• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

„Peugeot“ pristato naująjį elektrinį kelionėms skirtą „e-Traveller“

„Peugeot“ pristato naują ekologiškų kelionių būdą – visiškai elektrinį „e-Traveller“. Populiarusis kelioninis mikroautobusas dabar gali būti užsakomas su įvairiais vidaus degimo varikliais bei visiškai elektrine pavara. Pagal pasirinktą bateriją (50 arba 75 kWh talpos) jis gali įveikti iki 330 km WLTP režimu, mikroautobuso aukštis ribojamas iki 1,9 m, jame yra iki 9 sėdimų vietų, o rinktis galima iš trijų kėbulo ilgių.

Naujos kartos universalumas

„Peugeot e-Traveller“ buvo sukurtas siekiant maksimaliai patenkinti verslo ir privačių klientų poreikius, tad galima įsigyti dvi modelio versijas: „The Shuttle“ arba „Combispace“.

„The Shuttle“ skirtas keleivių vežimo įmonėms – taksi, viešbučiams, oro uostams ir pan. Modelis turi du apdailos variantus: „Business“ (5–9 sėdimos vietos) ir „Business VIP“ (6–7). Į didžiausios komplektacijos modelio saloną lengva patekti – abejos šoninės durys yra valdomos elektra, o 70 arba 90 proc. tonuoti galiniai langai sukuria aukščiausią privatumą.

2 ir 3 eilėse sėdintys keleiviai pagal versiją gali naudotis nepriklausomai valdomomis odinėmis sėdynėmis su porankiais arba 2:3–1:3 santykiu dalijama sofos tipo sėdyne, kurios nugarėlę galima nulenkti vienu rankos judesiu ir taip lengviau patekti į trečiąją eilę.

Į modelį su VIP apdaila montuojamos 4 arba 5 keleivių sėdynės, trijų zonų klimato kontrolė bei tonuotas stiklinis stogas maksimaliam jaukumui užtikrinti.

„Combispace“ versija su „Active“ bei „Allure“ apdailomis subalansuota privatiems klientams, montuojamos 5–8 sėdynės, kurias salone galima išdėlioti neribojant fantazijos, tad šis „e-Traveller“ modelis gali būti pritaikomas įvairiai sporto ar laisvalaikio įrangai vežti. Į jį taip pat montuojama pravažumą prastuose keliuose didinanti „Grip Control“ sistema, o vairuotojas gali pasirinkti vieną iš keturių važiavimo režimų – „Snow“, „All-Travel“, „Sand“, „ESP off“.

Kaip ir „Shuttle“, „Combispace“ bagažinės erdvę galima pasiekti neatidarius dangčio, užtenka praverti galinį stiklą. Tai pravartu ankštose parkavimo aikštelėse, kuriose nėra vietos visiškai atverti bagažinės dangtį.

„Peugeot e-Traveller Combi“ versija, kurioje telpa 2–9 keleiviai, subalansuota asociacijoms, sporto klubams ar darbuotojams vežti iš vienos vietos į kitą.

Erdvė ir komfortas

Naujasis „e-Traveller“ užsakomas trijų kėbulo ilgių: 4,6 m „Compact“, 4,95 m „Standard“ ir 5,3 m „Long“. Visų versijų aukštis yra 1,9 m, užtikrinantis galimybę įvažiuoti į daugelį stovėjimo aikštelių. „Compact“ versija yra unikali visame segmente – vos 4,6 m ilgio mikroautobuse galimos 9 sėdimos vietos.

Kiekvienoje mikroautobuso versijoje užtikrinamas patogumas visiems keleiviams, nepaisant to, kurioje eilėje sėdi. Modelis išsiskiria ir bagažo talpa: kai salone 9 keleiviai, bagažinėje galima sutalpinti 1 500 litrų krovinio, kai penki – 3 000 l, o kai lieka tik priekinė sėdynė – net 4 900 l.

Visame interjere taip pat išdėliotos įvairaus dydžio daiktadėžės, kurių bendra talpa sudaro 74 litrus.

Elektrinio variklio technologija

Centrinė konsolė prie vairuotojo buvo modifikuota, joje pagrindinę vietą dabar užima „e-Toggle“ pavarų perjungimo mygtukai bei važiavimo režimo pasirinkimo valdiklis.

