner 4 x 4 Dangel“ tapo didžiausiu siurprizu šių metų konkurse. Jis puikiai įvertino šio modelio galimybes bekelėje ir netgi suabejojo pikapų pranašumu. 205 milimetrus siekianti prošvaisa ir aktyvuojama nuolatinė pavara su diferencialų blokavimu pavertė furgoną tikru visureigiu.

„Tokio furgono svoris juntamai mažesnis nei bet kurio pikapo, be to, jis aprūpintas specialiomis padangomis, todėl dar galima pasiginčyti, kuris būtų pranašesnis bekelėje arba toliau nuvažiuotų bekelėje, į krovinių skyrių papildomai įdėjus 300 kilogramų svorį“, – įžvalgomis dalinosi pašnekovas.

Patrauklesnis vairuotojams

Bandymų metu K. Šimkų labiausiai nustebino, kaip stabiliai „Peugeot“ važiavo. Automobilis visai nešokinėjo ir nesvyravo, nors net vizualiai buvo matyti, kad šis modelis gerokai aukštesnis už standartinę versiją. Komercinio transporto ekspertas šiek tiek baiminosi, kad salone gali varginti triukšmas, tačiau įsitikino nuogąstavęs be pagrindo.

„Tai turbūt yra „Dangel“ inžinierių nuopelnas. Ši prancūzų kompanija, žinoma kaip stiprių profesionalų įmonė, didesnio pravažumo modelius ruošia jau seniai“, – pastebėjo pašnekovas. „Dangel“ keturiais ratais varomus patikimus modelius „Peugeot“ kuria nuo 1980-ųjų ir iki šios dienos yra pagaminusi per 22 tūkst. automobilių.

Jo manymu, ne mažiau svarbu yra ir tai, kad „4 x 4 Dangel“ versija paveldėjo visą vidaus įrangą iš standartinio modelio: į jį sumontuotas kompaktiškas vairo ratas, šiuolaikiškas prietaisų skydelis su naujausia multimedijos įranga.

„Tai – jau ne vienas iš tų senųjų komercinių automobilių, kuriais važinėti nebuvo malonu, nes jie skirti išskirtinai tik darbui. Kuriant tokius modelius siekiama tik to, kad kuo mažiau kainuotų ir erdvė būtų maksimaliai išnaudota. „Peugeot“ – ne toks, šis modelis orientuotas ir į pagrindinį vartotoją“, – komentavo kompanijos atstovas.

J.Paplaitį taip pat nustebino geros kokybės garso sistema, kuri nepadarytų gėdos daugeliui lengvųjų automobilių.

Daugiau pritaikymo galimybių

K.Šimkaus teigimu, kitas didesnio pravažumo furgono pranašumas – pigesnė eksploatacija ir lengvesnis uždaro krovinių skyriaus pritaikymas specialiems poreikiams. Įsigijus pikapą dar tektų galvoti, kuo uždengti galinę dalį ir ką daryti kraunant itin didelių gabaritų daiktus, kurie netilps.

„Vienus krovinius reikia saugoti nuo lietaus, antri gali būti jautrūs temperatūros pokyčiams, uždaras kėbulas tai išsprendžia. Taip pat furgone galima įsirengti mobiliąsias dirbtuves, šie privalumai dažnai praverčia“, – konstatavo specialistas.

Kompanijos atstovas stebėjosi, kad gerokai aukštesnis didesnio pravažumo furgonas išlaikė puikias valdymo savybes. Kitiems konkurso komisijos nariams netgi sakė, kad jei bandymų metu Šiaulių autodrome būtų skaičiuojamas laikas, „Peugeot“ trasą įveiktų greičiausiai.

„Dangel“ parengtas didesnio pravažumo „Peugeot Partner“ komplektuojamas su 1,5 litro darbinio tūrio dyzeliniu „Blue HDi“ varikliu, išvystančiu 131 AG galią ir 300 Nm sukimo momentą. Vidutinės degalų sąnaudos (pagal WLTP) siekia 6,1 l/100 km. Furgonas gali vežti iki 802 kilogramų sveriantį krovinį.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Automobilių entuziastai
Skaityti

Kazino žaidimai automobilių entuziastams

Probro
Skaityti

„PRO BRO Group“ vieša obligacijų emisija pritraukė 5,5 mln. eurų

Plikledis
Skaityti

Plikledis keliuose gali pasirodyti jau spalį: ką turi žinoti vairuotojai

Automobilio pirkimas
Skaityti

Ką privalo užtikrinti naudoto automobilio pardavėjas ir ką iš tiesų reiškia trumpalaikė „komercinė garantija“?

