• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Dėl pandemijos pernai mažėjo eismo įvykių skaičius, tačiau ne vairuotojų patirtos žalos

Pernai užklupusi koronaviruso pandemija savo pėdsaką paliko daugelyje sričių, tarp jų – ir eismo įvykių statistikoje. Draudimo bendrovės ERGO Transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovas Raimondas Bieliauskas pastebi, kad 2020 metai išsiskyrė mažesniu nei įprasta fiksuotų eismo įvykių skaičiumi. Tai liudija ir kelių policijos statistika. Visgi, net ir galiojant karantino suvaržymams, smulkesnių eismo įvykių miestų gatvėse ir stovėjimo aikštelėse netrūko.

Ryškiausias pokytis – pavasarį 

R. Bieliausko teigimu, nors kiek mažesnį, lyginant su atitinkamu 2019 metų laikotarpiu, eismo įvykių skaičių ERGO pernai fiksavo jau sausio bei vasario mėnesiais, itin reikšmingas pokytis išryškėjo pavasarį, šalį sukausčius pirmajam karantinui. Pernai kovą, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2019 metais, užfiksuota 35 proc., o balandį – beveik perpus mažiau draudžiamųjų eismo įvykių. Ženklus eismo įvykių sumažėjimas buvo juntamas ir gegužę, kuomet registruotas 37 proc. mažesnis eismo įvykių skaičius.

„Dėl karantino gyvenimas šalyje pavasarį iš tiesų stabtelėjo – miestų gatvėse ir keliuose stipriai sumažėjo transporto srautai, o tuo pačiu – ir eismo įvykių skaičius. Tiesa, jau vasaros pradžioje gyventojai suskubo džiaugtis sugrįžtančia laisve, o fiksuojamų eismo įvykių skaičius vėl šoktelėjo į viršų – birželį registruotų žalų skaičius jau buvo kone identiškas tam pačiam 2019 m. mėnesiui. Tai galėjo lemti gyventojų noras „atsigriebti“ po įtemptų mėnesių ir pasimėgauti vasaros teikiamais malonumais dažniau keliaujant“, – sako R. Bieliauskas.

Didesniu nei 2019 metais fiksuotų eismo įvykių skaičiumi, anot R. Bieliausko, pernai išsiskyrė ir rugsėjis, kuomet gyventojai grįžo į darbus ar studijas po vasaros atostogų, o automobilių srautai miestų gatvėse, kaip įprasta rugsėjui, reikšmingai išaugo. Tačiau netrukus atslinkusi antroji koronaviruso banga ir vėl pakoregavo tendencijas.

„Įdomu tai, kad, nors antrojo karantino suvaržymai yra panašūs į galiojusius pavasarį, o keliavimo apribojimų atžvilgiu netgi griežtesni, tačiau lapkričio ir gruodžio mėnesiais eismo įvykių skaičius sumažėjo jau ne taip ženkliai, kaip kovą–gegužę. Lapkritį fiksavome maždaug ketvirtadaliu mažiau eismo įvykių nei tuo pačiu metu užpernai. Atitinkamai gruodį buvo užregistruota 30 proc. mažiau eismo įvykių“, – sako R. Bieliauskas.

Vairuotojų patirtos žalos siekė milijonus

Draudikų atstovas pažymi, kad nors 2020 metais, lyginant su 2019-aisiais, iš viso fiksuota 20 proc. mažesnis žalų skaičius, tačiau vairuotojams išmokėtų draudimo išmokų suma išliko panaši. Iš viso ERGO už praėjusiais metais vairuotojų patirtas transporto žalas išmokėjo 40 mln. eurų. Palyginimui, 2019 metais transporto draudimo išmokos siekė beveik 42 mln. eurų.

„Nepaisant reikšmingai mažėjusio eismo įvykių skaičiaus, vidutinis draudimo išmokos dydis šiemet didėjo. Tai lemia augantis naujų automobilių gatvėse skaičius, taip pat didėjantys transporto priemonių remonto kaštai“, – sako R. Bieliauskas.

Koronaviruso pandemijos įtaka atsispinti ir praėjusių metų Lietuvos kelių policijos tarnybos eismo įvykių suvestinėse. Policijos duomenimis, praėjusių metų balandį eismo įvykių, kuriuose nukentėjo žmonės, skaičius, lyginant su tuo pačiu 2019 metų laikotarpiu, buvo 49 proc. mažesnis. Praėjusių metų lapkritį tokių įvykių fiksuota 25 proc. mažiau, o bendrai sausio–lapkričio mėnesiais – 6 proc. mažiau nei 2019 metais.