Naujojo „Peugeot e-Traveller“ vairuotojas gali pasirinkti 3 važiavimo režimus: didžiausią nuvažiuojamą atstumą leidžiantį pasiekti „Eco“ (galia ribojama iki 60 kW ir 180 Nm), kasdieniam važiavimui optimalų „Normal“ (80 kW, 210 Nm) ir „Power“ (100 kW, 260 Nm), skirtą gabenti daugiau žmonių ir bagažo.

„Power“ režimu mikroautobusas iki 100 km/val. įsibėgėja per 13,1 sek., o nuo 80 iki 120 km/val. – per 12,1 sek. Didžiausias elektrinio modelio greitis yra 130 km/val.

„e-Traveller“ elektrinė pavara panaši į naujausių „Peugeot e-208“ ir e-2008 SUV modelių. Modifikuota pavarų dėžė pritaikyta komerciniam transportui tenkančioms didesnėms apkrovoms.

Į elektrinį mikroautobusą montuojamos dviejų tipų baterijos – 50 arba 75 kWh. Abiem suteikiama 160 tūkst. km arba 8 metų garantija.

Su salono šildymu bei vėdinimu sujungta baterijos termoreguliacija įgalina itin greitą įkrovimą (100 kW), optimizuotą nuvažiuojamą atstumą bei ilgesnį baterijos gyvavimo laiką. Keleiviams šilumą užtikrina net 10 kW galios šilumos siurblys, o pagal versiją – ir šildomos sėdynės bei iš anksto programa lietimui jautriame ekrane arba „MyPeugeot®“ programėle nustatoma norima salono temperatūra.

Kupinas modernių technologijų

Į visiškai elektrines „e-Traveller“ versijas diegiamos įvairios saugumo ir komforto technologijos: tai – elektra atidaromos šoninės durys, beraktė atrakinimo ir variklio įjungimo sistema, projekcinis ekranas, pravažumo sistema „Grip Control“, pagalba pajudant įkalnėje, „Visiopark 1“ sistema, įspėjimas apie eismo juostą žyminčios linijos kirtimą, autonominis avarinis stabdymas, vairuotojo nuovargio ir nematomos zonos stebėjimo sistemos, automatiškai iš tolimųjų į artimąsias persijungiančios šviesos, kelio ženklų atpažinimo sistema su greičio rekomendacija.

Išmanieji telefonai prie „Peugeot e-Traveller“ gali būti prijungti naudojant „MirrorScreen“, „Apple CarPlay™“ arba „Android Auto™“ programas.

Važiuojant iki 30 km/val. greičiu, elektrinio automobilio išorėje girdėti papildomas garsinis signalas, įspėjantis aplinkinius apie tyliai važiuojančią transporto priemonę.

Elektrinis mikroautobusas papildo iki šiol buvusią didelę „Traveller“ modelių su vidaus degimo varikliais gamą. Naujasis „Peugeot e-Traveller“ bus surenkamas Prancūzijoje, prie Valansjeno (Valenciennes) miesto esančioje gamykloje, o Europos rinkose debiutuos antroje 2020 m. pusėje.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Elektromobiliai
Skaityti

Elektromobilių vairuotojų privilegijos: nuo viešojo transporto juostų Vilniuje iki didesnio greičio limito Austrijos greitkeliuose

Elektromobiliai taupymas
Skaityti

Vasara – ilgesnių kelionių automobilių metas: kaip maksimaliai sumažinti elektromobilio energijos sąnaudas?

Elektromobilių krovimo stotelės
Skaityti

„Elektrum Lietuva“ į elektromobilių įkrovimo stoteles „Viada“ ir „Baltic Petroleum“ degalinėse investuos 7 mln. eurų

kelionė elektromobiliu
Skaityti

Elektromobiliu į užsienį: į ką reikėtų atsižvelgti, planuojant ilgesnę kelionę? 

Elektromobilių įkrovimo stotelė
Skaityti

„Neste Lietuva” degalinių tinkle – pirmoji 300 kW galios elektromobilių įkrovimo stotelė: naudos tik žaliąją energiją

Elektromobilių įkrovimo stotelės
Skaityti

Elektromobilių įkrovimas mieste ir namuose – kuris būdas efektyvesnis?