Kauno vakarinis aplinkelis
Skaityti

„Via Lietuva“ pristatė galimybių studiją, kaip keisis Kauno vakarinis aplinkkelis

Unipark
Skaityti

Sukčiai vėl atakuoja vairuotojus: UNIPARK įspėja apie įtartinas SMS žinutes

Kelio dangų bandymai
Skaityti

Lietuvoje pradedami klimatui neutralių kelio dangų bandymai

Druskininkų autobusų stoties statybos
Skaityti

Statomoje Druskininkų autobusų stotyje palikta žinia ateities kartoms

Naujo automobilio pirkimas
Skaityti

Įvardijo Lietuvos gyventojams svarbiausius kriterijus renkantis naują automobilį

Psichologija
Skaityti

Siekis atsilošti: pralaimėjimų vaikymasis po blogos dienos psichologijos požiūriu

Ilgos kelionės
Skaityti

Ilgos kelionės už vairo: kaip jas suderinti su pramogomis?

Motociklo paruošimas žiemai
Skaityti

Ekspertas pataria, kaip tinkamai paruošti motociklą žiemai ir išsaugoti jo vertę

Kelionės į Švediją
Skaityti

Rudens nuobodulį lietuviai vaiko mini kelionėmis į Švediją: kodėl tai ypač populiaru tarp šeimų su vaikais

Aurelija Kazlauskienė
Skaityti

Tyrimas: kas penktas šalies vairuotojas pripažįsta – vaikams trūksta saugaus eismo žinių

Moller Auto
Skaityti

„Moller Auto“ klientų lojalumo programa pelnė prestižinį Europos apdovanojimą

Saugaus eismo egzaminas
Skaityti

„Via Lietuva“ kviečia išbandyti jėgas visuotiniame saugaus eismo egzamine

Radzinausko tiltas
Skaityti

Nuo šiandien tęsiami darbai ant Č. Radzinausko tilto

Naujų automobilių kainos
Skaityti

Naujų automobilių kainų šuolis keičia įpročius: vis daugiau vairuotojų renkasi naudotus automobilius

NAUJIENOS

tararoleris

Lietuvoje – retenybė, užsienyje – įprastybė: kokią istoriją gali papasakoti tararoleris?

Kolekciniai automobiliai

Kolekcinių automobilių rinka: didžiausi kainų šuoliai ir nuvertėjimai

Skaitmeniniai sprendimai

Skaitmeniniai sprendimai sportui ir žaidimams – ar jau mūsų realybė?

Diena be automobilio

Diena be automobilio: kokios alternatyvos ir kaip jos keičia mūsų aplinką?

Automobilio vairavimas

Kada pagyvenusiems žmonėms metas persėsti į keleivio vietą?

Dviračių takai

„Via Lietuva“: dar viena darnaus judumo jungtis – pėsčiųjų ir dviračių takas sujungs Kėdainius su Josvainiais

PATARIMAI

Automobilinės kėdutės – vežioti, o ne nešioti

10 įdomių faktų apie „Peugeot“ – nuo futbolo klubo iki elektromobilių

Kaip prižiūrėti automobilį karštą vasarą?

HONDA automobiliai

HONDA naudoti automobiliai – vieni patikimiausių

Automobilio remontas gali atsieiti pigiau

Automobilių prekės

Automobilių prekės: ką verta turėti kiekviename automobilyje?

PARTNERIO TURINYS

Į ką atsižvelgti renkantis žiemines padangas?

Stogo skersiniai

Industrinės padangos

Žiema dar nesibaigė: kokių klaidų išvengti vairuojant?

Starterio gedimo požymiai

Transporto paslaugos: ką renkasi klientai?

STRAIPSNIAI

Kodėl vyresni vairuotojai dažniau važiuoja kelio viduriu?

Kodėl reikalingas atšvaitas?

Automobiliai tyliai saugo vienas kitą

Neatsakingai parduotas automobilis – didelių rūpesčių pradžia

Priekinis stiklas

Oro filtrai

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.