R. Bieliauskas pažymi, kad net ir sumažėjus automobilių srautams fiksuojama nemažai smulkesnių eismo įvykių, kurių daugiausiai pasitaiko miestų gatvėse ir stovėjimo aikštelėse.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Automobilių entuziastai
Skaityti

Kazino žaidimai automobilių entuziastams

Probro
Skaityti

„PRO BRO Group“ vieša obligacijų emisija pritraukė 5,5 mln. eurų

Plikledis
Skaityti

Plikledis keliuose gali pasirodyti jau spalį: ką turi žinoti vairuotojai

Automobilio pirkimas
Skaityti

Ką privalo užtikrinti naudoto automobilio pardavėjas ir ką iš tiesų reiškia trumpalaikė „komercinė garantija“?

Kauno vakarinis aplinkelis
Skaityti

„Via Lietuva“ pristatė galimybių studiją, kaip keisis Kauno vakarinis aplinkkelis

Unipark
Skaityti

Sukčiai vėl atakuoja vairuotojus: UNIPARK įspėja apie įtartinas SMS žinutes

Kelio dangų bandymai
Skaityti

Lietuvoje pradedami klimatui neutralių kelio dangų bandymai

Druskininkų autobusų stoties statybos
Skaityti

Statomoje Druskininkų autobusų stotyje palikta žinia ateities kartoms

Naujo automobilio pirkimas
Skaityti

Įvardijo Lietuvos gyventojams svarbiausius kriterijus renkantis naują automobilį

Psichologija
Skaityti

Siekis atsilošti: pralaimėjimų vaikymasis po blogos dienos psichologijos požiūriu

Ilgos kelionės
Skaityti

Ilgos kelionės už vairo: kaip jas suderinti su pramogomis?

Motociklo paruošimas žiemai
Skaityti

Ekspertas pataria, kaip tinkamai paruošti motociklą žiemai ir išsaugoti jo vertę

Kelionės į Švediją
Skaityti

Rudens nuobodulį lietuviai vaiko mini kelionėmis į Švediją: kodėl tai ypač populiaru tarp šeimų su vaikais

Aurelija Kazlauskienė
Skaityti

Tyrimas: kas penktas šalies vairuotojas pripažįsta – vaikams trūksta saugaus eismo žinių

Moller Auto
Skaityti

„Moller Auto“ klientų lojalumo programa pelnė prestižinį Europos apdovanojimą

Saugaus eismo egzaminas
Skaityti

„Via Lietuva“ kviečia išbandyti jėgas visuotiniame saugaus eismo egzamine

Radzinausko tiltas
Skaityti

Nuo šiandien tęsiami darbai ant Č. Radzinausko tilto

Naujų automobilių kainos
Skaityti

Naujų automobilių kainų šuolis keičia įpročius: vis daugiau vairuotojų renkasi naudotus automobilius

NAUJIENOS

tararoleris

Lietuvoje – retenybė, užsienyje – įprastybė: kokią istoriją gali papasakoti tararoleris?

Kolekciniai automobiliai

Kolekcinių automobilių rinka: didžiausi kainų šuoliai ir nuvertėjimai

Skaitmeniniai sprendimai

Skaitmeniniai sprendimai sportui ir žaidimams – ar jau mūsų realybė?

Diena be automobilio

Diena be automobilio: kokios alternatyvos ir kaip jos keičia mūsų aplinką?

Automobilio vairavimas

Kada pagyvenusiems žmonėms metas persėsti į keleivio vietą?

Dviračių takai

„Via Lietuva“: dar viena darnaus judumo jungtis – pėsčiųjų ir dviračių takas sujungs Kėdainius su Josvainiais

PATARIMAI

Top 10: dažniausios automobilio pirkimo klaidos

Ką daryti, kad automobilis žiemą „nepasigautų gripo“?

Kur vežti taisyti savo automobilį?

Profesionalus starterių remontas Panevėžyje

Padangų tipai bei parametrai

Ką reikėtų žinoti apie automobilių stiklų šviesos laidumą?

PARTNERIO TURINYS

Ekonomikos nuosmukis tapo „Cordiant Prefessional“ tramplinu

Žiema dar nesibaigė: kokių klaidų išvengti vairuojant?

Mikroautobusų nuoma Vilniuje: kodėl verta nuomotis?

Profesionalus automobilių stiklų remontas

Reklama ant automobilių – puikus būdas reklamuotis

Sunkvežimių padangų rinka: seni stereotipai „žudomi“ mažomis kainomis ir šiuolaikinėmis technologijomis

STRAIPSNIAI

Cetaninio ir oktaninio skaičiaus nustatymas

Greičiausi ir lėčiausi automobiliai

Vairavimo per lietų ypatumai

Laukiantiems 918 Spyder

Vandens dėmės

Specialūs reikalavimai transporto priemonėms ir jų įrangai

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.