• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Tyrimas: Lietuvoje mėgstamiausios Audi, Toyota ir Vokswagen automobilių markės

Prieš dešimt metų, dar ekonominės krizės išvakarėse, didžioji dalis automobilį turinčių gyventojų į klausimą „koks būtų kitas Jūsų automobilis?“ dažniausiai atsakydavo nurodydami vieną iš prabangių vokiškų prekės ženklų. Šiandien, remiantis „Kantar Emor“ ir „Kantar TNS“ atlikto tyrimo apie prekės ženklo populiarumą, pasirinkimą ir reputaciją duomenimis, populiariausi prekės ženklai kiek pragmatiškesni – visose Baltijos šalyse dominuoja „Volkswagen“ ir „Toyota“ markių automobiliai. Tiesa, Lietuvoje populiariausiu prekės ženklu ir toliau išlieka „Audi“.

Atsižvelgdami į savo gyvenimo būdą bei poreikius, 29 proc. apklaustų Lietuvos gyventojų „Audi“ įvardino kaip pirmąjį naujo automobilio pasirinkimą, „Toyota“ – 28 proc., o „Volkswagen“ – 26 proc. Latvijoje „Volkswagen“ – populiariausio prekės ženklo pozicijoje (32 proc.), „Toyota“ kaimyninėje šalyje yra antra (26 proc.), „Audi“ – trečia (25 proc.). Estijoje, tiek „Toyota“, tiek „Volkswagen“ tapo maždaug trečdalio apklaustųjų pirmuoju pasirinkimu, dar ketvirtadalis apklausos dalyvių rinkosi „Škoda“.

„Toyota“, „Volkswagen“ ir „Audi“ jau daug metų patenka tarp populiariausių prekės ženklų, tad pastaruoju metu nauji rinkos dalyviai deda vis daugiau pastangų siekdami užsitarnauti pirkėjų palankumą. Pavyzdžiui, 2005 m. „Škoda“, kaip pirmąjį pasirinkimą, įvardijo vos 2 proc. Lietuvos gyventojų, šiandien – jau 9 proc. Sparčiai auga ir korėjietiškų prekės ženklų – „Kia“ ir „Hyundai“ – populiarumas. Prabangių prekės ženklų kategorijoje sparčiai populiarėja naujieji „Volvo“ modeliai.

Tuo tarpu prancūziški prekės ženklai „Peugeot“ ir „Renault“ per pastaruosius dešimt metų prarado didelę dalį lojalių pirkėjų. Pirmiausia, taip įvyko dėl pasklidusio įsitikinimo, jog jų automobiliai kokybe nusileidžia konkurentams. Baltijos šalyse taip pat slopsta kai kurių japoniškų prekės ženklų tokių kaip „Honda“ ir „Mazda“ populiarumas, kadangi rinkai nebuvo laiku pasiūlyti nauji automobilių modeliai.

„Šio tūkstantmečio pradžioje Baltijos šalių gyventojai, įsigydami automobilius, buvo atviresni įvairiems prekės ženklams ir buvo labiau linkę eksperimentuoti nei šiandien. Šiandien matome, jog vartotojų ištikimybė pasirinktam prekės ženklui yra išaugusi. 59 proc. vartotojų Lietuvoje planuoja ir ateityje pirkti to paties prekės ženklo automobilius. Latvijoje ir Estijoje ši tendencija dar ryškesnė. Lojaliausiais klientais pasižymi prekės ženklai, sugebėję užtikrinti savo klientams gyvenimą be rūpesčių dėl automobilio – tą jie padarė siūlydami puikų klientų aptarnavimą arba ilgai tarnaujančius automobilius“, – teigia vyriausiasis „Kantar Emor“ ekspertas Trinas Ojalas (Triinu Ojala).

Tiesa, „Toyota“ ir „Volkswagen“ populiarumą lėmė tokie komponentai kaip aktyvus automobilių prekybininkų tinklas bei sėkminga jų veikla. „Škoda“ Baltijos šalyse užsitarnavo mažiausiai priežiūros reikalaujančių automobilių reputaciją, o Lietuvoje šis prekės ženklas taip pat vertinamas kaip siūlantis patrauklų kokybės ir kainos santykį. „Volvo“ sėkmę paaiškina tiek ilgalaikis prekės ženklo kaip industrijos saugumo standarto statusas, tiek automobilių kokybė bei tvarumas. Tokias pačias stiprybes demonstruoja ir „Subaru“. Žinoma, kai kurie prekės ženklai išlieka populiarūs vien dėl su savo klientais sukurto emocinio ryšio , kuris formuoja jų įvaizdį. Į šią kategoriją patenka „Mercedes-Benz“, „BMW“, „Subaru“ ir „Audi“ prekės ženklai.

Didžiausiu teigiamu reputacijos pokyčiu pasižymi korėjietiški prekės ženklai, ypač „Kia“, kurios prestižo reitingas pakilo nuo 3,7 (2005 m.) iki 6,2. Daugiau nei pusė apklaustųjų, palankiai vertinančių korėjietiškus prekės ženklus, planuoja likti jiems ištikimi ir ateityje. Tuo tarpu prancūziški prekės ženklai ir „Dacia“ turi pagrindo nerimauti: nors jų patraukli kaina vertinama, jiems nebuvo skirta aukštų balų jokioje kitoje kategorijoje.

