• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

„Geriausio Lietuvos vairuotojo 2019“ konkurso etapas Panevėžyje. Manevruoti atbulomis įkalnėje – ne visiems įveikiama užduotis

67 dalyviai iš visos Lietuvos išbandė savo jėgas „Geriausio Lietuvos vairuotojo 2019“ konkurso atrankos etape Panevėžyje ir tik 7 iš jų iškovojo teisę keliauti į finalą, kuris jau artėjantį sekmadienį vyks Šiaulių darbo rinkos mokymo centro autodrome. Šiemetiniame konkurse liko vienas atrankos etapas – jis kitą šeštadienį vyks Šiauliuose.

Sudėtingesnė teorijos rungtis

Į Panevėžį susirinkę konkurso dalyviai jau pirmame etape buvo nustebinti: vietoje įprasto teorijos klausimyno su atsakymo variantais, šįkart jie turėjo pademonstruoti įvairesnes žinias – nuo atvirų klausimų iki vaizdinių, kuriuose reikėjo iššifruoti nuotraukose užfiksuotą atsakymą.

„Dalis teorinių klausimų buvo vaizdiniai – tai pasunkino užduotį. Iš pradžių galvojau, kad net teorinės dalies neįveiksiu, bet ji buvo sunki visiems ir vis tik patekau į antrą etapą. Vairavimo užduotys taip pat patiko – atbulomis į kalną manevruodamas užvažiavau be problemų. Daug kam tai sukėlė problemų, bet jeigu tinkamai nukreipi automobilį prieš kildamas į kalną, užduotį įveiki lengvai“, – sužinojęs rezultatus, pasakojo etapo nugalėtojas Edgaras Latiškevičius. Jis į konkurso finalą keliauja jau ne pirmą kartą, o pernai užėmė 6 vietą visoje Lietuvoje.

Toli gražu ne visi žinojo, jog naujo BMW 330i automobilio variklio darbinis tūris tėra 2 litrai, o patys seniausi Lietuvoje įregistruoti automobiliai yra „Audi“ – jų vidurkis net 18,5 metų. Dalyviams taip pat reikėjo žinoti tam tikrus eismo taisyklių niuansus, mokėti paversti kilometrus per valandą į mylias per valandą bei atlikti kitas vairuotojiškas užduotis.

Valytuvus keisti drįso ne visi

Automobilio valytuvų keitimas iš pirmo žvilgsnio neatrodo sudėtinga užduotis, tačiau daugelis tą darydami vietoje planuotos minutės sugaišta bent dešimt. Ne visiems pavyko tinkamai įveikti ir specialią organizatorių su „Blue Print“ parengtą užduotį – valytuvų keitimą „Suzuki Vitara“ automobiliui.

Tai nebuvo privaloma rungtis, tačiau geriausią rezultatą joje parodęs dalyvis gavo bilietą į finalą Šiauliuose bei papildomus konkurso partnerių prizus. Tokia motyvacija susidomėjo bene visi į antrąjį konkurso atrankos etapą patekę dalyviai, iš kurių geriausią rezultatą pademonstravo Tomas Geštautas – užduotį jis įveikė per 1 min. 37 sek. Jam reikėjo ne tik pakeisti, bet ir rasti tinkamus valytuvus iš kelių skirtingų.

„Automobilį ne pirmą kartą ardau, prilaužęs jų taip pat esu – dažnai savo, draugų ar giminių automobilius paremontuoju. Tokio valytuvo tvirtinimo dar nebuvau matęs, tad reikėjo pagalvoti, kaip jį nuimti ir po to užfiksuoti. Ne visus žmones traukia technikos remontas – aš pats mėgstu bandyti, gal ta patirtis ir lėmė pergalę“, – kalbėjo T. Geštautas, pridurdamas, jog vairuotojams neužtenka tik mokėti vairą sukioti – jo manymu, reikėtų ir technikoje, ir teisiniuose dalykuose nusimanyti.

Praktinio važiavimo vinis – sudėtingi manevrai įkalnėje

Geriausiai teorijos etape pasirodę vairuotojai savo jėgas išbandė dviejuose slalomo važiavimuose „Suzuki“ automobiliais – hečbeku „Swift Sport“ bei krosoveriu „Vitara“. Pirmuoju teko itin sudėtinga užduotis – šios rungties teisėjas, Panevėžio darbo rinkos mokymo centro autodromo vadovas Vytautas Šakėnas, parengė sudėtingą trasą, kurios dalį sudarė manevravimas stačioje įkalnėje atbuline pavara mechaninę dėžę turinčiu automobiliu.

„Tokios rungtys būtinos. Geriausias vairuotojas turi mokėti ne tik į priekį važiuoti, gazą spausti, bet ir laiku sustoti bei taip pat mokėti manevruoti įkalnėje bei nuokalnėje. Šiandien matėme paliestas, nuverstas gaireles, tai kas būtų realiame eisme? Daugelis žmonių galvoja, kad gerai vairuoja, tačiau mokymų metu atliekant įvairias užduotis pasimato spragos. Geriausia tokiuose konkursuose pasitikrint, ką moki, patobulėti ir nekartoti tokių klaidų kelyje“, – kalbėjo V. Šakėnas.

Papildomoje moterų įskaitoje nugalėjo Justina Jelinskaitė, dalyvaujanti konkurse ne pirmą kartą ir įveikusi net pastarųjų dvejų metų konkurso nugalėtoją Solveigą Dambrauskaitę.

