• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Ministrė: automobilių stovėjimas prie Greitosios pagalbos ligoninės Vilniuje liks nemokamas

Ministerijai perduodant dalies automobilių stovėjimo aikštelių valdymą Vilniaus universitetinei ligoninei, automobilių stovėjimas pacientams ir medikams išliks nemokamas, sako sveikatos apsaugos ministrė Rimantė Šalaševičiūtė.

Ministrė BNS teigė, kad šiuo metu Sveikatos apsaugos ministerijai (SAM) perėmus tris greta greitosios pagalbos ligoninės Vilniuje esančias aikšteles iš sostinės savivaldybės, vyksta jų perdavimo ligoninei procedūros.

„Yra įsipareigojimas ligoninės prisiimtas ir oficialiai visur teigiama, kad šios aikštelės bus tikrai nemokamos tiek pacientams, tiek darbuotojams“, – sakė ministrė.

Klausimas, kam priklauso aikštelės ir ar jos turi būti apmokestintos, kilo 2011-aisiais, kuomet ligoninė iš savivaldybės rankų perėjo SAM. Pasak ligoninės atstovų, perduodant ligoninę esą dėl neaiškių priežasčių nebuvo perduoti teritorijoje esantys inžineriniai statiniai: keliai, šaligatviai, taip pat aikštelės.

 

Esą būtent tai atrišo rankas ligoninei su savivaldybės leidimu 2011-aisiais sudaryti sutartį su bendrove „Parkingas“ ir apmokestinti automobilių stovėjimą – sutartis galiojo iki pat 2013-ųjų, kuomet ją ligoninės reikalavimu leido nutraukti teismas ir mokestis už automobilių stovėjimą buvo panaikintas.

Pati ligoninė prieš dešimtmetį pirko įvairios medicininės įrangos bei atnaujino antrąjį korpusą. Nors įstaiga perėjo ministerijos žinion, ligoninės modernizacijai imta paskola liko ant savivaldybės pečių. Dėl šios skolos savivaldybė ėmė bylinėtis su ministerija, kuri savo ruožtu reikalavo perduoti jos žiniai aikšteles.

Pasak R. Šalaševičiūtės, su savivaldybe galiausiai buvo sudaryta taikos sutartis: SAM 2014-ųjų gruodį savivaldybei pervedė minėtą įsiskolinimą – 5,68 mln. litų (1,64 mln. eurų), o savivaldybė atidavė ministerijai tris stovėjimo aikštelės, kurios Vyriausybės sprendimu ir perduodamos valdyti ligoninei. Dar dėl dviejų aikštelių perdavimo teismo procesai esą nėra pasibaigę, bet tikimasi, kad ir jos bus perduotos SAM.

Tuo metu Vilniaus savivaldybė BNS informavo, jog neplanuoja ministerijai perduoti šios nuosavybės.

„Šiuo metu svarstoma galimybė šioje vietoje įrengti automobilių dalinimosi punktą“, – nurodoma savivaldybės atsakyme BNS.

Miesto atstovai taip pat informavo, kad šios dvi aikštelės nebus apmokestinamos vykdant teismo sprendimą.

Vilniaus universitetinės ligoninės direktorius Algimantas Pamerneckas BNS tvirtino, kad net ir perėmus tris aikšteles ligoninės personalui bei pacientams trūksta dar bent „kelių šimtų“ stovėjimo vietų, todėl bus svarstoma galimybė įvesti mokestį, tik ne medikų ir pacientų, o kitų atvykstančiųjų automobiliams.

„Galvojant apie visą ligoninės teritoriją, kadangi esame tarp gyvenamų namų ir norėtumėme išvengti pašalinių automobilių, kurie „gyvena“ aikštelėse mėnesių mėnesius, galbūt būtų galima kontroliuoti automobilių įvažiavimą.

Tai yra tik kaip svarstymo variantas, kad išvažiuojant, priklausomai nuo to, ką veikei toje teritorijoje, tu arba atsiskaitai už stovėjimą, arba neatsiskaitai. Arba sumos skiriasi priklausomai nuo to, kokioje esi kategorijoje. Ūkiškai administruoti teritoriją tikrai yra galimybių, bet kad būtų tikslas iš to gyventi – to nėra“, – BNS sakė ligoninės vadovas.

Anot jo, ligoninei priimtiniausias būdas padidinti trūkstamų vietų skaičių – įrengti daugiaaukštę, pusiau atvirą stovėjimo aikštelę, kurios statybos esą galėtų būti finansuojamos iš europinių lėšų arba vykdant viešos ir privačios partnerystės projektą su verslu. Patogiausia vieta tam, anot jo, yra būtent viena iš dviejų vis dar Vilniaus savivaldybei priklausančių aikštelių.

„Tuomet mes keltumėme reikalavimą, kad mūsų pacientai ir darbuotojai neturėtų mokėti, o jei yra kažkokie kiti lankytojai, gal juos tada jau galima apmokestinti“, – svarstė jis.

