• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

„Mazda“ Europoje pristatė pirmąjį savo iš tinklo įkraunamą hibridą – CX-60 modelį

„Mazda“ Europos miesto visureigių rinkai pristato naująjį CX-60 modelį – pirmąjį bendrovės automobilį, turintį iš tinklo įkraunamo hibridinio modelio technologiją. CX-60 išplečia „Mazda“ SUV gamą ir yra pirmasis iš dviejų naujų didžiųjų modelių, kurie bus pristatyti Europoje per ateinančius dvejus metus.

Dizaino kalbos patobulinimai

Įspūdinga „Mazda CX-60“ dinamiško stiliaus jėga perteikia naujausių „Kodo“ dizaino kalbos patobulinimų išmanumą ir eleganciją. Ši kalba remiasi japoniška „Ma“ koncepcija, atskleidžiančia tuščios erdvės ramybę ir orų grožį. Visa tai sujungiama su priekyje variklį turinčio, galiniais ratais varomo SUV architektūros tvirtumu.

Šio modelio priekinių žibintų dizainas yra visiškai naujas „Mazda“ gamoje. Kitaip nei ankstesniuose modeliuose, priekiniai „Mazda CX-60“ žibintai išdėstyti „L“ raidės forma, kas sukuria dar nematytą vaizdą ir pabrėžia visureigio tvirtumą.

Elegantiškas, „premium“ kokybės salono dizainas labiau nei bet kada išreiškia „Kaichou“ idėjas – savotišką harmonijos elementą, kuris sujungia skirtingas medžiagas ir tekstūras, kaip antai klevo medieną, „Nappa“ odą, unikaliu būdu apdorotą japonišką tekstilę ir chromo elementus. Taip pat salonas atspindi ir „Musubu“ – įrišimo meną, kuris įkvėpė ypatingai nudygsniuoti prietaisų skydelį.

Žmogaus patogumui pritaikytos technologijos buvo patobulintos taip, kad atitiktų „Jinba-Ittai“ filosofiją ir labiau nei bet kada atlieptų individualius vairuotojo poreikius. Naujoviška „Mazda“ vairuotojo personalizacijos sistema automatiškai atpažins asmenį, sėdintį vairuotojo sėdynėje, ir pagal jį pritaikys visą aplinką: sėdynės, vairo, šoninių veidrodėlių padėtį, vaizdo projekciją ant priekinio stiklo, netgi garso ir klimato kontrolės parinktis, kad šios atitiktų ir vairuotojo kūno sudėjimą, ir asmeninius pasirinkimus.

„Mazda CX-60“ yra 4 745 mm ilgio, 1 890 mm pločio, 1 680 mm aukščio, o ratų bazės ilgis siekia 2 870 mm. Automobilio salone – itin erdvu. Pečiams tenkančios erdvės plotis siekia 1 504 mm ties priekinėmis sėdynėmis (44 mm daugiau nei CX-5 modelyje) ir 1 441 mm ties galinėmis sėdynėmis (50 mm daugiau nei CX-5 modelyje).

Bagažinės erdvė siekia 570 litrų, o, nulenkus užpakalinių sėdynes, ji padidėja iki 1 148 litrų. Jeigu nulenkę sėdynes nuspręstumėte bagažo erdvę užpildyti iki lubų, ji išaugtų iki 1 726 litrų.

Galingiausias „Mazda“ automobilis iki šiol

Europos rinkai pristatomas iš tinklo įkraunamas „Mazda CX-60“ hibridinis automobilis turi galingą „Skyactiv-G“ 2,5 l darbinio tūrio keturių cilindrų tiesioginio įpurškimo benzininį variklį, suporuotą su 100 kW galios elektros varikliu ir 355 voltų, 17,8 kWh talpos baterija.

Dėl tokio derinio bendra sistemos galia siekia 327 AG (241 kW), o jos sukimo momentas – 500 Nm. Šie skaičiai rodo, jog CX-60 yra galingiausias „Mazda“ pagamintas viešiesiems keliams skirtas automobilis.

Be to, iš tinklo įkraunamas hibridas iki 100 km/val. pagreitėja vos per 5,8 sek., o maksimalus jo greitis elektroniškai apribotas iki 200 km/val. WTLP testų duomenimis, važiuojant mišriu režimu, degalų sąnaudos yra 1,5 l 100 km atstumui, o CO₂ emisija – 33 g/km.