Elektromobiliai Lietuvoje
Skaityti

Naujausia statistika: Lietuvos keliais rieda daugiau nei 16 tūkst. elektromobilių

Elektromobiliai parama
Skaityti

Viešąjį sektorių rinktis elektromobilius skatins 38 mln. eurų ES investicijos

Ignitis elektromobiliai
Skaityti

„Ignitis“ investuos iki 115 mln. eurų į elektromobilių tinklo plėtrą Baltijos šalyse 

Elektromobiliai
Skaityti

Autoverslininkų asociacija: įstrigusi parama elektromobiliams kelia grėsmę Lietuvos tikslams

Elektromobilio remontas
Skaityti

Ekspertas apie elektromobilius: tik nesiimkite remonto patys

Erikas Nemeikšis, Elektrum Lietuva
Skaityti

Lietuvos elektromobilių įkrovimo tinklas pildosi naujais taškais: „Elektrum Lietuva“ pradeda viešo įkrovimo stotelių įrengimo darbus

Elektromobiliai krovimas Enefit
Skaityti

Elektromobilis rado įkroviklį: „Nissan“ susitarė su „Enefit“

elektromobilių įkrovimo stotelių plėtra
Skaityti

„Ignitis“ ruošiasi elektromobilių įkrovimo stotelių plėtrai Baltijos šalyse – prie komandos prisijungė Eimantas Balta

Elektromobilio įkroviklis
Skaityti

(Ne)žinomi elektromobilių įkrovimo pajėgumai: nuo efektyvesnio energijos naudojimo iki papildomų pajamų

Elektromobiliai suklastota rida
Skaityti

Kas septintas naudotas elektromobilis gali turėti suklastotą ridą

Prie valstybės institucijų atsiras mažiausiai 380 elektromobilių įkrovimo stotelių
Skaityti

Prie valstybės institucijų atsiras mažiausiai 380 elektromobilių įkrovimo stotelių

elektromobiliai
Skaityti

Brangstanti energija verčia skaičiuoti iš naujo – rinktis benzininį, dyzelinį ar elektrinį automobilį?

NAUJIENOS

Automobilis šeimai

Kokį automobilį rinktis šeimai?

Vairavimo žinių atnaujinimas

Privalomą vairavimo žinių atnaujinimą lietuviai laiko nereikalinga našta, ekspertai ragina verčiau daugiau dėmesio skirti vairuotojų informavimui

Naudoti automobiliai

Naudotų automobilių pardavėjai: didesnė atsiskaitymų grynaisiais kartelė augins šešėlį

Įkrovimo stotelės magistralė

Automagistralėje Kaunas-Vilnius – 2 naujos itin greito elektromobilių įkrovimo stotelės

Kelio ženklai

„Via Lietuva“ vairuotojus ragina keliuose stebėti šiuos ženklus: kokią informaciją jie pateikia

Via Lietuva

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

PATARIMAI

Naudoti automobiliai: iš kurios šalies geriausia įsigyti

vairavimas saulės spiginimas

Pavasario saulės apakinti: kas vairuotojus apsaugos nuo eismo nelaimių

10 būdų išvengti streso už vairo

Svarstant apie naują automobilį kartais verta kelis mėnesius palaukti

Hibridiniai automobiliai

Ką reikia žinoti apie hibridinius automobilius?

automobilio garsai

Barška, tarška, cypia, girgžda: penki garsai, kuriuos turėtų atpažinti vairuotojai

PARTNERIO TURINYS

Stogo skersiniai

Sėdynių užvalkalai internetu. Kaip ir kur juos pirkti?

Vaizdo registratorius

Automobilio gedimo priežastys ir kaip jų išvengti

Navigacijos (1 dalis)

Ar verta į automobilį montuoti ksenonines lemputes?

STRAIPSNIAI

Šalyje lieka tik kas trečio išardyto automobilio dalys

Ekonomija ir galia: tai suderinama Volkswagen Golf GTD modelyje

Alfa Romeo rengia išskirtinį dvivietį automobilį už santykinai prieinamą kainą

Žiemos šalčiai – išbandymas dyzeliniams automobiliams

“Toyota Avensis” diagnozė: skirtas vyresniems

Kad langai nerasotų

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.