• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

„Continental“ gamins kontaktinę elektros įrangą sunkvežimiams

Technologijų kompanijos „Continental“ padalinys „Continental Engineering Services“ ir „Siemens Mobility“ kartu kurs ir gamins sunkvežimiams skirtus srovės imtuvus, dar kitaip žinomus kaip pantografus. Taip bus siekiama labiausiai apkrautuose greitkelių ruožuose naudoti elektros tinklą sunkvežimiams ir žymiai sumažinti CO2 emisijas. Šiose atkarpose su elektros laidais sunkvežimiai, turintys elektros pavarą (hibridiniai, vandeniliniai ar naudojantys akumuliatorius), galės važiuoti naudodami virš kelio nutiestos elektros linijos tiekiamą energiją, taip pat įkrauti akumuliatorius. „Keliuose pritaikysime elektrinių traukinių principą, o srovės imtuvai bus kuriami ir gaminami laikantis automobilinių standartų. Šis mūsų kompanijų bendradarbiavimas yra didelis žingsnis link klimatui poveikio nedarančio krovinių pervežimo“, – sako dr. Christoph Falk-Gierlinger, „Continental Engineering Services“ vykdomasis direktorius.

„Siemens Mobility“ sukurta „eHighway“ technologija jau yra naudojama, tad dabar svarbiausia sukurti sunkvežimiams pritaikytų elektros imtuvų įrangą, kurią galėtų naudoti gamintojai. „Pervežimai keliais daro itin didelę įtaką klimato kaitai, – sako Michaelis Peteris, „Siemens Mobility“ generalinis direktorius. – Vien tik Vokietijoje pervežimai sudaro trečdalį visų transporto CO2 emisijų, todėl gamintojai ieško skirtingų sprendimų kaip jas mažinti. Mes sukūrėme „eHighway“ technologiją, kuri tinka skirtingas pavaros koncepcijas turintiems sunkvežimiams ir leidžia važinėti efektyviai ir be emisijų. Tai gali tapti kertiniu sprendimu, susijusiu su aplinkosauga krovinių pervežimo sektoriuje“.

Geležinkelio principas: daugiau kaip 4000 kilometrų elektrifikuotų greitkelių

Siekiant šių tikslų, bus elektrifikuojamos ne visos atkarpos – Federalinė Vokietijos Transporto ministerija rekomenduoja, kad iki 2030 metų kontaktinis elektros tinklas būtų įrengtas virš 4000 kilometrų greitkelių, kadangi Vokietijos greitkeliuose iš 13 000 kilometrų pagrindinių tolimojo pervežimo magistralių, maždaug du trečdaliai degalų sunaudojama labiausiai apkrautose 4000 kilometrų atkarpose. Virš jų įrengus elektros tinklą, kuris sunkvežimiams su elektros pavara tiektų energiją, bus galima greitai pasiekti itin efektyvaus emisijų sumažinimo. Šis principas pritaikytas vadovaujantis traukinių maršrutais, iš kurių tik maždaug 60 procentų yra elektrifikuoti. Tačiau dėl itin intensyviai naudojamų atkarpų, daugiau kaip 90 proc. visų traukinių Vokietijoje važinėja elektra. Pasak Transporto ministerijos atliktos studijos, labiausiai apkrautų Vokietijos kelių atkarpų elektrifikavimas kasmet leis sutaupyti nuo 10 iki 12 mln. tonų CO2 emisijų, jei elektra bus išgaunama iš atsinaujinančių šaltinių.

Šiuo metu Vokietijoje technologija bandoma trijose viešojo naudojimo keliuose: A5 greitkelyje tarp Frankfurto oro uosto ir Darmštato, A1 greitkelyje tarp Reinfeldo ir Liubeko, ir federaliniame B462 greitkelyje tarp Kuppenheimo ir Gaggenau, vėliau ją ketinama pristatyti ir kitose Europos šalyse.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Automobiliai
Skaityti

Automobilių kultūros ir pramogų sankirta: Automobilių parodos ir lenktynės Lietuvoje

Skaityti

Kodėl naudoti automobiliai lietuviams patinka BMW, o nauji Toyota?

Skaityti

„Regitra“ siunčia žinią Rusijos gerbėjams Lietuvoje: nebelieka vardinių numerių su dviem užrašais

Skaityti

Laivas su beveik 4000 automobilių atsidūrė 3,5 kilometro gylyje: nuostoliai siekia apie 140 mln. eurų

Skaityti

Ateitis su debesijos technologijomis: daugybės vartotojų gyvenimas gerokai pasikeis

Skaityti

Naudotų automobilių rinkos apžvalga: nuo ridos klastojimo ir vagysčių iki populiariausių 2021 m. modelių

Skaityti

Automobilio pripažinimas neatsiejamas nuo gero dizaino. Kaip jis kuriamas?

Skaityti

„Toyota“ pristatė ambicingą planą: greičiau nei per dešimtmetį elektromobilių gamą praplės iki 30 modelių

Skaityti

Vairuotojai įpročio viršyti greitį neatsikrato: pažeidimų skaičius šiemet – netoli milijono

Skaityti

Parodė „Metų automobilio“ rinkimų užkulisius: papasakojo, kaip kadaise buvo renkami geriausi automobiliai

Skaityti

Penki mitai apie elektromobilius: kas tiko prieš dešimtmetį – šiandien nebegalioja

Skaityti

Koncepcinis „Audi skysphere“ – ateitis yra atvira

Skaityti

Biržuose – senovinių automobilių magija

Skaityti

Pavojai automobilio salone: ne tik karštis, bet ir oras

Skaityti

Lietuvos žemėlapyje nupiešė didžiulį „Kia“ logotipą: raidžių aukštis – net 160 km

Skaityti

Benzingalvių laukia ypatingas reginys: pirmasis sezono japoniškų automobilių gerbėjų susitikimas

Skaityti

Kaip gimsta unikalūs, patys greičiausi „Jaguar“ automobiliai?

Skaityti

Nomeda Marčėnaitė ekstremalų važiavimą siūlytų įtraukti į vairuotojų mokymus

NAUJIENOS

Formulė 1

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

Adampolis group

Ambicinga „Adampolis Group“ plėtra: į naują kompleksą investuoja 33 mln. eurų

Vilkikų vairavimas virtuali realybė

Virtuali realybė vilkikų vairuotojams: KTU mokslininkų ir partnerių kuriamas VR įrankis padės įvaldyti stresines situacijas kely

PATARIMAI

automobilio paruošimas žiemai

Svarbiausi dalykai ruošiant automobilį žiemos sezonui

Naudoto automobilio pirkimas

Kaip paruošti automobilį žiemai

Vairavimas be nugaros skausmo

Apibraižytas automobilis stovėjimo aikštelėje – ką daryti?

Padangos žiemai: nuo restauruotų iki dygliuotų. Kas geriau?

PARTNERIO TURINYS

Lengvųjų automobilių padangų rinka

Ekonomikos nuosmukis tapo „Cordiant Prefessional“ tramplinu

Profesionalus važiuoklės remontas

Pažintinė kelionė autobusu – dar daugiau įspūdžių

Patarimai planuojantiems išsinuomoti automobilį

Geras autoservisas Vilniuje

STRAIPSNIAI

Kaip atpažinti kokybišką dujų montavimą?

Tiek miestui, tiek ir kaimui

Apsauginei mašinos priežiūrai – vos penkios minutės!

Vairuotojai turi saugotis stipraus vėjo

Sureguliuoti ratai tausoja padangas

Nepriklausomi ekspertai palygino „Hankook“ ir „Michelin“ padangas

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.