Vien elektra „Mazda CX-60“ leis nuriedėti iki 63 km, kai automobilio greitis siekia iki 100 km/val.

Inžinieriai nusprendė aukštos įtampos bateriją sumontuoti tarp priekinės ir galinės ašių, taip žemai, kaip tik įmanoma. Dėl to iš tinklo įkraunamas hibridinis automobilis turi itin žemą svorio centrą.

Tai, suderinus su papildomai siūloma nuolatine visų varančiųjų ratų pavara, apimančia ir sistemą, paskirstančią sukimo momentą tarp ašių, suteikia visureigiui puikias valdymo charakteristikas, prilygstančias geriausiems „premium“ segmento modeliams.

Naujos kartos varikliai

Drauge su naujuoju modeliu, „Mazda“ pasiūlys ir visiškai naujos kartos variklius, sukurtus vadovaujantis „tinkamo dydžio“ koncepcija. Pastaroji reikalauja optimizuoti variklio darbinį tūrį, kad kuo efektyviau būtų naudojami degalai ir energija.

Naujajame modelyje bus montuojami naujos kartos šešių cilindrų eilėje, 3 litrų darbinio tūrio „e-Skyactiv X“ benzininis ir 3,3 l darbinio tūrio „e-Skyactiv D“ dyzelinis varikliai. Pastarasis bus siūlomas dviejų skirtingų galios variantų.

Abi „širdys“ turi ir „M Hybrid Boost“ sistemą – „Mazda“ sukurtą 48V švelniojo hibrido technologiją, tad šie varikliai pasižymi didele galia, puikiomis degalų sąnaudomis bei maža emisija. Šios jėgainės galės būti suporuotos su nauja aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže ir „Mazda“ aktyviąja visų varančiųjų ratų pavara.

Išmanioji „Mazda“ vairavimo režimų sistema „Mi-Drive“ suteikia galimybę vairuotojui išsirinkti vieną iš keturių skirtingų režimų (iš tinklo įkraunamame hibridiniame modelyje yra ir papildomas EV režimas), kad būtų užtikrinta optimali automobilio kontrolė ir vairavimo malonumas bet kokiomis važiavimo sąlygomis.

Naujasis automobilis sukurtas naudojant „Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture“ modulinės architektūros platformą. Ištobulinta architektūra suteikia galimybę sukurti dinamiško važiavimo pojūčiais išsiskiriančius automobilius.

„Mazda“ inžinieriai didžiulį dėmesį skiria vairuotojo ir keleivių poreikiams, tad platformos patobulinimai, apimantys kėbulo standumą, leidžia vairuotojui be jokios delsos pajusti transporto priemonės atsaką į jo veiksmus. Dėl ypatingos sėdynių konstrukcijos visi automobilio keleiviai gali išlaikyti stabilumą, kai automobilis juda. Tai užtikrina automobilio judesius optimaliai stabilizuojanti pakaba ir „Mazda“ inžinierių naujame modelyje įdiegta unikali kėbulo kontrolės sistema – „Kinematic Posture Control“ (KPC).

Siekis – 5 „Euro NCAP“ saugumo žvaigždutės

„Mazda CX-60“ įdiegtas gausus pažangių vairavimo asistentų ir saugumo technologijų paketas „i-Activsense“ užtikrina aukščiausius aktyvaus saugumo rezultatus ir leidžia siekti užsibrėžto tikslo – maksimalaus įvertinimo per „Euro NCAP“ saugumo bandymus – penkių žvaigždučių saugumo reitingo.

„Mazda CX-60“ įdiegtos kelios naujos aktyvaus saugumo sistemos. Automobilyje įtaisytas naujos kartos 360 laipsnių apžvalgos „See-Through View“ monitorius pagerina matomumą, kai važiuojama nedideliu greičiu. Naujajame modelyje įrengta „Hill Descent Control“ (HDC) sistema padeda įveikti itin stačias ir slidžias ar prastos dangos nuokalnes, adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema (i-ACC) su eismo ženklų atpažinimo funkcija palaiko greičio apribojimo galimybę, taip pat įdiegta perspėjimo apie iš galo artėjančius eismo dalyvius funkcija ir daugybė kitų sistemų.