„Šiandien pirkėjams kiek lengviau atrasti informacijos apie naujus automobilių modelius bei kitų vartotojų patirtį. Tiesa, dėl informacijos pertekliaus išaugo automobilio pardavėjo vaidmens svarba. Jie, išsiaiškinę realius vartotojų poreikius, siekia akcentuoti būtent tas automobilio savybes, kurių tikimasi“, – pasakoja T. Ojalas.

„Kantar Emor“ ir jų partneriai „Kantar TNS“ taip pat apklausė automobilių pirkėjus visose trijose Baltijos šalyse, siekiant išsiaiškinti, kokiais degalais varomą automobilį jie norėtų vairuoti ateityje. 31 proc. Lietuvos ir net 44 proc. Latvijos gyventojų vis dar rinktųsi dyzelinį, o Estijos gyventojai ir toliau rinktųsi benzininį automobilį. Tačiau tiek Lietuvoje, tiek Estijoje vis daugiau gyventojų dyzelino variklius vertina nepalankiai. Ko gero, tai lėmė hibridinių automobilių išaugęs populiarumas – šiemet jie sulaukė Lietuvoje ir Estijoje atitinkamai 29 proc. ir 22 proc. vartotojų palaikymo. Latvijoje susidomėjimas tokio tipo automobiliais tesiekia 16 proc. Didžiausią palaikymą elektriniams automobiliams išreiškė respondentai Lietuvoje, ypač vokiškiems modeliams. Kaip pirmą pasirinkimą tokius automobilius įvardijo net 12 proc. vartotojų, Latvijoje – 4 proc., Estijoje – vos 3 proc.

Automobilio prekės ženklo populiarumo, pasirinkimo ir 14 kriterijų sudarančią reputacijos apklausą „Car Brand Health“ parengė „Kantar Emor“ agentūros (Estijoje) ir „Kantar TNS“ (Latvijoje ir Lietuvoje). Šios apklausos rengiamos kasmet nuo 2005 m. Kiekvienoje šalyje telefonu apklausiami 500 automobilių savininkų. Šių metų apklausa atlikta balandžio–gegužės mėnesiais.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Automobiliai
Skaityti

Automobilių kultūros ir pramogų sankirta: Automobilių parodos ir lenktynės Lietuvoje

Skaityti

Kodėl naudoti automobiliai lietuviams patinka BMW, o nauji Toyota?

Skaityti

„Regitra“ siunčia žinią Rusijos gerbėjams Lietuvoje: nebelieka vardinių numerių su dviem užrašais

Skaityti

Laivas su beveik 4000 automobilių atsidūrė 3,5 kilometro gylyje: nuostoliai siekia apie 140 mln. eurų

Skaityti

Ateitis su debesijos technologijomis: daugybės vartotojų gyvenimas gerokai pasikeis

Skaityti

Naudotų automobilių rinkos apžvalga: nuo ridos klastojimo ir vagysčių iki populiariausių 2021 m. modelių

Skaityti

Automobilio pripažinimas neatsiejamas nuo gero dizaino. Kaip jis kuriamas?

Skaityti

„Toyota“ pristatė ambicingą planą: greičiau nei per dešimtmetį elektromobilių gamą praplės iki 30 modelių

Skaityti

Vairuotojai įpročio viršyti greitį neatsikrato: pažeidimų skaičius šiemet – netoli milijono

Skaityti

Parodė „Metų automobilio“ rinkimų užkulisius: papasakojo, kaip kadaise buvo renkami geriausi automobiliai

Skaityti

Penki mitai apie elektromobilius: kas tiko prieš dešimtmetį – šiandien nebegalioja

Skaityti

Koncepcinis „Audi skysphere“ – ateitis yra atvira

Skaityti

Biržuose – senovinių automobilių magija

Skaityti

„Continental“ gamins kontaktinę elektros įrangą sunkvežimiams

Skaityti

Pavojai automobilio salone: ne tik karštis, bet ir oras

Skaityti

Lietuvos žemėlapyje nupiešė didžiulį „Kia“ logotipą: raidžių aukštis – net 160 km

Skaityti

Benzingalvių laukia ypatingas reginys: pirmasis sezono japoniškų automobilių gerbėjų susitikimas

Skaityti

Kaip gimsta unikalūs, patys greičiausi „Jaguar“ automobiliai?

NAUJIENOS

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

PATARIMAI

Naudoto automobilio pirkimas

Ar gera investicija – klasikinis rusiškas automobilis?

10 būdų, kaip sutaupyti degalų

Automobilių programėlės

Top automobilių programėlės, kurios palengvina gyvenimą kelyje

Ekspertai pasidalino praktiniais patarimais, ką svarbu žinoti patekus į eismo įvykį: neskubėkite dėti parašo deklaracijoje

Kuo naudingi tranzitiniai sandėliai?

PARTNERIO TURINYS

Starterio gedimo požymiai

Navigacijos (1 dalis)

Mikroautobusų nuoma Vilniuje: kodėl verta nuomotis?

Profesionalus automobilių stiklų remontas

SUNKVEŽIMIŲ NAVIGATORIUS Galaxy TAB Primo TRUCK 2013

Profesionalūs vairavimo mokymai. Nuo motociklo iki traktoriaus

STRAIPSNIAI

„Spygliai” (Metalikas)

Amortizatorių tikrinimas ir jų būklės diagnozavimas

Padangų keitimo sezonas: estai ir latviai – liberalesni nei lietuviai

Naujas ES padangų ženklinimas sudrebins padangų prekybą

Alyvos filtrai

„Lotus“: padangų naudojimo pranašumą nebūtinai turėsime visur

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.