Tačiau R. Šalaševičiūtė tvirtino besitikinti, jog „ligoninė elgsis protingai“ ir visiškai nekeis automobilių statymo tvarkos. Ji taip pat nepritaria investicijoms į daugiaaukštę stovėjimo aikštelę.

„Manau, kad ligoninė savo lėšų daugiaaukštės stovėjimo aikštelės statybai tikrai neturės. Yra tikrai daug problemų, kurias ligoninė turi išspręsti, ką reikia renovuoti, statyti ir nemanau, kad prioritetinis dalykas yra spręsti stovėjimo vietų klausimą tokiu būdu. Pirmiausia yra pacientai, kurie atvyksta gauti paslaugų – jie turi turėti tinkamas patalpas, tinkamą aparatūrą, įrengimus ir taip toliau“, – savo nuomonę pateikė ministrė.

„Ligoninė nėra uždaroji akcinė bendrovė – ji yra ministerijos pavaldume. (…) Automobilių stovėjimo vietų tikrai užtenka“, – sakė R. Šalaševičiūtė.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Via Lietuva
Skaityti

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas
Skaityti

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

Dviračių takai
Skaityti

Tai, ko Lietuvoje dar nebuvo: „Via Lietuva“ pėsčiųjų ir dviračių taką paženklino naktį švytinčiais dažais

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas krovininiam ir komerciniam transportui 

Milikonių įkalnė
Skaityti

Dėl rekonstrukcijos uždaroma Milikonių įkalnė: keisis eismo tvarka ir viešojo transporto maršrutai

Internetiniai žaidimai
Skaityti

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

Formulė 1
Skaityti

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai
Skaityti

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas
Skaityti

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti
Skaityti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

Adampolis group
Skaityti

Ambicinga „Adampolis Group“ plėtra: į naują kompleksą investuoja 33 mln. eurų

Vilkikų vairavimas virtuali realybė
Skaityti

Virtuali realybė vilkikų vairuotojams: KTU mokslininkų ir partnerių kuriamas VR įrankis padės įvaldyti stresines situacijas kely

Metų automobilis 2025
Skaityti

„Metų automobilis 2025“: pretendentų šokiai Bukiškių autodrome

Novaturas
Skaityti

„Novaturas“ trečiąjį ketvirtį gavo 61,1 mln. eurų pajamų, rugsėjis – pelningas

Juodosios dėmės Via Lietuva
Skaityti

Šalies keliuose tapo saugiau: „Via Lietuva“ skelbia apie įgyvendintą šių metų „juodųjų dėmių“ sprendimų planą

vandeniliu varomi autobusai
Skaityti

Naujiems elektra ir vandeniliu varomiems keleiviniams autobusams įsigyti – dar 36 mln. Eur investicijų

Zbigniew Paszkowic
Skaityti

Paskirtas naujasis „ORLEN Lietuva“ generalinis direktorius Zbigniew Paszkowicz

Klaipėda gatvės
Skaityti

Prasidėjus žiemos sezonui – gatvių priežiūros žemėlapis miestiečiams

NAUJIENOS

Vilniaus judumo žemėlapis

„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link

Rimvydas Pocius

Kad pirmasis plikledis neužkluptų netikėtai: trys patarimai iš draudimo ekspertų

„Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“

Naujas „Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“ susitelks į ateities akumuliatorių technologijas

Automobilių vairavimo taisyklės

10 keisčiausių kelių eismo taisyklių, kurias reikėtų žinoti keliaujant į užsienį

Dviratininkai ir eismo įvykiai

Vasarai artėjant į pabaigą, dviratininkų gatvėse nemažėja: eismo įvykiuose sužalojami kasdien

Elektromobiliai

Elektromobilių vairuotojų privilegijos: nuo viešojo transporto juostų Vilniuje iki didesnio greičio limito Austrijos greitkeliuose

PATARIMAI

Kodėl svarbu atlikti antikorozinį padengimą?

Kada apsimoka pirkti automobilį iš JAV?

Plaukime automobilį

Dyzelinio kuro siurblio remontas

Kada reikalingas dyzelinio kuro siurblio remontas?

Kokios padangos tinkamiausios lietuviškai žiemai?

Kaip šaltą rytą užvesti automobilį

PARTNERIO TURINYS

Stogo skersiniai

Naujo automobilio nuoma Vilniuje

Transporto paslaugos: ką renkasi klientai?

Kada keičiamos padangos?

Kėbulo remonto darbai. Ką reikia žinoti

Automobilių supirkimas šiauliuose

Priežastys, kodėl verta rinktis automobilių supirkimą Šiauliuose

STRAIPSNIAI

Kokiais visureigiais važinėsime 2025-aisiais?

Faktai apie Formulė 1 bolidus

Sunkiai pastebimi motociklininkai

Nepaslyskite šlapiame kelyje

Paviršiaus dažymo medžiagos ir dažymas

Energijos nuostoliai mechaninėje transmisijoje

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.