Automobilio salone tiesiai vairuotojui prieš akis – trys pagrindiniai prietaisų skydeliai: skaitmeninis TFT-LCD prietaisų skydelis, didžiulis projekcinis ekranas ant priekinio stiklo, taip pat pačiame automobilio priekinės konsolės centre įtaisytas informacijos ir pramogų sistemai skirtas 12,3 colio įstrižainės ekranas.

Melomanų ausis pradžiugins „Mazda Harmonic Acoustics“ sistema. Visų įrangos lygių „Mazda CX-60“ modeliai turi dviejų zonų oro kondicionavimo įrangą, centrinį 12,3 colio įstrižainės jutiklinį ekraną, skaitmeninį radiją, „Bluetooth“ sąsają, galimybę belaidžiu būdu naudoti „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“ sistemas, palydovinę navigacijos bei pastovaus greičio palaikymo sistemas.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Automobilis šeimai
Skaityti

Kokį automobilį rinktis šeimai?

Mercedes Benz CLA 250
Skaityti

Naujasis „Mercedes-Benz CLA“ – tvirtas charakteris kompaktiškų automobilių klasėje

Mercedes-AMG S klasė
Skaityti

Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė

Toyota Highlander
Skaityti

Atnaujintas „Toyota Highlander“ – nauja išvaizda ir išmaniosios technologijos

ford E-Transit Custom
Skaityti

„Ford“ pristato visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį

naujų automobilių rinka
Skaityti

Naujų automobilių rinka: konkurencijai augant nyksta stereotipai

Jaguar Land Rover
Skaityti

„Jaguar Land Rover“ paruošė dar vieną naujieną – iki unikalaus iššūkio liko tik dvi savaitės

bmw i7
Skaityti

BMW atnaujino 7 seriją – debiutuoja ir prabangus elektromobilis „i7“

Lexus-RZ450e
Skaityti

„Lexus“ pristatė viso pasaulio rinkoms skirtą naujos kartos elektromobilį – RZ 450e

Kia EV6
Skaityti

„Kia EV6“ pateko tarp trijų geriausiųjų „World Car of the Year 2022“ apdovanojimuose

Skaityti

„Mazda“ gama elektrifikuojama – atvyksta nauja hibridinė versija „Mazda2 Hybrid“

Skaityti

Kainų pokyčiai naujų automobilių rinkoje: dalis priežasčių laikina, dalis – pamatinė

Skaityti

„Lexus NX“ pelnė aukščiausią įvertinimą per „Euro NCAP“ saugumo bandymus

Skaityti

Legendinis naujos kartos universalas – koncepcinis „Audi A6 Avant e-tron“

Skaityti

„Mazda“ pristatė atnaujintą CX-5 visureigį – pastebimi pokyčiai apima visą automobilį

Skaityti

Pandemijos pasekmė: naujų automobilių rinka per metus sumažėjo beveik penktadaliu

Skaityti

Į Baltijos šalis atkeliauja naujasis „Toyota RAV4 Adventure“

Skaityti

Naujasis „Kia Sportage“ apdovanotas „Pasaulio moterų metų automobilio“ rinkimuose

NAUJIENOS

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

PATARIMAI

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį akumuliatorių pirkti dyzeliui?

Patarimai keliaujantiems: kad kelionės būtų sėkmingos

Variklio alyvos klampumas: rizikas privalo žinoti kiekvienas

unsplash.com nuotrauka

Patogus „BMW“ automobilių vairavimas rudens metu: kaip užtikrinti komfortą esant šalčiui ir drėgmei?

Atmintinė automobilio remontininkui

PARTNERIO TURINYS

GREGAUTO – NAUJAS AUTOELEKTRIKONIKOS SERVISAS VILNIUJE!

Pažintinė kelionė autobusu – dar daugiau įspūdžių

Vaizdo registratorius

Sunkvežimių padangų rinka: seni stereotipai „žudomi“ mažomis kainomis ir šiuolaikinėmis technologijomis

Šviežia kava automobilyje? Dabar tai įmanoma

Lengvųjų automobilių padangų rinka

STRAIPSNIAI

Ar saugu pirkti nenaudotas, tačiau prieš kelerius metus pagamintas padangas?

Bendrosios krovinio vežimo nuostatos

Techninė pagalba– būdas kaip apsidrausti nuo nemalonių situacijų kelyje

Policija pataria: ką daryti, kad žiema neatneštų staigmenų kelyje

Sureguliuoti ratai tausoja padangas

„Lamborghini Gallardo“ šėlsmas miško kelyje

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.