„Ne visada pavykdavo įveikti teorinę užduotį, tad važiavimuose manęs nebūdavo – kelerius metus buvo pertrauka. Tačiau šiemet viskas pavyko puikiai. Su automobiliais susipažinusi esu gerai – tai mano hobis, vairuoju daug ir dažnai. Kiekvienam, ypatingai mėgstančiam vairuoti, siūlyčiau tokiame konkurse sudalyvauti. Neabejoju, kad finale laukia dar sunkesnės ir įdomesnės užduotys, bet kuo sunkiau, tuo įdomiau ir azartas didesnis“, – pasakojo Panevėžio etapo Moterų įskaitos nugalėtoja.

Kartu su J. Jelinskaite, E. Latiškevičiumi ir T. Geštautu į konkurso „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2019“ finalą pateko Paulius Sabaliauskas, Marius Goštautas, Darius Gutauskas ir Marius Bareikis.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Automobilių entuziastai
Skaityti

Kazino žaidimai automobilių entuziastams

Probro
Skaityti

„PRO BRO Group“ vieša obligacijų emisija pritraukė 5,5 mln. eurų

Plikledis
Skaityti

Plikledis keliuose gali pasirodyti jau spalį: ką turi žinoti vairuotojai

Automobilio pirkimas
Skaityti

Ką privalo užtikrinti naudoto automobilio pardavėjas ir ką iš tiesų reiškia trumpalaikė „komercinė garantija“?

Kauno vakarinis aplinkelis
Skaityti

„Via Lietuva“ pristatė galimybių studiją, kaip keisis Kauno vakarinis aplinkkelis

Unipark
Skaityti

Sukčiai vėl atakuoja vairuotojus: UNIPARK įspėja apie įtartinas SMS žinutes

Kelio dangų bandymai
Skaityti

Lietuvoje pradedami klimatui neutralių kelio dangų bandymai

Druskininkų autobusų stoties statybos
Skaityti

Statomoje Druskininkų autobusų stotyje palikta žinia ateities kartoms

Naujo automobilio pirkimas
Skaityti

Įvardijo Lietuvos gyventojams svarbiausius kriterijus renkantis naują automobilį

Psichologija
Skaityti

Siekis atsilošti: pralaimėjimų vaikymasis po blogos dienos psichologijos požiūriu

Ilgos kelionės
Skaityti

Ilgos kelionės už vairo: kaip jas suderinti su pramogomis?

Motociklo paruošimas žiemai
Skaityti

Ekspertas pataria, kaip tinkamai paruošti motociklą žiemai ir išsaugoti jo vertę

Kelionės į Švediją
Skaityti

Rudens nuobodulį lietuviai vaiko mini kelionėmis į Švediją: kodėl tai ypač populiaru tarp šeimų su vaikais

Aurelija Kazlauskienė
Skaityti

Tyrimas: kas penktas šalies vairuotojas pripažįsta – vaikams trūksta saugaus eismo žinių

Moller Auto
Skaityti

„Moller Auto“ klientų lojalumo programa pelnė prestižinį Europos apdovanojimą

Saugaus eismo egzaminas
Skaityti

„Via Lietuva“ kviečia išbandyti jėgas visuotiniame saugaus eismo egzamine

Radzinausko tiltas
Skaityti

Nuo šiandien tęsiami darbai ant Č. Radzinausko tilto

Naujų automobilių kainos
Skaityti

Naujų automobilių kainų šuolis keičia įpročius: vis daugiau vairuotojų renkasi naudotus automobilius

NAUJIENOS

tararoleris

Lietuvoje – retenybė, užsienyje – įprastybė: kokią istoriją gali papasakoti tararoleris?

Kolekciniai automobiliai

Kolekcinių automobilių rinka: didžiausi kainų šuoliai ir nuvertėjimai

Skaitmeniniai sprendimai

Skaitmeniniai sprendimai sportui ir žaidimams – ar jau mūsų realybė?

Diena be automobilio

Diena be automobilio: kokios alternatyvos ir kaip jos keičia mūsų aplinką?

Automobilio vairavimas

Kada pagyvenusiems žmonėms metas persėsti į keleivio vietą?

Dviračių takai

„Via Lietuva“: dar viena darnaus judumo jungtis – pėsčiųjų ir dviračių takas sujungs Kėdainius su Josvainiais

PATARIMAI

Kaip prižiūrėti valytuvus

Ilga kelionė automobiliu

Ilga kelionė automobiliu: kaip pasiruošti, kad ji būtų patogi ir nebrangi?

Bio-DME degalais varomas sunkvežimis įveikė 100 tūkst. kilometrų ridą

Motociklo vairavimo kursai. Patarimai ir praktika. Video

Ar keisti alyvą?

Automobilis lizingu

Kaip nusipirkti automobilį lizingu

PARTNERIO TURINYS

Mikroautobusų nuoma Vilniuje: kodėl verta nuomotis?

Nebrangi automobilių nuoma Vilniuje

Automobilių stiklų keitimas, įdaužų remontas, poliravimas

Ar verta į automobilį montuoti ksenonines lemputes?

Geras autoservisas Vilniuje

Tekinimo staklės: gamintojai ir savybės

STRAIPSNIAI

„Opel Ampera” skirtas ECOBEST apdovanojimas

Kodėl vyresni vairuotojai dažniau važiuoja kelio viduriu?

Kur ieškoti patikimų automobilių nuomotojų Kaune? 

Nuo „Hyundai“ konvejerio nuriedės pirmieji vandeniliu varomi automobiliai

Priekabos elektros lizdo 13 kontaktų jungimo schema

Suportų restauravimas

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.