Šiandien, dalyvaujant kviestiniams svečiams bei vietinei bendruomenei, atidaryta Rusnės estakada. Atidarymas pažymėtas simbolinės juostelės perkirpimu. Gegužės 15 d. baigėsi Rusnės estakados statybos sutarties, kurią Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (Kelių direkcija) buvo pasirašiusi su AB „Kauno tiltai“ ir „Tec Infrastructure“ konsorciumu, terminas. Kartu pilnai buvo baigti 8 mėnesius trukę statybos darbai.
„Estakados statybos projektas pilnai įvykdytas pagal planą, ir nuo šiol potvyniai neturės jokios įtakos eismui. Automobiliai ir pėstieji galės naudotis nauju statiniu, kuris užtikrins saugesnį ir patogesnį susisiekimą“, – teigia Kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas.
Tai vienas ilgiausių tokio tipo inžinerinių statinių Lietuvoje. 750 metrų ilgio (su prieigomis) dviejų eismo juostų estakada iškilusi ant 416 spraustinių polių, sumontuotos 64 kolonos,16 rygelių ir 170 perdangos sijos. Iš viso monolitinėms konstrukcijoms sunaudota 5250 tonų betono (2100 m3) ir 208 tonos armatūros, kurią sujungus į vieną strypą apytiksliai sudarytų apie 131 km. ilgį. Ant estakados įrengta beveik 1 km. apsauginių kelio atitvarų.
Be estakados statybos šiais metais dar rekonstruojamas Šilutė – Rusnė 5 kilometrų ilgio kelio ruožas, kuriame bus įrengta nauja dangos konstrukcija, nutiestas 4,5 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių takas. Taip pat bus atliekami to paties kelio ruožo nuo 2,425 iki 5,820 km žemės sankasos stiprinimo darbai. Dėl sankasos stiprinimo darbų eismas remontuojamu keliu bus iš dalies ribojamas.
Vienintelis į Rusnę vedantis kelias – Nr. 206 Šilutė–Rusnė. Iki šiol kasmet potvynio užliejamas kelias trikdydavo susisiekimą, o perkėlimai per užliejamą ruožą valstybės biudžetui kasmet atsieidavo apie 250 tūkst. eurų.
Rusnės estakados statybos ir kelio sutvirtinimo darbai finansuojami Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis.