• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

„Lexus“ automobilių salonų aptarnavimas pripažintas kokybiškiausiu

Lietuvoje atlikus slapto pirkėjo tyrimą paaiškėjo, kad kokybiškiausią aptarnavimą automobilių salonuose siūlo Kaune esantis „Lexus“ salonas „Autotoja“. 

Klientų aptarnavimo tyrime buvo įtraukti 25 automobilių prekės ženklai bei 43 automobilių salonai įsikūrę Lietuvoje. Tyrimo metu buvo vertinama: kaip salono vadybininkas sugeba užmegzti ryšį su klientu bei išsiaiškinti poreikius, ar sugeba pristatyti transporto priemonę, suorganizuoti bandomąjį važiavimą, ar pristato galimybę pasikeisti automobilį, suteikia informaciją apie naujausius pasiūlymus bei įsigijimo galimybes.  

Slaptųjų pirkėjų „Shopper Quality Group“ atliktas tyrimas rodo, kad aukščiausią įvertinimą (100 proc.) surinko „Lexus“ komanda, užnugaryje palikę „Mini Cooper“ (80 proc.) ir „Alfa Romeo“ (76 proc.) automobilių salonus.

„Lexus“ klientų aptarnavimo specialistai ėmėsi visų reikalingiausių veiksmų, kad potencialiam pirkėjui būtų suteikta pati reikalingiausia ir naudingiausia informacija. Vadybininkai sugebėdavo pasiūlyti tai, kas tiksliausiai atitiko klientų poreikius. Pardavimo pasiūlymai buvo pateikti išsamiai, suteikiant daug informacijos apie finansines, išperkamosios nuomos ir kitas galimybes, kurios klientams dažniausiai yra labai svarbios, svarstant galimybę įsigyti naują transporto priemonę“, – teigia „Shopper Quality Group“ valdybos narė Neringa Kazlauskienė.

„Lexus“ ypatingai sublizgėjo pardavimuose:  pateikė klientui svarius ir pagrįstus argumentus įsiklausant į kliento poreikius, nuodugniai aprodė automobilių modelius. „Lexus“ salono vadybininkai greitai perpranta kliento poreikius, tuo pat metu suteikdami pakankamai erdvės, kad pats pirkėjas galėtų apsvarstyti pateiktą pasiūlymą.

UAB „Autotoja“ pardavimų vadybininkas Mindaugas Kraujutis tvirtina, kad „Lexus“ komanda klientams taiko aptarnavimą, pagrįstą japoniška kultūra: su kiekvienu klientu elgiasi kaip su svečiu namuose.

„Suteikdami paslaugas taikome japonišką svetingumo kultūrą, kurioje svarbiausi trys elementai. Esame lankstūs, skiriame klientams tiek laiko, kiek jiems reikia, norime kuo tiksliau perprasti jų poreikius. Didelę dėmesio dalį skiriame detalėms. Ir, žinoma, sutinkame klientus šiltoje, ramioje, stilingoje atmosferoje parodydami savo dėkingumą svečiams. Laikomės nuostatos, kad kiekvienas klientas nusipelno asmeninio dėmesio“, – pasakoja Mindaugas Kraujutis.

Klientų aptarnavimo tyrimas buvo atliktas keturiuose didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Panevėžyje.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Enefit krovimo stotelės
Skaityti

„Enefit“: elektromobilių įkrovimo stotelių skaičius Lietuvoje perkopė 300

Naujų automobilių pardavimai Lietuvoje
Skaityti

Lietuva – lyderė Europoje: sparčiausiai augo naujų automobilių registracijos, fiksuotas elektromobilių šuolis

Dulkės automobilyje
Skaityti

Dulkės ir pirštų antspaudai automobilyje: ar jų valymas tik kova su vėjo malūnais?

Kelių darbai
Skaityti

Kelininkai skelbia savaitgalio darbų statistiką: dėmesys skirtas prevenciniams darbams

Avarijos keliuose sniegas
Skaityti

Pirmos snaigės – pirmosios avarijos keliuose: kodėl kasmet kartojame tas pačias klaidas?

Kelių barstytuvai
Skaityti

AB „Kelių priežiūra“ skelbia barstytuvų vardų konkurso nugalėtojus

Via Lietuva kelio remonto darbai
Skaityti

„Via Lietuva“: kelio tvarkymo darbai Zujūnų seniūnijoje – keisis eismo organizavimo tvarka

Atspindintys dažai
Skaityti

„Via Lietuva“ pristato naują kelių eismo saugumo sprendimą – atspindinčia danga pažymėti kelio atitvarai gali pagerinti matomumą sudėtingomis sąlygomis

Premijos
Skaityti

Premijos kaip rinkodaros priemonė: regionuose tai veikia puikiai

Automobilių entuziastai
Skaityti

Kazino žaidimai automobilių entuziastams

Probro
Skaityti

„PRO BRO Group“ vieša obligacijų emisija pritraukė 5,5 mln. eurų

Plikledis
Skaityti

Plikledis keliuose gali pasirodyti jau spalį: ką turi žinoti vairuotojai

Automobilio pirkimas
Skaityti

Ką privalo užtikrinti naudoto automobilio pardavėjas ir ką iš tiesų reiškia trumpalaikė „komercinė garantija“?

Kauno vakarinis aplinkelis
Skaityti

„Via Lietuva“ pristatė galimybių studiją, kaip keisis Kauno vakarinis aplinkkelis

Unipark
Skaityti

Sukčiai vėl atakuoja vairuotojus: UNIPARK įspėja apie įtartinas SMS žinutes

Kelio dangų bandymai
Skaityti

Lietuvoje pradedami klimatui neutralių kelio dangų bandymai

Druskininkų autobusų stoties statybos
Skaityti

Statomoje Druskininkų autobusų stotyje palikta žinia ateities kartoms

Naujo automobilio pirkimas
Skaityti

Įvardijo Lietuvos gyventojams svarbiausius kriterijus renkantis naują automobilį

NAUJIENOS

Psichologija

Siekis atsilošti: pralaimėjimų vaikymasis po blogos dienos psichologijos požiūriu

Ilgos kelionės

Ilgos kelionės už vairo: kaip jas suderinti su pramogomis?

Motociklo paruošimas žiemai

Ekspertas pataria, kaip tinkamai paruošti motociklą žiemai ir išsaugoti jo vertę

Kelionės į Švediją

Rudens nuobodulį lietuviai vaiko mini kelionėmis į Švediją: kodėl tai ypač populiaru tarp šeimų su vaikais

Aurelija Kazlauskienė

Tyrimas: kas penktas šalies vairuotojas pripažįsta – vaikams trūksta saugaus eismo žinių

Moller Auto

„Moller Auto“ klientų lojalumo programa pelnė prestižinį Europos apdovanojimą

PATARIMAI

Automobilio pirkėjo dilema: rinktis naują ar naudotą?

10 tipinių serviso apgaulių

Blogas kvapas

Europiečiai „Lexus“ įvertino kaip patikimiausią automobilių prekės ženklą

Vairavimas be nugaros skausmo

5 automobilio skysčiai, kurių geriau nesumaišyti

PARTNERIO TURINYS

Automobilių stiklų keitimas, įdaužų remontas, poliravimas

Motokroso aprangos pasirinkimas: skirtumai tarp paprastos ir specializuotos aprangos

„CityBee“: 2017-aisiais Lietuvoje įvyko automobilių dalijimosi paslaugos lūžis

Kėbulo remonto darbai. Ką reikia žinoti

Starterio gedimo požymiai

GREGAUTO – NAUJAS AUTOELEKTRIKONIKOS SERVISAS VILNIUJE!

STRAIPSNIAI

Žieminės padangos vasarą: važinėti pavojinga, o finansiškai – nenaudinga

Automobilio paruošimas dažymui

Automobilių veiklos nuoma

Kodėl verta rinktis automobilių veiklos nuomą vietoje pirkimo?

Kaip atpažinti kokybišką dujų montavimą?

Populiariausios transporto paslaugos

Ferrari pristato 950 AG superautomobilį pavadintą LaFerrari vardu

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.